Startpagina > Misc > beoordelingen over Air china

Air China

Reviews: 38 | Arm
Uitzonderlijk
3
Zeer goed
6
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
2
Arm
26
01/30/2020
Rupert

Na vele lange afstandsvluchten heb ik NOOIT zo'n slechte service ontvangen als tijdens mijn vlucht met Air China. Na het boeken van een vlucht en het ontvangen van een volledige e-mailbevestiging bleef ik in Tokio achter omdat ik de instapweigering werd geweigerd vanwege een verzuim van Air China om een ​​ticketreferentie te genereren. Het personeel van Air China weigerde te helpen deze kwestie op te lossen of me te informeren over de status van mijn boeking en gaf me gewoon een stuk papier met een telefoonnummer voor klantenservice waar ik geen contact mee kon krijgen omdat het een internationaal nummer was. Na een uur proberen om steun te krijgen van het Chinese personeel in de lucht, vertelde niemand me of de vlucht overboekt was of dit te wijten was aan een technische storing, uiteindelijk na 1.5 uur boden ze me de kans om de vlucht om te boeken voor £ 2000. Belachelijk. Het personeel wachtte tot de poorten dichtgingen om me te vertellen dat ik niet in het vliegtuig kon stappen. Dit liet me geen andere keuze dan een nieuwe vlucht te boeken bij een alternatieve luchtvaartmaatschappij tegen een buitensporig tarief zonder excuses of informatie over waarom ik in deze situatie achterbleef. Verschrikkelijk. Boekingcode: NTRP6P
01/30/2020
Rosalind

Ondanks de zorgen van andere beoordelingen, was onze ervaring behoorlijk goed. Online inchecken werkte niet, maar omdat iedereen vooraf toegewezen zitplaatsen heeft en hoe dan ook bag drop moet doen, is dat geen probleem. Air China maakt deel uit van de Star Alliance. Onze vlucht had Virgin Atlantic passagiers erop. Sommige stewardessen waren (of konden nors lijken), maar zo ook BA-stewardessen. De meeste waren erg behulpzaam. Onze vluchten waren vertraagd, maar wat terug was op tijd. Net als in het Verenigd Koninkrijk kunnen vluchten om vele redenen buiten de controle van de luchtvaartmaatschappij worden vertraagd. Over het algemeen, en terwijl we naar Japan reisden toen de Wereldbeker rugby aan was, was het in het algemeen een goede prijs-service - ongeveer £ 400 pp goedkoper dan BA.
01/30/2020
Washburn Courtad

Heel slecht, serieus ga niet met hen mee. De vlucht van Londen naar Beijing hebben ze SLECHTS ÉÉN dame die Engels spreekt, ze spreken de hele tijd China tegen je. De stewardessen waren ook erg onbeleefd. Als je geen China spreekt, zou het hen niets kunnen schelen. Het grootste deel van de vlucht gaat naar de luchthaven van Beijing, en de luchthaven van Beijing is de slechtste luchthaven ooit. SERIEUS GEBRUIK DEZE AIRLINE NIET
01/30/2020
Sladen

Ik heb nog nooit zoiets verschrikkelijks meegemaakt als de zogenaamde klantenservice bij Air China! Vloog zonder problemen naar Zuid-Korea, maar toen ik naar Denemarken zou terugkeren, kreeg ik - tot mijn grote verrassing - op de luchthaven in Korea te horen dat mijn transfervlucht van Beijing naar Kopenhagen was geannuleerd. Of dus ze vermoedden op het vliegveld omdat ze geen info konden zien / krijgen, alleen dat ik twee dagen later op een vlucht werd gezet (zonder enige kennisgeving trouwens). Dus na wat heen en weer, accepteerde ik gewoon dat ze me niet verder konden informeren over wat er in China zou gebeuren, wat ik met mijn bagage zou moeten doen, enzovoort. Ik dacht gewoon: "Nou, is dat het ergste dat kan gebeuren?" ...! En nu kan ik je vertellen wat het ergste dat kan gebeuren is: je komt 's avonds laat aan in Beijing in de verwachting een soort informatie en / of standaard klantenservice te krijgen, zoals misschien wat drinkwater, wat eten, gewoon een glimlach en een glimlach "Het spijt ons, juffrouw". Maar nee! Je wordt uren rond de luchthaven gestuurd, zonder dat medewerkers van Air China de juiste informatie kunnen begrijpen of kunnen geven. Wanneer je eindelijk naar een hotel wordt gestuurd met een belofte van eten en water, word je naar iets gestuurd uit een verwijderde scène uit "The Shining" - weet je wel, degene met skeletten en enorme spinnenwebben overal. En absoluut geen eten of water trouwens! Terug naar het vliegveld, opnieuw rondgestuurd van de ene hoek naar de andere, nu proberend om je koffer te vinden - oh, heb ik je dit niet verteld? Natuurlijk konden ze het niet vinden en toen ik het uiteindelijk (uren later) vond, was Air China er ook in geslaagd het te breken. Op dit punt moest ik gewoon hardop lachen EN tegelijkertijd huilen. Wat is de werkelijke f Air China, hoe kun je ZO verkeerd doen? Dat gaat mijn verstand te boven! Nu meer dan 12 uur sinds ik in Beijing aankwam, met een panini en een sap dat ik mezelf kocht, wachtend op de SAS-vlucht, had ik het geluk om te worden verplaatst naar het schrijven van deze beoordeling, realiserend hoe ik nooit, nooit, nooit meer ben gaan reizen met Air China. En ik raad u sterk aan dit ook niet te doen.(Mijn excuses voor de spelfout, ik heb twee uur slaap)
01/31/2020
Adamsen

