Startpagina > Misc > beoordelingen over Air canada

Air Canada

Reviews: 56 | Arm
Uitzonderlijk
1
Zeer goed
2
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
4
Arm
48
01/30/2020
Aiello

Hallo .... ik reis een redelijk bedrag; en ik heb NOOIT de verschrikkelijk frustrerende ervaring gehad die ik heb met Air Canada. De reis heeft nog niet plaatsgevonden (met de bovenstaande informatie kan ik hier gewoon worden gehoord!). Ik heb een paar eCoupons, plus een tegoed van een vlucht die nooit heeft plaatsgevonden. Ik probeerde contact op te nemen met iemand in Klantrelaties omdat ik niet online kon boeken. Gedurende 2 dagen kon ik geen bericht achterlaten of in de wachtrij worden gezet. Ik probeerde een ander nummer (niet de 1-800 #) en na een wachttijd van 60 minuten reageerde Paula. Terwijl ik haar vertelde dat dit alles zeker niet haar schuld was ... werd het gesprek beëindigd door AC !! ... na nog eens 20/25 minuten !!! Ik legde de situatie uit en zij antwoordde met: als de eCoupons niet de volledige kosten van de komende reis kunnen dekken, kunnen ze niet worden gebruikt. Niet alleen dat ... de afgelopen 2 dagen heb ik de tarieven herzien, en het 18:55 tarief van Toronto naar Windsor was $ 286 / persoon (belachelijk hoog), maar met de coupons ... ok. MAAR de prijs ging naar $ 311 / persoon net in het voorgaande uur !! Ze besloot dit op te nemen met haar helpdesk en me in de wacht te zetten .... wat eindigde in een verbreking zoals ik eerder al zei. Ik heb gehoord over de vele problemen die reizigers met deze luchtvaartmaatschappij hebben en ben er nooit onze luchtvaartmaatschappij geworden. Er is nergens op hun website om een ​​klacht in te dienen ... het zou zelfs worden gestopt als u geen frequent flyer-nummer bij zich heeft! We zijn beperkt als we van Windsor naar Toronto willen vliegen en vice versa. Porter is absoluut de beste keuze !!8:46 ... Opnieuw geprobeerd. Ik heb Gloria ... ze was geweldig ... alles is volgeboekt. Ik zou Gloria 5 sterren geven.
01/30/2020
McNamara

Over het algemeen erg slecht. Inchecken alleen via kiosken. Verwacht in geen enkel stadium met een mens te kunnen spreken. Telefoonlijnen altijd bezet. Ze hebben onlangs geüpgraded systemen, wat betekent dat je niet kunt upgraden tenzij willekeurig geselecteerd en alleen bij een kiosk. Bieden ook geen upgrades tijdens de vlucht. Vorige vlucht waar ik op zat waren er meer dan 30 stoelen in Premium Economy beschikbaar en ze konden niemand upgraden. Ik en mijn partner kregen standaard ook afzonderlijke stoelen toegewezen, ook al boekten we samen. En tegen de tijd dat we incheckten, hadden we alleen nog opties om helemaal achterin het vliegtuig te zitten. En dat zou geen probleem zijn geweest als we voldoende ruimte hadden om onze handbagage op te bergen. We waren gedwongen om met onze spullen voor onze stoelen te zitten. Klantenservice is er niet, personeel lijkt onervaren en bovendien zijn ze vreselijk in het afhandelen van bagage. Plaats de bagage van mijn partner op een latere vlucht, dus toen we op onze eindbestemming landden, was die er niet. We moesten 12 uur wachten op levering. Air Canada niet aanbevelen.
01/30/2020
Algie

Ik had een absoluut vreselijke ervaring met #aircanada. Mijn kinderen vlogen van Vancouver naar Raleigh met een tussenstop in Toronto op 31 december 2019. De ene is slechts 13 jaar oud en de andere is zijn eerste keer dat hij zonder ouders vliegt en voor zijn kleine broertje zorgt. Na 2 gate-wijzigingen werd hun vlucht AC7918 geannuleerd vanwege "bemanningsbeperkingen". Wat betekent dat uberhaupt?!? Ze wachtten in totaal 4 uur om met de gate-agent te praten. Ik overdrijf niet eens. Ongeveer 2 uur na het wachten vroeg de man voor hen of ze daar een manager konden krijgen omdat ze 2 uur hebben gewacht. De man schreeuwde niet eens. Hij was gewoon gefrustreerd en wilde de lijn in beweging brengen. De poortagent dreigde de politie op hem in te schakelen. Mijn kinderen zagen dat en waren bang om iets te zeggen. Toen ze op nieuwjaars #happynewyear eindelijk aan de frontlinie kwamen, kregen ze te horen dat ze nu op 3 januari geboekt waren voor een vlucht. Dat is 3 dagen later. Ze kregen te horen dat ze een gratis hotelverblijf hebben voor EEN nacht en voedselvouchers voor restaurants die niet langer open zijn. Ze kregen te horen dat als ze een eerdere vlucht wilden, ze een nummer moesten bellen. Ze probeerden en konden niemand bereiken. Een keer heette het dat er meer dan een uur wachtte om met een mens te praten. Moeten ze op het vliegveld slapen zoals in de film The Terminal. Vanzelfsprekend hebben we als ouder contact opgenomen met een andere luchtvaartmaatschappij, rond de $ 1 gesmokkeld en de volgende dag op een vlucht naar huis geboekt. Ze vliegen momenteel naar huis. Nooit meer zal ik ooit #aircanada vliegen, nooit meer zal ik een van mijn familieleden onderwerpen aan #aircanada. Als iemand overweegt om #aircanada te vliegen, zal ik mijn verhaal delen. Totale kosten voor oorspronkelijke vlucht: $ 657 Totale kosten voor omboeking op Delta: $ 1518.38 Totale kosten om te leren dat we nooit met @aircanada mogen vliegen uit angst om therapie nodig te hebben voordat we op een andere vlucht gaan #priceless
01/30/2020
Hirasuna Ruttan

onbeleefde werknemers op de luchthaven en tijdens de vlucht nooit blij om je te helpen wanneer je hulp nodig hebt en ze glimlachen nooit, altijd onbeleefde en ongelukkige gezichten.
01/30/2020
Ramona

Dit is veruit de slechtste luchtlijn. Bijzonderheden: de verbindingen tussen 2 Air Canada-vluchten waren te strak. Ik zag dat en maakte mezelf klaar om sneller uit de vlucht te gaan. Er was ruimte in de vlucht om dit te doen. De stewardess was zo onvriendelijk, ik heb deze houding nooit eerder gezien. Ik verontschuldigde me, het veranderde niets, wat een slechte houding voor een stewardess!Ze zijn mijn bagage kwijt. na 7 telefoontjes en ongeveer 15 e-mails vonden ze het, label nog steeds aan ... En ik wacht er nog steeds op ondanks dat ze zeiden dat ze het zouden bezorgen. Het is exatly 26 dagen dat ik op mijn koffer wacht !!! Ik sta op het punt om een ​​klacht in te dienen omdat ik echt genoeg heb van deze onzin. Tijdens het heen en weer gaan, ging ik naar de luchthaven om de bagageclaim van Air Canada te bezoeken en deze was niet bemand / was gesloten en ik werd ergens anders naartoe geleid. Het Air Canada-personeel met wie ik toen sprak was zo smerig dat ik verbijsterd was. Ik antwoordde niet of nam geen moeite omdat ik zag dat het niets zou dienen, maar nam nota ...Ik moet toevoegen dat ik vrienden heb, omdat dat me vertelde dat ze soortgelijke problemen hadden. Gebruik deze luchtlijn eerlijk NIET. Ik heb nog nooit zo'n slechte service gekregen en ik wens dat niemand dit ervaart.Last but not least, ik wacht nog steeds op de compensatie van het geld dat ik heb uitgegeven voor het hebben van geen bagage tijdens mijn reis. Deze jongens hebben geen idee wat service betekent. Deze recensie is de slechtste recensie die ik in mijn leven moest schrijven. Ik ben een lokale Google-gids en schrijf regelmatig beoordelingen. In het afgelopen jaar heb ik in totaal 2 slechte recensies geschreven (en 1 die ik heb verwijderd toen het betreffende bedrijf de kwestie behandelde), wat betekent dat ik meestal niet zo vaak doe. Dit is de 3e en verdiende omdat ik nog nooit zo'n vreselijke service heb gezien dat het niet niet acceptabel is.
01/30/2020
Paris

