Startpagina > Misc > beoordelingen over Aliexpress

AliExpress

Reviews: 69 | Arm
Uitzonderlijk
11
Zeer goed
1
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
3
Arm
53
01/30/2020
Kandace

Ik bestelde een vervangende gitaarhals van Telecaster bij Donlis op AliExpress voor $ 66. De aanbieding vermeldde 25 dagen kopersbescherming (gratis retour, enz.). De gitaarhals had een fabricagefout .. Ik vroeg hem om te ruilen voor een goede nek. De verkoper bood een gedeeltelijke terugbetaling van $ 12 aan. Ik heb het afgewezen. AliExpress loste het geschil op ten gunste van de verkoper. Ik heb nu een onbruikbare gitaarhals en verloor $ 54 omdat zowel de verkoper, Donlis als AliExpress niet om klanten geven.
01/30/2020
Gladis

VRIJE KWALITEIT items. HORRIBLE Klantenservice. NIET uw tijd of uw geld waard - ongeacht hoe goedkoop de prijs is. Je kunt net zo goed geld in de prullenbak gooien, want dat heb ik gedaan met de paar items die ik heb gekocht.
01/30/2020
Nell

ALI BABA en de FORTY THIEVES is heel toepasselijkAls uw goederen bij de douane worden gestopt, moet u de invoerbelasting betalen.In mijn geval weigerde ik de belasting te betalen die de douane vroeg, omdat deze de prijs van het goed bijna zou hebben verdubbeld.Niet alleen heb ik de goederen NIET ontvangen, AliExpress heeft de verkoper betaald en ook mijn geld VERLOREN.
01/30/2020
Bromley Debartolo

Use to be better than Ebay BUT...Use to be better than Ebay with better prices and faster shipping, but 2 times now ive been ripped off by scam sellers with Aliexpress Supports full approval of use of fake tracking for items never send to me. Each time i opened Dispute and despite obvious fake tracking and that i was able to prove it, support ignored the evidence and just helped the scam seller to rip me off. for items never send.Stay away from this shady place until they start responding to fake tracking by dishonest sellers and starts kicking out the scammers, and theres many of them in there :(
01/30/2020
Lilybelle

Electrical Cable Connectors Fast Quick Splice Lock Wire Terminals Crimp 22-16 18-14 AWG Wire Connector as described. Quality without reservation. I recommend the product and seller.
01/31/2020
Gustin Roeters

Verbazingwekkend slecht! Zeer moeilijk te bereiken, Eva bot is verschrikkelijk, zelfs mijn dode bloem is beter in staat om mensen te helpen
01/31/2020
Travus

Ik heb een artikel besteld op 20 december 2019. Het is nu 13 januari 2020 en ik heb het nog steeds niet ontvangen. Het bedrijf gaf me een bestelnummer en nam mijn geld, maar ik heb het item nooit ontvangen. Ik heb het bedrijf gemaild en heb nooit een reactie ontvangen. Besteld op Amazon, maar ze zijn verschrikkelijk om mee te werken omdat alles geautomatiseerd is en mijn probleem niet met hun geautomatiseerde systeem valt.
01/31/2020
Rovner Ericks

Bewijs van defect product, bewijs van retour geleverd, geen restitutie na 3 pogingen tot "geweigerd" beroep.Vertelde het trackingnummer meerdere keren nadat ik driemaal contact had opgenomen met de support, me eerst vertelde "retourneer afgeleverd, neem contact op met de verkoper voor de oplossing", maar de verkoper hielp niet, dus de steun nam zijn toevlucht tot het vertellen van "Ik heb geen trackingbewijs" en liegen en verzinnen ongeldige excuses.Allemaal omdat ze de betaling aan de verkoper al hebben vrijgegeven en niet uit eigen zak willen zijn vermoed ik.
01/31/2020
Weixel

Bestelnummer: 8006972411114777Ik heb een Xiaomi Redmi note 8 pro besteld voor 200 € om te worden bezorgd in Montreal Quebec, het pakket was teruggestuurd naar de verkoper vanwege een bezorging zonder te bellen. Ik opende het geschil en vroeg om een ​​terugbetaling. AliExpress stelde een terugbetaling voor en vroeg me om het binnen 4 dagen te accepteren, maar er is geen ACCEPT-knop.De verkoper geeft niet om mijn berichten, geen telefoonnummer, alleen robots die uw berichten beantwoorden. Wees voorzichtig, ik heb net 200 € verloren met die dieven. Vergeet niet dat het ALIBABA EN 40 DIEREN is
01/31/2020
Deirdre Bastien

Echt slechte klantenservice! Ik heb heel veel besteld op AliExpress, maar ze zijn defect geraakt of niet zoals beschreven en AliExpress vraagt ​​je om het item terug te sturen naar de verkoper en te betalen voor verzendkosten die belachelijk zijn. ECHT SLECHTE KLANTENSERVICE OOIT !!!!
01/31/2020
Larsen

Ik bestelde artikelen, inclusief wat ik dacht en ten onrechte werden beschreven als VK-veilig. Ik heb een brief van de grensmacht gekregen waarin verboden artikelen worden genoemd en nu heeft Ali Express mijn bestellingsgeschiedenis volledig weggevaagd absolute grap van een bedrijf ben helemaal niet blij hoe klaag ik daar klachtenafdeling bestaat niet.
01/31/2020
Lucio Sauvageau

Jammer dat ik geen sterren kan geven. Absoluut verschrikkelijk bedrijf en service. Ik heb een versterker gekocht die niet werkte. Verzonden alle details, video's enz. Ervan dat het niet werkte, maar toen AliExpress tussenbeide kwam, steunden ze de verkoper en zeiden dat ik loog dat het niet werkte, hoewel het duidelijk niet in de video stond ?. Houd er rekening mee dat u belasting moet betalen wanneer het in het VK aankomt en als u het moet retourneren, moet u alle kosten zelf betalen, zelfs als het defect is. En of ze zeggen dat ze het hebben ontvangen of niet, is een andere zaak. Ik sluit mijn account en zal ze nooit meer gebruiken.
01/31/2020
Hagen Rarey

