Startpagina > Misc > beoordelingen over Airbnb

Airbnb

Reviews: 81 | Arm
Uitzonderlijk
10
Zeer goed
2
Aanvaardbaar
2
Middelmatig
5
Arm
62
01/30/2020
Dudley Kushumlata

AirBnb n'est pas une agence de voyage soumise à la reglementation Française, mais un intermédiaire étranger entre un propriétaire et un locataire.Aussi, votre achat en ligne est soumis aux conditions générales de venteJ'engage quiconque souhaite souscrire de lire ces voorwaarden avec grande aandacht"AirBnb is geen reisbureau dat afhankelijk is van de Franse wet, maar een buitenlandse tussenpersoon tussen een individu en een eigenaar.Dus als u huurt, bent u afhankelijk van de algemene verkoopvoorwaarden.Ik stel voor dat iedereen deze voorwaarden aandachtig leest "
01/30/2020
Clair Dorl

Ik heb een slechte gast gehad als uitstekende gastheer nadat ik mijn object in Frankfurt begon te vermelden. Helaas verbleef een dronken en rommelige persoon bij een onaangekondigde persoon en hield zich niet aan de huisregels en veroorzaakte me veel kosten. Deze persoon heeft een slechte beoordeling achtergelaten en gelogen. Hoewel ik de volgende middag naar het appartement kwam en haar en de vriend moest vragen om te vertrekken, beschouwde ze me als een onvriendelijk persoon die mijn beoordelingen verpestte. Airbnb heeft nooit het profiel van die persoon gecontroleerd zonder foto en zonder beoordelingen en laat de beoordeling en mijn negatieve reactie de mooie foto van mijn vermelding verpesten. Ik zal homestay vandaag proberen en ook na 5 ervaringen bekijken ... Laten we eens kijken
01/30/2020
Batruk Alterma

We hebben deze locatie geboekt voor 12-14 december 2019. 8:30 's avonds 12 december XNUMX, vlak voordat we moesten inchecken, ontving ik een sms dat de gastheer had geannuleerd (geen reden).Airbnb heeft geen contact met mij opgenomen, de gastheer wel. Toen ik contact opnam met airbnb, konden ze geen alternatieve regelingen aanbieden. Ze boden $ 100 voor een hotel, maar last-minute hotel op Oahu was meer dan $ 200.De vertegenwoordiger probeerde onze situatie niet te begrijpen en liet het klinken alsof ze ons een plezier deden door de geannuleerde twee nachten terug te betalen.Aan het einde van de dag moet je accepteren dat dit geen hotel is en dat er weinig reprocessie is om een ​​locatie verkeerd weer te geven (is mij in Israël overkomen), naar een andere locatie over te schakelen (is mij ook overkomen) of gewoon volledig te annuleren (zoals zojuist is gebeurd). Er is bijna geen strucutre om de klantervaring te beschermen.
01/30/2020
Mordy Semenec

We waren met gastheer, Esteban in Fort Myers, 2 / 17-24 geboekt. Esteban geannuleerd 1/20. Minder dan 1 maand opzegtermijn. Kan niets vergelijkbaars vinden in prijs of kwaliteit. Op alle mogelijke manieren contact opgenomen met Airbnb. Ik belde, Willow, was onbeleefd en afwijzend. Ze stuurde twee berichten, waarop ik meteen reageerde. Werd verteld dat de zaak was doorgestuurd. Geen verdere correspondentie. Zaak was gesloten.Ze verwachten dat ik tevreden ben dat mijn geld is terugbetaald. ERNSTIG?! Ik heb niets verkeerd gedaan.Vliegtickets voor meerdere reis- en huurauto's. Geen plek om te verblijven.Geen manier om negatieve feedback voor Esteban achter te laten.
01/30/2020
Candi

Een lange tijd gebruiker van Airbnb was ik gealarmeerd toen ze mijn recente verzoek niet zouden verwerken zonder een kopie van mijn paspoort of rijbewijs. Er is geen duidelijke noodzaak voor dit beleid en ik zal mijn zeer gevoelige gegevens niet door een bedrijf laten hacken dat mijn adres, creditcardgegevens, reistijden / datums en kritieke ID-informatie heeft. Verder is er geen manier om contact op te nemen met het bedrijf voor een klacht of beoordeling. Ze verloren een zeer goede klant.
01/30/2020
McCahill Schmier

Klantenservice is beleefd, maar zal niet of niet beweren iets voor u te kunnen doen. Gebruik geen cadeaubonnen. Er zijn een aantal regels toegepast op het gebruik ervan en als het niet wordt toegepast, zullen ze het niet oplossen. Ze zullen zich verontschuldigen en je vertellen waarom het jouw schuld is.
01/30/2020
Kopaz

Ik had een heel vreselijke, kieskeurige vreselijke gast die niets anders deed dan klagen en dingen eisen voordat ze opdook. Ik herschikte mijn werkschema om ervoor te zorgen dat ik thuiskwam om de plinten te schrobben en een extra schoonmaakbeurt te doen, omdat haar man blijkbaar erg gevoelig is voor allergenen. Ik heb een idee. Verlaat het huis niet. Dus ik deed alles wat ze vroeg. Ze kwam hier voor een paar uur en besloot dat ze wilde vertrekken omdat het te vies en stoffig was. Dat is belachelijk. Het is een ouder appartement, dus er zijn enkele permanente karaktertekens in de buurt, maar het was helemaal niet vies! Dus ze zei dat ze wilde vertrekken en dat ze een volledige terugbetaling nodig had. Ik vertelde haar of ze moest vertrekken om door te gaan en te vertrekken en of ze een terugbetaling wilde, dat is niet iets dat ik kan doen. Ze belde Airbnb en klaagde en zonder me te raadplegen gaven ze haar gewoon een volledige terugbetaling. Ik reken op dit extra geld. Ik doe dit niet voor de lol. Airbnb luisterde niet eens naar mij. Ze gingen niet terug om de berichten te controleren die deze gekke vrouw had gestuurd. Ze haalden het geld gewoon van mijn rekening en gaven het aan haar en brachten me toen $ 75 in rekening. Ongelooflijk! Hun klantenservice is verschrikkelijk. De gastheren zorgen ervoor dat ze gek worden en ze behandelen ons als afval
01/30/2020
Barnett Barrena

Airbnb customer support has been extremely helpful. They are very prompt and efficient. The Lady who helped me is called Iva (i believe in the london office) and she has been extremely informative, has kept me updated. Thank you Iva for resolving my issue.
01/30/2020
Coad

I'm using them right now.I used Airbnb to locate a room for a month in Hua Hin in Thailand.Through Airbnb I found a room in a Condo close to the Airport.When I arrived the host was welcoming and the room looked fine however, I soon realised things were not as they appeared. The room had obviously not been used for many years as the coffee and coffee mate provided was 4 and 5 years out of date respectively and the bed had apparently been left made up for the next customer for the same period.After a week of feeling uncomfortable in the bed at night I stripped the bed linens for washing and found to my horror that somebody in the past had left huge blood stains on the mattress topper and the duvet directly under the area of the pillows. I pointed this out to the host but he didn't see as it was a problem.Since then I've been trying to get Airbnb to help resolve the problem but they have ignored me completely.I would recommend you give Airbnb a wide birth and look elsewhere for accommodation.
01/30/2020
Saltzman

Last year's New Years was the first and last time I ever used Airbnb. Everytime someone says they use it, I pray to the almighty Airbnb gods that they make it out alive and in one piece. Here's why:So last year, I researched a place to stay in Chicago for New Years for a good couple hours. My budget was low, and I wanted somewhere close to the venue I was going to be seeing a show at that night. Airbnb was the cheapest and most convenient option I could find. I found a cute little place in Ukranian Village pretty close to the venue, and Chad (the host) had pretty good reviews. The only bad reviews complained about how the place was kinda dirty and run down. If that was the only thing people complained about, it had to be safe, right? (WRONG!!) I can handle a little dirt so I booked a night for ~30$. When I got there to check in, Chad seemed like a decent guy. He made me food and showed me around. The place was beat up and he hadn't shown some of the more rough areas of the place to me, but it was livable for a night. What I should have done was run away screaming and never look back when I got to my room and found a broken window by the alleyway and STAB MARKS ON THE WALLS. I wish I was exaggerating. I also wish I had had the frame of mind to take pictures. Some of the marks were small enough and at the right height that they could have been from nailing something into the wall and having the nail dragged down from the weight of a frame or something, but not all of them. My stomach dropped but I wasnt able to afford a hotel room that was any better than this. Since he seemed like a nice guy, I asked him about the stab marks on the walls. He told me he had had a crazy guest threaten him like that in a fit of rage. We left it at that and talked for a couple more hours before I left to get ready and go to my show. The show was amazing and I had a great time. When I got back to the house, Chad was still awake and let me back in. I offered him a cigarette and we went outside to go smoke in the backyard. We were talking and smoking out there for a while before we heard a sort of muted bang and his fire alarm going off inside. He said that his fire alarm went off randomly sometimes and told me not to worry about it. It kept going off for a while, and a look of concern started to spread over his face. He kept his cool at this point in time, though, and went in to go see what had transpired. Not more than five seconds later, a look of panic spread over his face and he jumped back, saying "We need to get out of here." He grabbed a couple things off the table and frantically ran out of the backyard around to the front of the house. Not knowing what was going on, I ran after him. He opened the front door and I saw nothing but bright orange flames filling the house. He had been charging his LITHIUM BATTERY MOTORBIKE in the LIVING ROOM OF THE HOUSE and it had EXPLODED. Let me say that again. He had been charging his LITHIUM BATTERY MOTORBIKE in the LIVING ROOM of the bnb and it had F***ING EXPLODED. Look up "Ukranian Village fire Chicago January 1" if you dont believe me. Out of sheer panic he started to abandon me and the apartment completely, running off down the ALLEYWAY to leave me there to deal with the entire thing. I was the one who had to call 911. I was the one who had to talk to the fire department and police and landlord and everyone else who contacted me as if I had been the one who had put everyone's lives at risk. But nope. This spineless idiotic f*** had just destroyed all of my and his belongings and the entire first floor of the complex, causing the people on the top floors to have to be RESCUED by the fire department, and he took off like a little b***h. Told me to LIE to the fire department and anyone else I made contact with, aka put myself at risk to save his pathetic a** from the consequences of his own actions. Happy New Years.I ran after him because I'm a small female without protection and I was in fishnets, out on the streets of Chicago, at 3 in the morning. When I ran after him he told me he'd take me to the train station so I'd at least be somewhere safer than out on the streets. Below the bare minimum of what he should have done, but fine. It was freezing, we got followed by an intoxicated homeless dude who wanted my number and wouldnt take no for an answer, the amtrak station wasnt open until 5 am (and it was 3:45), the entire thing was a NIGHTMARE. Spent those hours walking the streets looking for a place that was open where we would be warm and off the streets. I felt EXTREMELY unsafe and had no idea how I would get any of my valuable belongings back, such as my student id and keys to get back into the dorms. At my school, if you lose your keys you have to pay 300$ to get all the locks replaced for whatever reason. At this point, though, all I cared about was making it back in one piece.I missed my first train and had to pay for another ticket. When I got back I had to report the incident to my school and airbnb. I talked to the landlord, fire department again, and police. I spared no details. When I filed the claim, airbnb basically laughed in my face and said they could assume no responsibility whatsoever for what happened. Hundreds of dollars worth of belongings? Not their responsibility. Multiple threats to my and many others' safety? Not their problem. They said it was up to the host to give me a refund or reimbursement. He did that for me, thank god, or I would have made sure every cop in the city knew about Chad's reckless endangerment. I eventually was able to get my belongings back, by some miracle. They were burnt and covered in ash and soot, but some of them were still usable (including my keys). I had given Chad my number so he could get my s**t mailed to the proper place and he started HITTING ON ME saying we should hang out, I'm kinda hot, etc etc. Unbelievable. Airbnb can suck my d**k and so can Chad. Get a hostel or hotel where they actually care about peoples' safety and well being. You 100% get what you pay for. Dont trust reviews and dont trust airbnb, trust your instincts. Oh and did I say Airbnb and Chad can suck my d**k???
01/30/2020
Andromede Ryback