Grondpersoneel in IAD-dienst was het ergst. Ze is onbeleefd en incompetent. Ik moest de kaartjes wisselen, maar de grondploeg, die de kaartjes sneed, wendde zich af van mijn moeilijkheden. Ik kan niet begrijpen hoe ze zelfs zou kunnen werken. Het spijt me dat ik haar naam niet heb bevestigd. Ze herhaalt dezelfde woorden als een papegaai en schreeuwde haar cliënt om Air Canada niet te gebruiken. Ze is gek. Ik kon de juiste vlucht niet krijgen. Ik veranderde mijn reis en vlucht. Dringende servicetraining lijkt nodig te zijn in Air Canada. Ik heb echt teleurgesteld.
01/30/2020
Stanleigh

De website van Air Canada adverteert dat tickets die zijn gekocht als extra stoel voor een muziekinstrument 50% korting krijgen. Ik probeerde ze meerdere keren te bellen, en zelfs toen ik geluk en geduld had om een ​​persoon aan de lijn te krijgen (ze zullen je vaak niet eens in de wacht zetten), konden ze me niet helpen deze korting toe te passen. Geloof hun leugens niet en doe in godsnaam alles wat je kunt om te voorkomen dat je in een positie komt waarin je ze moet noemen.
01/30/2020
Niko Klaass

Betaal NOOIT de kosten van Air Canada voor zitplaatsen 30 D, 30 E, 30 F, 30G.Het is het enige gangpad in de cabine op hun B777.Mensen die 15 uur lang op je trappen, trappen en trappen, zijn marteling.Slapen of rusten is onmogelijk.Cabine-bedienden zijn zich bewust van de situatie, maar kunnen niets doen.Andere luchtvaartmaatschappijen hebben een gangpad vooruit van de toiletten.Waarom Air Canada dat niet doet is onbegrijpelijk.
01/30/2020
Sacttler Kleinatland

Slechte ervaring met beschadigde en vertraagde bagage weigerde te betalen voor de items die $ 260 kosten en de extra bagage die me kostte. $ 210.
01/31/2020
Reggie Sakhichander

Vertragingen (+ 8 uur), technische storingen, ontbrekende verbindingen en geen enkele klantenservice! Geen antwoord op klachten en geen compensatie. Waardeloos vliegtuig!
01/31/2020
Carol-Jean Kopfer

Ik vloog gisteravond van Mexico-stad via Toronto naar Regina, Air Canada-vlucht uit Mexico-stad was vertraagd, dus verloor ik mijn vlucht naar Regina, dan veranderden ze mijn vlucht en stuurden me via Winnipeg naar Regina zodat ik het op tijd kon maken en doorbrengen Kerstavond met mijn familie, dus ik zit vast in Winnipeg met nog eens 4 uur vertraagde vlucht naar Regina, nul behulpzaam, personeel heeft de slechtste houding ooit, ik reisde de wereld over met verschillende luchtvaartmaatschappijen en geen enkele luchtvaartmaatschappij heeft ooit deze vreselijke service, vlieg niet Air Canada en bespaar jezelf een gedoe, ik doe het nooit meer !!!!
01/31/2020
Lissa Gulafshan

Ik zou ze 0 sterren geven, indien mogelijk. Ze hebben ons omgeboekt, terwijl we in het vliegtuig zaten van Chicago naar Toronto. Onze reis duurde daardoor twee keer zoveel tijd en we kwamen aan in Buenos Aires, maar onze bagage niet. Na 2 dagen zijn 2 koffers bij ons hotel afgeleverd, de derde is voor altijd verloren. Ze hebben onze familievakantie verpest en het is natuurlijk onmogelijk om met iemand te praten als je ze belt. Het wachten is voor altijd. Mijn advies, blijf weg van deze luchtvaartmaatschappij.
01/31/2020
Phillip

Klantenservice bestaat niet. Mijn man is hindoe-vegetarisch en ik probeerde verschillende keren voor hem een ​​maaltijd te bestellen voor zijn vlucht naar Hong Kong. Ik belde 3 keer in 3 verschillende dagen, ik bleef langer dan 30 minuten in de wacht plus mijn man probeerde zichzelf te bellen vanuit Hong Kong. Ik heb een online formulier op hun website ingevuld en heb nooit een reactie ontvangen. Ik ben bang dat hij tijdens de vlucht van 11 uur honger zal hebben. Op weg naar Hong Kong hadden ze niet veel vegetarische opties. Het is erg frustrerend omdat Canada zoveel Indiërs heeft. Ik zal niemand aanbevelen om deze luchtwegen te gebruiken. Als u niet in uw klanten wilt investeren, zullen we Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen gebruiken omdat zij een betere klantenservice hebben.
01/31/2020
Jocelyne

Service op luchthaven verschrikkelijk. Tellerweegschaal van business class kapot zodat klanten bagage slepen en wachten in economy line ... Waarom heb ik dan voor business class betaald?
01/31/2020
Pirali

1. Kon niet online inchecken, de eerste keer in mijn leven heb ik zonder duidelijke reden meer dan 35 minuten gewacht bij de kassa en er is mij een domme domme vraag gesteld en ik woon in Canada. 2. Stewardessen zijn de meest respectloze onbehulpzaam ze zijn ver weg van de menselijke normen die ik ooit in mijn leven heb gezien, ik word vaak door voedsel op mijn hand geraakt, ook gevraagd om mijn stoel te veranderen en er is veel vrije ruimte die ze geweigerd.3. Eten erg goedkoop en de meest walgelijke ooit.4. Zonder twijfel het smerigste vliegtuig dat ik ooit heb gezien of iemand ooit kan meemaken (iedereen die Air Canada gebruikt, moet daarna voor medische controle gaan) foto bijgevoegd.5. Gekozen als de beste luchtvaartmaatschappij in Noord-Amerika !!! goed wakker worden de goedkoopste luchtvaartmaatschappij in de rest van de wereld die ik gebruikte zijn 1000000 keer beter.
01/31/2020
Varden

Toen ik mijn ticket boekte, van Sudbury naar Calgary, gaf de website van Air Canada geen beschikbare opties weer. Ik moest Sudbury naar Toronto en Toronto naar Calgary afzonderlijk boeken om van Sudbury naar Calgary te komen - de website deed dit niet automatisch. De enige vlucht die Toronto-Calgary vertoonde was 6 uur later dan gewenst (hoewel dit een vaak afgelegde route is). Omdat ik dacht dat dat de enige optie was, heb ik het geboekt.Toen ik het opnieuw controleerde, een paar dagen voor mijn vertrek, bleek dat er een aantal eerdere vluchten beschikbaar waren.Toen ik vroeg om vluchten te wijzigen als gevolg van een storing in de website, was de medewerker van Air Canada helemaal niet behulpzaam en weigerde mijn vlucht te wijzigen, ondanks het feit dat mijn vluchten waren geboekt op een tijdstip waarop de Air Canada-website duidelijk niet goed werkte.De tekortkomingen van Air Canada waren talrijk: onvermogen om een ​​aansluitende vlucht te boeken op de Air Canada-website, andere beschikbare vluchten niet te laten zien en geen enkele hulp te bieden.Ik moet ze een slechte beoordeling geven.Ik heb mijn claim geëscaleerd en zal mijn beoordeling herzien als een supervisor nuttiger wordt dan de werknemer die mijn oproep heeft aangenomen.BEWERKEN: na een paar telefoontjes zag de adviseur af van de kosten voor het wijzigen van de vlucht.
01/31/2020
Gena

Air Canada is het ergst. Het ziet er glimmend en nieuw uit, maar zit vol met werknemers die veel te ontspannen zijn, niet schelen en een “wachtende houding hebben om met pensioen te gaan”. Jacob, een eerstelijnsmanager bij Air Canada, is een perfect voorbeeld van iemand die duidelijk niet om zijn werk geeft. Dit is een persoon die veronderstelt een leider te zijn en je te helpen, maar in plaats daarvan de monotone houding heeft die nooit klantgericht mag zijn. Ik kon me niet voorstellen dat iemand die zo inspirerend was, een vooraanstaande vertegenwoordiger van mijn bedrijf zou zijn. Ik neem aan dat luchtvaartmaatschappijen slechte mensen inhuren in de wetenschap dat je geen keus hebt en dat maakt niet uit.
02/01/2020
Smitt