Ik dacht dat ik geïnteresseerd was in het kopen van een product voor $ 9.38. Toen vond ik een coupon met $ 2 korting op je eerste bestelling of $ 3 of meer. Ik gaf ze zelfs mijn e-mailadres voor deze zoete korting. Ik doorloop de aanwijzingen en de verzendkosten bedragen $ 17 ?? De kortingsbon in mijn winkelwagen geeft aan dat deze alleen beschikbaar is voor aankopen van $ 99 US dollar. Hoe kunnen mensen hen zo hoog belasten? Verzending voor een klein artikel is niet $ 17. Waar gaan de extra verzendkosten naartoe? Geef deze mensen alstublieft uw geld niet. Ik ben geen fan van valse reclame.
01/31/2020
Tonnie Creten

Helaas is Ali Express niet meer zoals het nu is, de verkopers zijn oneerlijk en het geschilsysteem lost het voortdurende probleem van het niet verzenden van goederen of het verzenden van slechts een deel van de bestelling niet op.Er is geen verantwoordelijkheid en niemand om mee te praten .. Mijn laatste 3 bestellingen .. 1. Een pakket met 3 producten is nooit aangekomen. Ik kreeg er slechts 2 terug. 2. Ik ontving op 2 van de 3 bestelde geen reactie van de verkoper.3. Ik heb zojuist 1 kussensloop van een set van twee ontvangen ..Doe geen zaken met Ali Express, ik zal niet meer zijn.
01/31/2020
Eadwina

Ik heb bougth SDD met AliExpress in september 2017. Het moet worden afgeleverd in oktober 2019. Ik heb een geschil geopend, maar AliExpress heeft mijn geschil al 7 keer verlengd en zal me mijn geld niet teruggeven. Ik heb een keer verbinding gemaakt met ondersteuning en hen over mijn probleem verteld. Ze zeiden dat ik binnenkort een geschil zal winnen, maar er gebeurde niets. Ze blijven beslissen om het geschil steeds meer te verlengen.Het is de meest geweldige service die ik heb ontmoet in winkels over de hele wereld. AliExpress is winnaar!
01/31/2020
Chow Lawley

Quality leather belt for myself at a price I could never get in the UK. But it seems that the Chinese don't like the smell of leather! Yet in the UK we love the smell of Leather and can always tell if it is genuine by the smell !!
02/01/2020
Jase

Vreselijk ... Ik kocht mijn zoon een slim horloge uit de ZEBLAZE-winkel in ALIEXPRESS en het was defect. Zou niet in rekening brengen. Ik heb geprobeerd een terugbetaling of vervanging te krijgen, maar ze zijn niet geïnteresseerd in het terugbetalen van mijn geld of het vervangen van het defecte product. Deze winkel is een FRAUDE en ze respecteren de rechten van de klant niet met betrekking tot kopersbescherming. Aliexpress moet iets aan ZEBLAZE doen en deze FRAUD uitzoeken
02/01/2020
Whittemore

Aliexpress is een goede optie om gadgets of soortgelijke dingen te kopen.Ze hebben een goede klantenservice. Als je een probleem hebt, lossen ze dit zo snel mogelijk op.Ik adviseer kopen in AliExpress!
02/01/2020
Trimble

Foto's van bedrijven stelen bevat foto's van kinderen om de slechtere exemplaren te verkopen die ik ooit heb gezien, vandaar dat ze hun eigen foto's van de vreselijke exemplaren niet kunnen gebruiken !!!!!!!!!NIETS zoals het originele gestolen ontwerp dat ze beweren te verkopen. SCHande over ALI EXPRESS VOOR HET LATEN GEBEUREN VALS RECLAME IS ILEGAAL.
02/01/2020
Iggy Clink

Koopwaar van slechte kwaliteit en als je probeert terug te keren, vechten ze je helemaal uit. Jammer voor mij ontving ik slechts de helft van mijn geld terug bij een aankoop van $ 100. De outfit die ik bestelde zag er helemaal niet uit zoals geadverteerd. Het zag eruit als een Halloween-kostuum. Wat een grap! Maak alsjeblieft niet dezelfde fout die ik heb gemaakt. Ga ergens anders winkelen!
02/01/2020
Chitkara Vansteenhuyse

Ik heb ze meerdere keren gekocht vanwege de uitstekende prijzen. Ik heb onlangs een nekkussen besteld. De verkoper heeft me een bericht gestuurd dat het artikel niet meer beschikbaar was. Veel later kreeg ik te horen dat het artikel werd afgeleverd. Ik nam contact met hen op en diende een geschil in met de mededeling dat het item nooit werd afgeleverd, omdat het nooit beschikbaar was. Ik gaf hen een kopie van de verkopersberichten waarin stond dat het artikel niet beschikbaar was. Ze zeiden dat mijn opmerkingen niet geldig waren en hebben de betaling aan de verkoper vrijgegeven. Het lijkt erop dat de verkopers een racket hebben. Ze zeggen dat de bestelling wordt verzonden als dat echt niet het geval is. Ze gaan dan achterover zitten en geven een volgnummer en een link naar een volgsysteem. Als je het probeert te gebruiken, krijg je een aantal Chinese karakters die je niet kunt lezen. Ze wachten dan tot hun systeem zegt dat het artikel is afgeleverd, hoewel dit niet het geval is. Op dat moment geeft AliExpress uw betaling vrij aan de verkoper. Als u een geschil probeert op te lossen, zullen ze het niet accepteren omdat het hun geschillenregels niet volgt. Ze maken het ook vrijwel onmogelijk om met een echte persoon te praten. Het is een gigantisch racket. De prijzen zijn geweldig, maar je betaalt uiteindelijk voor iets dat je nooit zult ontvangen.
02/01/2020
Schuman

bestellingen vanaf 11.11.Ik heb een aantal artikelen bij de verkoper besteld en sommige komen erg snel, maar sommige komen nooit, anders werken sommige verkopers niet mee en beantwoorden ze geen vragen over het verzenden van het pakket.ik ben erg teleurstellend. ik heb al bijna 500 artikelen besteld en vorige maand reageerde bijna de helft niet op vragen.
02/01/2020
Rolo