Onlangs de slechtste klantervaring van mijn leven gehad met Airbnb. Een persoon rookte wiet en had een feestje in onze flat tot 7 uur 's ochtends, hij verliet verschillende schadevergoedingen en onze buren moesten de politie op hem bellen. We hebben nu moeite om een ​​vergoeding te krijgen voor artikelen die door onze gast zijn beschadigd en we moesten onze flat bovendien 3 dagen schoonmaken. Dit is gewoon iets om op te letten als u host. Airbnb neemt je geld graag mee, maar verwacht geen ondersteuning als je een vreselijke gastervaring hebt. Ik ben zo ongelooflijk teleurgesteld in Airbnb!
01/31/2020
Claudetta Prucha

Ik woon in Australië en ik heb een appartement in Parijs geboekt voor een maand (2 tot 30 oktober 2019) en heb een 'Superhost' gekozen als onderdeel van de selectie 'filters'. De boeking was ruim van tevoren gemaakt en werd onmiddellijk geaccepteerd. Directe communicatie met de gastheer werd door hem geïnitieerd en uitwisselingen waren tijdig en beleefd. Vanaf het moment van boeken tot het moment van aankomst waren er geen wijzigingen in de arrangementen, geen wijzigingen in de kosten en geen verrassingen. De gastheer gaf me zeer gedetailleerde instructies voorafgaand aan mijn vertrek uit Australië en ik vond dat het appartement alles was wat op Airbnb en meer werd geadverteerd. Communicatie met de gastheer bleef gedurende mijn hele verblijf. Dit was mijn eerste boeking via Airbnb en het was fantastisch. Bij het lezen van de beoordelingen op deze site lijken ervaringen af ​​te hangen van de eerlijkheid van de 'Hosts' en of zij een waarheidsgetrouw profiel van hun eigendom aanbieden op de Airbnb-website. U kunt beoordelingen lezen van eerdere Airbnb-bezoekers van de accommodatie waarin u geïnteresseerd bent en dit lijkt de beste indicatie van wat u kunt verwachten. Ik weet niet welk kwaliteitscontrolesysteem Airbnb gebruikt om de legitimiteit te testen van de eigenschappen die nog niet zijn beoordeeld, maar als de slechte beoordelingen hier een indicatie zijn, moet Airbnb het verbeteren. Naast de uitstekende beoordelingen van mijn appartement door eerdere bezoekers, voelde ik dat ik persoonlijk in staat was de betrouwbaarheid van mijn gastheer te bepalen door de regelmatige, tijdige en beleefde communicatie die plaatsvond. Dit gaf me een gevoel van zijn integriteit en betrouwbaarheid. Ik zou zeker weer via Airbnb boeken.
01/31/2020
Weisburgh

Slechtste klantervaring OOIT! Ze zullen hun gastheer beschermen, want dat is hoe ze geld verdienen en geen rekening zullen houden met het leed waar ze gasten in plaatsen. Advertenties zijn vies, onnauwkeurig in hun beschrijvingen en na uren aan de telefoon en op berichten begrijpen ze niet wat ze moeten doen !!! GEBRUIK HEN NOOIT MEER !!! AFVAL VAN TIJD, GELD EN GEDULD!
01/31/2020
Oralee Grandolfo

EEN SCHANDE !Ik heb anderhalve maand 1900 euro betaald voor een kamer in Londen, zodat ik stage kan lopen bij de Franse ambassade.Toen ik aankwam, was de kamer walgelijk (ik vond een spijker in een van de laden van het nachtkastje, het bureau was zo vies dat het plakkerig was, de kledingkast was zo vies dat ik het een paar dagen moest schoonmaken voordat ik het kon uitpakken, de vloer was vol vlekken ...). De rest van het appartement was in een slechte staat, de badkamer was ook walgelijk en de weg naar het balkon was gevaarlijk (je moet door een klein raam gaan, de trappen zijn gebroken, dus je moet je voet op een plastic zetten kruk waarop een houten plank ligt met spijkers erop). Ik wist ook niet dat ze andere gasten in een gedeelde kamer zouden zijn, en mijn gastheren legden zelfs matrassen op de vloer in hun eigen slaapkamer, zodat ze meer geld kunnen krijgen! Ik begon me onzeker te voelen, toen een vrouw naar me toe kwam in de keuken en me vertelde dat ze vannacht in dezelfde kamer moest slapen als een andere man die ze niet kende en dit niet wist voordat ze aankwam.Toen begonnen mijn relaties met mijn gastheren achteruit te gaan, omdat ze agressief waren tegen een van mijn vriend die 4 nachten langskwam (mijn gastheer had me haar toestemming gegeven). Ze begonnen valse beschuldigingen te uiten (letterlijk: "Ik denk dat je vriend iets heeft geleend, maar ik weet niet wat") en liegen (een maand na mijn aankomst tegen me schrijven dat ik 'niet naar het balkon moet gaan omdat het niet' t veilig 'dezelfde dag ziet ze me foto's van het balkon nemen om naar airbnb te sturen). Ik voelde me zo onzeker over hen dat ik zo laat mogelijk thuis begon te komen.Ik belde airbnb om mijn situatie aan hen uit te leggen en niet alleen hielpen ze niet, maar ze zorgden ook voor tijdverlies en maakten de situatie met mijn gastheren nog erger.Ik zou iedereen ten zeerste aanraden om geen gebruik te maken van Airbnb-services, omdat ze mijn verblijf hier echt in een nachtmerrie hebben veranderd.
01/31/2020
Ahron Portaro

Dit bedrijf is zo slecht. Als eigenaar heeft u zeer weinig informatie over de gasten, geen kopie van ID, geen postadres zodra iemand uw woning wil boeken. Meestal is er geen beoordeling als gasten wanneer ze een slechte beoordeling hebben registreren anders ... ze volgen niet de identiteit van de gasten ... ze kunnen zich opnieuw en opnieuw registreren ... zelfs als ze echt slecht zijn !! !Je weet niet wie er in je woning komt, je hebt niet eens alle namen van alle gasten ... dus vraag Airbnb je gewoon om "JA" te zeggen tegen je gasten zonder enige informatie. Zodra de boeking is geaccepteerd, aarzelen gasten meestal niet om meer informatie te geven, zelfs alleen een kopie van ID of het postadres. Ook heb je geen contract getekend door de gasten, als je pb met hem hebt, is het ingewikkeld om Airbnb te bellen. Uit ervaring heb ik ze een keer gebeld toen een gast niet kwam om uit te checken en mijn sleutels niet teruggaf ... het antwoord van het callcenter was: "Ik moet dit telefoongesprek sluiten omdat je me niet het recht geeft 4 laatste cijfer van uw bankrekeningnummer "dat BTW had gelijk ... Ik had mijn bankafschrift voor me met de krediettransactie AIRBNB ...Hoe dan ook, helemaal geen hulp van Airbnb, als je een pb hebt, reken dan niet op hen ... helemaal geen hulp ... en ze hebben de aanbetaling ... dus als je schadevergoeding door de aanbetaling nodig hebt ... gewoon niets, geen contract, geen aanbetaling, geen hulp van Airbnb. Zeer slechte ervaring en zo slechte service van het onbestaande "callcenter". Ik was verplicht om 2 kluisjes te veranderen op mijn kosten ... 100 $ ...Ik moet ook zeggen dat Airbnb meestal slechte mensen biedt die discreet willen reizen zonder hun ID en basisinformatie over hen te geven. Ik had verschillende gasten bezocht door verschillende prostituees (dat leer je later altijd ...). Dit is nog nooit eerder gebeurd met andere websites ... Airbnb maakt het niet uit, zij beheren de betaling en de aanbetaling en je moet gewoon je mond houden ...Als je geen pb wilt hebben, of als je om je huis geeft, geloof me dat ik ze vermijd ...
01/31/2020
Shirk Butor

kamer van Lorena. Ze zegt dat haar vriend nu aanwezig is en dat ik moet vertrekken Airbnb 𠓉 ð '' ð '¸ð' ½ð“ ƒð '¾ð' ¸ð '¶ð “𓠈𠓊𓅠𠓅 ð' œð“ ‡ 𠓉 ð '½ð' 'ð“ ð “… Г ð '¾ð “ƒð' 'ð“… ð' ½ð 'œð “ƒð' '𓠃𠓊𓠂ð' · ð '' ð“ ‡ ð '¾ð “ˆ' + '' ð Ÿ £ '' 𠟪''𠟧'𠟧 '' 'ð Ÿ ¥' '𠟨''ð Ÿ «' '𠟪''𠟧''𠟨'𠟧' ' ' Airbnb 𠓉 ð '' ð '¸ð' ½ð“ ƒð '¾ð' ¸ð '¶ð “𓠈𠓊𓅠𠓅 ð' œð“ ‡ 𠓉 ð '½ð' 'ð“ ð “… Г ð '¾ð “ƒð' 'ð“… ð' ½ð 'œð “ƒð' '𓠃𠓊𓠂ð' · ð '' ð“ ‡ ð '¾ð “ˆ' + '' ð Ÿ £ '' 𠟪''𠟧'𠟧 '' 'ð Ÿ ¥' '𠟨''ð Ÿ «' '𠟪''𠟧''𠟨'𠟧' ' ' Airbnb 𠓉 ð '' ð '¸ð' ½ð“ ƒð '¾ð' ¸ð '¶ð “𓠈𠓊𓅠𠓅 ð' œð“ ‡ 𠓉 ð '½ð' 'ð“ ð “… Г ð '¾ð “ƒð' 'ð“… ð' ½ð 'œð “ƒð' '𓠃𠓊𓠂ð' · ð '' ð“ ‡ ð '¾ð “ˆ' + '' ð Ÿ £ '' 𠟪''𠟧'𠟧 '' 'ð Ÿ ¥' '𠟨''ð Ÿ «' '𠟪''𠟧''𠟨'𠟧' ' ' Airbnb 𠓉 ð '' ð '¸ð' ½ð“ ƒð '¾ð' ¸ð '¶ð “𓠈𠓊𓅠𠓅 ð' œð“ ‡ 𠓉 ð '½ð' 'ð“ ð “… Г ð '¾ð “ƒð' 'ð“… ð' ½ð 'œð “ƒð' '𓠃𠓊𓠂ð' · ð '' ð“ ‡ ð '¾ð “ˆ' + '' ð Ÿ £ '' 𠟪''𠟧'𠟧 '' 'ð Ÿ ¥' '𠟨''ð Ÿ «' '𠟪''𠟧''𠟨'𠟧' ' ' Airbnb 𠓉 ð '' ð '¸ð' ½ð“ ƒð '¾ð' ¸ð '¶ð “𓠈𠓊𓅠𠓅 ð' œð“ ‡ 𠓉 ð '½ð' 'ð“ ð “… Г ð '¾ð “ƒð' 'ð“… ð' ½ð 'œð “ƒð' '𓠃𠓊𓠂ð' · ð '' ð“ ‡ ð '¾ð “ˆ' + '' ð Ÿ £ '' 𠟪''𠟧'𠟧 '' 'ð Ÿ ¥' '𠟨''ð Ÿ «' '𠟪''𠟧''𠟨'𠟧' ' ' Airbnb 𠓉 ð '' ð '¸ð' ½ð“ ƒð '¾ð' ¸ð '¶ð “𓠈𠓊𓅠𠓅 ð' œð“ ‡ 𠓉 ð '½ð' 'ð“ ð “… Г ð '¾ð “ƒð' 'ð“… ð' ½ð 'œð “ƒð' '𓠃𠓊𓠂ð' · ð '' ð“ ‡ ð '¾ð “ˆ' + '' ð Ÿ £ '' 𠟪''𠟧'𠟧 '' 'ð Ÿ ¥' '𠟨''ð Ÿ «' '𠟪''𠟧''𠟨'𠟧' ' ' Airbnb 𠓉 ð '' ð '¸ð' ½ð“ ƒð '¾ð' ¸ð '¶ð “𓠈𠓊𓅠𠓅 ð' œð“ ‡ 𠓉 ð '½ð' 'ð“ ð “… Г ð '¾ð “ƒð' 'ð“… ð' ½ð 'œð “ƒð' '𓠃𠓊𓠂ð' · ð '' ð“ ‡ ð '¾ð “ˆ' + '' ð Ÿ £ '' 𠟪''𠟧'𠟧 '' 'ð Ÿ ¥' '𠟨''ð Ÿ «' '𠟪''𠟧''𠟨'𠟧' ' ' Airbnb 𠓉 ð '' ð '¸ð' ½ð“ ƒð '¾ð' ¸ð '¶ð “𓠈𠓊𓅠𠓅 ð' œð“ ‡ 𠓉 ð '½ð' 'ð“ ð “… Г ð '¾ð “ƒð' 'ð“… ð' ½ð 'œð “ƒð' '𓠃𠓊𓠂ð' · ð '' ð“ ‡ ð '¾ð “ˆ' + '' ð Ÿ £ '' 𠟪''𠟧'𠟧 '' 'ð Ÿ ¥' '𠟨''ð Ÿ «' '𠟪''𠟧''𠟨'𠟧' ' ' omdat ze het niet prettig vindt als ik daar blijf. Wat een vreselijk bedrijf en wat een vreselijke gastvrouw. Airbnb deed niets om me te compenseren dat ik die avond in dakloosheid werd getrapt. Ze hadden geen console, geen oplossing voor deze kwestie. Ik belde de politie naar haar huis omdat ik zo beledigd was. Kan ik een rechtszaak aanspannen? Ik heb ernstige psychische problemen
01/31/2020
Ricketts Strickler

