Startpagina > Misc > beoordelingen over Air arabia

Air Arabia

Reviews: 38 | Arm
Uitzonderlijk
3
Zeer goed
4
Aanvaardbaar
0
Middelmatig
1
Arm
30
01/30/2020
So Ebrahimi

Slechtste klantenservice-ervaring. De laptop opladen als extra bagage in de hand. En dat ook zonder voorafgaande kennisgeving of informatie. Moet 100 AED extra betalen voor mijn laptop. Geen enkele andere luchtvaartmaatschappij, van mijn 10 vastgebonden, wordt laptop als handbagage beschouwd. Alleen Air Arabia is een ergste uitzondering.Bovendien willen ze mijn handbagage boeken als ingecheckte bagage, toen ik vroeg om een ​​kwetsbaar label. Ze hadden het niet. Zielig.
01/30/2020
Schwejda

Ik schrijf zelden beoordelingen, maar deze luchtvaartmaatschappijen moeten hun bedrijfspraktijk laten publiceren omdat ze slechter dan slecht zijn. Een vlucht van Agadir naar Kopenhagen vandaag was de slechtste vluchtervaring ooit en ik heb veel gereisd op vluchten. Het begon allemaal met het kopen van de tickets, toen de website automatisch incheckbagage toepaste, hoewel je hebt afgevinkt dat je de incheckbagage niet twee keer wilt hebben. Wees dus voorzichtig bij het betalen en controleer een extra tijd als uw add-ons correct zijn op de laatste betalingspagina. De luchtvaartmaatschappij wilde het betaalde extra bedrag niet terugbetalen, maar ze gaven wel een voucher uit of ik kon het gebruiken bij het inchecken van bagage of eten tijdens de vlucht. Rond 1 uur in de vlucht wilde mijn dochter water, dus ging ik naar de achterkant van de vlucht om water te halen. Het kostte 1.5 € maar ze accepteerden alleen contant geld. Dus ik betaalde met een munt van 2 €. Ze hadden echter geen munten om wisselgeld te geven, maar ze zouden het later geven, zeiden ze. Het personeel raakte aan beide uiteinden ongeveer 2.5-3 uur onderweg naar de vlucht, gedurende welke tijd ik op de knop 'service alstublieft' drukte. Niemand reageerde 10-15 minuten lang goed, dus besloot ik de pilotencabine te kloppen. Pas na 5 minuten en verschillende stoten reageerde de pilotencabine. Bovendien kreeg ik een uitbrander omdat ik tegen de pilotencabine klopte, hoewel ik uitlegde dat er geen stewardess in de buurt was en niemand op de knop reageerde. Ik wilde het eten dat ik bestelde voor mijn vrouw, dochter en mijzelf en de stewardess maakte een grote ophef omdat de bestelling niet op hun lijst stond. Pas nadat ik haar mijn geprinte reservering had laten zien, kwam ze met het eten. Het was duidelijk onzin kwaliteit en koud als ijs. Na 3 uur begonnen ze alleen eten / drinken te serveren aan de andere passagiers (vreselijke kwaliteit en service). Op dit punt vroeg ik om principiële wijziging. Ze hadden op dat moment nog geen wisselgeld en toen ze wegliep met de rolwagen met eten en drinken, draaide mijn vrouw per ongeluk haar hoofd om en zag de stewardess haar ogen rollen na mijn verzoek. Ze kwam met de verandering na 10 minuten. Als ik nul sterren had kunnen geven, had ik het gedaan
01/30/2020
Atrice Neuser

Onze vlucht werd beïnvloed door de verstoringen op de luchthaven Gatwick veroorzaakt door drones. Begrijpelijk dat zich onvoorspelbare situaties voordoen, maar de manier waarop de luchtvaartmaatschappij ons behandelde was verschrikkelijk en liet ons 7 uur zonder water op de vlakte wachten !!Later en bij afwezigheid van alle informatie ontvingen we een e-mail van het bedrijf waarin we vroegen ons te bellen. Meer dan een uur aan de telefoon voor meer dan £ 50 en niemand opgepikt !! Bovendien, ondanks dat de vertegenwoordiger van het bedrijf ons meedeelde dat we de kosten van de vlucht zouden kunnen terugkrijgen als we niet met hen zouden vliegen en andere middelen kozen, weigert het bedrijf dit nu te doen !!
01/30/2020
Grodin

Ik heb echt genoeg van reizende luchtvaartmaatschappijen Maar ik moet je vertellen dat je je bagage moet controleren na de landing Ik zag mensen die bagage verloren. Maar ik had geluk
01/31/2020
Nance

Air Arabia is een bloedzuigend bedrijf.Ze geven nooit een terugbetaling, ongeacht welke tariefklasse u heeft.Dit bedrijf verdient alleen geld aan ongeschoolde Zuidoost-Aziatische passagiers die zich vaak niet bewust zijn van de oneerlijke, harde voorwaarden. Het is beter om te reizen met Premium Airlines, zoals Qatar, Emirates of Turks, die voldoende gratis bagage en gratis warme maaltijden bieden.
01/31/2020
Leonteen

