Startpagina > Misc > beoordelingen over 123inkcartridges

123inkcartridges

Reviews: 14 | Aanvaardbaar
Uitzonderlijk
8
Zeer goed
0
Aanvaardbaar
0
Middelmatig
1
Arm
5
01/30/2020
Getter Montuoro

Ik heb 3 inktpatronen gekocht voor mijn HP-printer. Patronen werkten niet. Ze adviseerden om de tips die ik deed schoon te maken. Geen succes. Ik vroeg om alle 3 cartridges terug te sturen zoals ze zeiden en werd slechts voor 2 cartridges terugbetaald. Gewoon een frustrerende ervaring.
01/30/2020
Fabiola Novak

Mijn eerste bestelling met 123 inktpatronen voor tonercartridges was zeer bevredigend, merk Moustache. Voor mijn tweede bestelling stuurden ze me een merkloos product dat maar een paar weken duurde in plaats van de enkele maanden die normaal zijn voor mijn printer. Ik ben met pensioen en er is heel weinig variatie in de hoeveelheid afdrukken die ik het hele jaar door doe, dus er is geen twijfel dat het probleem met de cartridges was (niet slechts één, maar twee).Ik e-mailde 123inkcartridges op 4 maart 2016 met details van het probleem en ontving dezelfde dag een standaardantwoord. Ik antwoordde onmiddellijk en vroeg om een ​​specifiek antwoord op mijn bezorgdheid. Deze e-mail is genegeerd. Na terugkomst van vakantie stuurde ik op 7 april nog een e-mail waarin stond dat ik nog steeds geduldig wachtte op een antwoord op mijn e-mail van 4 maart en geen nieuwe bestelling zou plaatsen totdat het probleem was opgelost. Deze e-mail werd ook genegeerd.Ik belde op 12 april om de brief op te lossen en was eigenlijk met stenen muren. Ten eerste kreeg ik te horen dat ze hun systeem hebben gewijzigd en daarom mijn e-mails niet hebben geregistreerd. Denk daar eens even over na. Toen werd mij gevraagd de zaak opnieuw uit te leggen, maar voortdurend onderbroken en uitgedaagd. Ik vroeg om te spreken met een manager, maar kreeg te horen dat niemand beschikbaar was. Ik zei dat ik alle e-mails zou doorsturen en vroeg dat een manager deze zou lezen en me terug zou bellen. Natuurlijk heb ik nooit meer iets van ze gehoord.Laat je niet meeslepen door de goedkope prijzen zoals ik was. Het kost je veel meer tijd en frustratie om met deze mensen om te gaan. Ik wou dat ik de beoordelingen had gelezen voordat ik ermee omging.
01/30/2020
Laris Folkers

Ik heb ongeveer 4 jaar inkt van ze gekocht zonder klachten. Ik had een verlopen Groupon en ze gaven me krediet voor de nominale waarde (niet Groupon-waarde) zonder gedoe. Online chat was nuttig en items worden snel verzonden. De aftermarket-inkt voor mijn Canon Pixma MP620 heeft goed gewerkt en is veel goedkoper dan OEM. Ik heb gemerkt dat hun selectie van inktpatronen zonder chips klein is en niet is bijgevuld, dus ik kan mijn OEM-chips niet gebruiken met deze goedkopere cartridges. Ik zal zeker weer van hen kopen.
01/30/2020
Lemieux

Ik bestel bij hen 4 pakjes toners en het kwam binnen slechts twee dagen aan, de service is leuk, belde ze twee keer om bestellingen aan te vragen en ze antwoordden me heel mooi, de kwaliteit voor de inkt- en tonercartridges is zo mooi als de OEM één, ze verkopen ook OEM-cartridges, maar ik geef de voorkeur aan gereviseerde omdat het veel goedkoper is, ik ben bereid om weer iets van ze te kopen, een aanrader voor iedereen!
01/31/2020
Robbi

Wow geweldige prijs service en kwaliteit erg onder de indruk.Ik heb vervangende cartridges besteld voor mijn persoonlijke Samsung-printer.Ik kreeg onmiddellijk een e-mailbevestiging en dit werd binnen een uur gevolgd door een verzendbevestiging.Ze werden de volgende dag geleverd door UPS, omdat ze distributiecentra hebben in een aantal Canadese steden.Ik heb door verschillende kantoren in Canada geïnstrueerd om nu bij hen te bestellen.
01/31/2020
Neurath Deardon

Bij toeval heb ik al vele jaren een zakelijke en werkrelatie met 123inkcartridges, hun producten zijn geweldig qua kwaliteit, de verzendsnelheid is extreem snel en betrouwbaar.Een van de belangrijkste perspectieven waarom ik met hen werk, zijn de lage kosten, hun kosten zijn misschien wel de goedkoopste die je bij deze kwaliteit kunt vinden, natuurlijk kun je altijd de goedkopere krijgen, maar dat komt meestal met vreselijke kwaliteit, in elk geval ben ik erg blij met hun Moustache-merktoner!
01/31/2020
Bollay Bomzer