Het entertainment aan boord werkte niet voor een derde van de passangers (helaas ook wij) op een vlucht van Beijing naar Frankfurt. Dus geen films, muziek, en we waren niet voorbereid op die optie dus het was onze "langste" vlucht ooit. We hebben een paper over de luchthavenverklaring over servicevergoeding, u kunt de onderstaande tekst zien. Zoals je kunt zien, volkomen nutteloos als je geen Chinees bent, en je moet de app downloaden en dat was ook volkomen nutteloos. Dus neem je eigen films / apparaten mee voor het geval dat! Beste passagiers,Allereerst onze excuses voor het ongemak dat u tijdens uw reis heeft ondervonden. We hopen onze oprechtheid te tonen als compensatie. Bedankt voor uw steun en begrip. We bieden economische compensaties op drie manieren: e-voucher (hierna EV),kilometerstand en valuta. De verhouding is RMB 2EV: 5 km niet-elite kwalificatiemijlen van Air China: RMB 1. U kunt een van hen kiezen op basis van uw behoeften. Scan de volgende QR-code om de Air China APP te downloaden, registreer voor het lidmaatschap en klik opclaim het van "Mijn portemonnee". Tips:De EV is geldig voor ontvangst binnen een jaar na de datum van uitgifte. Gebruik het binnen een jaar na ontvangst. Je kunt het gebruiken om vliegtickets voor jezelf of anderen te betalen via je lidmaatschapsaccount op Air China APP (niet te betalen voor brandstoftoeslag, luchthaven)bouwkosten en andere kosten) en het kan alleen worden gebruikt om RMB-betaling te compenseren. De EV kan gedeeltelijk of in combinatie met andere EV's worden gebruikt, maar kan niet worden gebruikt met andere vouchers. Het maximale compensatiebedrag voor een enkel ticket is 50% van het tarief.Wanneer u een niet-vrijwillige terugbetaling of ticketwijziging aanvraagt, wordt de EV volledig geretourneerd of wordt deze nog steeds gebruikt voor een nieuw ticket en wordt de vervaldatum van de geretourneerde EV opnieuw gestart vanaf de datum van terugkeer. De EV wordt niet gerestitueerd voor vrijwillige restituties.De niet-elite kwalificatiemijlen zijn 36 maanden geldig en kunnen worden gebruikt in ruil voor passagierskaartjes, upgradeklassen en producten van Phoenix Miles E-Shop. Ze kunnen ook worden gebruikt in combinatie met de elite-kwalificatiemijlen. Je moet eerstverzamel vier vluchtsegmenten of een kilometerstand van 3,000 km voordat u dergelijke mijlen gebruikt. U moet uw bankkaartgegevens opgeven om de valutacompensatie te claimen. Bankkaarten zijn beperkt tot bankpassen uitgegeven op het Chinese vasteland en gemarkeerd met Union Pay.We hopen dat je weer voor Air China kiest. Neem voor vragen contact op met Air China-hotline 95583.
01/31/2020
Nana Tutterow

Zonder twijfel de smerigste, meest luie, meest onwetende, irritante klantenservice-ervaring ooit. 2 maanden later kunnen ze zich nog steeds niet aanmelden om tickets te wijzigen, omdat al hun antwoorden, inclusief sms-berichten, websitefouten, website-omleidingen, apps enz. Allemaal in het Chinees zijn. Het captcha-systeem werkt niet en het e-mailpersoneel kan het Engels eenvoudig niet begrijpen en zegt me dat ik moet inloggen om mijn wachtwoord te wijzigen telkens wanneer ik vertel dat ik niet kan inloggen omdat mijn toegangscode niet werkt. De fout die ik krijg is "-False", of in het Chinees, enz. Het klantenservicenummer in het VK / Europa is veel te lang om vanuit het VK te kunnen worden gekozen, maar het personeel van de website zegt me dat ik moet zorgen dat ik voeg de landcode toe. Na 3 maanden kan ik niet inloggen, kan ik ze het probleem niet laten begrijpen, kan ik mijn wachtwoord niet opnieuw instellen en kan ik ze niet bellen. Dit soort dom en onzin is opzettelijk, ze nemen je geld en verstoppen zich.Ik smeek u, gebruik deze luchtvaartmaatschappij niet voor uw eigen gezond verstand.
01/31/2020
Sheridan Romeno

Air China staat bekend om de slechtste klantenservice. Ik wilde extra bagage kopen, maar de website werkte niet, nadat ik verschillende klantenservicenummers had geprobeerd, kwam ik bij een dame terecht die zei dat ik eerder naar de luchthaven moest gaan. Ik moest er echter nog meer voor betalen dan online ... Ik zal nooit meer met Air China vliegen
01/31/2020
Lundgren

Vreselijke luchtvaartmaatschappij. Vloog vier keer met hen tijdens de laatste reis. Herbevestigde vegetarische gerechten voor elke vlucht, maar het was pas bij de laatste vlucht van de vier dat ze dit aan boord konden nemen. Ik wou dat ze niet hadden gehinderd: kregen droge pasta - geen saus - met een enkele bloem broccoli erop. Uit de reacties van de andere passagiers waren de carnivooropties niet beter. Het slechtste voedselaanbod van Google en Air China staat elke keer op nummer 1. Elke vlucht vertrok laat en het personeel was opdringerige nazi-gordels.Ik vlieg niet meer met ze mee.
01/31/2020
Citron Buhoveckey

Ik zal alleen schoenen of t-shirts kopen die in China zijn gemaakt.Vertrouw nooit op een langeafstandsvlucht en dat ook bij verbindingsvluchten.Je hebt misschien betere kansen om een ​​sonde in een zoemende asteroïde te laten landen.Fligght 889 en 992 13 augustus
01/31/2020
Malcom Ollivier