Boekingsproces nu erg ingewikkeld en langdradig, gaf het proberen te boeken op. Ok voor technische millennials die permanent zijn aangesloten op een Ipad of iPhone-apparaat voor levensonderhoud, maar onmogelijk belachelijk voor oudere mensen die geen computertechnologie zijn.
01/31/2020
Robbie

Ze adverteren valselijk $ 1,000000 voor gastheren. Dit is niet waar. Ze doen niets. Ik weet niet zeker of ze een claimafdeling hebben. Mijn zuster had haar vloeren verwoest en ze zeiden alleen maar te stoppen met bellen. Ik haal al mijn huizen af ​​omdat ik het me niet kan veroorloven mijn huizen te laten slopen.
01/31/2020
Aleras Dininno

Mijn Airbnb-host adverteerde met een mooi appartement in een drukke straat recht tegenover een treinstation, met uitstekende faciliteiten.Maar het eigenlijke appartement ligt op een ander adres, het heeft geen voorzieningen, verborgen in een gevaarlijke straat met veel dronken en rare mensen. Het appartement was slecht onderhouden, veel bloedvlekken op deken, roestige vuile ketel en bestek.Nadat ik me bij Airbnb had gemeld, zei de case manager Leila dat alle problemen "kleine overtredingen" zijn, zij sturen een "feedback" naar de gastheer en geven mij 10% restitutie. Ik krijg de schuld omdat ik de sleutels heb geaccepteerd bij het inchecken en ik ben laat met het melden van Airbnb. Ik check in op 11 januari 2020 7 uur, ik heb problemen gemeld aan Airbnb op 12 januari rond 10-11 uur, ik heb foto-bewijsmateriaal naar Airbnb gestuurd op 13 januari 10 uur. Airbnb heeft geen hulp geboden. Mijn reservering eindigde op 15 januari Wanneer ik Airbnb Case Manager ondervroeg, welk deel ben ik te laat? Ze weigerde mij te antwoorden. Tijdens het verblijf op de onveilige straat, 's nachts zullen er flessen knallen, dronken mensen schreeuwen en schreeuwen de hele nacht, ik kon helemaal niet slapen. Mijn partner was diep in de hand gesneden door een willekeurige dronken persoon (niet geïdentificeerd) vanwege de onveilige locatie. Ik moet de politie bellen en mijn partner naar de dokter sturen. Toen ik Airbnb vertelde wat er gebeurde, waren ze onsympathiek en stonden ze erop dat ik te laat was en geen excuus van mij. Maar wanneer verder gevraagd in welk stadium ik te laat was? Airbnb kon me niet antwoorden. Samengevat, bloederige deken, roestige vuile ketel en keukengerei, verkeerd appartementadres, geen voorzieningen zoals geadverteerd, onveilige locatie, dit voor 10% restitutie omdat dit "kleine overtredingen" zijn.Goed gedaan Airbnb.
01/31/2020
Tugman Sliger

Oké, nu weet ik dat ik trustpilot op iets moet controleren. Ik wou dat ik deze beoordelingen gelezen had voordat ik bij Airbnb boekte. Het lijkt erop dat ik niet zoiets als de ergste van de Airbnbs had. Alleen voor professionals die er zijn, verwar dit niet voor echt onderdak. Ik had een behoorlijke ervaring met een zeer beoordeelde persoon, maar ik denk niet dat ze echte achtergrondcontroles uitvoeren en niets hierover is betrouwbaar. Ik zal het nooit meer gebruiken. Een verlengd verblijf is duurder en veel minder leuk dan waar ik deze tweede keer was, maar ik voel me hier volkomen veilig in tegenstelling tot alle vragen die ik begon te krijgen nadat gastheer # 2 enkele verdachte problemen had. Het was waarschijnlijk betwist, niet iets dat me zou raken, maar je moet altijd bij de minste controle staan. Er kan van alles gebeuren, vooral in iets raars zoals Airbnb. Het is letterlijk gek hoe iets zo groot kan worden, maar tegenwoordig totaal afval is. Ik vind het een nieuw probleem. Vroeger kon je iets nieuws proberen als het een status als Airbnb had, maar nu denk ik niet dat het zo is. Een goede gastheer maakt het normaal, maar dat is absoluut niet omdat Airbnb normaal is. Airbnb is afval en absoluut potentieel gevaarlijk op elk moment. Als we tegenwoordig zeggen dat iets gek is, is het niet alleen een uiting van spraak. Airbnb is gek en ik ga ervoor dat alle technologie voortaan gek is.
01/31/2020
Gelb Winnegan

Eerste klant tijdens een bezoek aan Miami, januari 2020, betaalde $ 500 + voor 4 nachten, maar bleek een onwettige opzet te zijn. Nadat ik na een uur na het inchecken werd uitgezet en een uur besteed aan het zoeken naar andere regelingen, betaalde AirBnb mijn geld terug. Mijn probleem was het "$ 48 tegoed voor mijn volgende boeking." Tegen mijn beste oordeel boekte ik een paar dagen later 4 dagen voor $ 630 maar kreeg nooit mijn "tegoed" op mijn verblijf! Brachten uren heen en weer en besefte dat AirBnb slechts een SLECHT bedrijf is om zaken mee te doen. Om nog maar te zwijgen over de "kosten" die ze toevoegen, mijn $ 87 per nacht was uiteindelijk $ 125 per. NOOIT MEER!
01/31/2020
Izak Pernell

If i could give negative reviews i would. Me and my wife had a place for the night in Asheviile, NC. We had saved up for a long time to have a weekend get-a-way. We got there and checked in, put our bags up, then left to go to the Bltimore house. Our entry time for the Biltmore was at 9:30 so we got back to the airbnb late, around 12:00. When we got back to the airbnb, the code-unlock switch on the door was not working. Noted he had just installed it. WE entered the correct code over and over again, but it would not work. We were locked outside in the cold with all of our belongings inside the house. After about an hour outside, we were forced to drive around and find a hotel and after a few tries, we finally found a place to stay, and it was about twice the price of the airbb.We drive back to the airbnb the next morning to grab our stuff. The owner stated his apologies and said that we may have a free night stay or a refund. Later on, after going weeks without hearing from him, he finally contacted back saying that he will not give us a refund because it was our fault. He said that we were not entitled to a refund, and then developed an attitude with us, telling us to g cry to airbnb. So we contacted airnbnb and basically its just a He said She said situation and they told us that we cannot receive a refund. So basically we will NEVER use airbnb again because they side with the hosts over the guests, even when the host is a scammer who lies to his guests.
01/31/2020
Trubow Gholston

What a greedy company! You get a price and then if you check again, obviously once they stored your cookies, the prices just keep going up! Needless to stay at those rates, I rather stay in the luxury of a hotel which is now the same price. Avoid if you ask me!
01/31/2020
Constantina Mura

I have been scammed (315€)And Airbnb is not on my side.They are talking about a 24h complain policy or something like that !Anyway, I'll never use that service at all.
01/31/2020
Zandt Ruderman

Ik heb een appartement geboekt voor 2 weken. AirBnb heeft mijn boeking zonder kennisgeving geannuleerd. Ze brachten ook 50% van mijn boekingskosten in rekening. Het is ongeloofelijk. Nadat ze de hulplijn hadden gebeld, wilden ze me niet helpen.
01/31/2020
Beilul

Ik heb een zeer slechte ervaring met Airbnb. Ik neem momenteel mijn jaarlijkse vakantie met mijn gezin in Salou, Spanje. Ik heb een appartement geboekt bij Airbnb. Toen ik aankwam om de sleutels op te halen, kreeg ik te horen dat het appartement niet beschikbaar was vanwege een elektrische storing. De gastheer bood me een optie om in een ander appartement te verblijven waarvan ze zeiden dat het een upgrade was van het appartement dat ik had geboekt.In werkelijkheid is het appartement kleiner en op basis van september 2019 tarieven goedkoper (augustus tarieven zijn niet beschikbaar voor vergelijking).Wat nog belangrijker is, is dat Airbnb mijn contract niet heeft bijgewerkt om het appartement weer te geven dat ik moest accepteren en bijgevolg ben ik aansprakelijk voor de staat van het appartement waarin ik bij mijn familie had moeten blijven. Ik heb mijn zorgen over Airbnb geuit, maar zij hebben besloten het verschil in vergoedingen niet terug te betalen en het contract niet te wijzigen.Dit ondanks het uiten van mijn zorgen vanaf de dag dat ik aankwam en mijn problemen op schrift stelde 2 dagen nadat ik op maandagochtend aankwam.
02/01/2020
Keung

Gasten hebben hun vakantie beëindigd en ik krijg nog steeds mijn geld niet. Hun klantenservice-vertegenwoordigers geven u lippendienst. Stel dat ze dit bij de betaalafdeling hebben gemeld en dat ze contact met mij opnemen. Een week later ben ik nog steeds niet gecontacteerd. Ik heb 6 keer een advertentie geschreven, twee keer genoemd. 1 agent Vlad heeft de chat daadwerkelijk afgesloten voordat mijn probleem zelfs is opgelost. Ik denk dat hij niet langer last wil hebben van mijn e-mails. Ik ben zo boos en teleurgesteld in hen. Ik ben al meer dan 2 jaar bij hen en ben nog nooit zo behandeld. Ik wil nu mijn geld.
02/01/2020
Arvo Mahanna

73 Luella, Brampton, Ontario De gastheer weigert mij bonnen te geven. Het is mogelijk dat ze het zich niet kunnen veroorloven om, met gebrek aan clenlyness dagenlang afval op de vloer achter te laten, zowel Kramer als de kloof laten hun woning een complete puinhoop kapot toilet, water in de douche wordt niet afgevoerd en ze verlaten de matrassen want daar gasten in de grond met veren die je in de zijkant steken, is het niet het vredige verblijf dat je denkt nodig te hebben. George is een beetje onbeleefd als ze haar gasten verwelkomt. Ze schreeuwde tegen me en zei dat ze me geen bonnen voor mijn verblijf zou geven. Valse claims dat ik een gietijzeren pan remde, was de kers ðŸ Ik zou nooit aanraden om te verblijven in 73 Luella Brampton of andere woningen die een gastheer genaamd Kramer heeft in het omliggende Toronto gebied. Doe jezelf een plezier niet de moeite waard .. dit was een lucht B&B verblijf gewoon om duidelijk te zijn dat ze dit niet leuk vinden maar elk woord is waar
02/01/2020
Merwyn Schnoor