Voor mijn HP Laserjet Pro 200 een opnieuw vervaardigde tonercartridge, een volledige set kleuren en zwart gekocht.Het was mijn eerste en ook mijn LAATSTE tijd die ik bij dit bedrijf kocht.Aanvankelijk merkte ik dat de zwarte kleur op dezelfde pagina vlekte en dupliceerde toen ik in grote, vette letters afdrukte, maar na een paar weken begon de kleurencartridge poeder over de hele binnenkant van de printer te morsen.Het was een puinhoop om op te ruimen en zeker niet de kosten waard.Klantenservice beweert dat ze alles voor verzending hebben gecontroleerd en geeft de schuld aan de verzending voor de schade aan de cartridges.Allereerst zijn ze verpakt met tonnen noppenfolie, de verzenddoos was perfect in orde toen het aankwam, dus het kon NIET zijn verzonden.Probleem is met de opnieuw vervaardigde cartridges zelf, ze zijn helemaal niet goed gemaakt.Zeker nooit meer bij het bedrijf kopen, verspilling van mijn tijd en geld, vergeet wat geld te besparen, ik koop liever de volledig nieuwe OEM-cartridges bij een plaatselijke winkel.Een paar dagen na het lekkage-incident gekocht en de printer werkt nu prima, dus het is ook geen printerprobleem.
02/01/2020
Kessiah

Dit is mijn 3e keer dat ik bij hen bestelde, om de een of andere reden moet ik mijn adres naar mijn kantoor veranderen, ik heb hun klantenservice geprobeerd en het ging geweldig, ik ben erg blij met hun diensten!
02/22/2020
Tymothy

Ik heb veel kantoorbenodigdheden, toner voor mijn printers en zelfs videobewakingscamera, tijdperken en alles is aangekomen zoals beloofd en in goede staat aangekomen. Ze geven u een trackingnummer van Canada Post. Ik heb niets negatiefs te zeggen over 123inkcartidges! Ga zo door!!!!
02/23/2020
Raffarty

Ik heb vaak toners en inktpatronen besteld en ik ben zeer tevreden over de services, de kwaliteit is acceptabel en de prijs is geweldig, ik was een beetje teleurgesteld want ze hadden niet veel iPad / iPhone-accessoires, maar nu hebben ze het, ziet eruit alsof ze breiden uit en ik ben bereid meer producten van hen te kopen. zeer tevreden!
03/02/2020
Reba Demling

Ik heb sinds 123 inktpatronen van 2007InkCartridges gekocht, oorspronkelijk voor een oude HP-kantoorprinter, dan een kleinere HP-printer en sinds 2012 een Brother MFC-J835DW (met schijfafdrukmogelijkheden) die ik vanaf 123 heb gekocht. Ik heb nog nooit een enkele gehad probleem met de printer, inktpatronen, 2 Logitech USB-muizen, veel verschillende HDMI- en videokabels, connectoren, Philips DVD-R's en accessoires. Verzending is altijd erg snel geweest (de Brother-printer werd in 2 dagen per koerier bezorgd) de andere items komen normaal gesproken binnen ongeveer 3 tot 4 dagen aan en worden direct aan de deur afgeleverd, omdat 123InkCartridges "Do Not Safe Drop" op al hun verzendetiketten aangeeft . Volgens de voorschriften van Canada Post betekent dit dat het artikel niet in een openbare postbus of een vergelijkbare 'postpost' mag worden achtergelaten en met de hand moet worden afgeleverd bij de deur van de geadresseerde (ik ben hiervan op de hoogte gebracht door het plaatselijke postkantoor van Canada voor dit gebied) . De enige keer dat er in 8 jaar een probleem was, was toen Canada Post een inktbestelling achterliet in de brievenbus van de gemeenschap bij minder dan nul weer. Ik meldde het bij 123 en binnen 5 dagen had ik een compleet pakket vervangende cartridges (deze keer bij mij thuis afgeleverd). Ze hebben niet eens gewacht tot de beschadigde inktcartridges waren teruggestuurd, maar in plaats daarvan geloofden ze me erop en stuurden ze de vervangingen. Ze zorgden voor een retouretiket voor de beschadigde cartridges die ik vervolgens terugzond op de dag dat de nieuwe werden afgeleverd. Al met al ben ik zeer tevreden over de producten die ik heb gekocht en over hun service.
03/28/2020
Guillemette

Vreselijke service. Goedkope toners.Enkele toners gekocht voor verzending naar Toronto. Op de een of andere manier hebben ze het adres verknald en het is door het hele land naar Vancouver gerouteerd. Levering die in plaats daarvan 2 dagen had moeten duren, is nu 2 weken en het wordt steeds sneller. Geen moeite gedaan door hun klantenservice om een ​​vervangend pakket te verzenden of een terugbetaling te doen. Het interesseert ze gewoon niet. Ach ja.TLDR: bestel hier geen toner als u deze meteen nodig hebt.
04/27/2020
McClimans Wobbleton