Ik wil graag mijn grote teleurstelling uiten over Air China. Ik vloog afgelopen zaterdag 01/07/2017 van Shanghai naar Parijs. Niet alleen mijn vlucht was vertraagd - we brachten bijna 3 uur in het vliegtuig door met wachten op een signaal om te starten (ik ving nauwelijks mijn overstapvlucht naar Warschau), maar ook de temperatuur in het vliegtuig was laag. Dat resulteerde in een verkoudheid. Bovenal was mijn bagage verloren. De persoon op de luchthaven gaf me geen ander ticket voor de tweede vlucht en nam de informatie in mijn koffers over mijn eindbestemming niet op. Hoewel ik mijn vlucht met hem besprak en mijn laatste stop bevestigde. Daarom was mijn bagage niet op tijd overgezet, omdat de informatie over de bestemming onbekend was. Ik heb veel stress meegemaakt. Al met al heb ik gisteren mijn bagage ontvangen, maar het was een extra, onaangename stress na de lange, even onaangename reis. Ik vraag ten minste een gedeeltelijke terugbetaling voor het veroorzaakte ongemak, samen met de verbetering van de service. Ik ben terughoudend om deze luchtvaartmaatschappij in de toekomst te nemen.Ik kijk er naar uit van u te horen.
02/01/2020
Libenson Askegren

Leed aanzienlijke vertragingen zonder updates van het personeel. Het eten aan boord was ranzig. De vliegtuigen zijn gedateerd en hebben vreselijke beenruimte en het personeel is onbeschoft en incompetent.
02/01/2020
Leonerd

Ik was onlangs op enkele Air China-vluchten van Londen naar Tokio via Beijing (en terug).Ik heb een paar problemen die ik onder de aandacht wil brengen, omdat er echt een paar gebieden binnen het beleid / de website van het bedrijf zijn die een serieuze update kunnen gebruiken.1) De Air China-app maakt het voor iedereen zonder een +86-telefoonnummer onmogelijk om te registreren / in te checken. Ik heb ook nooit een Phoenix Mile-bevestigingsmail ontvangen toen ik me er aanvankelijk voor registreerde, dus ik kan niet eens inloggen, zelfs niet als Ik wilde. Ik moest Air China bellen om het nummer te krijgen en het zou me nog steeds niet helpen om in te loggen op een app of website.2) De website is extreem buggy en als u probeert uw boekingsgegevens te controleren, ongeacht de combinatie van informatie, geeft de website een foutmelding weer.3) Ik weet dat je niet tot ongeveer een dag voor je vertrekkende vlucht kunt inchecken, maar als je dit probeert, is er geen bericht dat je dat niet kunt. Het geeft gewoon nog een foutmelding. Het stelt de klant niet op zijn gemak als het voelt alsof de vlucht niet bestaat.4) Toen ik eindelijk kon inchecken, was de website extreem traag en reageerde deze niet, op welke browser / apparaat ik hem ook probeerde. Ik weet niet zeker hoe snel de uplink-snelheid is van de Air China-servers, maar dit is verschrikkelijk traag. Wanneer ik tijdens het proces op de VOLGENDE-knop druk, moet ik minimaal 2 minuten wachten op een reactie. Dit gebeurde bij beide check-ins, een maand na elkaar.5) Ik had twee vluchten om naar Tokio te gaan. Londen naar Beijing en Beijing naar Tokio. Toen ik probeerde in te checken (zelfs toen ik het juiste tijdsbestek voor beide vluchten had), kon ik alleen inchecken en stoelen selecteren voor het eerste deel van de vlucht. De andere vlucht kwam niet eens op de boeking. Dus moest ik eerder naar Heathrow dan verwacht omdat ik bang was dat mijn tweede vlucht er niet was. Zelfs bellen met de klantenservice hielp niet en het kostte me GPB £ 11.00 voor een kort telefoontje dat zeer oneerlijk is, vooral toen ik in paniek raakte dat ik misschien geen tweede vlucht had. Toen ik op Heathrow aankwam, kon ik een stoel op de tweede vlucht bemachtigen. Ik vroeg om een ​​stoel bij het raam en in plaats daarvan kreeg ik de stoel die direct voor de nooduitgang is met mijn arm vlak bij de jumpseat van de stewardess. Dit is geen stoel bij het raam. Als er geen beschikbaar was, had de helpdeskmedewerker het me moeten vertellen, maar volgens hen kreeg ik een stoel bij het raam. Houd er rekening mee dat deze stoel ook niet achterover leunt vanwege het noodpad erachter. Dus ik had een oncomfortabele 4 uur durende vlucht naar Tokio.6) Hetzelfde gebeurde toen ik probeerde in te checken voor mijn vluchten terug naar Londen (Tokyo - Beijing - Londen); Ik kon geen stoel kiezen voor het tweede deel van de reis. Ik moest vroeg naar de luchthaven van Haneda gaan en ervoor zorgen dat ze me een stoel van mijn keuze konden bezorgen. Zie niet wat het nut is om online in te checken bij Air China als ik altijd naar de luchthaven moet om alles opnieuw in te checken, zodat je zeker weet dat ze rekening houden met de tweede etappe van een reis.7) De entertainmentsystemen tijdens de vlucht formatteren video's en films niet correct voor de schermgrootte. De schermformaten zijn zeker een recente upgrade naar een 16: 9 hoge resolutie beeldverhouding en ik begrijp dat oudere programmering nog steeds is geformatteerd