Ik verbleef in een reservering in februari 2019 gedurende 1 uur nadat ik de gastvrouw had ontmoet en mijn kamer in haar huis had laten zien. De gastvrouw is Lorena uit Englewood Colorado. Ik sliep een uur na de reservering in de kamer, toen ik een knal kreeg van Lorena. Ze zegt dat haar vriend nu aanwezig is en dat ik onmiddellijk moet vertrekken omdat ze zich niet op haar gemak voelt bij mij daar te blijven. Wat een vreselijk bedrijf en wat een vreselijke gastvrouw. Airbnb deed niets om me te compenseren dat ik die avond in dakloosheid werd getrapt. Ze hadden geen console, geen oplossing voor deze kwestie. Ik belde de politie naar haar huis omdat ik zo beledigd was. Kan ik een rechtszaak aanspannen? Ik heb ernstige geestelijke gezondheidsproblemen en een lichamelijke verzwakking, waar de gastvrouw ongemakkelijk mee moest zijn geweest. Ik ben echter altijd een respectvolle, goede gast geweest.
02/01/2020
Bonni Sinotte

We huurden een huis in Mexico, gezin van 9, voor Kerstmis. 6 kinderen. Bedoeld om behoorlijk wat te koken met een gezin van deze omvang. De hele plaats was onvoldoende, schade, geen matras op een bed, drie handdoeken en washandjes voor 9 personen! Ik heb geklaagd, stuurde Airbnb meer dan 100 foto's. ikIk kreeg de Airbnb-boekingskosten en de schoonmaakkosten terug. Totaal van $ 300, kostte de kamer $ 1800. Airbnb, een miljardenbedrijf, beweert dat dit alles is wat ze kunnen doen. Ik schrijf een vreselijke recensie over de gastheer, drie dagen later, de lijst is verdwenen, een nieuwe geschreven met verschillende specificaties! Airbnb doet vuile zaken!
02/01/2020
Templia

Als ik 0 sterren kon beoordelen, zou ik dat doen. Ik boekte bij AIRBNB met AUD $, deze plek was $ 129.50. Ik betaalde het allemaal en toen om mijn bank te controleren brachten ze me $ 188.98 in rekening, ik nam contact op met Airbnb in NSW en vroeg waarom ik meer in rekening werd gebracht en zei dat ik USD $ gebruikte, dus ze spraken me door te lezen hoe mijn valuta te controleren en mijn valuta AUD $ was, zeiden ze dat iemand het zou onderzoeken en vervolgens contact met me opnemen, uren later stopten ze en ik wilde niet dat het werd geannuleerd. Ik heb kunnen betalen in USD $
02/01/2020
Steve

I would give them zero if I could. I wish I had read these reviews before booking as it turned out to be a disaster. We were refused access after a long flight to LA nowhere to stay 3 days before New year's and Airbnb and the so called host did not want to know. I got only half my money back Airbnb policy is so poor they keep the cash despite not providing what we paid for. I will stick with a hotel in future.
02/01/2020
Saloma

I have used Airbnb in almost all of my travels and have always been pleased with the service. To avoid staying in a bad place, I recommend looking for places with good reviews and always contacting the owner before making a reservation.
02/01/2020
Grishilde

As a frequent traveller for business, I prefer to use airbnb over hotels. It lets me get to an exact specific location for where I need to be, which saves me money on local transportation. Make sure to always read the reviews in order to make sure that you stay in a place that you know is verified and highly recommended. It's easy to make a mistake if you book something rushed and don't do your research. But if you stay careful and check the reviews carefully you can't go wrong. I highly recommend this for people who like maximum flexibility during their travels.
02/01/2020
Geoffrey

GEBRUIK DEZE SITE NOOIT! Hun klantenservice is slechter dan enig ander bedrijf dat ik ooit heb gebruikt! Het is net zo erg, of je nu gast of gastheer bent. Gebruik in plaats daarvan VRBO!
02/01/2020
Torrey

RESERVE UN APARTAMENTO Y ME DIERON UN EEN HABITACION SOLAMENTE! SOMOS TRES PERSONAS Y UN BEBE Y GEEN PODEMOS GEBRUIK UNA HABITACION EN UNA CASA COMPARTIDA.PAGUE CON TARJETA Y NO ME DEVUELVEN EL DINERO. GEEN TENEMOS DONDE ALOJARNOSHIJ TENIDO QUE CONTACTAR A MI BANCO PARA QUE ME DEVUELVAN EL DINERO DE ESTE TIMOIk heb een appartement geboekt voor een gezin van drie personen en een baby. Ik kreeg een kamer met een tweepersoonsbed, op een flat gedeeld !!Ik heb contact opgenomen met airbnb en zij hebben automatische berichten beantwoord! Ik heb vooraf betaald en op geen enkele manier zouden ze me geld teruggeven.Ik heb nu contact opgenomen met mijn creditcardmaatschappij, ik hoop dat ik een terugbetaling krijg voor deze RIP OFF !!!!
02/01/2020
Petit Justine

Ik heb een paar goede ervaringen met AirBnB gehad, maar mijn laatste is een complete ramp geweest en ik betwijfel of ik ze opnieuw zal gebruiken. De gastheer is bedrieglijk, heeft me leugens verteld en biedt een zeer onbevredigende accommodatie. Hij bezit veel eigendommen in Madrid en behandelt ze allemaal als niet-bediende appartementen. De foto's laten niet de vele problemen zien. Hij exploiteert geen bnb, maar een pension voor studenten dat niet voldoet aan de gezondheids- en veiligheidsnormen, dat wil zeggen: vuile omstandigheden, schuimrubberen matrassen, wekelijkse schoonmaak. Ik heb een klacht ingediend bij airBnB en heb te horen gekregen dat iemand er mee te maken heeft, maar het is nu 8 dagen en niets geweest! Ondertussen heb ik te maken met ondermaatse accommodaties waar ik veel voor heb betaald. Ik werd zelfs misleid om meer te betalen dan mijn oorspronkelijke offerte en de gastheer weigert nu om me het teveel betaalde bedrag terug te betalen, ook al werd dit in het begin beloofd. Volgens de airBnB-website moeten hosts ervoor zorgen dat hun plaatsen dagelijks worden schoongemaakt, maar dit is niet het geval. Toen ik een klacht indiende bij de gastheer, vertelde hij me dat als ik niet gelukkig ben, ik ergens anders heen kan gaan, maar hij heeft mijn geld voor een maand accommodatie. Ik zou mensen adviseren om erg op hun hoede te zijn voordat ze een boeking maken - airBnB geeft meer om hun geld van u te krijgen dan om gasttevredenheid te garanderen.
02/01/2020
Robena

Beoordelingsintegriteit is uniek @Airbnb. Alle betalen per boeking Airbnb-concurrenten zijn oplichtingsactiviteiten of ontoereikend. Airbnb beschermt gasten goed.Deze beoordeling is van toepassing op Airbnb US en HQ. Omdat veel Airbnb Spaanse gasten Airbnb gebruiken wanneer ze in de VS reizen, is dit ook voor hen van toepassing. Ook gebruikt Airbnb wereldwijd hetzelfde platform.Beoordelingsintegriteit is uniek @Airbnb. Alle betalen per boeking Airbnb-concurrenten zijn oplichtingsactiviteiten of ontoereikend. Airbnb beschermt gasten goed.Beoordelingsintegriteit is uniek bij Airbnb, niet alleen in de branche maar ook bij alle internetbedrijven. Dit is een enorme overwinning voor gasten, want elke intelligente persoon die risicoavers is, zal een gastheer met veel goede beoordelingen selecteren en er vrij zeker van zijn dat ze een goede ervaring zullen krijgen. Dit komt omdat Airbnb-beoordelingen gemiddeld zeer nauwkeurig zijn. Mogelijk kan alleen Ebay met Airbnb vergelijken wat betreft Integriy Review. Veel andere internetbedrijven zoals Yelp en Tripadvisor kunnen niet worden vergeleken met Airbnb en vormen ernstige risico's voor gebruikers en gasten. Uit mijn ervaring zijn Yelp en Tripadvisor corrupt en onbetrouwbaar en hun beoordelingen zijn gemiddeld rommel en / of hebben niet de juiste mensen en de juiste systemen om af te handelen wat ze aan het publiek proberen te verkopen.Airbnb investeert enorme middelen en zeer slimme en aardige mensen om de integriteit en nauwkeurigheid van beoordelingen te waarborgen. Ze blijven verbeteren, hoewel er nog ruimte is voor verbetering. Ik zou graag zien dat Airbnb ook sterrenreviews voor gasten toevoegt, niet alleen gastheren; vergelijkbaar met wat Ebay doet waarbij zowel kopers als verkopers een sterbeoordeling hebben (niet alleen een beoordeling met een beschrijving). Dit zou ervoor zorgen dat elke Airbnb-transactie soepel verloopt voor zowel gasten als gastheren en dat Airbnb nog meer succes zou hebben.Airbnb heeft geen concurrentie; al haar concurrenten hebben niet de middelen, ethiek, integriteit, mensen en systemen die Airbnb heeft. Sommige van Airbnb-concurrenten, waaronder goed erkende namen zoals Tripadvisor, zijn in feite oplichtingsactiviteiten. Ik ben niet bekend met VBRO en andere niet-betalen per boeking, dus ik kan ze niet beoordelen, maar als VBRO en anderen slim zouden zijn, zouden ze overschakelen naar een betaal per boeking-model, zodat hosts geen enorme kosten vooraf hoeven te betalen.In wezen zijn veel van de recente beoordelingen van boze gasten over Airbnb nep of de gasten hebben niet de juiste voorzorgsmaatregelen genomen, zoals het kiezen van een gastheer met veel positieve beoordelingen, zodat ze krijgen waar ze om vragen.Een ander verbeterpunt voor Airbnb is het toevoegen van de mogelijkheid voor hosts om speciale voorzieningen op te nemen, zoals een binnenzwembad versus een buitenzwembad, een privégarage, enz. Omdat veel gasten actief op zoek zijn naar speciale voorzieningen, maar het huidige Airbnb-menu staat die zoektocht niet toe, terwijl veel van Airbnb-concurrenten staan ​​meer zoekopties toe.Airbnb heeft onlangs enorme verbeteringen aangebracht. Ik had een oude Truspilot-review van Airbnb met 2 sterren die je hieronder kunt lezen.OUDE HERZIENING HIERONDER------------------------------Dit is een beoordeling voor Airbnb USA, maar omdat veel Spaanse reizigers naar de VS gaan, kan het nuttig zijn.Airbnb heeft een uitstekend platform en klantenservice is vaak geweldig. Er zijn veel geweldige professionals in klantenservice bij Airbnb. Ik had graag een 5-sterrenreview aan Airbnb gegeven omdat ze zeker het potentieel en de middelen hebben; een deel van hun leiderschap in klantenservice en mogelijk in het algemeen is echter zeer twijfelachtig en dat kan enorme problemen veroorzaken voor Airbnb-gasten en Airbnb-hosts en voor hun veiligheid.Ik ben nog geen gast op Airbnb, maar ik ben al een paar maanden gastheer en ik heb meer dan 30 beoordelingen van gasten en mijn gemiddelde sterbeoordeling is 5 sterren in elke categorie. Ik heb een aantal geweldige gasten ontmoet op Airbnb, maar ik heb ook een aantal vreselijke ervaringen gehad waarbij ik onvoldoende ondersteuning heb ontvangen van Airbnb of waar de klantenservice van Airbnb mijn ervaring veel erger maakte.Ik heb een paar leugenachtige, bedrieglijke of racistische gasten ontmoet op Airbnb en Airbnb is niet bereid dit op te lossen.Ik had een vreselijke US Airbnb klantenservice-ervaring met Jessica H en Delilah B, die onbeleefd, bedrieglijk en beledigend waren en hun manager die weigert met me te praten.Ik heb verschillende vooroordelen van Airbnb-vertegenwoordigers opgemerkt. Airbnb lijkt gasten te verkiezen boven gastheren, nu er een overvloed aan gastheren op Airbnb is, en vrouwen vaak over mannen als er geschillen zijn waardoor de gemeenschap oneerlijk wordt.Ze zijn soms ook erg traag in het aanpakken van dringende problemen, en volgen niet altijd hun eigen Airbnb-regels maar buigen ze volgens "case manager" is van dienst, dus het is oneerlijk en bevooroordeeld en er is geen verantwoordingsmechanisme omdat ze soms niet klachten toestaan ​​of bespreken of in feite wraak nemen in plaats van de feedback te waarderen.Ik ben in het verleden ook gecontacteerd via Craigslist van Airbnb-ingehuurde mensen die beweerden niet-verbonden te zijn met Airbnb, maar probeerden hun service te pushen en hosts aan te melden op Airbnb.Een Airbnb-gast uit Maleisië stal van mij, loog tegen me, viel me lastig en beschadigde mijn bezittingen en maakte racistische opmerkingen over mensen uit India (ik kom niet uit India, maar ik hou niet van racistische mensen). Airbnb beschermde me niet op de juiste manier en ik verloor geld en veel tijd. Bovendien heeft Airbnb mijn aanbiedingen in de zoekresultaten bestraft, zodat mijn aanbiedingen veel moeilijker te vinden zijn voor gasten die in de omgeving willen boeken.Een andere Airbnb-gast, een organisatie uit Oakland, CA, heeft onlangs via Airbnb contact met mij opgenomen om op een van mijn locaties te blijven om hun werk te doen. Ze hebben me misleid en ik had hun reservering aanvaard op basis van de informatie die ze me gaven. Na ontvangst van de boekingsbevestiging, ontdekte ik hun naam en hoorde ik onmiddellijk via een Google-zoekopdracht dat ze regelmatig betrokken zijn bij illegale activiteiten. Deze gast / organisatie heeft dit later schriftelijk bevestigd door mij een bericht te sturen op Airbnb.Omdat de veiligheid van mijn gasten mijn prioriteit is, sta ik niet toe dat gasten die betrokken zijn bij illegale activiteiten met mij of een van mijn gasten communiceren. Ik informeerde Airbnb onmiddellijk over deze groep, Jessica H annuleerde de reservering, zonder mijn toestemming, en loog toen tegen mij en haar collega's. Airbnb heeft me nooit betaald (ik wilde natuurlijk geen geld of relatie met deze groep) en blokkeerde vervolgens mijn agenda, zodat ik geen andere reserveringen voor die datum kon accepteren, me een boete van $ 100 voor de annulering die ze zonder mijn toestemming hadden gedaan , strafte mijn vermeldingen in de zoekresultaten zodat ze moeilijker te vinden waren voor gasten die in de omgeving willen boeken. Ze vertelden me ook dat ik "politie" was.Als hoffelijkheid heb ik de gast / groep ook onmiddellijk geïnformeerd, na overleg met Airbnb over hoe het het beste te doen, dat mijn locaties niet beschikbaar waren voor hen voor die datum of een toekomstige datum omdat ze extra datums bij mij wilden boeken.Airbnb heeft me gestraft terwijl ik eigenlijk alleen de Airbnb-gemeenschap en mijn gasten beschermde. Ik ontving een alleenstaande moeder en haar twee jonge kinderen op de dag dat deze illegale groepsvertegenwoordiger bij mij moest blijven; zodat ze op dezelfde locatie zouden zijn gebleven.Blijkbaar ondersteunden Delilah B. en haar manager de agenda van deze groep omdat ze hen ook hielpen bij het beveiligen van een duurdere kamer bij een andere host en deze gast ongeveer $ 50 schonken om een ​​kamer te boeken bij de andere Airbnb-host (en ze verzamelden de kosten van de andere gastheer naast de mijne).De manager van Delilah B. zal niet met me praten, zelfs nadat ik ervan verzekerd was dat een casemanager contact met me zou opnemen, maar dat deed ze nooit en toen kreeg ik te horen dat niemand contact met mij zou opnemen.Ik betaal regelmatig mijn kosten aan Airbnb, introduceerde veel nieuwe gelukkige gasten bij Airbnb en werkte hard om Airbnb er goed uit te laten zien, regelmatig waardevolle feedback te geven aan Airbnb over hun website en service en hoe het te verbeteren, dus dit is jammer, bevooroordeeld, oneerlijk en niet gevraagd. Het gedrag van Delilah B. en dat van haar manager waren onaanvaardbaar, onredelijk en onbeschoft.
02/02/2020
Gittle