Bestel nooit kleding van deze website. Alles wat je over leveranciers uit China hebt gehoord, klopt met deze site. Ik bestelde kleding, ze kwamen in de verkeerde maat, dus ik gebruikte hun geschilproces. Ze stemden in met terugbetaling en genereerden een trackingnummer van Canada Post. Ik stuurde de goederen weg en kreeg nooit mijn geld terug. Ze hebben mijn betwiste geannuleerd met $ 0 restitutie na twee weken. Om reden reden ze: "merchandise kwam niet op tijd terug"
02/01/2020
Dixon Mihalios

Een petitie starten om Ali Express uit het VK te verbieden. HET IS EEN ABSOLUTE SCAM MET NULBESCHERMING. NIET VS GEBASEERD MAAR CHINA.
02/01/2020
Sampson Nadig

TOTALE SCAM !!!Ik heb een paar dingen gekocht op AliExpress. Gelukkig heb ik met mijn creditcard betaald. Ik heb geen bestelde goederen ontvangen, dus heb ik contact opgenomen met de vraag waar mijn pakketten waren. Ze gaven me enkele loze beloften en fobbed me af. Ik heb in totaal 7 keer geklaagd met behulp van hun hopeloze webchat-systeem. Na de 7e klacht hebben ze mijn account verwijderd. Om contact op te nemen met hun klantenondersteuning moet u ingelogd zijn. U kunt niet inloggen als u geen account hebt en u kunt dus niet klagen. Hun belofte van bescherming is slechts lege raamdecoratie. Er is helemaal geen bescherming met deze tros oplichters. Ik kon via Alibaba contact met hen opnemen en hen om terugbetaling vragen. Ze weigerden te zeggen dat mijn aankoop niets met hen te maken had en mijn aankoop werd uitgevoerd via AliExpress wereldwijd en ik moet contact met hen opnemen om mijn problemen op te lossen. Ik vertelde hen over het verwijderen van mijn account en dat ik daardoor niet kon inloggen en contact met hen kon opnemen. Het antwoord van hun vertegenwoordiger was: "Vriend, we hebben het systeem waarmee u het systeem gebruikt waarmee u inlogt" Ik nam contact op met de creditcardmaatschappij en diende het terugvorderingsformulier in. Vandaag belde hun beveiligingsteam en vertelde me dat iemand mijn creditcardnummers gebruikte om een ​​aankoop van 400 euro te doen bij een luxe winkel in Nederland. Afleveradres was in China. Ze slaagden erin om het te blokkeren omdat het al was gemarkeerd, maar ik had niet zoveel geluk kunnen hebben. Vandaag heb ik AliExpress gemeld bij ActionFraud
02/01/2020
Oulman Antunez

Ik koop meer dan 200 dollar van een bedrijf op AliExpress. Ik kan de producten die ik heb besteld niet krijgen en ik kan niemand bij AliExpress of Volys Virgo krijgen om op mijn verzoeken te reageren. Terwijl ik stoom van hun zwendel, ben ik nog meer van streek door de vrouwen die hun producten op YouTube beoordelen. Er is geen manier dat veel vrouwen producten kunnen beoordelen die dit bedrijf adverteert zonder deel uit te maken van hun zwendel. Ik zal de AliExpress-site nooit meer gebruiken en telkens als ik iets van hen zie, zal ik er mijn zaak van maken het gebruik van dit bedrijf en deze online site te ontmoedigen, af te schrikken en te diss.
02/01/2020
Gunzburg

BESTEL NIET BIJ ALIEXPRESS! ZE ZIJN EEN SCAM EN ZULLEN UW GELD STELEN! Ik wil dit bedrijf niet eens een 1 geven maar moet. Ze moeten een negatief getal krijgen! Oh mijn god dit bedrijf is verschrikkelijk met klantenservice! Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. U kunt uw bestelling niet volgen uit de bevestigingsmail. Ze verwerken uw geld onmiddellijk en sturen u de volgende twee dagen een e-mail met de melding dat mijn pkg is verzonden, maar dat het nooit komt. Om het pakket te volgen, moet je hun app downloaden. Hun app kan uw bestelnummer niet invoeren om trackinginformatie te achterhalen. Dus ik heb geprobeerd ze op dit nummer 1-855-369-8565 te bellen. Ik heb met 5 verschillende mensen aan de telefoon gesproken en uiteindelijk hingen ze allemaal bij me op als ik hun vreemde tactieken in vraag stelde. Men wilde al mijn info: adres en e-mail en telefoonnummer. Hij wilde dat ik hem precies vertelde wat ik bestelde en het bedrag. Ik vertelde hem dat ik een bestelnummer had en dat hij het daarmee kon opzoeken. Gaf hem de bestelnummers die hij vroeg om hem twee minuten te geven en toen hij terugkwam wilde hij meer in en toen ik hem ondervroeg hing hij op. Ik belde terug en kreeg iemand anders, maar wie weet omdat ze allemaal dezelfde buitenlandse stem hebben. Toen vermeld dat ik was opgehangen vertelde hij me dat als we de verbinding verbreken om terug te bellen op een nummer dat hij me 315-535-2182 gaf. Natuurlijk zal hij dat nummer niet beantwoorden. Heeft het bedrijfstelefoonnummer opnieuw gebeld en een andere persoon vertelt me ​​dat als we de verbinding verbreken, hij me terug zal bellen. Natuurlijk deed hij dat niet. de laatste man wilde toegang tot mijn computer zodat hij me een volgnummer kon geven en kon verifiëren dat ik het Amazonepakket niet had gekregen. Ik heb niet besteld bij Amazon. Ik heb besteld bij Alexpress. DIT BEDRIJF IS EEN SCAM! BESTEL NIET BIJ HEN. Ik heb gewoon mijn geld verloren zonder de hoop ooit mijn producten te ontvangen. NIET BESTELLEN BIJ ALIEXPRESS !!!!
02/01/2020
Tirrell Gavilan