in de 4: 3 vierkante verhouding, maar zelfs de nieuwste films zoals 'Finding Dory' als een bijvoorbeeld, zat nog steeds op een pilaar- en letterbox op het scherm en had een SD-resolutie. Wat heeft het voor zin om 16: 9-schermen met een hogere definitie te hebben als de meeste inhoud er niet eens voor is geoptimaliseerd? Het is alsof Air China een film bij de leverancier heeft besteld en ze gewoon een standaard SD 4: 3-film hebben gegeven zonder na te denken over de specificaties van het vliegtuig. Het is niet te bekijken. Ik heb het entertainmentsysteem helemaal niet gebruikt toen ik me dit realiseerde, omdat het de ervaring alleen maar verpest. En het klinkt misschien nitpicky, maar sommige mensen kiezen hun luchtvaartmaatschappijen op basis van de entertainmentkwaliteit tijdens de vlucht. Het moet dus serieus worden genomen. Entertainment tijdens de vlucht is meestal al erg genoeg, dus dit maakte het alleen maar erger.8) Mijn grootste probleem is het beleid ten aanzien van elektronica wanneer de vlucht op kruishoogte is gekomen. Ik begrijp dat alle elektronica moet worden uitgeschakeld tijdens het taxiën, opstijgen en landen en dit is standaard in het hele luchtvaartgebied. Ik denk echter dat het beleid met betrekking tot bepaalde elektronica die wordt gebruikt op kruishoogte ZEER en beschamend verouderd is. Toen ik op mijn iPhone een film aan het kijken was (met vluchtmodus ingeschakeld) tijdens mijn 11 uur durende vlucht van Beijing terug naar Londen (vlucht CA937), kreeg de begeleider te horen dat ik mijn telefoon onmiddellijk moest uitschakelen. Ik probeerde met haar te redeneren en dat ik niet begreep waarom, maar ze stond erop dat ik het uitschakelde. Wat verbijsterend is, is dat de meeste toonaangevende luchtvaartmaatschappijen hun klanten toestaan ​​om hun telefoons op kruishoogte te gebruiken voor JAREN. Sommige luchtvaartmaatschappijen leveren ook Wi-Fi en sommige leveren zelfs een GSM mobiel telefoonsignaal! Dus voor mij is het niet eens toegestaan ​​om een ​​telefoon aan te hebben in de vliegtuigmodus. Ik weet dat sommige bedrijven dit beleid nog steeds handhaven en ik zal geen ruzie maken met het beleid. MAAR dit is waar het interessant wordt. Nadat me was verteld dat ik mijn telefoon moest uitzetten, zag ik, ALL AROUND ME, dat mensen content op hun laptops, iPads aan het lezen waren, hun Kindles lazen, naar muziek luisterden via draadloze Bluetooth-hoofdtelefoons, games speelden op hun draagbare consoles en video-opnamen op GoPro-camera's. Maar GEEN van die mensen werd verteld hun apparaten uit te schakelen. In de tussentijd hebben die apparaten bijna allemaal dezelfde verbindingsmogelijkheden als een mobiele telefoon, zo niet ALLE dezelfde. Een laptop kan verbinding maken met Wi-Fi en Bluetooth, een Kindle kan verbinding maken met Wi-Fi, een iPad kan verbinding maken met 3G / 4G, Wi-Fi en Bluetooth, een console kan verbinding maken met Wi-Fi, sommige GoPro-camera's hebben Wi- Fi / draadloze mogelijkheden - de lijst gaat maar door.Hoe komt het dat ze hun apparaten mochten blijven gebruiken, maar een mobiele telefoon niet was toegestaan? Ik keek naar de veiligheidsbrochure in de zak van de stoel en deze was ernstig verouderd met beleid en zelfs foto's. Het toonde regels die geen elektronica bevatten voor opstijgen en landen (begrijpelijk) en vervolgens voor kruishoogte, mobiele telefoons (die eruit zien als Nokias), draagbare tv's en boomboxen waren niet toegestaan. Maar zonder regels tegen laptops en andere niet-genoemde apparaten. Het is alsof het personeel een extreem verouderd beleid op het gebied van elektronica volgt en dit bij voorbaat doet in plaats van gezond verstand te gebruiken. Waarom is het niet toegestaan ​​dat een mobiele telefoon in 2016 in een vliegtuig wordt ingeschakeld (zelfs in de vliegtuigmodus), maar alle andere draadloze compatibele elektronica is toegestaan? Dit is zeer oneerlijk en ik vind dat de regel ALLEEN moet zijn toegestaan ​​of helemaal NIET mag worden toegestaan ​​(hoewel deze laatste tegenwoordig belachelijk is). Dus moest ik daar nog een resterende 8 uur van de vlucht zitten en absoluut niets doen omdat ik niet kon slapen en het entertainment tijdens de vlucht niet te evenaren was. Ik had een vreselijke vliegervaring en kon niet eens beginnen smeken bij de stewardess omdat haar Engels niet vloeiend was. Ik heb geen probleem met beperkt Engels op een Air China-vlucht, maar het betekende gewoon dat ik mijn bezorgdheid niet kon uiten.Ik zou het zeer op prijs stellen als het bedrijf deze problemen zou kunnen aanpakken en serieus nemen. Ik vlieg regelmatig met tal van luchtvaartmaatschappijen en ik moet zeggen dat de website, de app en het beleid van Air China enorm defect / buggy en verouderd zijn. Ik kan niet geloven dat een lid van de Star Alliance-groep dit op de meest voor de hand liggende plaatsen slecht kan uitvoeren.
02/01/2020
Ferino