Ik kocht een kabel voor mijn elektronica van 123ink-cartridges en toen ik deze ontving - werkte het niet - geen signaal via de kabel.Ik heb contact met hen opgenomen en het teruggestuurd met het verzoek om terugbetaling.Alles verliep soepel totdat ik een kennisgeving van een uitzetvergoeding ontving - dus ongeveer $ 7.00 werd in mindering gebracht op mijn terugbetaling.Erg ontevreden.
05/06/2020
Florence

Dit bedrijf (123Ink, Shoppers + en de twee andere subbedrijven) wordt gerund door een kale staf die meestal alleen Frans en gebroken Engels spreekt. Hun klantenservice is vuilnis en de helft van de tijd neemt zelfs de telefoon niet op als u hun supportnummer belt. Het is ook geen 24-uursbedrijf zoals vermeld op hun website, als je na 5:9 belt, nemen ze de telefoon op, maar kunnen de volgende dag pas om XNUMX uur iets doen. Ik bestelde een printer en een beetje inkt voor de printer die, toen deze kwam, meteen uit de doos defect was, dus ik kreeg Canada Post-retouretiketten die beide hetzelfde label bleken te zijn. Ik belde ze opnieuw en kreeg de juiste set etiketten. Het product naar hen teruggestuurd en een week gewacht, wat is hoe lang ze me vertelden dat het zou duren om een ​​terugbetaling te krijgen. Wat ik niet heb terugbetaald, heb ik gebeld en ze vertelden me dat ze de producten net de dag voordat ik belde, hadden ontvangen, toen ik uit Canada Post wist dat ze beide producten een week daarvoor hadden ontvangen. Ik kreeg toen te horen dat het nog een week zou duren en dat "Ik zeg niet dat je het fout hebt, maar we hebben ze net ontvangen ..." Ik vertelde hen dat ze de labels hebben gemaakt en dat je ze kunt volgen op de Canada Post-website als ze wil mijn claim bevestigen wanneer ze zijn afgeleverd. Ze zei dat het niet uitmaakte en ik zou mijn terugbetaling binnen een week ontvangen "maar waarschijnlijk eerder".Later die middag ontving ik op magische wijze een terugbetaling, maar alleen voor de printer, niet voor de inkt die ik voor de printer had gekocht. Toen ik ze om 4 uur EST belde en met een Samantha sprak, beweerde ze eerst dat ze alleen de printer hadden ontvangen, dus gingen we opnieuw door de Canada Post-tracking en bevestigde ze vervolgens dat ze kon volgen dat zowel de printer als de inkt hadden aan hen is afgeleverd, maar dat hun magazijn alleen de printer heeft ontvangen, niet de inkt. Ze kon hier niets aan doen omdat "het magazijn alleen 55-9 werkt" en zei dat ik de volgende dag terug moest bellen. De volgende dag teruggebeld (dit is de 5e oproep op dit punt) en kreeg precies hetzelfde te horen als Samantha had gezegd en dat ze later op de dag of de volgende week contact met elkaar zouden opnemen omdat ze zien dat ze de geretourneerd pakket maar kon het niet vinden, dus stelde ze voor dat ze met haar manager zou praten om de terugbetaling te pushen zonder het pakket te vinden omdat de tracking laat zien dat ze het hadden. Ik kreeg te horen dat ze me de volgende dag zouden bellen, maar geen telefoontje kregen. Nadat ik een week later niets van hen had gehoord, belde ik opnieuw (5e oproep) en kreeg ik kort gezegd te horen dat “er meer is dan alleen uw pakket dat wordt geretourneerd, het magazijn zich op een andere locatie bevindt, de manager zich op een andere locatie bevindt en wij (klant service) op een andere volledig gescheiden locatie, dus het is voor mij onmogelijk om te controleren of uw pakket is aangekomen. ”Dit is nu meer dan twee weken nadat ze het geretourneerde pakket hebben ontvangen en opnieuw kreeg ik hetzelfde nummer en dezelfde dans te horen dat ik niet met een manager spreken, dat uit de tracking bleek dat het pakket moest worden geretourneerd en toch kan het magazijn het niet vinden en zullen ze contact met mij opnemen. Op dit punt gaat het zelfs niet om het geld, het is het principe om als een onzin door een onzinbedrijf te worden behandeld. Ik schreef 2 dagen later een e-mail toen ik mijn beloofde telefoontje van hen niet ontving en legde de vorige 6 telefoontjes op en zei dat als ik niets van die dag hoorde, ik een klacht bij de BBB ging indienen en voila mijn terugbetaling voor de inkt verscheen op magische wijze een uur later met een verontschuldiging. Eerlijk gezegd is het niet nodig om een ​​bedrijf te bedreigen dat u contact opneemt met de BBB om hen aandacht aan u te schenken. Ik zou koste wat kost van hen wegblijven.

Schrijf een review voor 123inkcartridges


Handige links