Ik zal NOOIT meer bij deze verkoper bestellen. Het duurde 10 dagen voordat ze de bestelling verzonden. Het duurde 2 maanden voordat ik mijn bestelling ontving. Zou niet reageren op mijn berichten
02/01/2020
Benoit Nijamudeen

De productie vond,goede kwaliteit, goede prijs, ik kocht vele malen.De verkoper communiceert aangenaam, reageert op de brieven.Ik raad aan om in deze winkel te kopen.
02/01/2020
Winni Guida

Ik heb een product besteld, het is niet aangekomen en ze wilden me niet terugbetalen. Ze zeiden dat ik het bewijs moest leveren dat het niet aankwam, hoewel het trackingnummer duidelijk laat zien dat het niet bij mij aankwam. :(
02/02/2020
Stanley

Ik bestelde vier lasereenheden voor een bepaald videogamesysteem. Ik ontving ze allemaal niet werken. Ze vertoonden allemaal duidelijke tekenen van gebruik bij aankomst. Beschrijving gaf niet aan of ze werden gebruikt of nieuw. Het kon me niet echt schelen, zolang ze maar werkten. Een geschil geopend voor een retour en terugbetaling. Ik werd geweigerd. Ik heb bewijsmateriaal geüpload zoals gevraagd en omdat de schijf draaide, was het goed genoeg voor AliExpress om de verkoper te bevoordelen. Ik legde uit dat het draaien van de schijf de lasereenheid niet goed maakt. Het zijn de ogen op de lasers die slecht zijn. Of het oog op de laser goed of slecht is, de schijf zal draaien. Wat een grap. Geen enkele klantbescherming. Koop geen elektronica of onderdelen van deze website.
02/02/2020
Hussar Yarrito

Ik verloor 50 dll's, ik kocht een product in september, het pakket kwam nooit aan, ik vroeg om terugbetaling, tot nu toe kreeg ik niets en ze blijven maar zeggen dat ik nog 10 dagen moet wachten om mijn terugbetaling te krijgen, maar dat is al sinds oktober
02/02/2020
Camilia

Sommige mensen bij wie u bestelt, zijn goed, maar meer dan de helft heeft problemen. Ik geloof dat sommige gewoon oplichting zijn om je geld een tijdje te lenen. Je krijgt het product nooit, ze annuleren gewoon de bestelling. Uiteindelijk krijg je na meerdere e-mails je geld terug, maar niet nadat ze het een tijdje hebben gebruikt. Wees voorzichtig, sommige elektronica is slecht.
02/02/2020
Alexio Grunewald

Ik verloor $ 400 die ik had geleend om een ​​klein bedrijf te starten, omdat ik te ziek ben om nu fulltime te werken en parttime thuis wilde werken, dus kocht ik een Sony-camera. Nooit werd gestuurd - hij stuurde een lege doos - er is zoveel bewijs dat het gewicht te licht is voor inhoud. Ze kregen bewijs van DHL, zowel mijn land als China en de douane hier. Ze negeerden maanden dat ik mijn geld probeerde terug te krijgen met zoveel bewijs dat het niet grappig was - de verkoper deed het expres Ik weet dat hij het deed. Nooit meer - ze gaan niet helpen met het sorteren van dit soort dingen. Walgelijk.
02/02/2020
Marcellus

Er zijn een paar betrouwbare mensen daar die goede producten proberen te verkopen zonder je op te sommen, maar er zijn er veel (zelfs met duizenden goede recensies) die je iets zullen verkopen en dan "je van het bestaan ​​verwijderen". Wat er ook gebeurt, ze geven er niet om, omdat ze weten dat de klantenservice niets zal doen. Ik heb ooit een koptelefoon (~ 85 €) gestopt met werken na minder dan een maand (maar de garantie was voorbij) en ik probeerde een aantal keer contact op te nemen met de verkoper. Na ongeveer 10 berichten kwamen ze terug met een "fk u". Dat is letterlijk wat ze me stuurden. Verkoper met duizenden en goede beoordelingen. En de klantenservice deed niets anders dan me vertellen: "we zullen er voor zorgen", en zo bullshiet. Na een paar honderd dollar uitgegeven bij AliExpress stop ik eindelijk met elke aankoop. Ik raad je aan hetzelfde te doen.
02/02/2020
Pleione Solomon

Ik heb eerder met succes besteld bij AliExpress, maar de laatste tijd zijn al mijn bestellingen naar het verkeerde adres gegaan. Verkopers voeren mijn appartementnummer niet in en ze worden nooit ontvangen. Ik weet niet zeker of dit een AliExpress-probleem is waarbij ze niet de tweede adresregel krijgen, maar het is er zeker en duidelijk in de volgorde. Het is vervelend om dingen twee maanden van tevoren te bestellen om ervoor te zorgen dat ze hier voor Kerstmis zijn en ze nooit te krijgen en een paar dagen voor Kerstmis opraken om een ​​tweede oplossing te vinden. Ik zou deze stress niet moeten doorstaan ​​omdat ze niet opletten. Dit moet veranderen.
02/02/2020
Dalenna Mickiewicz

AliExpress laat verkopers nagemaakte producten verkopen, ze moeten beter controleren waar de nagemaakte producten vandaan komen en niet altijd de verkoper geloven, maar eerder de honderden kopers die klagen in de opmerkingen .. het is jammer voor je dat je een zeer goede klant hebt verloren .. .
02/02/2020
Borchert