Ik ging naar Bangkok via Beijing met Air China. Hun service is echt goed, druk op de begeleider knop en ze zijn er in een flits. De stoelen zijn ook behoorlijk comfortabel, dus over het algemeen is de vlucht echt goed. Waar ze moeten verbeteren is met hun budget aan dranken. Je kunt alleen goedkoop Chinees bier krijgen, geen wodka, whisky, cognac, enz. Bier is de enige alcohol. Ik heb het gevoel dat ze hierdoor op een luchtvaartmaatschappij met een zeer laag budget lijken. Ook worden er geen snacks bij de drankjes gegeven. Met deze kleine verbetering zullen ze veel beter zijn! Anders geweldig!
02/01/2020
Files

Ik had een recente vlucht met AIR CHINA (LAX-Beijing-Changchun) en terug (oktober 2017) Alles was goed. Het vliegtuig was nieuw en schoon, stoelen hadden kussens en dekens. Er is voldoende ruimte tussen stoelen in Economy Class (ik ben 5'6) Het vliegtuigteam was professioneel en aardig. Trouwens, ze spraken allemaal goed Engels. Eten was redelijk. Goede luchtvaartmaatschappijen met geweldige prijzen!
02/02/2020
Astrahan Machowski

We vlogen voor de vierde keer op rij met Air China en waren zeer tevreden. Het personeel was aardig en behulpzaam en de tussenstop in Beijing werkte perfect. Alle vluchten waren op tijd. We zullen zeker weer met Air China vliegen.
02/02/2020
Chucho

Net als vele andere klachten over Air China is het onmogelijk om contact op te nemen met iemand bij de klantenservice voor vluchtinformatie, stoeltoewijzingen, enz. Hun website is volkomen nutteloos.
02/02/2020
Bishop

Kaartjes gekocht naar Japan via Beijing. De grootste reden om Air China te gebruiken was de laagste prijs. Ik was echter nerveus, vanwege de waardeloze beoordelingen hieronder, en mijn reis naar Japan verbruikt al mijn spaargeld en viert mijn huwelijksreis. Ten eerste krijgt u waar u voor betaalt - lagere kosten betekent minder luxe, maar raad eens? De beslissing om met Air China te vliegen is financieel gerelateerd, dus stop met klagen en verwacht iets moois. Het vliegtuig is ouderwets met oude, verwelkende stof en ietwat oncomfortabele, benauwde stoelen. Als je lang bent, richt je op het gangpad. Elke stoel heeft een functionerend (zij het langzaam) scherm met tonnen films, shows en games, en een USB-oplader voor elektronica. Kussens en dekens zijn aanwezig (kan eerlijk zijn). Het eten was verrassend lekker voor vliegtuigkeuken. Ze bieden altijd 2 keuzes. Jasmijnthee is vooral zo mooi. Het lieve en vriendelijke personeel bezocht regelmatig alle passagiers om gratis frisdrank en bier en thee / koffie aan te bieden. Er waren geen vertragingen. De piloot was zeer ervaren en we stierven niet. Deze review beschrijft mijn reis van Londen naar Japan (waar ik nu ben). Ik hoop dat de service op de terugweg hetzelfde is. Bedankt Air China voor de geweldige service !! 4 sterren in plaats van 5 vanwege de behoefte aan renovatie. En ik laat alleen een recensie achter omdat ik anderen wil geruststellen dat het niet zo erg is.
02/02/2020
Armond Freudenstein

5 sterren voor Britse klantenservice. Na het boeken van de verkeerde datums met Airchina via Gotogate.com heb ik meteen de klantenservice van gotogate gebeld om de boeking te wijzigen. De man aan de andere kant van de lijn citeert me £ 184 om het te veranderen, wat veel was, aangezien ik de tickets pas 30 minuten geleden had geboekt. Dus ik heb airchina gemaild om hulp te vragen. Ik heb 's ochtends een e-mail waarin staat dat het aan de website is om het te veranderen en ze kunnen niets doen, maar een paar minuten later heb ik een telefoontje waarin ik word aangeraden ze opnieuw te bellen, want dat zou niet zo veel moeten zijn . En hij had gelijk. Dankzij hem heb ik mijn tocmets voor minder kunnen veranderen. Heel erg bedankt voor de zorg !!
02/02/2020
Yule

Schandelijke service en houding. Vermijd deze luchtvaartmaatschappij.Vlucht: 13 oktober 2 uur, JFK-Hong Kong, CA30.Vanwege onverwachte transportproblemen (ongelooflijk, het Airtrain-systeem van NY JFK ging kapot waardoor we aan boord bleven), kwam ik precies een uur voor de vlucht aan bij de incheckbalie van Air China. Het personeel had echter de incheckbalie al gesloten (er was letterlijk maar één persoon over, computers afsluiten enz.); en ze lieten me niet inchecken. Volgens de regels sluit het inchecken een uur voor de vlucht, maar het personeel van Air China had de balie duidelijk vóór die uitschakeltijd gesloten. Er waren ongeveer 20 passagiers gestrand omdat ze waren gestrand op de luchttreinshuttle van de luchthaven, maar Air China deed geen poging om te helpen. In feite was het personeel volledig onverschillig.Air China weigerde het geld terug te betalen en zou ons alleen op een latere vlucht toestaan ​​als we het tariefverschil volledig zouden betalen - dat was enkele duizenden dollars. Ik moest mijn reis annuleren.Ik raad je aan nooit tickets te kopen bij Air China. Als alles volgens plan verloopt, is het misschien goed; maar als er onverwachte problemen zijn, heeft Air China geen interesse om te helpen en zal het volledig inflexibel zijn. Kies een betere luchtvaartmaatschappij dan Air China, een met een redelijke klantenservice, een die problemen oplost in plaats van alleen passagiers in nood weg te wuiven. AL
02/02/2020
Marilin

LHR naar HND Londen naar Tokio keren terug via Beijing. Alle vluchten waren vrijwel op tijd, behalve de mogelijke logistiek van de luchtvaartmaatschappij in afwachting van aansluitende passagiers. Ik had 1 uur 50 minuten om verbinding te maken en hoewel ik per shuttlebus naar terminal 3 in Beijing werd vervoerd en over de beveiliging moest onderhandelen. ik verbond me zonder zorgen .. Ik vloog op 777 voor het hoofdgedeelte van de reis, stoelen zijn een beetje smal. Vliegtuig was schoon. Attent personeel en eten was uw gemiddelde luchtvaartmaatschappij aanbod (vermijd het Chinese ontbijt als western). Ik was over het algemeen heel tevreden na het lezen van slechte recensies. Ik heb slechts 415 GBP betaald en heb sindsdien weer bij hen geboekt om naar Bangkok te vliegen omdat hun prijzen zo goed zijn
02/02/2020
Corron

Boek nooit iets van deze luchtvaartmaatschappij!Vier keer heb ik het ongenoegen gehad om met hen te vliegen, en vier keer ben ik zonder respect behandeld, zonder compensatie voor hun vertragingen en zonder informatie. Hun pure incompetentie wordt alleen geëvenaard door hun volkomen gebrek aan servicegerichtheid. Had ik al gezegd dat ze altijd vertraagd zijn, niet compenseren en vervolgens mensen behandelen als afval als ze beleefd vragen om basics zoals accommodatie, informatie en maaltijden wanneer ze zijn vertraagd? Wees gewaarschuwd.
02/02/2020
Soelch