Late vlucht, verloren bagage en echt vreselijke klantenservice op Heathrow - elk contact wil alleen maar het probleem van iemand anders maken. Kers op de top was de vertrekploeg die me zei dat ik over een uur terug moest komen en daarna van dienst ging. Hartelijk dank aan de dame van Air China die zich heeft gemeld om te helpen. Ik heb Air Canada maar één keer eerder laten stromen - die vlucht was ook laat en de stewardess in Premium Economy leek het haar zaak te maken om verschrikkelijk te zijn voor alle Engelstalige passagiers. Ik zal mijn best doen om deze luchtvaartmaatschappij in de toekomst te vermijden.
02/01/2020
Mary

Ik zou nul sterren geven als ik kon. Zeker, de tickets waren goedkoper, maar ik denk echt niet dat het de 5+ uur in de wacht doorgebracht, het volledige onvermogen om contact op te nemen met de klantenservice en de meest nutteloze app van de luchtvaartmaatschappij die ik ooit heb gebruikt, waard was? Het lijkt verkeerd om 'gebruikt' te zeggen omdat het de meest nutteloze app op de planeet is. Je kunt niet inchecken via mobiel, enz ... Hun systeem is zo achtergebleven dat je geen contact met ze kunt opnemen, en ze lopen ongelooflijk achter wat betreft hun technologie. Het is verschrikkelijk. De enige goedmaker was dat ze samenwerkten met United Airlines voor de vlucht. We hadden een vluchtvertraging waardoor we onze internationale verbinding zouden missen en United heeft deze gewijzigd en ons op een eerdere vlucht gezet - het kostte hen letterlijk 5 minuten. Bedankt United! Gebruik geen Air Canada. Betaal een beetje meer en geniet van uw hoofdpijnvrije dag.
02/01/2020
Isolde

Geen klantenservice nummer te bellenHet telefoonnummer blijft maar zeggen: 'vanwege te veel oproepen accepteren we geen oproepen; blijf het honderden keren proberen, eindelijk een wachttijd van 2 uur bereiken. Echt klote. Schande over Air Canada. Online heeft ook heel weinig opties - blijft maar bellen klantenservice.
02/01/2020
Beuthel Degracia

Verschrikkelijk. Een schande voor Canadezen. Gebrek aan assistentie, verkeerde informatie, slecht onderwijs en een callcenter die elk werk verhelpen. We zijn verplicht om op de vloer van de luchthaven te slapen, niemand om passagiers bij te staan ​​.... allerlei soorten misbruik. Belachelijk. Walgelijk. Een schande. Air Canada, NOOIT MEER. Het is niet compatibel met de landelijke normen voor kwaliteit, bewustzijn en onderwijsnormen. EEN SCHANDE VOOR CANADA.
02/01/2020
Ran

❗❗❗❗warning❗❗❗❗Doe het niet aan jezelf en boek bij dit mislukking bedrijf !!!! Alles begint op 24 december wanneer we een vlucht voor mij en mijn vrouw willen boeken terwijl we onze kleine shitzu-hond meenemen Voordat we geboekt hadden we gebeld en we wachtten meer dan 50 minuten op de lijn !!!!!! en we vroegen meer dan 4 keer in dezelfde oproep “Weet je zeker dat we ons huisdier in premium economy kunnen meenemen?!?! We staan ​​op het punt om dubbel te betalen dan de reguliere om in deze klasse te vliegen en we willen geen probleem " Ze antwoordde meer dan 3 keer ❗❗ ja ❗❗Dus we vertelden haar dat we het kaartje meteen zouden bestellen en dat we ons bij ons huisdierenticket zouden voegen zodra we alle goedkeuring van de regering hebben voltooid om hem het land uit te halen !!!! Eindelijk waren we klaar en ons huisdier is goedgekeurd Dus we belden hem te boeken En we krijgen een heel ander antwoordDat we deze klasse niet met huisdieren kunnen vliegen En ze weten niet wie ons misleiden En ze geloven ook niet wie ons misleiden En juffrouw heeft ons geïnformeerd Elke keer dat we meer dan 2 uur wachten op de lijn !!!!Schandalig‼ ️‼ ️‼ ️‼ ️‼ ️‼ ️‼ ️‼ ️Miserabel bedrijf Als je klanten respecteerde die vaak vliegen, zou je upgraden van premium Economy to business gratis of downgrade naar economy en geeft ons het evenwicht tussen de tickets terug !!!!!!!!! We hebben een grote fout gemaakt bij het boeken bij u Maar maak je geen zorgen We zullen ervoor zorgen dat mensen het echte gezicht van Air Canada kennen We zullen het in elke hoek van het internet publiceren totdat we een goed antwoord krijgen Om nog maar te zwijgen over de onbeleefde service die we kregen van Mia uit het callcenter van Toronto Gewoon maffia gedrag God verbied ...
02/01/2020
Booze

Dit is de derde keer dat ik deze waardeloze, betreurenswaardige, verfoeilijke, afschuwelijke, afschuwelijke, zielige, vervelende, gedegenereerde, bedeesde, ellendige, vulgaire, oneerlijke en wrede manieren tegenover klanten gebruikte, ze hadden geen hersens, gezond verstand, respect en vriendelijkheid, allemaal over deze walgelijke luchtvaartmaatschappij is gewoon SLECHT !!! (ik heb 1 ster aan deze recensie toegevoegd omdat ik geen keus had, anders kan ik deze beoordeling niet indienen, maar ze verdienen zelfs geen kwart ster)
02/02/2020
Trinidad Sins

Onderwerp: vreselijke ervaring Ik boekte mijn vlucht naar Australië in april 2019 om in december uit te vliegen. Het kostte me 2600.00 retour. Toen ik het vliegtuig instapte en mijn stoel vond, kon ik niet geloven hoe klein het was en hoe weinig beenruimte en elleboogruimte ik had. Ik kocht specifiek een handbagage, zodat deze onder mijn stoel zou passen, zodat ik me niet bezig hoefde te houden met de opbergruimte boven het hoofd en indien nodig toegang had tot mijn koffer zonder andere passagiers lastig te vallen, maar het zou niet onder de stoel passen en ik had bijna geen ruimte voor mijn benen. Ik ben 5'2 en weeg 117 pond. Ik kon nauwelijks mijn armen bewegen zonder de ruimte binnen te dringen van de persoon die naast me zat. Ik voelde me zo ongemakkelijk voor de hele vlucht dat ik ziek werd en moest opstaan ​​om naar de wasruimte te gaan, ik kon letterlijk niet uitstappen totdat de andere twee passagiers als eerste opstapten, zo krap was het. Toen ik in de wasruimte kwam, kon ik niet naar buiten komen. Ik was zo ziek en toen ik naar buiten kon, vroeg ik de stewardess om een ​​aspirine omdat ik een enorme hoofdpijn had. Hij zei ja, maar ging gewoon door met zijn ding, niets belangrijks, alleen het schoonmaken van voedselbakken en liet me een goede tien minuten wachten, ondertussen explodeert mijn hoofd van pijn. Een andere passagier wachtte ook op pijnstillers maar werd ook genegeerd. Ik kreeg het eindelijk toen ik het opnieuw vroeg. Ik heb nog nooit vreselijke ervaringen gehad in het verleden, maar dit was verschrikkelijk! Ik vraag me af wat Air Canada probeert te bereiken met deze poging om mensen in soortgelijke sardines samen te persen ??? Ik realiseer me dat we minder betalen en we weten dat we niet alle luxe hebben, maar kom op !!!! ALLE mensen verdienen het recht om een ​​behoorlijke hoeveelheid ruimte rondom hen te hebben. Is deze gruwelijke ervaring bedoeld om de lagere klasse te laten wennen aan nog meer betreurenswaardige omstandigheden ??? Gaat ons de volgende stap naar het vrachtruim?Ik moet terug vliegen naar Canada op 9 januari en ik ben er absoluut tegenop !! Niet dat het je iets kan schelen, gezien het feit dat je bedrijf al naar een dergelijk laag niveau is gezakt wat betreft het comfort van je klanten, maar ik zal in de toekomst een draaglijkere vlucht zoeken met andere luchtvaartmaatschappijen. Ik zal ook mijn enorme ontevredenheid uiten via sociale media.
02/02/2020
Botnick Placker

De klantenservice bestaat niet. Ik bedoel dat ze letterlijk geen functionerend klantensysteem hebben.Als u het telefoonnummer belt, krijgt u een bericht dat ze het te druk hebben en u niet in de wacht kunnen zetten en hangt het op. Je hoort een leuk bericht van hun callcentermanager die heel erg spijt heeft. Er is geen informatie over waarom er een probleem is, wat ze doen om het op te lossen, en wanneer het zal worden opgelost - als er zelfs een plan is om het op te lossen.Een grote luchtvaartmaatschappij zonder contact met de klantenservice. Heb je een noodgeval? Sorry, we kunnen je telefoontje niet aannemen of in de wacht zetten. Moet u een vlucht wijzigen? Nee. Heeft u een vraag die niet op de website staat? Je hebt pech.Ongelooflijk. Wachttijd is niet geweldig met andere luchtvaartmaatschappijen, maar ik heb nog nooit een bericht van WestJet ontvangen dat ze nu geen telefoontjes kunnen aannemen.
02/02/2020
Palestine Axford