Ik huurde een huis van Laurent Beset in (Eysine) Bordeaux, in Frankrijk. Ik vertelde hem dat ik allergisch ben voor katten. Hij vertelde me dat hij geen huisdieren had, maar hij had een kat. Toen ik hem ontmoette zei hij dat hij op vakantie ging en dat hij een kat niet als een huisdier beschouwde, maar dat de kat er niet zou zijn, maar hij LEEF. Ik was in staat om met mijn gezin in het huis te blijven. Ik moest weg. Hij weigert me te compenseren voor mijn ongemak en gezondheidsproblemen die veroorzaakt zijn door zijn nalatigheid. Ik kreeg uitslag op mijn armen als gevolg van een allergische reactie van zijn kat. Omdat ik hem 1 week contant betaalde, bespaarde hij hem ook commissie
02/02/2020
Lauryn

Na het boeken van een appartement in Barcelona is de boeking 3 weken eerder geannuleerd door de gastheer. Toen zei Airbnb dat ik geld terug kreeg op mijn creditcard, maar 3 weken later zie ik nog steeds geen geld terug op mijn bankrekening. Het contact bij Airbnb vertelde me altijd hetzelfde als ik ze probeer te bereiken: het is gebeurd en ik zou het onderhoud binnen 5/7 dagen moeten zien ,, maar niets. Ik ben echt bang dat ik mijn geld niet terug heb.
02/02/2020
Grimbald

Ik was een slachtoffer van wat ik van een werknemer vermoedInterfereren met mijn vermelding.In oktober 2019 trad ik toe tot een kamer in mijn resort aan het strand voor $ 150 per nachtHet werd vermeld met alle voorzieningen, waaronder een jacuzzien uitgebreid ontbijt, Na slechts 3 weken vermeld te zijn, belde ik om te melden dat ik geen berichten ontvingDe werknemer vraagt ​​of ik nog een e-mail hadIk zei alleen dat ik gebruik met mijn 4.5-sterren resortIk had haar nooit mijn andere e-mail moeten gevenBinnen enkele dagen ontving ik een briefje van Airbnb waarin stond dat ik 9 dagen een autoboek had ontvangenIk gebruik nooit automatisch boeken, dus ik werd op de hoogte gebracht van een probleem De volgende ochtend sprak ik met een andere medewerker die een nieuwe vermelding vond onder mijn zakelijke e-mail die in een onbekende stad werd gemaakt.Deze medewerker vertelde me dat ik niet de eerste was met wie een Airbnb-medewerker mijn vermeldingen dupliceerde voor een ongelooflijk bedrag per nachtZe had gelijk!Ze liet me de lijst voor mijn bedrijf zien voor niet 150 maar voor 24 per nachtDan ontvangt u bij een verlengde reservering 50% kortingDus kost $ 12 per nacht niet $ 150.De gast arriveerde die middag uit Duitsland Ik stond haar toe te blijven tot de situatie was opgelostHet enige aanbod dat ze Jennifer deden was in een andere stad voor $ 40 per nachtZe kwam naar me toe in tranenZe had geen geld en nauwelijks genoeg voor één maaltijd per dagIk heb haar uiteindelijk gevoedIk belde elke dag om dit op te lossenHet is nooit opgelost Ze beantwoorden mijn advocaat niet Ik vroeg hen om het verschil te betalen Er is niets gedaanIk had de feiten met de naam van de werknemer en bijzonderhedenZe zeiden dat ze meer bewijs nodig haddenDOE VOORZICHTIG!Ik wou dat ik hun beoordelingen voorafgaand aan de aanbieding had opgezochtZe zijn nauwelijks boven één sterMijne is slechts een in een zee van zeer slechte beoordelingenPAS OP
02/02/2020
Janicki Granby

Helaas kunnen we dit bedrijf niet als negatieve sterren beoordelen.De klantenservice is waarschijnlijk de ergste die ik te maken heb gehad met zowel .com als .co.ukZe lezen niet luisteren of begrijpen niets waar u hulp bij probeert te krijgen. Dan vragen mensen zich af waarom ze geen boekingen krijgen.Vanuit het oogpunt van de klant deden ze niets om te helpen bij het maken van de boeking, omdat ze konden begrijpen wat er gebeurde met de defecte software.Zou ik ze opnieuw gebruiken? NOOIT Jammer want er zijn een paar hele aardige mensen en huizen die zijn misleid door te geloven dat Airbnb er alles aan doet om hen te helpen met hun bedrijf.
02/02/2020
Sikorski

Ik probeerde een verblijf te boeken op een plek waar ik een paar keer eerder verbleef. Nu eist airbnb dat ik mijn "overheids-ID" upload - en dan EISEN ik mijn selfie ook. Ik laat ze gewoon mijn vitale informatie niet gebruiken voor God-weet-welke doeleinden (het zou me niet verbazen dat het bleek dat ze deze gegevens verkopen voor training gezichtsherkenningssystemen). Laat staan ​​dat veel betere bedrijven, waaronder wereldbanken, gegevens hebben gehackt en gestolen. Let niet op het feit dat een dergelijk beleid in strijd is met de algemene EU-voorschriften inzake gegevensbescherming. Let niet op de eindeloze opmerkingen over hoe airbnb FAIL om de foto-ID te matchen met een selfie en hun "klantenondersteuning" niet ondersteunen. Maar uiteindelijk was een oplossing heel eenvoudig: ik boekte dezelfde plek via een andere site. Natuurlijk, het was ongeveer 5% meer, maar snel en geen zorgen over de privacy. Eerlijk gezegd zal ik gewoon geen last meer hebben van airbnb, het is niet alsof ze aanzienlijk goedkoper of beter zijn op een andere manier.
02/02/2020
Beck Beeck

Airbnb-verwijzingskorting werkt niet helemaal:1) Ik heb mijn vriend een verwijzingslink gestuurd om zich te registreren op airbnb2) Ze heeft een reservering gemaakt, de website zei dat ze een selfie en een foto van haar ID moest uploaden3) Ze heeft deze geüpload, de website zei dat er een probleem was met het uploaden van haar ID-foto, maar ze kan deze opnieuw uploaden4) Bij het opnieuw uploaden werd gezegd dat de reservering zou worden geannuleerd5) Wanneer ze opnieuw boekt, is er geen korting van toepassing6) Wanneer ze de ondersteuning belt, zeggen ze dat ze 72 uur moet wachten totdat de korting weer op het account verschijnt7) Na 74 uur wanneer ze nog een keer belt, sturen ze haar een kortingscode die niet werkt8) Dan zeggen ze dat ze het moeten escaleren naar een ander team en hebben ze geen tijdschattingen
02/02/2020
Houston

airbnb vereist geen openbaarmaking van de context en de omgeving van een huur, alleen het interieur, dus men kan niet klagen over misleidende foto's en beschrijving van de locatie. Dit stelt hosts in staat potentiële gasten te misleiden en is ook misleidend van airbnbeen OK laat in een sitution u echt niet wilt betalen om in te zijn, is een vervelende laten, airbnb
02/02/2020
Seaman

Geweldig voor jaren totdat er een probleem is. Dit is de eerste keer dat we een host hebben die niet antwoordt. Een professioneel bedrijf gaf je geld gewoon terug, maar deze antwoordde me niet binnen 24 uur zoals ze hadden beloofd en ik moest ze opjagen. Er wordt verondersteld dat een specialist aan onze zaak werkt en dat ze mij en 72 uur zullen bereiken om de gastheer de tijd te geven om te antwoorden. Het is meer dan 72 uur geleden en ik moest ze opnieuw achtervolgen, waardoor ik de vijand werd, en geen antwoord of hulp van Airbnb. We zijn in het buitenland en willen graag onze volgende accommodaties boeken, maar we hebben geen restitutie ontvangen voor een ontmaskerde reservering. Zal ze niet meer gebruiken tenzij er een soort positieve oplossing is.
02/02/2020
Takken Snelgrove