Aliexpress rekent en incasseert belastingen die volgens hen voor Amerikaanse federale belastingen zijn, maar ze zijn in China. Ze beschermen ook hun verkopers die voortdurend oplichting bij de klanten uitvoeren door items te verzenden die anders zijn dan waarvoor wordt geadverteerd. Verkopers hebben vaak geen items en bevriezen uw geld weken of maanden voordat AliExpress het zal retourneren vanwege een slechte geautomatiseerde service. Je bent gewaarschuwd!
02/02/2020
Kaycee

dit product is goed hetzelfde als verkoper maar niet verkopers bij allie expres hetzelfde sommige producten zijn van slechte kwaliteitAimee
02/15/2020
Wales Darrah

There are many problems with the quality of the products, especially in the confrection of the shoes do not match 100% with the descriptions
02/23/2020
LeMay Bosby

Ik koop al jaren op AliExpress. Ik kocht goedkope items en ik kocht erg dure items. Ik heb net de beoordelingen hier gelezen en ik vraag me af over de intelligentie van mensen. Het duurt lang voordat producten worden geleverd en soms gaan ze verloren in de post, maar in mijn geval gebeurde dat alleen met zeer kleine items (oorbellen, enz.) Elke keer dat dit gebeurde, kreeg ik mijn geld terug. Soms kwamen er producten aan nadat ik mijn geld terugkreeg. Elk product heeft de beschermingstijd en het trackingnummer. Je kunt een claim indienen als je artikel niet binnen deze periode is aangekomen, maar je hebt maar een bepaalde tijd om het te doen. Controleer uw trackingpagina voor de info! Er zijn veel knock-offs, maar serieus mensen, je kunt Hermes-tas niet kopen voor £ 60 en verwacht Hermes-tas met dezelfde kwaliteit. Hetzelfde geldt voor minder bekende merken. Aan de andere kant zijn er veel geweldige nieuwe merken met prachtige, ongewone ontwerpen en geweldige kwaliteit. Verwacht gewoon niet £ 5 te betalen voor een jurk en krijg een kwaliteit van £ 50 jurk.Ik kocht Chinese merkelektronica die ik jaren had en nu werd ik ze loyaal. Alles, van robot hoovers tot tandenborstels, smart light, smartphones. De halve dingen in mijn garderobe zijn van AliExpress en ik krijg te veel complementaire artikelen er één.Ik denk dat de sleutel tot een succesvolle aankoop op AliExpress het gezond verstand is. Lees reviews, controleer echte foto's (soms staan ​​ze in de beschrijving, zo niet, controleer foto-reviews), vertrouw niet op maatvoering - controleer altijd beschrijvingen voor metingen en verwacht geen goud voor £ 1. Controleer uw trackingpagina en begrijp de beschermingsperioden.
02/23/2020
Korns Hartle

Ik heb een bestelling geplaatst voor een Beelink GT-King Android Box uit de Home Trends Store op AliExpress, en de verkoper heeft me een nep-trackingnummer gegeven dat nooit updates heeft getoond. Uiteindelijk werd ik gedwongen een geschil met AliExpress aan de orde te stellen, maar AliExpress besloot dat ik moest wachten en uiteindelijk beweerde hun volgsysteem, SCHOKBAAR, dat ik het product op 12 december 2019 had ontvangen. Home Trends, die de afgelopen maand 44 klachten hebben ontvangen , reageerde nooit op mijn geschil en vroeg me in plaats daarvan te accepteren dat ik de bestelling had ontvangen. Het lijken complete fraude te zijn.Maar helaas blijft AliExpress mijn geschil afwijzen. Ze hebben Home Trends niet om enig bewijs of bewijs van verzending naar mijn adres / naam of aflevering gevraagd. Ze zijn zelfs doorgegaan en hebben de betaling vrijgegeven!Ik ben geschokt! Ik heb een tweede geschil opgeworpen, maar AliExpress heeft het opnieuw afgewezen. Dit is fraude! Ik betaalde US $ 126.18.
02/24/2020
Sontag

KOOP NIET VAN HEN ... Het zijn professionele oplichters. Alles wat ik op de site heb gekocht, is vals. Toch staat het als origineel of authentiek - dat is een grote leugen. En zodra u het nagemaakte item hebt gekocht, bent u verantwoordelijk voor de verzendkosten om terug te keren naar de verkoper. Wat een boef. Ze maken valse reclame voor hun product en jij, de klant, bent degene aan de haak die verzendkosten en tijd verliest. RENNEN, VLUCHT, VERSPIL UW GELD NIET…
02/29/2020
Uzzial

Ongelofelijk in één woord ... in een beschaafd land betwijfel ik of ze een week in zaken zouden zijn. Dit is wat ik al heel lang heb ontdekt bij het bestellen van kleine artikelen bij AliExpress.1. Het volgen van plantenzaden heeft nog nooit gewerkt.2. De helft van uw geld terugkrijgen wanneer de verkoper het product niet verzendt, is een GROTE SCAM en dat is blijkbaar een ongeschreven beleid (ik kon het niet vinden). Welk ander bedrijf ter wereld doet dat ???3. De kwaliteit van VEEL producten is slecht en ik zou nooit meer dan US $ 15.00 bestellen .... en de meeste van mijn aankopen bedragen maximaal $ 10. Eenvoudige voorbeelden zoals een rekenliniaal met onjuiste metingen, batterijen die een week meegaan ... eindeloze rommel dus wees heel voorzichtig.4. Het verkrijgen van een terugbetaling is bijna onbestaande zonder met tand en nagel te vechten en zelfs dan verlies je 80% van de tijd, zelfs als je bewijs hebt. (En vreemd genoeg verdwijnen die sites nadat je door de nitemare bent gegaan).5. Leveranciers worden niet beoordeeld (zoals in voordat u koopt), dus u neemt een kans. 20% van uw bestellingen zal resulteren in niets verzonden en geen restitutie ......6. Bestellingen bevestigd dat ik nooit heb bevestigd .... vóór de verwachte datum voor verzending door ... huh ??7. Verkopers die niet antwoorden ...... (maar ondanks dat het artikel nog niet wordt verzonden ..... 40 dagen later ...... accepteren ze nog steeds bestellingen).8. Geen validatieproces van de verkoper (zoals eBay, waar ik de meeste "dingen" koop en de problemen hierboven nooit heb).Zou ik kunnen doorgaan ... ja .... en door en door .......... wees heel voorzichtig. Er zijn enkele goede leveranciers en goede producten.
03/02/2020
Sarena