Zorg ervoor dat je vroeg op de luchthaven aankomt. Mijn familie en ik hebben veel gereisd, maar om de een of andere reden zijn we afgelopen zomer 2019 om 7 uur niet vertrokken zoals we hadden moeten vertrekken, dichter bij 15 uur, wat mijn schuld was. We hebben zelf gereden zoals we eerder hebben gedaan en we zijn bij Park'nFly gekomen, maar het was de verkeerde partij. We vonden de valet Park'nFly als volgende en om 8 uur begon ik me zorgen te maken toen we op het vliegveld aankwamen. In de rij voor de ticketbalie van Air Canada stonden honderden mensen voor ons te wachten en mijn man en kinderen staarden me aan en bekritiseerden me omdat ik te laat was. Ik zei dat ze moesten ontspannen. Dank onze gelukkige sterren, mijn man ging en sprak met de Air Canada-agenten in business class waar geen ziel in de rij was en een mooie Air Canada-agent dankbaar hielp ons alle vier. Oef.Er was echter een probleem. Drie van ons hadden onze bagage al ingecheckt en de grote koffer van mijn man was nog niet ingecheckt omdat we twee minuten de check-in waren gepasseerd. Daarom duurde het enige tijd aan de balie en nu moesten we onze gate vinden. De kinderen vonden het nummer en rende weg. Mijn meisjes en man renden en gooiden hun handbagage achter zich en ik volgde als laatste. Om een ​​of andere domme reden dacht ik dat het gemakkelijker zou zijn als ik mijn handbagage bij me had en ermee zou rennen. Dat was een extreem slecht idee, want terwijl ik rende, had ik een kleine rugzak op mijn rug en het klopte op mijn rug bij elke stap die ik rende en mijn andere hand was vol met mijn boek en een fles water. Stel je een vrouw voor van ongeveer dezelfde grootte als cabaretier Melissa McCartney in een beige korte broek en mouwloos shirt, krullend blond haar dat verwoed door een luchthaven loopt met een rode koffer van 25 kilo. Ik schoot zo snel als ik kon, ik zag mijn familie ver voor me wegrennen als een vurige en ik achtervolg hen met angst in mijn hoofd, denkend dat ik zeker de schuld heb dat ik vandaag te laat ben. Terwijl ik rende met al deze items, voelde ik mijn korte broek naar beneden vallen, dus ik moest ze aan de zijkant pakken en constant mijn korte broek opwandelen terwijl ik rende. Het was verschrikkelijk en ik schaamde me volledig. Ik raakte snel buiten adem en dacht dat mijn familie gewoon op me zou moeten wachten terwijl ik overging op een snelle wandeling. Het was 9:48 uur toen ik de laatste instapoproep naar San Francisco hoorde en ik stond angstig naar bijna honderd mensen voor mij te kijken. Nu voelde ik me volledig ziek, mijn kinderen stonden op het punt om te huilen en hadden zoveel woede plus het hielp niet dat mijn echtgenoot even boos was en zei dat het allemaal mijn schuld was. Dat is toen een Finse heer in de rij bij ons ons vertelde wat te doen en het volgende wat ik wist, was dat ik mensen in de rij vroeg hoe laat hun vlucht was en zoals iedereen zei dat het achter de onze was, vroeg ik of we vooraan konden komen en gezamenlijk konden dit doen totdat we vooraan stonden. Een strenge douanebeambte stond op drie voet afstand van mijn gezicht en ze schreeuwde "dat je dat hier niet zou moeten doen" en mijn antwoord was zeer verontschuldigend en ik zei dat ik me dat voor de volgende keer zou herinneren. Er waren gejuich van mijn familie dat we met succes aan boord van het vliegtuig gingen. Mijn echtgenote liet een beetje los en bedankte me dat ik door de lijn was gekomen. Ik dacht bij mezelf dat ik zo dwaas was, dat ik bijna mijn hele familie-uitstapje naar Californië in gevaar bracht. Mijn hoofd deed pijn, ik voelde me misselijk en misselijk, mijn meisjes waren nog steeds boos op me. Het was verschrikkelijk en ik verontschuldigde me aan iedereen. Het was absoluut een geleerde les. Ik zal dat nooit meer doen. Als uw luchtvaartmaatschappij zegt drie uur eerder op de luchthaven te zijn, zorg er dan voor dat u zich exact aan die voorwaarden houdt. We hebben trouwens een geweldige reis gehad in San Francisco, Monterey, Carmel en Big Sur. Bedankt Air Canada!
02/02/2020
Gottwald

Slechtste ervaring die ik ooit heb gehad met een luchtvaartmaatschappij. We zouden op een vlucht van Orlando naar Toronto zijn, iedereen stapte aan boord om te horen dat er iets mis was met de motor, in plaats van mensen uit te laten, vertelden ze ons dat ze het meteen zouden repareren. Uiteindelijk 2 uur in het vliegtuig zitten zonder airco totdat ze besloten de vlucht te annuleren. Ze hadden 2-3 personeelsleden die werkten om alle passagiers op nieuwe vluchten te krijgen, het wachten was 8 uur voordat we te horen kregen dat we niet op een andere vlucht konden worden geboekt tot de volgende dag. Ze gaven ons $ 10 aan maaltijdcheques per persoon, wat niet ver gaat als je 10 uur vastzit op een luchthaven. Het personeel was uiterst onbeleefd en weigerde te betalen voor de maaltijden / water die we moesten kopen tijdens het wachten om de volgende dag op de vlucht te komen. De enige compensatie die we kregen was een kortingscode van 15% voor air canada, uiteraard zullen we deze niet gebruiken.
02/11/2020
Maidie Bathke

We veranderden van BA naar AC omdat de vluchttijden beter waren en we ze wilden bekijken. We hebben de wereld rondgevlogen met veel luchtvaartmaatschappijen, dus zijn niet onervaren in vliegen.Nou, de heenvlucht naar Calgary vanuit Londen was behoorlijk goed. Newish vliegtuigen, goede zitplaatsen in Premium Economy, voldoende eten (niet goed hoor) en gemiddelde service (had een beetje vriendelijker kunnen zijn). Inchecken en grondpersoneel waren prima.De binnenlandse vlucht vanuit Vancouver was, eerlijk gezegd, slecht tot slecht. Check-in was prima, stoelen waren oud, ongemakkelijk en te dicht bij de eerste klas partitie om te profiteren van onze Premium-status. Eten was verschrikkelijk en oneetbaar met weinig keuze. Service was leergierig en we voelden dat de bemanning alleen wilde "het vliegtuig stilzetten" zodat ze konden rusten!
02/18/2020
Guise

Ik heb helaas geboekt met air Canada naar Barbados .. de luchtvaartmaatschappij had geen enkel entertainmentsysteem, zelfs geen scherm om de vluchtkaart te tonen ... Er was nauwelijks beenruimte op de vlucht .. het vliegtuig was verouderd .. de koffie smaakt naar pissen water en ze hadden geen andere optie dan zwarte thee ... veel passagiers kunnen geen cafeïne consumeren ... blijkbaar Air Canada denkt niet aan hun passagiers ... Een internationale vlucht is er geen tv, het is alsof je in een gevangeniscel zit ... .. Ik heb over de hele wereld gevlogen, dit is de eerste keer dat ik dit ooit heb meegemaakt. Niet alleen dat als je de klantenservice moet bellen, je beter voorbereid kunt zijn om 2 uur te wachten .. ook onze vlucht was vertraagd .. er was geen follow-up of advies over wat te doen om de klantenservice te bereiken was onmogelijk ... Dus blijkbaar geven ze er niet om om ook voor hun klanten te zorgen .. de laatste keer dat ik deze luchtvaartmaatschappij nam was 15 jaar geleden erin was verschrikkelijk. Na 15 jaar besloot ik om ze een tweede kans te geven en ik zal ze nooit meer meenemen .. maar dit is onze schuld als passagiers die alleen deze luchtvaartmaatschappij ondersteunen .. je hebt andere opties om te nemen .. steun deze luchtvaartmaatschappij niet in de toekomst omdat ze niet om je bedrijf geven ... je hebt geen respect voor de mensen die je loon betalen, je zou niet moeten kunnen opereren en vliegen .. het is dat simpele lucht Canada .. Ik zou het 0 rating geven .. boycot ze .. Ik wil graag dat je op mij terug reageert air Canada..Ik denk dat als iemand die voor je luchtvaartmaatschappij betaalt, je dat zou moeten doen .. tenminste mijn excuses aanbieden voor het verpesten van mijn reiservaring met jou ... hoe dan ook verwacht niet veel van je voor een luchtvaartmaatschappij die zo'n lage rating heeft ... Misschien kun je me ongelijk bewijzen ... en zo niet laat me je meetresultaten verder naar 1 op 10 laten vallen ... ook hun personeel is verschrikkelijk .. de behandeling van hun passagiers is volledig betreurenswaardig ... gêne voor Canada ... En onthoud lucht Canada ... je bijt letterlijk de ha nd die u voeden .. wij als de Passagiers bezitten u, u bezit ons niet ... Uiteindelijk zult u ophouden te bestaan ​​als een nationale luchtvaartmaatschappij ... vanwege uw betreurenswaardige staat van dienst en ik hoop dat uw werknemers de vuilnis doorzoeken naar hun volgende maaltijd omdat ze op deze manier extreem beleefde en vriendelijke passagiers behandelen ... ze verdienen het niet om op een bepaald gebied te werken.
02/22/2020
Klayman Pruit