Voel je vrij om hun service te gebruiken als je het leuk vindt om als een slaaf te worden behandeld. De onbeschofte bemanningsleden en werknemers waarschijnlijk werden nooit als waardige individuen in hun eigen land behandeld en leerden anderen te behandelen zoals zij werden behandeld.
02/18/2020
Bremble Chappelljr

Het was mijn eerste keer om met Air China te vliegen en ik zou het iedereen aanbevelen. Ik las veel niet zo goede reacties in recensies en ik was dapper genoeg om het te proberen en wilde het zelf proberen. Ik zou eerlijk zeggen dat deze luchtvaartmaatschappij mijn verwachtingen overtrof. Van stewardessen tot eten, beenruimte, comfort alles was geweldig! Ik zou alleen commentaar geven op de sit omdat het niet zo zacht is, maar zou zeggen dat het vrijwel comfortabel is en er is niet veel verschil in vergelijking met andere dure luchtvaartmaatschappijen. Heel erg bedankt, air china. Je hebt mijn vakantie zo comfortabel mogelijk gemaakt, gezien het mij 16 uur kostte om vanuit Londen naar de Filipijnen te vliegen. Ik voelde niet de uren dat ik terug naar huis vlieg omdat ik comfortabel genoeg was om goed te slapen. Ik hoop dat je het goede werk voortzet. Veel liefs van mevrouw Filippijnen xxx
02/23/2020
Elli

Klantenservice nummers zijn buitensporig Je moet ongeveer een uur naar muziek luisteren en daarvoor een pond premie betalen.Je begrijpt de Chinese optie die ze je geven niet, ze praten zo snel in het Engels dat je het niet begrijpt.Bovenop dit alles hebben zij tarieven verhoogd en niet-restitueerbaar geïntroduceerd voor de lagere tarieven die terugbetaalbaar waren met een belasting van 120 pond.Ze geven je een geweldig comfortabel vliegtuig om naar te kijken als je boekt, maar je stapt dan in een smakeloze ongemakkelijke vervanger. De bedienden zijn machtgek. Zou me niet eens foto's op mijn telefoon laten zien aan een andere passagier, zelfs niet in de vliegmodus.Het is niet voor niets goedkoop
02/29/2020
Davilman Tweed

Eerst de zelf inchecken op de luchthaven en hun app werkt niet. De vliegervaring was redelijk voor de prijs die je betaalt, maar helaas waren we vertraagd en bleven we wachten zonder te weten wat er met onze vlucht of de nieuwe tijden gebeurde. Er was niemand in de buurt voor hulp. Vreselijke klantenservice met heel weinig Engels. We misten een verbinding en bleven op de luchthaven wachten zonder dat we meer dan 4 uur eten en drinken kregen aangeboden. We eindigden met een totale vertraging van 9 uur en omdat we buiten de EU zijn is er geen compensatiebescherming. Moet rekening houden bij het boeken bij dit bedrijf.
03/09/2020
Meagan

Het bracht ons naar Londen vanuit Tokio, maar het vliegtuig was smerig - vlekken op de neerklapbare tafellade, die niet was schoongemaakt en de tapijten waren vuil en het eten was verschrikkelijk !!
03/16/2020
Worrell

Nam onlangs 4 vluchten in een retourreis naar Japan. 10 maanden vooruit geboekt en gevraagd vegetarisch eten. Eerste twee vluchten hadden ze geen verslag van ons verzoek. Ik eindigde met het eten van 3 broodjes omdat ze niets anders hadden.Op de derde vlucht die thuiskwam, hadden ze het op de een of andere manier onthouden en een vegetarische maaltijd gegeven (wat hetzelfde was als de normale maaltijd, maar geen vlees. Gewoon rijst!). Op dit punt had ik de hoop opgegeven. Laag en zie, de 4e vlucht was geen vegetarisch eten. Hoe ze dit kunnen laten gebeuren, gaat mij te boven, niet omdat ik vegetariër ben, maar wat gebeurt er met mensen met notenallergieën of zoiets?Ook zijn de vliegtuigen verschrikkelijk. De laatste etappe thuis van Beijing naar Londen, werden we naar het midden van het vliegveld van Beijing gebracht, waar een eenzaam vliegtuig stond, dat er erg vies en ongebruikt uitzag. Dit vliegtuig was van rond 1999, met oude tv-toestellen, vrijwel geen beenruimte en oncomfortabele stoelen.Zonder twijfel de moeilijkste vlucht die ik heb moeten doorstaan. Zal de volgende keer meer betalen en met een bedrijf als Singapore vliegen.
03/27/2020
Axe

Online incheckservice NOOIT WERKT. Ik heb een Chinees mobiel nummer en volledige informatie vereist, maar het werkte nog steeds niet! Dit is de derde keer, dus ik had beter moeten weten dan om weer met deze luchtvaartmaatschappij te vliegen, maar het was de goedkoopste vlucht die ik kon vinden voor mijn reis. Ik noemde hun versie van 'klantenservice' en ze waren behoorlijk nutteloos, wat resulteerde in dat ik me naar de luchthaven moest haasten vanwege constante niet-bestaande systemen in 2019, hoe achteruit! Pas op
04/02/2020
Dacy Shakil