U kunt op geen enkele manier contact opnemen met een echte klantenservice. Alleen een slecht ontworpen robotchat. Ze geven gewoon niet om de klant. Als er iets misgaat, ben je zelf. Het wordt met de tijd erger. Verkeerde trend. Anderen nemen hun ruimte in.
03/04/2020
Danette Ceovantes

Ze zeiden dat je de coupon van $ 2 kreeg. Het is een TOTALE leugen!Ik ontdekte dat de kortingsbonnen of eventuele kortingsbonnen die ze gaven allemaal LEUGENS zijn. Geloof ze niet! En koop niets van hen! Deze Chinese oplichters zijn zo slim!
03/05/2020
Clova Wisnoski

Vreselijke service. Zelfs na het verzenden van bewijzen die de problemen die ik had met de bestelling aantoonden, kon de klantenservice het niet schelen. Zal nooit meer via AliExpress kopen! Ik kan de verkoper nu niet eens beoordelen.
03/10/2020
Bogey

Ze doen het gewoon geweldig!De koptelefoon is comfortabel, met ruisonderdrukking (die ik niet echt heb kunnen testen omdat ik ze meestal voor de computer gebruik). Een batterij die eeuwig meegaat en uitstekende audiokwaliteit. Aanbevolen product
03/17/2020
Bobbee

Verspil geen tijd en geld, het is allemaal van vreselijke kwaliteit. Ik kocht een "originele" SanDisk sd-kaart (en andere ambachtelijke dingen die teleurstellend waren). Het duurde meer dan 40 dagen om aan te komen en merkte dat het niet werkte, volledig nutteloos, probeerde alles. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd en zij hebben nooit geantwoord. Ik wil mijn geld terug. Nu moet je voor een volledige terugbetaling het artikel retourneren en betalen voor verzending met tracking (wat veel duurder is dan het artikel zelf) en voor een gedeeltelijke terugbetaling moet ik een klacht indienen en daarvoor verwachten ze dat ik een video die laat zien hoe het niet werkt in mijn telefoon, in een andere telefoon en in een computer, en laat ook zien hoe een andere SD-kaart wel werkt in al deze. Alles binnen 2 minuten. Slechtste deal ooit, verspilling van tijd en geld en veel stress over een stuk nutteloos karton.
03/18/2020
Tiffany Hambley

Ik draag een maat 7.5 breed en bestelde 8,5 past goed. De kleur is blauw waar zoals de beschrijving zegt. Sterke geur naar de laarzen, maar hoopt dat het zal verdwijnen.
03/21/2020
Keisling Rothgeb

Ik bestelde twee $ 50 items volledig betaald en ik kreeg een e-mail terug met de melding dat mijn items op het postkantoor liggen, leugens, leugens van een vreselijk frauduleus bedrijf, blijf weg, blijf weg, gevaar, gevaar, frauduleus bedrijf
03/22/2020
Clari Antonetty

Ik heb twee dingen gekocht van Ali Express. Het XL herenjack was zo groot als een jongens groot en de meterdraden zijn van 0 kwaliteit
03/27/2020
Allerus

Goede keuze en goede prijzen / waar voor uw geld. Ik heb er alle vertrouwen in om op deze site te kopen met de kopersgarantie van AliExpress.
04/05/2020
Atlante Bettman

Waarom kan een verkoper nooit op een e-mail reageren en het meer dan 2 maanden duren om een ​​eenvoudig item te bezorgen. AliExpress heeft mijn geschil afgewezen. Ik zal nu mijn AliExpress-account sluiten.
04/05/2020
Brathwaite Mombasa

Slechtste ervaring met een drop-shipperbedrijf. Betaald voor merchandise en ontving slechts de helft van de merchandise die ongeveer 2 maanden duurde om te ontvangen. Het is 6 maanden geleden en ik heb nog steeds geen van de resterende merchandise ontvangen. Ik heb bezwaar aangetekend zonder antwoord of terugbetaling. Pas op, ze zijn niet wat je ziet.
04/09/2020
Yoshiko Milosevic

Ik had een paar gym hook-handschoenen besteld bij "KEEP IT FIT STORE" die ze me maar 1 handschoen in plaats van 2 stuurden en het heeft 2 maanden geduurd voordat ik voor een terugbetaling vecht en nu beweren ze dat ze me de terugbetaling hebben gestuurd en ik heb het nog steeds niet. Had een geschil geopend en ze zeiden het geschil annuleren, de ontvangen bestelling bevestigen en een goede beoordeling schrijven en we sturen u een doorverkoop of terugbetaling; Ik deed dat allemaal en nog steeds niets en ook geen bewijs. Deze winkel is nep en is dieven. Aliexpress moet deze jongens zo snel mogelijk uit hun lijst met verkopers verwijderen !!!!!!!!!!!!
04/10/2020
Pollitt Gloston

AliExpress houdt zich bezig met fraude en verkoopt neponderdelen. De verkoper "Gotone IC Store" heeft microchips Si9910DY verkocht die gelabeld zijn als het origineel, maar de interne structuur komt niet overeen met de originele chips. AliExpress heeft geweigerd geld terug te sturen voor dit vervalste product. Geen verdere deals met hen.
04/12/2020
Humberto Bubar

De slechtste klantenservice Ik heb ooit in mijn leven gehad. Je besteedt honderden uren aan het levend chatten met iemand.
04/12/2020
Wildermuth Clineman