Momenteel op mijn terugreis naar huis via Canada in Frankfurt met mijn geleidehond die in de cabine vliegt. Het grondpersoneel in Frankfurt maakte een groot probleem met mijn handbagage voor mijn geleidehond waardoor ik toestemming kreeg om aan boord van de vlucht te gaan en een angstaanval veroorzaakte. Ze waren ongelooflijk onbeleefd, afwijzend en missen empathie of klantenservice. Verbaasd als een Canadees dat we ons zo wereldwijd presenteren. Nooit meer vliegen met AC.
02/25/2020
Arielle Campuzano

Elke medewerker is getraind om te liegen en geld te stelen van mensen..ik ken een persoon die voor hen werkt en ze vertelde me dat we getraind zijn om te liegen met als doel de compagnie in stand te houden ... Air Canada is een scheve onderneming die bullshiters en diddlers inhuren en ze 100% professioneel maken in wat ze doen ... op één dag had ik 21 mensen die door Canada oplichterij kregen bij het kopen van online tickets, dan geven ze je het verkeerde ticket en je wordt verantwoordelijk gehouden voor het en zal ook alsjeblieft zijn om je te vertellen dat je geen restitutie kunt krijgen omdat je online hebt gereserveerd ... zo werken ze daar wat ze zaken noemen ... voor mij is het heel duidelijk dat ze één Canadese compagnie zijnDie er trots op zijn om geld te stelen en op te lichten voor het leven ... geef geen bankinformatie aan hen, ze nemen willekeurig 50- tot 100 $ van je creditcard en als je merkt dat ze niet weten wat er gebeurt zijn 12 mensen slachtoffer stel je in één week maar één jaar voor ... denk goed na voordat je boekt bij AIR CANADA .. professionele stier # $% iters ...
02/27/2020
Milewski

Ik ging vanmorgen om 3 uur naar de luchthaven Deerlake en verwachtte dat ik naar Fort McMurray Alberta zou vliegen om mijn zoon te zien. Ik ging naar het vliegveld op het bord en zegt dat vertrek op tijd vertrek om 30:5 uur. Ingecheckt kreeg te horen dat er geen vlucht was. Vandaag of morgen misschien op de derde, ik heb geen e-mail ontvangen met informatie over eventuele wijzigingen in mijn vlucht. Het trieste hiervan is dat we niet alleen een keuze hebben om per Air Canada te gaan .Ik zei ook dat ik naar Gander kon gaan om een ​​vlucht te krijgen. Ik wilde naar mijn zoon gaan, zo erg dat er nergens vluchten waren in Newfoundland waar ik vandaag uit kon. Ze hadden een 35 passagiersvlucht die vandaag en gisteren naar Halifax ging maar we kunnen er niets aan doen omdat we hier geen concurrentie hebben en het trieste hiervan is dat je je omdraait en Air Canada je geld nogmaals geeft om eruit te komen.
02/29/2020
Amor Macek

Moest onderzoeken of mijn vlucht geannuleerd kon worden. Ik ging op hun website om informatie te vinden en het annuleerde mijn vlucht. Geen bevestiging Het was afgezegd. Ik heb twee dagen geprobeerd om met iemand te praten en nog geen geluk. Hun opname zegt dat je niet in de wacht kunt worden gezet en als je er doorheen komt, als je dat doet (wat ik nog niet heb gedaan), zit je uren in de wacht. Probeerde hulp te krijgen via hun Facebook, messenger, e-mail en niets. Ins pieken met andere reizigers met hetzelfde probleem krijgen het excuus dat het Black Friday was en welke maandag dan ook.Triest verleden is dat ik ook problemen had met hun website bij het boeken van de vlucht. Het startte me op en toen ik weer naar binnen ging voor dezelfde vlucht en dezelfde stoelen, brachten ze me $ 900 meer in rekening. En het antwoord was ach Zullen ons nooit meer Air Canada herbergen.
03/02/2020
Adina Feramisco

Uw online website voor klachten werkt niet ... ik vloog naar Cuba sept 30 vlucht 1740 laat in de middag ... ik moet zeggen dat ik de ergste onwetende stewardess had die ik ooit ben tegengekomen ... kan me de naam brunette, jong en lelijk niet herinneren kijk naar ... slechtste houding die ik heb gezien en die ik veel heb gevlogen ... zou haar niet eens een baan bij McDonalds geven ... je hebt mijn vlucht waardeloos gemaakt als je iets bestelt bij uw "partner" die dienst doet, geef haar mijn creditcard en u bent verantwoordelijk om mij te dienen wat ik bestelde als het niet beschikbaar is voor één .. de stewardess die mijn kaart heeft genomen moet weten dat het niet is, en ik zou een terugbetaling niet waardeloos een $$ houding .... je hebt geluk dat ik je lelijke gezicht niet in verlegenheid bracht toen ik bij aankomst wegliep. C * nt.
03/09/2020
Nichola Maroney