We misten onze vlucht en eerlijk gezegd kon hun personeel niet minder behulpzaam zijn geweest. Ze gaven ons geen informatie, hulp, advies of begeleiding en zouden ons graag duizenden kilometers van huis hebben zien stranden. Sommigen van hun personeel lachten zelfs toen we een beetje in paniek leken en vroegen of we een telefoon konden gebruiken om nieuwe vluchten te proberen, omdat ze weigerden ons te helpen. Ik vind het belachelijk dat zelfs als we aanboden om te betalen voor nieuwe tickets, ze weigerden zelfs advies te geven, laat staan ​​ons te helpen ze te boeken ... zelfs Ryanair helpt je nieuwe vluchten te boeken als je ze mist. Het is een ondermaatse service met zeer slecht entertainment in het vliegtuig in vergelijking met andere langeafstandsvluchten - ik zou duidelijk willen vermijden!
04/04/2020
Clim Harding

Vreselijke luchtvaartmaatschappij, 3 uur + vertraging zat net op de luchtvaartmaatschappij op vlucht CA937 04 FEB 2019, zat op de startbaan vanwege een technische storing. Geen eten of drinken gedurende de eerste 1 uur. Totdat mijn partner klaagde. Als ze niet klaagde, denk ik dat we daar 2 uur zaten zonder eten of drinken. Mijn ticketnummer is ETKT9992853233941 / 4090 - MR JASON ADDO Zetel 42K Gediend verouderd voedsel op de vlucht. Dat is absoluut walgelijk, ik heb er foto's van en zal ze op internet plaatsen. Klantenservice is volledig nutteloos. Geroepen om te klagen op 5 februari. Werd gevraagd om een ​​e-mail te sturen. het is nu 8 maart en nog steeds geen antwoord. Zowel kantoor in Europa als kantoor in het VK geroepen - kantoorpersoneel in het VK neemt de telefoon niet op, dus bellen zonder zin. Het kantoor in Europa kan geen gesprekken voeren naar het kantoor in het VK, wat ook weer zinloos is. Het kantoor in Europa heeft geen manager, dus ik kan met niemand anders praten dan met agenten die zeggen dat ik moet blijven e-mailen. Zonder cirkels rondlopen. De volgende stap is om fysiek naar het kantoor in het VK te gaan, hopelijk is er ook iemand daar om te spreken. Gebruik deze luchtvaartmaatschappij niet, 0/10 voor klantenservice. Ik wou dat ik geen geld aan Chinese luchtvaartmaatschappijen had uitgegeven. Slechtere beslissing ooit gemaakt.
04/08/2020
Shirlee

Referentienummer: NYRDCEIk heb begin mei dit jaar een vlucht geboekt via Gotogate van £ 987.00 maar later geannuleerd vanwege medische redenen.Ondanks het betalen van annuleringskosten van £ 75.00 en het verstrekken van een medische nota, heb ik mijn restitutie nog steeds niet ontvangen. Het is drie maanden geleden en elk telefoontje wordt ontvangen met smoesjes van excuses en ik voel me alsof ik bedrogen word.Het was de bedoeling dat ik tijdens deze reis met Air China en Lufthansa zou vliegen. Gotogate heeft me laten weten dat mijn terugbetaling zal worden betaald door Air China, maar ik kreeg binnen enkele dagen te horen dat Lufthansa heeft geweigerd de terugbetaling te betalen. Ik hoor graag van Air China over deze kwestie en de redenen voor het weigeren van terugbetaling.
04/09/2020
Pendergast Mungo

Vreselijke service. Onze transfervlucht was meer dan 8 uur vertraagd en daarna geannuleerd omdat we onze aansluitende vlucht misten (het vliegtuig duurde twee uur langer om te landen). We moesten zelf een hotel vinden omdat er te veel geannuleerde vluchten waren en klanten een plek nodig hadden om te verblijven (verschillende hotels die zelfs geen buitenlandse paspoorten accepteerden). We besloten de transfervlucht te annuleren en in plaats daarvan de trein te nemen, maar toen kregen we te horen (niet door personeel maar door een andere klant in de wachtrij) dat ons retourticket ook automatisch wordt geannuleerd, dus moesten we de hele retourvlucht omboeken en betalen . Onze bagage was ook misplaatst op weg naar huis met veel souvenirs en geschenken. Veel (niet alle) medewerkers luisteren niet echt naar uw vragen en wijzen gewoon naar het dichtstbijzijnde bureau, dat u na een lange wachtrij naar een ander bureau zal verwijzen. Verspilde uren in nutteloze rijen.
04/14/2020
Viridis Andwele

Geweldige luchtvaartmaatschappij, fantastische waarde. Londen Heathrow naar Tokio (Haneda) 20 september / 5 oktober 2019. Geweldige waarde voor de afstand die we reisden, een aantal mooie moderne vliegtuigen met veel beenruimte, sommige oudere meer verkrampte maar zeker niet de slechtste luchtvaartmaatschappij die er is. Als u een frequente reiziger bent en niet verwacht dat de rode loper voor u wordt uitgerold wanneer u een budgetprijs van een luchtvaartmaatschappij betaalt, dan komt het wel goed (beheer gewoon uw verwachtingen en neem wat extra comfort op het vliegtuig).De vliegtuigen waren bij alle gelegenheden vroeg geënterd en het gate-personeel en de vliegtuigbemanning waren allemaal erg meegaand, zelfs toen er een mix was met onze betaalde stoelen, die snel werd opgelost. Ja, ze spreken allemaal Engels ondanks dat het niet hun moedertaal is en als je geduldig genoeg bent om te begrijpen dat je prima kunt communiceren. Het eten was ok voor zover vliegtuigmaaltijden gaan, beperkte opties maar de Chinese opties waren veel beter dan de westerse. Drankjes waren er in overvloed en als je ooit meer wilde, was het slechts een oproepverzoek.Ik kan Air China niet kwalijk nemen voor hun service en na het lezen van enkele 'recensies' op tal van platforms waren we behoorlijk nerveus. De enige reden dat dit 4 in plaats van 5 sterren is, was vanwege de mix van oudere / nieuwere modelvliegtuigen die me wat ongemak bezorgde, zelfs als een kortere persoon op lange afstand, maar ik ben blij dat we van tevoren stoelen hebben geboekt die mijn langere medereizigers hebben geholpen . Zou zeker weer vliegen. Bedankt Air China, we kijken uit naar onze volgende Azië-reis!
04/14/2020
Lash