An untold short story. My tour has been off for more than 2 months, although it is one of the best entertainment events for guests of our city. This happened due to a sharp downgrade of the tour rating as a result of malicious provocation of some airbnb users. When I contacted airbnb Supplier Support because I wanted to solve some important issues, it did not help. I`m absolutely dissatisfied with the quality of Alexandra G's answers. I basically detailed my arguments and asked questions (spoken and written), which I did not receive from Alexandra G any comprehensive solution, in fact she did not solve any important question and refused to help. All I received was a general template answer with distorted facts and a desire to make a wish. In fact, they're just collecting feedback from suppliers. This seems to be the true purpose of airbnb "support". I was surprised at the passivity and helplessness of airbnb Supplier Support.Airbnb continues to ignore a fake review. They write in articles on their website that airbnb solves such problems. But this is not true. There is a full disclaimer of liability at airbnb. In spite of my appeals to Supplier Support, no one has solved the problem. In fact, any airbnb user can come to your home or your impression (which you organize in your city) and do whatever he wants just because he paid airbnb. Then this user writes a negative, biased, fake review because you did not meet his expectations (in his opinion). But once reviewed thats it anyone can write what they like and anyone can make up a fictitious review. It could be a rival business who wants to harm your business. They don't care. In other words, anybody may publish untruthful or offensive ratings on the airbnb platform without consequence.Perhaps they don't want airbnb to become the arbiter of truth. But there is a difference between subjective opinion and objective fact. In allowing falsehoods reviews to be published on its platform, airbnb proved once again that it is too callow and untrustworthy to exercise the maturity that comes with its position. Airbnb wants the fruits of success without the responsibilities of success. Sad.
02/07/2020
Tarr Escobio

Mijn dochter had een airb & b geboekt voor zaterdag 1 februari in Londen voor 6 personen, gisterochtend, na het nemen van alleen de laatste betaling, ontving ze een e-mail waarin stond dat het pand niet langer beschikbaar was, geen uitleg, eenvoudig gezegd dat de betaling zal worden geretourneerd en het aanbieden van een voucher voor £ 40 voor een andere boeking! Dit is onze eerste ervaring met airb & b en helaas onze laatste! We hebben nu de kosten en stress van het boeken van een hotel voor aanstaande zaterdag, en ook de schaamte om de situatie aan onze vrienden uit te leggen! We hebben geen idee hoelang we zullen moeten wachten tot terugbetaling! We zijn allebei helemaal walgelijk en wilden alleen maar dat we naar de extreem slechte recensies hadden geluisterd die we van andere vrienden en familieleden hadden over hun ervaring met AIRB & B's !!!
02/13/2020
Karil Podolski

Gebruik niet.Host net geannuleerd zonder reden. De beoordelingen van de gastheren zijn niet echt omdat ze geen beoordelingen toestaan ​​tot na uw verblijf. Daarom, als uw gastheer zonder reden annuleert, kunt u geen beoordeling achterlaten om anderen te laten weten wat er is gebeurd.Kreeg opgelicht en nu zit ik vast bij het zoeken naar accommodaties.
02/16/2020
Mar Crane

Twee jongens moe om gastheer te verkrachten.het was het ergste gevoel, ik weet niet hoe je omgaat met dit soort presons gedrag.Twee jongens - een Italiaanse en een andere was een Roemeen.Pas op!! En voel je niet op je gemak met dit soort jongens.
02/20/2020
Dallon

we hebben foto's nodig alsof ze niet verradenAirbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽Airbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽Airbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽Airbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽Airbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽Airbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽Airbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽Airbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽Airbnb? š ð š˜ð š • ð š • -ð š ð š ›ð šŽð šŽ ð š ™ ð š'ð š˜ð š — 𠚎 ð š — ð šžð š – ð š‹ ð šŽð š ›ð š ' ð šœ '+' ð Ÿ · '' '𠟾'ð Ÿ »' ð Ÿ» '' '𠟺'𠟾'ð Ÿ »' '' '' ð ™ ¾'𠟺''ð ™ ¾ ' 𠟽 wat je zei kan nu geen foto's krijgen. dit ging zo door en dagenlang lieten ze mijn 1187.00 aan leisa vrij, vertelde ze me
02/27/2020
Moureaux Brookins

Ze opgelicht mijn vrouw uit een plek om te verblijven en bleef onze kaart 499 $ laden om de 3 dagen !! We zijn daar niet eens gebleven lol zo verdrietig
02/29/2020
Heidi

Ik heb onlangs een Airbnb-appartement in Porto verlaten en het was niet alleen een slechte ervaring, het was potentieel gevaarlijk. Toen ik hierover contact met Airbnb opnam, waren ze helemaal niet geïnteresseerd, hoewel ik foto's stuurde om te bewijzen. Dit appartement had keukenapparatuur .... waterkoker broodrooster en koffiezetapparaat op een tafeltje achter de bank. Stel je voor dat je deze plek met kinderen had gehuurd. De gastheer van dit appartement heeft ons niet ontmoet of met ons gecommuniceerd. Airbnb is alleen geïnteresseerd in hun winst en geeft niets om de veiligheid en het welzijn van hun klanten. Ik zal Airbnb niet meer gebruiken
03/03/2020
Chui

Booked for an apartment in London, the host messaged the day before (he had the booking 5 days by this point and my cash) oh sorry its booked. Contacted Airbnb, spoke with Janice. OMG, the most amazing customer service I have ever received ever, to say she went above and beyond is an understatement. New apartment now booked and with a nice discount thanks to Airbnb. Janice was an angel, thank you Janice for all the hard work you put in, my faith in Airbnb is now restored.
03/07/2020
Kurtzig Soechting

Ik heb sinds 2014 een paar reserveringen gemaakt via Airbnb zonder problemen, maar dit jaar met Pasen stond ik op door mijn gastheer, kwam nooit in de flat en moest mijn geld terugvorderen. Het is nu 3 maanden geleden en het is nog niet opgelost. Dit is erg verontrustend, gezien hoe snel ze het geld opnemen als je een boeking maakt, en hoe langzaam het is om het terug te krijgen. Ik hoop alleen dat ik mijn geld terug krijg. Ik overweeg serieus om ze niet meer te boeken
03/11/2020
Greenlee

Zes maanden van tevoren een duur luxe appartement gehuurd in Biarritz voor een speciaal evenement.2 dagen voordat ik was ingesteld om ons te verlaten, belde het managementbedrijf keyweek en zei dat de apt niet leefbaar was vanwege bouwlawaai. De agent zei dat ze klachten van klanten had ontvangen.Twee dagen opzegtermijn liet me nauwelijks iets te huren en vooral niet te vergelijken.Uiteindelijk heb ik een inferieure eenheid gehuurd.Zowel airbnb als keyweek hadden deze voorwaarde eerder moeten kennen of enige compensatie moeten bieden. Ze deden geen van beide.
03/12/2020
Schapira

verhuurd kingsview uitzicht op zee apt st philp Barbados voor 1 maand daar aangekomen valse geadverteerd grote tijd muf helemaal niet zoals foto's helemaal geen tafel om te eten. Voor ac zei ze ga naar buiten plug fuse in zekeringkast dat is 240 volt. 20lbs propaantank binnen eenheid binnen kast voor fornuis bleef om veiligheidsredenen nog 10 minuten over, contacteerde Airbnb dezelfde dag, zei wil terugbetaling, ze zeiden dat we foto's nodig hebben alsof ze niet geloven wat je zei, kan nu geen foto's krijgen. dit ging zo door en dagenlang lieten ze mijn 1187.00 aan leisa vrij. Ze vertelde me dat ik zo verdrietig moest zijn en mijn geld moest houden en dit is een superhost, zeg Airbnb. en dat is hoe ze je helemaal geen respect geven. Vast in Barbados.
03/12/2020
Jsandye

Dit bedrijf is zo slecht. Als eigenaar heeft u zeer weinig informatie over de gasten, geen kopie van ID, geen postadres zodra iemand uw woning wil boeken. Meestal is er geen beoordeling als gasten wanneer ze een slechte beoordeling hebben registreren anders ... ze volgen niet de identiteit van de gasten ... ze kunnen zich opnieuw en opnieuw registreren ... zelfs als ze echt slecht zijn !! !Je weet niet wie er in je woning komt, je hebt niet eens alle namen van alle gasten ... dus vraag Airbnb je gewoon om "JA" te zeggen tegen je gasten zonder enige informatie. Zodra de boeking is geaccepteerd, aarzelen gasten meestal niet om meer informatie te geven, zelfs alleen een kopie van ID of het postadres. Ook heb je geen contract getekend door de gasten, als je pb met hem hebt, is het ingewikkeld om Airbnb te bellen. Uit ervaring heb ik ze een keer gebeld toen een gast niet kwam om uit te checken en mijn sleutels niet teruggaf ... het antwoord van het callcenter was: "Ik moet dit telefoongesprek sluiten omdat je me niet het recht geeft 4 laatste cijfer van uw bankrekeningnummer "dat BTW had gelijk ... Ik had mijn bankafschrift voor me met de krediettransactie AIRBNB ...Hoe dan ook, helemaal geen hulp van Airbnb, als je een pb hebt, reken dan niet op hen ... helemaal geen hulp ... en ze hebben de aanbetaling ... dus als je schadevergoeding door de aanbetaling nodig hebt ... gewoon niets, geen contract, geen aanbetaling, geen hulp van Airbnb. Zeer slechte ervaring en zo slechte service van het onbestaande "callcenter". Ik was verplicht om 2 kluisjes te veranderen op mijn kosten ... 100 $ ...Ik moet ook zeggen dat Airbnb meestal slechte mensen biedt die discreet willen reizen zonder hun ID en basisinformatie over hen te geven. Ik had verschillende gasten bezocht door verschillende prostituees (dat leer je later altijd ...). Dit is nog nooit eerder gebeurd met andere websites ... Airbnb maakt het niet uit, zij beheren de betaling en de aanbetaling en je moet gewoon je mond houden ...Als je geen pb wilt hebben, of als je om je huis geeft, geloof me dat ik ze vermijd ...
03/15/2020
Hawthorn Ello

Got attacked by a host with a knife. Airbnb is not helping at all. Customer service does not give a sh**!!.Guys also when it’s more expensive rather book a hotel with booking.com or similar , then those things won’t happen so easily
03/16/2020
Clancy Kruml

If I could give negative stars I would. Booked a long term (8 months) stay with AirBNB with the clearly stated cancellation terms "Free Cancellation for 48 hours. After that, cancel before March 1 for a full refund minus the first 30 days and the service fee." I had paid the ' first 30 days and service fee ' when I booked it, so it should have net zero - no refund and no charge, as today is January 16, over a month before the deadline to cancel. Well, just looked at the card I had on file and AirBNB charged me $2,480. I immediately was on the phone with AirBNB customer support, where I recieved the worst sales associate I have EVER spoken to, who was condescending, and also would not read the terms that AirBNB themselves has for their long term stays, and then also would not listen to anything I was trying to read to him from the terms. Then, rightfully livid, I asked for his boss, where I was told that "I am a senior team member, and it's not my boss, it's my 'team lead'." Just one example of the poorest customer service I've ever received. Then, finally a manager gets on the phone, who is *marginally* better, and says she can neither confirm nor deny that the charge was inaccurate, and she will get back to me in 24 hours after investigating it. Literally, it is a madhouse of a soap opera over at the AirBNB customer support line. If they do not refund the fraudulent charge per their own terms, I will dispute it with my card company. If they can't refund it, AirBNB will definitely be seeing a lawsuit from me.
03/22/2020
Cadman

Tweemaal gebruikt. Als het goed gaat met de gastheer is het prima. Als er een probleem is, is het Resolutiecentrum niet klantvriendelijk en na echt voor de hand liggende foto's van een vreselijke en vuile flat staan ​​ze erop dat ze onpartijdig moeten zijn. Geen bescherming voor de klant.
03/25/2020
Bauer

Alles was perfect, een bus ophalen van het vliegveld. we waren een groep van 65 mensen: 30 kamers met 5 kinderen 'kinderbedden zijn gratis' we kwamen aan op 25 december 2019. Een fantastische plek in de medina, de heer Alexander en zijn team waren klaar. de sfeer van dit 4 * hotel is zo fantastisch. het hotel ligt op 5 minuten van de plaats jamaa el fna in de bus. Alexander Palace Jena & Spa: sis 8 Rte Ourika Marrakech. Ik zou deze plek aan iedereen die op weg is naar Marrakech aanraden en vooral genieten van een massage omdat er een spa is
03/25/2020
McCandless

I booked a flat and shortly before my journey it was canceled by AirBnb. Moreover, they charged me 50 % cancelation fee although I did not cancel my booking. It is unbelievable!
03/30/2020
Cynthla