Air Canada heeft dit Trustpilot-account nooit geclaimd en wie zou hen daar de schuld van geven? Helaas betekent dit ook dat niemand bij Air Canada geeft om de mening of ervaring die hun betalende klanten hebben met hun service.De ervaring met Air Canada staat in mijn top 3 van slechtste ervaringen met klantenondersteuning die ik ooit heb gehad en ik moet nog iemand vinden die echt geeft om de manier waarop ze mensen behandelen. Air Canada heeft meer dan 30,000 werknemers en vliegt 50 miljoen mensen per jaar op meer dan 1,500 dagelijkse lijnvluchten. Je zou verwachten dat een bedrijf van deze omvang en complexiteit van hun dagelijkse activiteiten geen nieuw IT-systeem zal uitrollen voordat het grondig is getest en je kunt ervoor zorgen dat je dagelijkse activiteiten ononderbroken doorgaan. Het gaat mijn begrip te boven hoe zij hun klantenondersteuningscentrum in de vergetelheid raken en absoluut geen hulp bieden aan betalende klanten en het ergste van alles is geen interesse om dit op te lossen of zich te verontschuldigen voor de problemen die hun klanten ondervinden.Om een ​​heel lang verhaal kort te maken:Op een reis met drie poten, waarvan de laatste een vlucht van een uur was op een verbinding die elke dag meer dan een dozijn keer door meerdere Star Alliance-partners wordt gerund, hebben ze me 34 uur later omgeboekt van mijn oorspronkelijke vlucht naar een vlucht . Ja, niet 3 uur of 4 uur. Vierendertig uur. Hoe mooi de luchthaven van Frankfurt ook is, ik wilde er niet om 6 uur aankomen na een hele dag reizen en 1.5 dagen op de luchthaven doorbrengen om te wachten op de aansluitende vlucht die ik had geboekt en betaald met een verbindingstijd van 2.5 uur. Nu kunnen er niet veel redenen zijn waarom zo'n absurditeit om te beginnen zou plaatsvinden, omdat er letterlijk en gemakkelijk meer dan 20 vluchten per dag beschikbaar zijn voor deze route, het interessante was dat de oorspronkelijke vlucht die ik heb geboekt nooit is gewijzigd helemaal niet. Het werd nooit opnieuw geboekt of geannuleerd en ik genoot ervan om in Frankfurt te zitten met het zien van dit vluchtbord en opstijgen waar ik op moest. De SAS-klantenondersteuning (omdat dit een codesharing-vlucht met SAS was), bevestigde mij de dag vóór het oorspronkelijke vertrek dat er nooit iets is veranderd in deze vlucht en dat ze geen idee hebben waarom Air Canada ons mogelijk naar zo'n belachelijke verbinding. Op dit moment moet worden opgemerkt dat ik op vakantie was in het Caribisch gebied en het laatste waar ik aan wilde denken, was hoe ik thuis moest komen, dus probeerde ik Air Canada ( omdat ik bij hen had geboekt en zij het waren om mij opnieuw te boeken, waren zij de enige die er iets aan konden doen). Ach ja, “wachttijd MINSTENS één uur”…. “Momenteel niet in staat om u te verbinden met een van onze agenten”…. “Bel opnieuw dichter bij uw vertrektijd”…. Het was onmogelijk om met iemand te praten, dus hun website stelde voor hen te pingen via Facebook Messenger. Goed, ik wacht nog steeds op hen om de berichten te bevestigen die ik naar hen heb verzonden. Dus proberen op het vliegveld in Nassau was natuurlijk zinloos, ons werd gevraagd "naar de gate in Toronto te gaan, de gate-agent kan je helpen en je opnieuw boeken". We hadden 1.5 uur om internationale vluchten te veranderen, wat op zichzelf een uur duurt, maar oké. Gate Agent kon ons natuurlijk niet helpen en zei dat we met het klantencentrum moesten praten. Gelukkig was onze vlucht sowieso vertraagd, omdat we een uur in het klantencentrum doorbrachten met het uitleggen van onze situatie (geconfronteerd worden met uitingen van ongeloof) en vervolgens probeerden het probleem op te lossen (onmogelijk). De vlucht die ik oorspronkelijk had geboekt (nogmaals, degene die nooit werd gewijzigd om mee te beginnen), was nog steeds beschikbaar en ik liet ze op mijn telefoon zien dat ik gewoon kon doorgaan en deze vlucht BOEKEN, maar Air Canada was niet in staat (!) Om vind deze vlucht, met het argument dat "het is geannuleerd". Na een nachtmerrie van praten met CS (3 mensen beschikbaar, één die behulpzaam was en uiteindelijk voor ons een oplossing had gevonden, terwijl hun manager liever sms'te op haar telefoon in plaats van te helpen, zelfs wanneer haar collega haar direct vroeg om te bellen iemand die in het systeem zou kunnen kijken). Uiteindelijk verlieten we Toronto naar Frankfurt met een nieuwe vlucht die niet 34 uur later maar minstens 3 uur later was (omdat ze de vlucht nooit meer konden vinden ...).Nu verpestte de hele odyssee de laatste dagen van mijn vakantie gedeeltelijk, het kostte me een hoop geld voor internationaal bellen en het liet me meer dan 3 uur later op mijn eindbestemming aankomen. Dus stuurde ik een e-mail naar hun klachtencentrum om op zijn minst een vergoeding te krijgen voor de kosten die ik had gemaakt vanwege hun onvermogen. Na 2 weken ontving ik een antwoord. Een geautomatiseerd sjabloon waarin staat dat omboekingen soms nodig zijn vanwege vluchtwijzigingen en dan zullen ze altijd opnieuw boeken naar de volgende beschikbare vlucht of volledige terugbetaling geven, maar ach UIT GOEDE WIL ik de volgende keer 25% op hun basistarief ontvangen I reis met hen mee. Ik zou hebben gelachen om de belachelijkheid van deze e-mail, omdat niets van dit geval van toepassing was op de beschreven zaak, noch logisch was omdat het duidelijk vals was en gewoon een ander sjabloon dat iemand stuurde ... Dus ik heb ze terug gemaild met het verzoek hun e-mail opnieuw te evalueren en mijn klacht te lezen en me dan een antwoord te geven. Dat deden ze vandaag - “Hoe graag we ook willen, er is een limiet aan hoe ver we onze compensatie redelijkerwijs kunnen verlengen. De goodwill die u al hebt ontvangen, weerspiegelt ons beste aanbod in deze situatie.We zullen je geen verdere feedback geven over dit onderwerp, maar we verzekeren je dat we hard zullen blijven werken om je een betere Air Canada te laten zien. ”Ze zijn niet alleen niet in staat om met klanten om te gaan, ze weigeren duidelijk. Ik vroeg om een ​​situatie-specifieke feedback en antwoord en kreeg te horen dat ze mijn zaak niet zullen behandelen. Nooit eerder was ik een betalende klant die zo'n slechte behandeling kreeg en had ik dit nooit verwacht van een wereldwijd bedrijf dat duidelijk niet in staat en niet bereid is om zijn klanten met respect te behandelen.
03/12/2020
Kass Simmond

Met een puinhoop op de luchthaven (onze schuld) gingen we naar de balie van Air Canada. De dame daar op 23 december vroeg in de ochtend was absoluut briljant. Kan haar niet genoeg bedanken, zelfs toen ik mijn papieren probeerde op te lossen, nam ze over en loste het allemaal op. We hadden een schitterende vlucht naar Calgary en kwamen daar op tijd aan. Heel erg bedankt - wou dat ik haar naam had genomen. Maaltijden en stewardessen waren uitstekend.
03/16/2020
Willtrude Lokke

Mijn zoon wacht precies, weet dat hij aan een vlucht moet worden toegewezen, dit kan om 8:55 of 12:55 zijn, zijn vlucht gisteren was 7 uur vertraging, zijn connect-vlieg was nooit geannuleerd, maar hij verloor duidelijk zijn vlucht. Wanneer we boeken, betalen we dezelfde prijs in vergelijking met andere luchtvaartmaatschappijen, maar helaas hebben we geen beoordelingen gelezen en dit is de eerste en laatste laatste keer dat we deze luchtvaartmaatschappij gebruiken. "The Airline from Hell"
03/18/2020
Wakeen

Op zaterdag 30 november 2019 zou ik via Toronto van Londen naar Chicago vliegen. Ik heb met succes het traject Londen-Toronto van mijn reis voltooid. Al mijn problemen begonnen met het traject Toronto naar Chicago van deze reis (UA 7673 op 30 november 2019).Ik ging aan boord van het vliegtuig, maar kreeg toen te horen dat er een storing in het vliegtuig was. Alle passagiers werd verteld om uit het vliegtuig te stappen. Ik verwachtte voor die dag op een andere vlucht te worden geboekt, maar werd door Air Canada Staff bij de gate geïnformeerd dat er die dag geen verdere vluchten zouden zijn. Mij ​​werd verteld mijn bagage op te halen en het vliegveld te verlaten. Ik kreeg het telefoonnummer van de klantenservice van Air Canada en kreeg te horen dat ik contact met hen moest opnemen om een ​​alternatieve vlucht te regelen. Ik probeerde dit nummer de komende 12 uur continu te bellen. Ik kon een klantenservicemedewerker niet bereiken, ondanks het feit dat ik tot 4 uur kon wachten! Ik kreeg steeds een bericht dat ik niet in de wacht kon worden gezet met het verzoek om later terug te bellen. Het bericht veranderde niet de hele tijd dat ik rinkelde !!Toen ik mijn boeking online controleerde, kon ik zien dat mijn YYZ naar ORD 4 dagen later (woensdag 3 december 2019) was verplaatst. Dit ondanks het feit dat er op 1 en 2 december talloze zitplaatsen beschikbaar waren op Air Canada-vluchten tussen Toronto en Chicago. Omdat ik geen contact kon opnemen met de klantenservice van Air Canada om een ​​alternatieve vlucht te regelen, had ik geen andere keuze dan zelf regelingen te treffen voor reizen naar Chicago.Ik ging over tot het boeken van een vlucht van Buffalo NY naar Toronto voor zondagochtend 1 december 2019 om 7 uur. Ik ben enorm teleurgesteld door Air Canada. Ik begrijp dat vliegtuigen af ​​en toe een fout kunnen ontwikkelen, wat kan leiden tot een annulering. Het falen van Air Canada om de telefoon te beantwoorden is echter absoluut schandelijk.
03/22/2020
Selene Shreckengost

Dus hier is een gedachte, hoe zit het met Air Canada dat passagiers geen 2 of 3 tassen kunnen meenemen. Op die manier kunnen we allemaal ons handbagage in het vliegtuig krijgen.Ik zag een aantal passagiers met 3 carry-on's.
03/27/2020
Body