Oplichter. Bestelde een onderdeel voor mijn voertuig dat ze adverteerden als passend voor het exacte model. Er is geen manier waarop het zou passen en ik stuurde hen het bewijs dat het niet in dat modelvoertuig kon passen. Het bewijs kwam van hun eigen website-foto's, maar ze ontkenden nog steeds mijn claim en weigerden mijn geld terug te betalen. Geloof niet in hun terugbetalingsbeleid, omdat ze uw claim absoluut zullen weigeren, zelfs wanneer u een fotobewijs levert.
04/18/2020
Ilise Hoppesch

Kerst gekocht. Betaalde het dubbele van de prijs om het op tijd voor de grote dag te krijgen. Toen het niet binnen de "verwachte periode met het recht om te klagen" aankwam (ze zetten wanneer u bestelt) nam ik contact met hen op. Ik kreeg te horen dat het enige tijd vóór 4 februari zou aankomen - en het duurde een paar goede 5-6 uur om dit van de ondersteuning te leren kennen. Contact opnemen met de ondersteuning was als praten met een computer die antwoordde met de meest domme zinnen en ik moest steeds dezelfde dingen herhalen en zeggen. De supportervaring was gewoon verschrikkelijk en de manier waarop ze ermee omgingen. Na een paar uur in chats en e-mails moest ik een rapport maken. Maar er was geen manier om het in te dienen wanneer een product niet aankwam, dus moest ik nog 2 uur in de chat doorbrengen om het voor elkaar te krijgen. Daarna duurde een paar dagen en ik kreeg dit als een reoly:Hun uitspraak nadat, zoals ze zeiden, het met het bedrijf waarmee ze samenwerken hebben afgehandeld:"Besteed meer aandacht aan de trackinginformatie. Als het pakket aankomt op het bezorgkantoor, neem dan contact op met het postkantoor om het op tijd op te halen. De koper moet verantwoordelijk zijn voor de gevolgen van het niet op tijd verzamelen van items."Op welke manier zou dat mij helpen? Natuurlijk zou ik het gaan halen als het aankomt. Ik breng geen 5 uur met je door in de ondersteuning omdat ik mijn spullen niet haal.Het is gewoon een enorme puinhoop geweest, zowel met hen als met het bedrijf waarmee ze samenwerken.Dus conclusie: ik zal niet meer van hen kopen, blijf gewoon weg van hen. Het is gewoon de hoofdpijn niet waard. Zelfs niet als het dubbel betalen voor een beloofde levering op tijd het werkte. Dus ga beter met een Europees bedrijf of lokale dealer - de bok die je probeert te redden, kom gewoon terug en bijt je 100x harder en met een pijn van hoofdpijn er bovenop!Cheers!
04/18/2020
Harlamert Castin

Ik bestel nu al drie of vier jaar bij AliExpress - inmiddels een paar honderd bestellingen.Hun assortiment is vrij fenomenaal, wat geweldig is als je fantasie hebt en bereid bent een beetje onderzoek te doen.Over het algemeen zijn de producten veilig aangekomen en dicht genoeg in de buurt om zoals beschreven mij tevreden te stellen. Af en toe mislukt een item nadat de bestelling volledig is gesloten (of ik heb het niet getest bij aankomst) en dus kan ik er niets aan doen - maar dat is vrij zeldzaam.Wanneer ik een geschil heb moeten openen - misschien één bestelling in 20 - is het meestal voor niet-aankomst, dus ik moet lang wachten voordat een geschil zelfs mogelijk is. Maar steevast heb ik in dat geval mijn volledige geld terug gekregen met weinig gedoe.Wanneer ik geschillen heb geopend voor beschadigd bij aankomst of duidelijk foutief gedrag, heb ik ook elke keer een terugbetaling ontvangen en herinner ik me maar één keer dat ik een artikel eerst moest retourneren. Een paar keer moest ik een video maken van het foutieve gedrag - maar meestal is het niet nodig - een foto volstaat meestal, als duidelijk is wat er mis is.Het kortingsysteem voor kortingsbonnen is in het beste geval ondoorzichtig - af en toe krijg ik echt wat er in de aanbieding is als ik een relevante kortingsbon neem en gebruik. Meestal negeer ik het.Ik onderzoek producten zorgvuldig vóór aankoop en let op beoordelingen. Meestal vertellen ze je maar een beetje over de productkwaliteit of functies (probeer elders naar hetzelfde product te zoeken) - maar je krijgt tenminste een goed idee als de verkoper betrouwbaar is in het leveren en soms leer je meer dan dat. Zeker, je bent veiliger om te kopen van iemand met een hoge rating die honderden of duizenden van dat item heeft verkocht, dan van iemand die er drie heeft verkocht.Ik vind Ali's "Complete levering" en feedbackmechanisme erg vervelend - veel te veel klikken en trage pagina-ladingen om het te gebruiken. Maar ik gebruik het allemaal hetzelfde, om een ​​track record te creëren van het erkennen wanneer producten aankomen en in orde zijn, wat meestal is. Misschien helpt dit record om een ​​goed resultaat te krijgen in die zeldzame gevallen waarin ik een geschil moet opwerpen.Hun Android-app werkt goed en had vroeger ook een kleine korting als je via de app bestelt. Het is echter niet zo handig als een desktopbrowser.Dus over het algemeen vind ik AliExpress een effectieve service voor de meestal goedkope artikelen die ik bestel, op voorwaarde dat je geen haast hebt. De duurste items die ik heb besteld, waren enkele honderden dollars (3D-printers, ebike-schijven, enz.) - allemaal in orde of beter. Maar meestal zijn het kleine dingen - $ 2, $ 5, $ 10 per bestelling.
04/20/2020
Africah

Ik heb een geschil met AliExpress geopend omdat de verkoper een verkeerd adres heeft ingevuld en de verzending naar de koper is teruggestuurd. Ze willen me de verzendkosten in rekening brengen, ook al was het niet mijn schuld.
04/22/2020
Brighton Kirbie