Customer Service is never fun to deal with, especially if you have a representative that is no help. I spoke to a customer service rep on the phone through airbnb, who clearly didn't know what to do. I was put on hold for 7 minutes, after waiting 15 minutes to get to a rep. So you can understand my frustration. She claimed there was nothing she could do to help. So I decided to reach out to the online customer service team. If you chat with a customer service rep on the airbnb website, YOU WILL HAVE LUCK. They know what they are talking about. Thank you Marlou for your help. Answered all my questions and wants to help resolve the issues. So next time you have an issue with Airbnb, DO NOT CALL, message through your account on the online customer service. They know what they are doing!
04/02/2020
Elkin Pardee

GEBRUIK NOOIT AIR BNB !!!!Ik gebruikte de mobiele app om contact op te nemen met de host, een nep-e-mail beantwoordde mijn e-mail aan de echte host en scamde me 700! Door hun mobiele app te gebruiken en contact op te nemen met de host, verwacht je dat niemand anders dan de host antwoordt. £ 700 later en er is niets dat Air bnb eraan zal doen, maar bied mijn excuses aan en vertel me dat ik de app alleen moet gebruiken wanneer ik de app heb gebruikt om contact op te nemen met de host !! Vreselijk, nooit iemand aanbevelen, omdat dit gebeurt en ik heb gemerkt dat de meerderheid van alle luchtbollen snide zijn
04/03/2020
Whiffen

De gastheer was geweldig waar ik verbleef. Geweldige accommodaties. Ze krijgen 5 sterren. Maar de AirBnb Inc stinkt. Je denkt dat je één tarief betaalt dat je op hun website ziet tot je de laatste rekening ziet. Pas op. Je krijgt een vergoeding op basis van de vraag, niet wat je op hun website ziet.
04/06/2020
Jorge Aamir

Deze beoordeling is van toepassing op Airbnb US en HQ. Omdat veel Franse gasten Airbnb gebruiken wanneer ze in de VS reizen, geldt dit ook voor hen. Ook gebruikt Airbnb wereldwijd hetzelfde platform.Beoordelingsintegriteit is uniek bij Airbnb, niet alleen in de branche maar ook bij alle internetbedrijven. Dit is een enorme overwinning voor gasten, want elke intelligente persoon die risicoavers is, zal een gastheer met veel goede beoordelingen selecteren en er vrij zeker van zijn dat ze een goede ervaring zullen krijgen. Dit komt omdat Airbnb-beoordelingen gemiddeld zeer nauwkeurig zijn. Mogelijk kan alleen Ebay met Airbnb vergelijken wat betreft Integriy Review. Veel andere internetbedrijven zoals Yelp en Tripadvisor kunnen niet worden vergeleken met Airbnb en vormen ernstige risico's voor gebruikers en gasten. Uit mijn ervaring zijn Yelp en Tripadvisor corrupt en onbetrouwbaar en hun beoordelingen zijn gemiddeld rommel en / of hebben niet de juiste mensen en de juiste systemen om af te handelen wat ze aan het publiek proberen te verkopen.Airbnb investeert enorme middelen en zeer slimme en aardige mensen om de integriteit en nauwkeurigheid van beoordelingen te waarborgen. Ze blijven verbeteren, hoewel er nog ruimte is voor verbetering. Ik zou graag zien dat Airbnb ook sterrenreviews voor gasten toevoegt, niet alleen gastheren; vergelijkbaar met wat Ebay doet waarbij zowel kopers als verkopers een sterbeoordeling hebben (niet alleen een beoordeling met een beschrijving). Dit zou ervoor zorgen dat elke Airbnb-transactie soepel verloopt voor zowel gasten als gastheren en dat Airbnb nog meer succes zou hebben.Airbnb heeft geen concurrentie; al haar concurrenten hebben niet de middelen, ethiek, integriteit, mensen en systemen die Airbnb heeft. Sommige van Airbnb-concurrenten, waaronder goed erkende namen zoals Tripadvisor, zijn in feite oplichtingsactiviteiten. Ik ben niet bekend met VBRO en andere niet-betalen per boeking, dus ik kan ze niet beoordelen, maar als VBRO en anderen slim zouden zijn, zouden ze overschakelen naar een betaal per boeking-model, zodat hosts geen enorme kosten vooraf hoeven te betalen.In wezen zijn veel van de recente beoordelingen van boze gasten over Airbnb nep of de gasten hebben niet de juiste voorzorgsmaatregelen genomen, zoals het kiezen van een gastheer met veel positieve beoordelingen, zodat ze krijgen waar ze om vragen.Een ander verbeterpunt voor Airbnb is het toevoegen van de mogelijkheid voor hosts om speciale voorzieningen op te nemen, zoals een binnenzwembad versus een buitenzwembad, een privégarage, enz. Omdat veel gasten actief op zoek zijn naar speciale voorzieningen, maar het huidige Airbnb-menu staat die zoektocht niet toe, terwijl veel van Airbnb-concurrenten staan ​​meer zoekopties toe.Airbnb heeft onlangs enorme verbeteringen aangebracht. Ik had een oude Truspilot-review van Airbnb met 2 sterren die je hieronder kunt lezen.OUDE HERZIENING HIERONDERLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPotentieel geweldig maar veel risico's voor gasten en gastheren dat geld gewoon niet kan kopenDeze beoordeling is van toepassing op Airbnb US en HQ. Omdat veel Airbnb Frankrijk-gasten Airbnb gebruiken wanneer ze in de VS reizen, geldt dit ook voor hen.Airbnb heeft een uitstekend platform en klantenservice is vaak geweldig. Er zijn veel geweldige professionals in klantenservice bij Airbnb. Ik had graag een 5-sterrenreview aan Airbnb gegeven omdat ze zeker het potentieel en de middelen hebben; een deel van hun leiderschap in klantenservice en mogelijk in het algemeen is echter zeer twijfelachtig en dat kan enorme problemen veroorzaken voor Airbnb-gasten en Airbnb-hosts en voor hun veiligheid.Ik ben nog geen gast op Airbnb, maar ik ben al een paar maanden gastheer en ik heb meer dan 30 beoordelingen van gasten en mijn gemiddelde sterbeoordeling is 5 sterren in elke categorie. Ik heb een aantal geweldige gasten ontmoet op Airbnb, maar ik heb ook een aantal vreselijke ervaringen gehad waarbij ik onvoldoende ondersteuning heb ontvangen van Airbnb of waar de klantenservice van Airbnb mijn ervaring veel erger maakte.Ik heb een paar leugenachtige, bedrieglijke of racistische gasten ontmoet op Airbnb en Airbnb is niet bereid dit op te lossen.Ik had een vreselijke US Airbnb klantenservice-ervaring met Jessica H en Delilah B, die onbeleefd, bedrieglijk en beledigend waren en hun manager die weigert met me te praten.Ik heb verschillende vooroordelen van Airbnb-vertegenwoordigers opgemerkt. Airbnb lijkt gasten te verkiezen boven gastheren, nu er een overvloed aan gastheren op Airbnb is, en vrouwen vaak over mannen als er geschillen zijn waardoor de gemeenschap oneerlijk wordt.Ze zijn soms ook erg traag in het aanpakken van dringende problemen, en volgen niet altijd hun eigen Airbnb-regels maar buigen ze volgens "case manager" is van dienst, dus het is oneerlijk en bevooroordeeld en er is geen verantwoordingsmechanisme omdat ze soms niet klachten toestaan ​​of bespreken of in feite wraak nemen in plaats van de feedback te waarderen.Ik ben in het verleden ook gecontacteerd via Craigslist van Airbnb-ingehuurde mensen die beweerden niet-verbonden te zijn met Airbnb, maar probeerden hun service te pushen en hosts aan te melden op Airbnb.Een Airbnb-gast uit Maleisië stal van mij, loog tegen me, viel me lastig en beschadigde mijn bezittingen en maakte racistische opmerkingen over mensen uit India (ik kom niet uit India, maar ik hou niet van racistische mensen). Airbnb beschermde me niet op de juiste manier en ik verloor geld en veel tijd. Bovendien heeft Airbnb mijn aanbiedingen in de zoekresultaten bestraft, zodat mijn aanbiedingen veel moeilijker te vinden zijn voor gasten die in de omgeving willen boeken.Een andere Airbnb-gast, een organisatie uit Oakland, CA, heeft onlangs via Airbnb contact met mij opgenomen om op een van mijn locaties te blijven om hun werk te doen. Ze hebben me misleid en ik had hun reservering aanvaard op basis van de informatie die ze me gaven. Na ontvangst van de boekingsbevestiging, ontdekte ik hun naam en hoorde ik onmiddellijk via een Google-zoekopdracht dat ze regelmatig betrokken zijn bij illegale activiteiten. Deze gast / organisatie heeft dit later schriftelijk bevestigd door mij een bericht te sturen op Airbnb.Omdat de veiligheid van mijn gasten mijn prioriteit is, sta ik niet toe dat gasten die betrokken zijn bij illegale activiteiten met mij of een van mijn gasten communiceren. Ik informeerde Airbnb onmiddellijk over deze groep, Jessica H annuleerde de reservering, zonder mijn toestemming, en loog toen tegen mij en haar collega's. Airbnb heeft me nooit betaald (ik wilde natuurlijk geen geld of relatie met deze groep) en blokkeerde vervolgens mijn agenda, zodat ik geen andere reserveringen voor die datum kon accepteren, me een boete van $ 100 voor de annulering die ze zonder mijn toestemming hadden gedaan , strafte mijn vermeldingen in de zoekresultaten zodat ze moeilijker te vinden waren voor gasten die in de omgeving willen boeken. Ze vertelden me ook dat ik "politie" was.Als hoffelijkheid heb ik de gast / groep ook onmiddellijk geïnformeerd, na overleg met Airbnb over hoe het het beste te doen, dat mijn locaties niet beschikbaar waren voor hen voor die datum of een toekomstige datum omdat ze extra datums bij mij wilden boeken.Airbnb heeft me gestraft terwijl ik eigenlijk alleen de Airbnb-gemeenschap en mijn gasten beschermde. Ik ontving een alleenstaande moeder en haar twee jonge kinderen op de dag dat deze illegale groepsvertegenwoordiger bij mij moest blijven; zodat ze op dezelfde locatie zouden zijn gebleven.Blijkbaar ondersteunden Delilah B. en haar manager de agenda van deze groep omdat ze hen ook hielpen bij het beveiligen van een duurdere kamer bij een andere host en deze gast ongeveer $ 50 schonken om een ​​kamer te boeken bij de andere Airbnb-host (en ze verzamelden de kosten van de andere gastheer naast de mijne).De manager van Delilah B. zal niet met me praten, zelfs nadat ik ervan verzekerd was dat een casemanager contact met me zou opnemen, maar dat deed ze nooit en toen kreeg ik te horen dat niemand contact met mij zou opnemen.Ik betaal regelmatig mijn kosten aan Airbnb, introduceerde veel nieuwe gelukkige gasten bij Airbnb en werkte hard om Airbnb er goed uit te laten zien, regelmatig waardevolle feedback te geven aan Airbnb over hun website en service en hoe het te verbeteren, dus dit is jammer, bevooroordeeld, oneerlijk en niet gevraagd. Het gedrag van Delilah B. en dat van haar manager waren onaanvaardbaar, onredelijk en onbeschoft.
04/06/2020
Tansey

Meestal vrij ok en ongecompliceerde reservering, maar de laatste was als inquisitie .... Ze vragen om foto's van documenten en gezichtsfoto .... Ondanks het feit dat we deze boeking echt nodig hadden, maar ik vind het schandalig als praktisch als heb geen manier om uw document te scannen of de foto is niet erg duidelijk u kunt niet boekenHet is belachelijk .... Ik zal proberen de volgende keer niet via hen te boeken
04/06/2020
Petronille