Ik had de slechtste ervaring met Air Canada. Ten eerste hebben ze op mijn ticket geen informatie verstrekt over de noodzaak van een transitvisum. Gewoon een beetje context, ik ben een student in de VS en heb een geldig visum voor de VS, maar alleen omdat ik een Indiaas paspoort heb, onderwerpen ze me aan deze domme regel. Ten tweede, hun grondpersoneel was super onbehulpzaam en loog tegen me en vertelde me dat ik mijn tickets gemakkelijk kon veranderen naar een andere luchtvaartmaatschappij via de site waar ik mijn ticket had geboekt en me wegstuurde. Ik kon ze natuurlijk niet veranderen en eindigde urenlang op de luchthaven te proberen de klantenservice van de website te bellen waar ik mijn tickets had geboekt en hun klantenservice was verschrikkelijk, dus ik heb urenlang tevergeefs geprobeerd mijn tickets te laten veranderen omdat had het personeel van de luchtvaartmaatschappij voorgesteld. Uiteindelijk deden ze niets, mijn ticket ging verloren, ze veroorzaakten onnodige vertraging en fysieke en emotionele stress en ik moest een nieuw ticket helemaal opnieuw boeken. Gewoon de slechtste reiservaring die ik ooit heb gehad. BOEK LUCHT CANADA NIET.
03/29/2020
Hernandez Hurla

Afschuwelijke luchtvaartmaatschappij en klantenservice.Geen restitutie voor voorkeurszitplaatsen die ik met vertraging aan de kant van de luchtvaartmaatschappij heb betaald - bagage beschadigen. Geen e-mail antwoorden. Slechtste luchtvaartmaatschappij ooit! Zelfs werknemers die supervisor sassy bellen, dus waarschijnlijk ging ik geen hotelkamer krijgen ... wat ik niet ... ze hebben geen betrekking op mensen ... ENKEL verschrikkelijk. SLECHTSTE ERVARING OOIT. Als je Air Canada kunt vermijden, doe dat dan.
03/31/2020
Borek

De check-in dingen zijn erg onbeleefd.Ik stond op het punt mijn vlucht te verliezen en ik vroeg een vrije officier om mij in te checken. Zij antwoordde: waarom ben je te laat ?! Ik vertelde haar dat ik een half uur in de rij heb gewacht, maar er zijn slechts 3 tellers actief.! Toen verliet ze zorgeloos haar stoel!
04/01/2020
Genaro Grewe

Hoe de hel dit is Deze Derde Wereld Luchtvaartlijn nog steeds het klantenbestand heeft, Nou, het hoofdkantoor is in Never Never Land Quebec Canada, De Canadese federale regering wordt uit Quebec gerund, dus de rest van Canada kan zelf Puck gaan, Canada heeft geen nationale busdienst, maar een Crap Air Line, de meeste Canadezen reizen nooit door dit prachtige land omdat Air Canada een gesloten luchtbeleid heeft. De meeste Canadezen weten meer over de VS dan hun eigen land. Het is goedkoper om naar Europa te gaan dan welk deel van Canada dan ook. Jus-Tin Man Tird-eau Weet niets niets zien en het beste van alles is een doof oor voor alles.
04/14/2020
Carmencita

Ik ben erg bezorgd!! Ik kan nooit via de telefoonlijn komen om met een medewerker van de klantenservice te praten. De enige manier waarop ze zullen communiceren dat ik heb gevonden, is via Messenger, maar ik voel me niet op mijn gemak bij het delen van specifieke vluchtinformatie over Messenger die ze van mij vragen voordat ze me antwoorden op mijn vragen geven. Ik moet echt met een vertegenwoordiger spreken voor mijn vertrek !!
04/17/2020
Willet Birkline

Ik zou nul sterren kiezen als het een optie was.Elke vlucht is vertraagd, geen ruimte voor zelfs een kleine handbagage, waarom een ​​ticket dan zo duur?😠☹️
04/21/2020
Rosol Golla

Ik dacht dat het geweldig zou zijn om via Air Canada naar Europa te gaan, maar ik was erg geschokt over hoe slecht de service, een internationale vlucht met een maaltijd die ik mijn hond niet zou voeren, en geen entertainment. De toiletten zijn smerig, hoewel het vliegtuig 2/3 leeg is. Geen koffie in de ochtend tenzij je aan het einde van het vliegtuig gaat en het zelf haalt
04/23/2020
Rockey

Mijn laatste 6 vluchten met Air Canada waren vertraagd vanwege technische problemen. Ik belde de klantenservice en wacht 2 uur voordat iemand de telefoon opnam.
04/23/2020
Eshman

Als u een keuze heeft, vlieg dan niet met deze luchtvaartmaatschappij. De manier waarop ze hun klanten behandelen, heeft een nieuw dieptepunt bereikt. Dit is wat er met mijn familie is gebeurd.Mijn ouders vlogen op Air Canada Flight 25 van Shanghai naar Seattle met een tussenstop in Vancouver. Mijn 65-jarige moeder krijgt erg slechte bewegingsziekte van vluchten (ziek tot het punt waar ze in een rolstoel moest uitwijken), en na de vlucht van Shanghai naar Vancouver van de vlucht, werd ik geroepen om haar rechtstreeks van Vancouver Airport op te halen omdat de passagiers al zijn afgevoerd. Ik zou haar in plaats daarvan terug naar Seattle rijden, omdat ze al 12 uur had gevlogen en een tussenstop van 5 uur op Vancouver Airport tegemoet ging. Ik wilde niet dat ze meer misselijk werd door naar Seattle te vliegen. Toen mijn ouders overgingen om hun bagage op te halen, ontmoetten ze een zeer onbeleefde klantagent die weigerde hun bagage vrij te geven (omdat de luchtvaartmaatschappij de bagage voor hen naar Seattle ging controleren) tenzij ze een boete van $ 80 CAD betaalden (bij dat was tenminste wat werd verteld). Engels is niet de moedertaal van mijn ouders (hoewel ze genoeg weten om rond te komen) en daarom werden ze erg slecht behandeld door de agenten. Het zou niet schandalig zijn om te vermoeden dat de agenten racistisch tegen hen waren, maar sommige dingen kunnen natuurlijk niet worden bewezen. Het is een gevoel dat je krijgt van zo'n slechte en onbeschofte behandeling en van hun betuttelende toon. Mijn ouders zijn absoluut geen rijke mensen. Mijn moeder is altijd in de eerste plaats een moeder geweest die thuis blijft, en af ​​en toe een bijbaan heeft als serveerster. Mijn vader is 3 jaar geleden ontslagen en is sindsdien werkloos. Ze maakten deze reis terug om te zorgen voor mijn grootouders die bejaardentehuizen moesten verhuizen. Daarom, na het horen van deze boete en het gevoel dat ze geen andere keuze hebben dan naar Seattle te vliegen, alleen zodat ze niet gestraft hoeven te worden, gingen ze door en gaven ze met tegenzin toe om weer te vliegen voor de tweede etappe. Tegen die tijd zouden de agenten, omdat ze harteloos zijn, mijn moeder echter niet toestaan ​​te vliegen omdat mijn vader de agenten had verteld dat mijn moeder "ziek" was. Hij zei dat ze bewegingsziekte had van de vorige vlucht, maar het antwoord van de agenten was dat mijn moeder eerst door medische quarantaine moest gaan en moest worden geëvalueerd voordat ze weer vloog (in wezen ervoor zorgend dat ze de vlucht naar Seattle zouden missen) . Daarom hebben ze mijn ouders geboeid en gedwongen om de boete te betalen, zodat ze hun bagage in Vancouver konden krijgen. Ze hadden geen andere keuze dan te betalen, omdat ze niet mochten vliegen en ze de bagage niet konden ophalen tenzij ze de boete hadden betaald. Als dit is hoe deze luchtvaartmaatschappij geld verdient, door hun klanten te prijzen, dan heeft deze luchtvaartmaatschappij de mensheid nog over. Nu is dit nog niet het einde. De agenten brachten mijn ouders hun creditcards in rekening, maar gaven hen geen ontvangstbewijs. Ze hebben net de lading op hun computer ingeslagen en uiteindelijk mijn ouders hun bagage gegeven. Toen ze thuiskwamen, kregen mijn ouders een PDF-bon voor meer dan $ 800 CAD, boete voor het ophalen van hun bagage (ik denk dat ze de boete als een soort omboeking hebben verwerkt)! Dit is schandalig. Wanneer heeft het ophalen van een bagage meer gekost dan een vliegticket ?! Door deze beproeving bleven mijn ouders ook nog eens 5 uur op de luchthaven om met de agenten af ​​te rekenen en hun bagage af te wachten na een vlucht van 12 uur, wat veel extra leed en leed veroorzaakte. Ik denk niet dat Air Canada iets zal doen, omdat hun bedrijf een enorm bedrijf is met onbeperkte middelen en kan doen wat ze willen. Ik kan het hier alleen plaatsen om anderen op de hoogte te stellen van deze ervaring en hopen dat andere families niet lijden zoals mijn familie.
04/23/2020
Warfold Clute