Vlogen van Londen naar Hanoi en aansluitende vlucht in Beijing vertraagd met 24 uur zonder aanbod van compensatie. Vermijd koste wat het kost. Hun klantenservice is onbeleefd en incompetent - ze deden zelfs alsof ze me niet konden horen aan het einde van een telefoontje van 40 minuten en hingen op. Echt de slechtste luchtvaartervaring die ik heb gehad.
04/19/2020
Klinges

Helaas heeft mijn tas de vlucht niet gehaald en keerde het een week later terug. Het was een groot ongemak en ik wacht nog steeds op een terugbetaling voor kleding die ik moest kopen en waarvoor geen compensatie is aangeboden. De telefoon naar het Britse kantoor werkt niet en veel mensen in de EU-kantoren hebben de telefoon niet geholpen!
04/25/2020
Silberman Klare

De behoorlijk touwachtige luchtvaartmaatschappij vloog onlangs 4 poten met hen op 2 van hen, de tv voor mijn stoel werkte niet. Ik heb ook online ingecheckt en mijn stoelen gekozen toen ik op de luchthaven van Bkk aankwam, deze waren gewijzigd. Errr nee. Ik ben veganist en ze hadden voor eten gezorgd en het was OK, dus twee sterren.
05/07/2020
Sloatman Pascuzzi

December 2014 vloog ik met mijn gezin vanuit Kopenhagen -> Beijing -> Hong Kong -> Manila. We waren in voor een vreselijke verrassing toen we aankwamen in Hong Kong. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld, geschokt en furieus geweest. Air China beroofde mijn familie technisch voor 16.000 kr. (2666 Amerikaanse dollars). Ik zal hier nader op ingaan.We zijn zonder problemen in Beijing aangekomen. In Beijing gingen we aan boord zoals gepland en iedereen zat op tijd in het vliegtuig. Hoewel alles ging zoals gepland, zaten we daar 1 uur zonder door personeel te worden geïnformeerd over waarom we de vlucht hadden vertraagd. Toen we eindelijk vertrokken, deed de bemanning niets om de verloren tijd van de vertraging in te halen. In plaats daarvan duurde de vlucht zelfs langer dan verwacht. Dit was echter niets vergeleken met wat we in Hong Kong hadden ontmoet.Aangekomen op de luchthaven van HK (slechts 15 minuten voordat onze vlucht naar Manila zou vertrekken), werden we langzaam door een Chinese vrouw begeleid naar de balie van Air China - niet naar onze vlucht! Hier werd ons verteld dat we door de vertraging onze vlucht met Cathay Pacific hadden gemist. Air China heeft niets gedaan om ons te helpen een nieuwe vlucht te nemen. Ons werd eenvoudig gezegd om elk derde uur terug te blijven komen om te controleren of de binnenkomende vluchten beschikbare stoelen hadden, die naar Manilla gingen. Dit ging zo twee dagen door. Ons werd verteld dat "alles overboekt was". Twee dagen gingen we heen en weer op de luchthaven van HK tussen Air China en Cathay Pacific.CP probeerde ons te helpen en zei dat Air China onze (betaalde) tickets aan iemand anders had verkocht. Medewerkers van Air China negeerden voortdurend ons rechtmatig verzoek om een ​​nieuwe vlucht! Ze waren verantwoordelijk voor de vertraging en onze gemiste vlucht waar we voor hadden betaald! Daarom hadden ze ons een nieuwe vlucht moeten kunnen bezorgen. In plaats daarvan werden we heel grof tegen ons behandeld en als afval behandeld. We eisten dat ze ons een nieuwe vlucht zouden vinden, of het nu Cathay Pacific was of niet, om hun fout goed te maken en ons naar Manila te brengen. In plaats daarvan werd helemaal geen hulp geboden! De communicatie was ook verschrikkelijk! Ik heb nog nooit iemand ontmoet die zo vaak rond een verzoek dan het personeel van Air China heeft gedanst. Ten slotte ... door Air China verteld dat elke vlucht naar Manilla overboekt was, besloten we (na 2 dagen praten aan de muur, Air China) om eindelijk elke luchtvaartmaatschappij online en persoonlijk te controleren. Philippine Airlines had stoelen !!!! JA. We werden gelogen door AC. Er waren stoelen beschikbaar! Air China nam gewoon de moeite niet om hun verkeerde daden te betalen. In plaats daarvan bleven we achter met lange neuzen en lege portefeuilles. Nieuwe tickets voor een vlucht van 1,5 uur kosten 16.000 kr. (2666 Amerikaanse dollars !!!!), wat Air China niet wilde betalen .... ZELFS ZE ZIJN Degenen die het probleem hebben veroorzaakt. Wij, als klanten, bleven achter om het probleem van de luchtvaartmaatschappij in het buitenland op te lossen. Tickets, waar we al voor hadden betaald, moesten we NOG MEER betalen. Ik ben zo teleurgesteld over deze luchtvaartmaatschappij. Woorden kunnen niet uitdrukken hoeveel problemen dit ons heeft veroorzaakt. Ik ben verrast hoe zij hun klanten geen hulp, begeleiding of informatie hebben geboden. Ik had nooit gedacht dat het mogelijk was om mensen op deze manier te negeren, maar een AIRLINE deed dat. Air China deed dit! Ik zou deze Airline ONE-ster niet eens geven. Ik zal Air China aan niemand aanbevelen.
05/08/2020
Joseph

Online inchecken werkt nietZelfs als ik lid ben van Air China, ben ik ingelogd, maar ik moet nog steeds de volledige vluchtinformatie verstrekken om door te gaan met inchecken. Weet je niet welke reservering ik heb nadat ik ben ingelogd? Wat is dan het nut van inloggen? Het is gewoon een domme website.

Schrijf een review voor Air China


Handige links