Moet nul sterren zijn. Ik ben het eens met andere beoordelingen. Ik ben het eens met andere recensenten. Ik zit midden in een geschil en heb geen echt contact, alleen e-mails van de robot waarin staat dat ik geen items heb ontvangen die ik heb gekocht. Hoe kan ik bewijs krijgen van items die niet zijn ontvangen !!! ??? Ze zeiden zelfs dat ze door mijn buurt moesten gaan en vroegen of het bij hun thuis werd afgeleverd ??? !!!Ik heb een verkoper een bericht gestuurd en ik kreeg een boos antwoord van hen dat het niet gegarandeerd is, maar dat ze je geld gewoon aannemenIk heb mijn les geleerd. Ik zal deze site nooit meer vertrouwen. Ik heb gevraagd om een ​​contactpersoon voor een echt gesprek, maar je kunt niet eens reageren op de e-mails die naar mij zijn verzonden. Hopelijk leest iemand alle beoordelingen hier en gaat niet naar deze site. Zal deze plek ook melden bij de BBB.
04/24/2020
Hump

De verkoper heeft al een maand te maken met een verloren pakket en het duurt dagen voordat de verkoper alleen nog maar hetzelfde zegt en AliExpress neemt er geen verantwoordelijkheid voor! Dit is belachelijk het was mijn eerste keer bestellen en zal zeker mijn laatste zijn, ik heb mijn pakket betaald en niemand kon er iets aan doen, bezorgbedrijf, verkoper of AliExpress! Dit zou nooit zijn gebeurd met Amazon ”
05/01/2020
Rozek

Liefdevolle AliExpress. Ik heb veel verschillende dingen besteld, van glazen kristallen over babykleding tot wimpers. Zorg ervoor dat u altijd verkopersbeoordelingen leest en u zult een geweldige winkelervaring hebben.
05/02/2020
Labana Scorsone

Ik heb honderden items besteld bij deze website en het is volkomen veilig om te gebruiken en als het item niet aankomt, kun je altijd gemakkelijk een geschil openen voor een terugbetaling.
05/03/2020
Parnell

Ik plaatste een bestelling van zeer hoge waarde van $ 500 dollar voor verschillende M2 ​​SSD.Ik koos de eigenlijke winkel die degene is die de SSD maakt, om geen probleem met de bestelling te hebben.NOG STEEDS, ik heb de bestelling ontvangen en een SSD ontbreekt.Na bijna een 45 minuten durende chat met AliExpress, lieten ze me een geschil indienen en een foto van de doos en inhoud geven, wat ik meteen deed tijdens de chat.De volgende dag nemen ze een beslissing over de vordering als ONGELDIG en ONTKEND, tenzij ik (en deze krijg) een officiële brief van de koerier van de verkoper kan krijgen die zegt dat de SSD niet in het pakket zat.Dat klopt de verkoper moet NUL bewijs leveren en wordt verondersteld 100% gelijk te hebben als ze het zeggen. Maar de koper moet het bewijzen, en met behulp waarvan hij weet dat VOLLEDIG GOED onmogelijk te bewijzen is.Ik moest nu een PayPal-geschil openen, waarvan ik God dank dat ik het heb gebruikt.In één kort woord is het AliExpress Disupte-proces een ABSOLUTE PAK en is het niets waard voor de koper, tenzij het een 100% duidelijke en onmiskenbare reden is, omdat het niet is verzonden. In welke situatie is het nog steeds nutteloos omdat er GEEN GESCHIL is in die situatie omdat de verkoper geen been heeft om in de eerste plaats op te staan ​​!!!!Neem mijn advies (tenzij je het erg vindt om geld te verliezen), gebruik geen AliExpress of als je betaalt via PayPal en / of creditcard. Dus je bent beschermd tegen fraude / vals spelen.
05/07/2020
Flaherty Shubankar

NIC NIE WARTY PORTAL !!! Sprzedawcy są bezkarni, wysyłają wadliwy lub niekompletny towar, który nie jest zawarty na polskim rynku z powodu braku dokumentów (np. Rachunek lub karta CE) i n8ie można przejść odprawić. Towar po prawie miesiąca wraca do sprzedawcy, ale ten nie dotyczy ciebie pieniędzy. Dlaczego Bo tak .... ;-( Een aliexpress ma naar gdzieś. PRZESTRZEGAM przed kupowaniem na aliexpress. Naar jedna wielka maszyna do wyszukiwania ludzi na cowanymym świecie. WIELKI NEGATYW dla ALIEXPRESS NIETS EEN PORTAL WAARD !!! De verkopers zijn ongestraft, ze sturen een defect of onvolledig product dat niet is opgenomen op de Poolse markt vanwege het ontbreken van documenten (bijv. Factuur of CE-kaart) en het is niet mogelijk om in te checken. De goederen keren na bijna terug naar de verkoper per maand, maar dit geldt niet voor u geld. Waarom is het zo .... ;-( En AliExpress heeft het ergens. IK STOP VOORDAT ik op AliExpress koop. Het is een grote machine voor het vinden van mensen in de cypworld. EEN GEWELDIG NEGATIEF voor ALIEXPRESS
05/09/2020
Elena

Ik heb twee items besteld die ik sinds juli of augustus niet heb gekregen. De app is gecrasht op mijn iPad en dat betekent dat de geschiedenis verloren is gegaan. Ik nam contact met hen op, maar het prescess was zo lang en ontmoedigend. Wie gaat mijn geld terugbetalen ??. Bovendien plaatsen sommige verkopers foto's van dingen die u leuk vindt en sturen u vervolgens iets heel anders, dat is oplichterij. Ik kocht haar en ik was zo teleurgesteld omdat de bundels zo karig bleken. Ik sprak mijn ontevredenheid uit en ze beloofden me 10 dollar terug te betalen. Maar elke dag herinnerde ik ze eraan dat ze zouden spelen en me leugens vertelden. Tot vandaag spraken ze nooit met me over het terugbetalen van mijn 10 dollar. De naam van de winkel is Alllove. Ze stopten een paar veronderstelde wimpers in de tas die een geschenk moest zijn. Het is kapot, wie heeft er een cadeau nodig als het beschadigd is ?!

Schrijf een review voor AliExpress


Handige links