Ik heb altijd spijt van het vliegen met Air Canada, maar ik moest Airplane-punten gebruiken voordat ze verlopen en laag waren en zie, ik was weer teleurgesteld. Ik was aangenaam verrast dat de vlucht van Thunder Bay naar Toronto nu grotere vliegtuigen met tv's heeft waardoor de vlucht sneller voorbijging. Helaas is Air Canada ongeorganiseerd en heeft het hoofdpijn om compensatie te krijgen voor vertraagde en geannuleerde vluchten.
04/24/2020
Tasha

Ik heb nog nooit eerder een recensie geschreven voor iets in mijn leven, maar ik kan de afgelopen twee dagen die ik heb gehad niet eens geloven. Mijn vriend en ik namen een reis naar Rome via AirCanada. Op onze laatste dag kwamen we naar de luchthaven om een ​​lijn van anderhalve kilometer te vinden alleen om tassen in te checken. We wachtten ongeveer 2.5 uur zonder begeleiding van medewerkers in de buurt. Omdat er geen barrières en geen personeel waren, begonnen mensen de lijn te zwermen en ons te snijden. Uiteindelijk kwam het personeel tussenbeide en sneed de lijn in tweeën, dus we werden achter in de ene lijn geplaatst, terwijl mensen achter ons tegenover de andere werden geplaatst. Dus bleven we daar staan ​​terwijl mensen die nog geen uur hadden gewacht ons voorbij liepen. We kwamen amper in het vliegtuig en toen we dat deden, zaten we 2 uur op de startbaan voordat ze ons vertelden dat de linkermotor niet zou starten. Daarna werden we met een bus (dat was ongeveer 1000 graden) terug naar het vliegveld gebracht, waar ze ons vertelden dat het 2 uur zou duren voordat de motor gerepareerd was. We wachtten 2 uur voordat ze ons vertelden dat de vlucht was geannuleerd. Daarna moesten we met z'n allen 400 bussen vervoeren naar een hotel via busbussen. Er was absoluut geen personeel in de buurt om ons te vertellen waar we elkaar konden ontmoeten of waar de bussen zouden wachten. Toen we eindelijk bij ons hotel kwamen, was er nog een lijn anderhalve kilometer lang en de hotelreceptionist verwachtte zelfs onze aankomst niet. Onze volgende vlucht werd opnieuw gepland voor de volgende dag, 2 uur later dan onze oorspronkelijke vlucht. Natuurlijk was er een andere regel in de lobby met absoluut geen personeel om mensen door te leiden. Het duurde 2.5 uur om onze tassen voor de tweede keer in 24 uur te controleren. Toen het instappen eindelijk begon, creëerde het personeel geen enkele lijn, dus nogmaals, er was een stormloop van mensen die probeerden door te komen. Daarna wachtten we 1.5 uur op de startbaan en deden helemaal niets. Mijn vriend en ik hadden een aansluitende vlucht van 1.5 uur, en toen we aankwamen in wat we dachten dat het nauwelijks genoeg tijd was, wachtten we 50 minuten op de startbaan en misten onze aansluitende vlucht, die de laatste vlucht naar Boston die nacht was. Vervolgens kregen we van een medewerker de opdracht om in de rij te gaan staan ​​om nog een hotel te boeken, toen kregen we te horen dat we naar een andere rij moesten gaan. Nadat we daar 20 minuten in de rij staan, krijgen we te horen dat we OPNIEUW van lijn moeten wisselen. Deze keer hebben we 2.5 uur gewacht op een hotel, een omgeboekte vlucht om 4:XNUMX uur de volgende dag. Absoluut ongelooflijk.
04/30/2020
Sikes Lezon

Als je een reis annuleert, geven ze je een tegoed, maar gaan ze je $ 100 extra in rekening brengen bij het boeken van je volgende vlucht. Bedankt voor het annuleren en bedankt voor het in rekening brengen van $ 400 extra voor de mijne en mijn echtgenoten volgende reis. (Moest annuleren vanwege auto-ongeluk, dokter wilde niet dat ik zou vliegen)2. 5 uur aan de telefoon geannuleerd, verondersteld een e-mail van geannuleerde reis te verzenden. Geen e-mail, probeerde de volgende dag te bellen, belvolumes zo groot dat ze me niet eens in de wacht konden zetten.Slechte klantenservice ... Air Canada kan het veel beter doen 😠 met iemand anders vliegen.
05/01/2020
Gregoire Keszler

Air Canada is een ramp. Hun nieuwe app werkt nooit en is ook niet actueel. Het heeft altijd het verkeerde aan boord. Is dat moeilijk bij te werken om nauwkeurige informatie te verstrekken die cruciaal is voor passagiers?Hun entertainmentapparaten zijn bekrast, kapot en / of defect. Dezelfde vliegtuigen hebben defecte stoelen en niet-werkende stopcontacten. Als je klaagt, bieden ze je $ 50- $ 100 alsof dat het probleem zou oplossen of dat dat een eerlijke vergoeding was. Verrast om AC CEO en zijn vrouw te zien aan boord van de vlucht voor de bemanning en passagiers. Ze hadden de instapkaart en ID niet gecontroleerd door AC-personeel volgens de verplichte protocollen door Transportation Canada, zoals alle reguliere passagiers en vliegtuigbemanning. Dit spreekt zeer slecht over het AC-leiderschap, aangezien klanten zeker niet de eerste zijn; in tegenstelling tot veel andere bedrijven waar hun CEO's bescheiden zijn en hun klanten altijd als de belangrijkste mensen laten behandelen. De CEO handelde als een rockster die op zoek was naar een spotlight en stapte 15 minuten eerder dan alle anderen in het vliegtuig. Mijn bedrijf niet meer aan Air Canada geven.
05/01/2020
Toscano Wahington

Ik heb geprobeerd om 3 dagen door reserveringen te komen ... machine zei probeer het opnieuw omdat ik je niet in de wacht kan zetten. 2 dagen voorafgaand aan mijn vlucht kreeg ik eindelijk opdracht om vast te houden ... een uur later was ik nog steeds niet bijgestaan. Hoe kan een bedrijf een succesvol bedrijf leiden als het geen klantenservice biedt! Triest om te zeggen dat ik Air Canada niet opnieuw zou kiezen voordat ze hun antwoordapparaat verbeteren.
05/02/2020
Lichter

Ik heb met veel luchtvaartmaatschappijen gevlogen, waaronder luchtvaartmaatschappijen uit ontwikkelingslanden ... Air Canada-stewards waren de meest onbeschofte, meest arrogante en neerbuigende stewards waar ik het ongeluk mee heb gehad om op een vlucht te zijn met ... en we waren overgeleverd aan hun genade. ... het is misselijk! Meest vreselijke vliegtuig eten ooit! Het is ongelooflijk dat ze nr. 1 zijn gestemd in Noord-Amerika.
05/03/2020
Clie Skidgel

Een ticket binnen 24 uur geannuleerd. Het is 6 weken geleden. Ik heb geprobeerd contact met ze op te nemen, maar het is onmogelijk. Er is absoluut geen antwoord. Ik wachtte meer dan 2 uur in de wacht en kreeg toen te horen dat ik later terug moest bellen. Hun nieuwe contactsysteem is een grapje. Wacht nog steeds op mijn terugbetaling
05/09/2020
Philly

Klassieke situatie waarin Air Canada Air China en Air China de schuld geeft van vertraagde bagage en niemand die wil helpen.Mijn zoon vloog 20 uur van Toronto naar Beijing (Air Canada) en Beijing naar Yangon, Myanmar (Air China). Het is een speciale tijd met Kerstmis omdat zijn ouders hem 5 maanden niet hebben gezien. Hij bracht golfclubs mee om golf te spelen met zijn vader en kerstcadeaus voor het gezin. Bagage (incl. Golfclubs) is niet aangekomen en kan niet langer dan 48 uur worden gebruikt. Niemand wil verantwoordelijkheid nemen of helpen. Air Canada geeft Air China de schuld, Air China geeft Air Canada de schuld.

Schrijf een review voor Air Canada


Handige links