It has been a very stressful experience to take my refund request forward. In fact, I would even say that this has been the most stressful and difficult interaction with any customer service team in the U.S. in the past ten years. I am never a manipulative and unreasonable customer who ever makes bossy demands. For the record, I have been on AirBnB for almost 4 years and have never had any issues where I had to contact the customer service team. Yet, this refund request seems to be a huge deal to AirBnB which used their terms and conditions without taking the content into consideration against me after I have given them my full travel story and the proof. The customer services in the U.S. has always been pretty understanding customers' claims without getting into the troubles of back and forth communication. AirBnB seems to be willing to please the hosts at the expense of loosing loyal customers. Or AirBnB seems to don't care about their customers like me - a female solo traveler on a low-budget. Ironically enough, AirBnB prided itself as the disrupter in the business that provided more price offerings and new experiences than the traditional hospitality industry. Now I don't believe that is the core mission for AirBnB anymore. Or they simply don't care an insignificant customer like me. Whatever the reason might be, I don't appreciate it's current business model nor business practice. The CEO just announced that he is stepping down in 2020, and the future of the company seems to be in an unknown pending status. I would like to continue my refund request and I am not going to settle for a half refund. I demand a full refund from AirBnB. It is also very comforting to see all the negative reviews on Google, knowing the fact that they all experienced some level of difficulty. My friend seems to experience the same thing. I would also discourage my friends from using AirBnB by sharing my experiences and proof.
04/08/2020
MacFadyn

GEBRUIK DEZE SITE NOOIT! Hun klantenservice is slechter dan enig ander bedrijf dat ik ooit heb gebruikt! Het is net zo erg, of je nu gast of gastheer bent. Gebruik in plaats daarvan VRBO!
04/09/2020
Eadwina Smothers

Goed reisplatform!Ik boekte hier al geruime tijd appartementen en had altijd goede ervaringen. Eenvoudig en gemakkelijk platform________________________________________________BONUS 31 € / 43 $Kopieer de link en verwijder de spatie ervoor: grwww.airbnb .gr / c / jmj743? valuta = EUR________________________________________________
04/12/2020
Linskey

Ik heb een reservering gemaakt op Airbnb voor de zomer van 2020. Mijn plannen werkten niet en ik heb besloten om in januari 2020 (maanden van tevoren) te annuleren. Ze hebben $ 120 (ongeveer 14 procent) van mijn aanbetaling afgetrokken. Ik heb geklaagd bij Airbnb en ze zeiden dat ze wel melding hebben gemaakt van servicekosten! 1- NEE Waar ze tijdens mijn reservering een aftrek van 14% op mijn geld vermeldden.2- Ze zeggen dat dit mijn derde keer is dat ze annuleren, ze gaan me aanklagen! Ik heb honderden keren gereserveerd en geannuleerd in een andere plaatvorm, zoals een huisruil en Expedia enzovoort, en er zijn NOOIT annuleringsmaanden in rekening gebracht vóór de reis! Ze kiezen een willekeurig nummer en kiezen ervoor mij in rekening te brengen!Het steelt echt mijn geld en is schandalig. Geen wonder dat ze zo'n lage rating hebben. Ik ga zeker hun site nooit meer gebruiken.
04/12/2020
Arnold

Beste klantenservice voor een bedrijf in Canada. Snel om problemen op te lossen, blijf je volgen en contact met je opnemen totdat je tevreden bent. Heel erg aardige en deskundige mensen. Ik had te maken met twee agenten Joanna en Javier en ze waren geweldig !!!!
04/13/2020
Hebner

We moeten de geurigste Airbnb ter wereld hebben gevonden. De bedden stonken. Maar volgens Airbnb ben ik "bijzonder over netheid". Ik kreeg $ 50 terug van een verblijf van $ 1250. Zal ik Airbnb weer gebruiken? Nooit.
04/16/2020
Madge

Ik begon Airbnb een paar maanden geleden te gebruiken en ik was sceptisch over hoe deze ervaring zou zijn. Tot nu toe heeft Airbnb een geestverruimende service geleverd die verificatie van telefoon en bankrekening plus een inbegrepen diefstalverzekering omvat. Tot op heden waren de meeste gasten onberispelijk, aardig en beleefd en ze gedroegen zich volgens de huisregels, soms met overmaat, zou ik het 100% aanbevelen !!
04/21/2020
Heiskell Podolski

Acht van ons hadden deze plek 2 maanden van tevoren geboekt en hadden goede communicatie met de gastheer tot een week voorafgaand toen ik vroeg om het exacte adres en het vaste nummer. Ik heb geen antwoord ontvangen, dus stuurde ik een paar dagen voorafgaand aan de reis nog een bericht. Ik kreeg nog steeds geen antwoord. Ik dacht er niet veel aan en op de dag van aankomst belde ik haar een half uur van tevoren om onze ETA te bevestigen, maar kon er niet doorheen komen. Ik probeerde opnieuw meerdere keren te bellen, maar het mocht niet baten. Bij aankomst gingen we naar het flatgebouw waarvan we dachten dat het het beste overeenkwam met het adres op Airbnb-website, maar ze was nergens te zien. De conciërge wist ook niets. Verschillende van mijn vrienden belden de gastheer voor het geval ze mijn nummer vermeed (niet zeker waarom ze dat zou doen, maar je weet het nooit), wederom zonder resultaat. Belde vervolgens Airbnb, die me bijna 25 minuten in de wacht hield om te horen dat een senior team dit zal onderzoeken en me terug zal bellen. Nog eens 20 minuten gingen voorbij en er kwam geen telefoontje van Airbnb. Dus belde ik opnieuw en de call-handler beloofde dat iemand me terug zou bellen. Binnen enkele minuten ontving ik een e-mail van Airbnb waarin stond dat de boeking was geannuleerd en er een terugbetaling zal worden gedaan. Geen telefoon, geen excuses maar alleen een e-mail. Hier staan ​​we met een enorme hoeveelheid bagage buiten in de kou te wachten op meer dan 45 minuten om een ​​e-mail te ontvangen met de annulering. De gastheer had ons vies gedaan, maar Airbnb toonde ook extreem slechte klantenservice. Ze mogen ook niet toestaan ​​dat mensen hun particuliere erfpachtappartementen huren die beperkende overeenkomsten hebben die dergelijke praktijken verbieden, ze moeten er ook voor zorgen dat adressen compleet zijn en nog belangrijker, ze moeten problemen snel communiceren. Dit heeft echt mijn vertrouwen in dit bedrijf en het gebrek aan controle dat ze uitoefenen bij het selecteren van hun hosts verbroken. Onze viering voor de 60e verjaardag van mijn vriend was volledig verpest en Airbnb kon geen toss geven.
04/23/2020
Julina

As a superhost, I would expect more. Had a guest cause damages to my property and not pay for a nights stay. Airbnb told me to create the claim after I get the invoice, then I do so and then am told that they cannot process the claim becuase it had been too long and another guest had checked in.A. I did what you told me to doB. Im not keeping my property empty while awaiting the process of the claimC. This is beyond unacceptable customer service that we pay for
04/24/2020
Waers Butay

airbnb vermeldt eigenschappen in de illegaal bezette gebieden in Palestina. Het laat gewoon zien wat voor soort bedrijf dit is. walgelijk
04/25/2020
Means Coberly

Ik boekte onlangs een appartement in Parijs en communiceerde goed via mobiel, e-mail en de Airbnb-site tot ongeveer 2 uur voor mijn aankomst, die vooraf was geregeld met de gastheer. Plots zette hij zijn mobiel uit, beantwoordde hij geen e-mail en werd hij meestal vermist. Ik kon niemand bereiken op Airbnb. Daar zaten we op het trottoir op hem te wachten maar hij kwam niet opdagen. Laat op de dag krijg ik een sms met de mededeling dat hij geprobeerd heeft me te bereiken, wat niet waar was. Ondertussen, omdat het laat op de dag was, boekte ik in een nabijgelegen hotel. Ik heb geklaagd bij Airbnb, die eenvoudig zei: het is aan jullie twee. Natuurlijk lachte mijn gastheer helemaal naar de bank, nadat hij al het geld op zak had, behalve ongeveer 20%. Airbnb kreeg hun deel. Ik kreeg het appartement niet en verloor al mijn geld. Airbnb is voor oplichters.
04/25/2020
Rufe

I signed up with a university email many years ago and no longer have had access to it. I tried to change it multiple times and eventually called to say I was getting stuck on a loading icon every time. They told me they had no issues and to delete all my cookies, which is so inconvenient for me. I don't see why they can't just change it for me. All sorts of circles led me back to always logging into that old email. After deleting the cookies it then stopped loading and asked me for a password (I always log in thru facebook). None of my usual passwords worked, so I tried to retrieve that info and it wanted to SEND IT TO MY EMAIL. Why can they not text me a confirmation code. I ended up cancelling my long term reservation and deleting my account. Awful.
05/05/2020
Lily

Tricherie et gevaarEn louant "une chambre dans une maison" à Luxembourg, je me suis retrouvé dans un resto chinois verlaten, la chambre se situe sur un escalier derrière le resto, sur un des deux étages, six chambres sur chaque étage avec un toilet et douche froide par étage (donc par 6 chambres), occupée par des chinois qui ne parlent aucun langue européen, crade, avec les literies jamais changés depuis des lustres. Pas de serrure sur la porte, donc fait peur pour dormir la nuit. Pleins insecten partout. Au bout du fil la propriétere très méchante et grossière, qui réponde "aller chercher un hôtel, si vous n'êtes pas contente". Mon amie avocat qui m'accompagnait a dit: "dansles cellules de mes clients il est beaucoup plus propre". Pourtant sur le site plein des bons avis et bonnes notities. Reactie mogelijk? En novembre, en réservant à Florence, je me suis retrouvé dans un ashram, ou les gens fume la marihuana, parlées fort et écoutait la musique techno jusque au matin. Apres avoir reçu le remboursement (le cite ne rembourse pas ces frais), je me suis rendu compte que cette nuit a été la plus chère de tout mon séjour (je suis parti dans un hôtel). Alors, merci, Air Bnb, mais pour les mesures de sécurité, je préfère de réserver sur Booking, où n'importe ou, où n'importe ou, mais pas sur votre site!Vreemdgaan en gevaarDoor een "kamer in een huis" in Luxemburg te huren, bevond ik me in een verlaten Chinees restaurant, de kamer bevindt zich op een trap achter het restaurant, op een van de twee verdiepingen, zes kamers op elke verdieping met een toilet en een koude douche Per verdieping (6 kamers), bezet door Chinezen die geen Europese taal spreken, vies, met het beddengoed voor jong en oud nooit veranderd. Geen slot op de deur, dus bang om 's nachts te slapen. Volledige bugs overal. Aan het einde van de rij is de eigenaar erg gemeen en onbeleefd, die antwoordt: "Ga een hotel halen, als je niet tevreden bent". Mijn advocaatvriend die me vergezelde zei: "In de cellen van mijn cliënten is het veel schoner". Maar toch op de site vol met goede recensies en goede beoordelingen. Hoe is het mogelijk? Toen ik in november in Florence boekte, bevond ik me in een ashram, waar mensen marihuana rookten, luid spraken en tot de ochtend naar technomuziek luisterden. Na ontvangst van de terugbetaling (de stad vergoedt deze kosten niet), realiseerde ik me dat deze nacht de duurste van mijn hele verblijf was (ik ging naar een hotel). Dus bedankt, Air Bnb, maar voor veiligheidsmaatregelen boek ik het liefst bij Boeking, waar dan ook, overal, maar niet op uw site!Два раза попадала в какие-то немыслимые бомжатники во Флоренции и в Люксембурге. Даже фантазии заранее не хватает, чтобы представить себе такое. Первый раз это был какой-то наркоманский притон зимой без отопления и горячей воды, в котором куча народу ширялась, пила и курила всю ночь и гремела музыка, а второй был китайской ночлежкой с тараканами, непролазной грязью, отсутствием замка на двери, одним унитазом на 12 комнат и китайцами не говорившими ни на каком языке кроме своего. Оба раза пришлось уходить искать отель, а при этом деньги не возвращаются, а кладутся на дипозит сайта для использования для дальнейшего бронирования, с удержанием суммы "услуг" сайта. При этом в обоих случаях на сайте была куча положительных отзывов о каждом адресе. И цена была 39 евро в ночь. Короче говоря, сил моих больше нет, еду в Германию, забронировала через букинг нормальный отель и спокойна.

Schrijf een review voor Airbnb


Handige links