Dus zat ik op vlucht augustus 103 van Fez naar Londen. Toen ik op het vliegveld van Fez werd gevolgd door een man die niet zou begrijpen dat ik niet met hem wilde praten. Om een ​​lang verhaal kort te maken, hij bleef proberen naast me te zitten en gaf me zo'n griezelige sfeer. Ik vertelde de luchthavenbeveiliging dat hij me bleef volgen rond de luchthaven, ze zeiden dat ze hem in de gaten zouden houden, maar hij ging door en uiteindelijk stapte ik op mijn vlucht. Ik wist niet dat hij op dezelfde vlucht zat. Bij het instappen heb ik het vliegtuigpersoneel onmiddellijk op de hoogte gebracht. En beleefd gevraagd of ik stoelen kon verplaatsen als hij naast me zit. Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit zoveel vreemden heb laten samenwerken om me een veilig gevoel te geven. Ze zorgden ervoor dat de stoel naast me leeg bleef. Ze zorgden ervoor dat ik me veilig en beschermd voelde, ze benaderden me een paar keer tijdens de vlucht om te verzekeren dat ik in orde was. De man zat naast me op de rij, wat onhandig was. Hoe dan ook, heel erg bedankt voor het feit dat je geweldige zorgzame mensen bent en boven je taakomschrijving uit gaat. Ik wou dat ik een manier kon vinden om je vriendelijkheid terug te geven. Bedankt Air Arabia voor het samenstellen van het team, ze waren geweldig.
01/31/2020
Nutter Marinoquesado

schemawijziging PNR: 71836335 Afgelopen mei boekte ik een retourvlucht met hen. Het zou een goedkope luchtvaartmaatschappij moeten zijn, maar ik betaalde € 1.000 per 2 pax van Milaan naar Alexandrië, in Egypte.Mijn uitgaande vliegvertraging 4 uur Ik maak een claim via al die kanalen, 1 maand geleden, maar ik wacht nog steeds op een antwoord.Het was de slechte ervaring van mijn leven. Ik zal dit bedrijf nooit meer gebruiken !!
01/31/2020
Carlyle Tuff

Totale zwendel !!!!!! LEES DIT VOORDAT HET OOK GEBEURT - Ik kocht een retour Gatwick Fez voor £ 174.00 voor mijn verjaardag in juli 2018 en ik werd als een hond teleurgesteld door deze 'Con Airline'. Hun online inchecken werkte niet, de app op mijn iPhone ook niet en toen ik op de luchthaven aankwam, was hun computer niet beschikbaar en daarom kon ik niet vliegen. Ik ontmoette een andere passagier in dezelfde situatie. We waren allebei in de steek gelaten en volledig genegeerd door de tijdelijke staf of Airarabia die heel snel verdwenen. Ik belde Marokko terwijl ik Arabisch spreek, ze hingen aan me op. Ik belde Frankrijk terwijl ik Frans spreek, ze hingen weer aan me !!!! Ik heb geprobeerd een klachtenpagina of -procedure te vinden, maar ik kon geen enkele pagina of contactnummer vinden om een ​​klacht in te dienen of een probleem te melden.Een week later (vandaag) probeerde ik rustig te bellen en mijn situatie uit te leggen, omdat ik graag mijn geld terug zou krijgen of opnieuw een klacht zou indienen. na het probleem uitgelegd te hebben, hing de agent OPNIEUW aan mij op !!!!Ik ga nog een stap verder omdat ik online tientallen andere mensen in Marokko, Frankrijk en Engeland heb gevonden die een groot probleem hadden en eruit zagen als oplichting en alle hulp werd ontzegd !!
02/01/2020
Block

ik ga met air Arabia van Alexandrië naar Sharjah verenigde Arabische emiraten vele malen meer dan 20 reis van 2008 tot nuhet goed bedrijf goede service elke keer een goede prijs
02/01/2020
Salesin Swyers

We vlogen onlangs met Air Arabia van Fez naar Gatwick en hadden een vertraging van negen uur. Ik schreef het bedrijf om te vragen of ze een vergoeding toekenden, hun antwoord was dat de vlucht was vertraagd om "redenen buiten hun controle". Ons personeel op de luchthaven heeft ons laten weten dat het geplande vliegtuig niet kon opstijgen omdat verschillende pogingen om het te repareren waren mislukt. Uiteindelijk werd een vervangend vliegtuig ingevlogen en konden we wegkomen. Hoewel problemen zoals overmacht of burgerlijke onrust algemeen worden aanvaard als "redenen buiten de macht van een exploitant", zijn storingen niet. Daarom is het excuus dat de vlucht werd vertraagd om "redenen buiten hun macht" ongeldig en vertegenwoordigt een schokkend gebrek van verantwoordelijkheid van de kant van Air Arabia. Negen uur 's nachts met nergens om te bepalen behalve de kale vloer van het vertrekgebied en absoluut geen aanbod van enige compensatie, wat vreselijke klantenservice, beter vast te houden aan EU-luchtvaartmaatschappijen die gecontroleerd en legaal zijn verantwoordelijk voor hun vertragingen.
02/01/2020
Calica Cataline

Op een retourvlucht vanaf de luchthaven Tanger Ibn Battouta op 23/10/2018, ervoer ik een walgelijke houding van een vertegenwoordiger van Air Arabia die toezicht hield op de bagagecontrole bij agenten. Deze man die geïdentificeerd werd als 'Samir Miftah' inspecteerde de handbagage van individuen, handhaafde agressief gedrag omdat hij jaagde op passagiers zonder spijt met betrekking tot verwaarloosbaar overbagagegewicht. Hij stond erop dat alles tussen de 2 en 3 kilogram dat de toegestane hoeveelheid bagage van 10 kg overschreed, een aanzienlijke boete in rekening bracht.Ik hoorde zijn argumenten met andere klanten die over het luchthaventerrein werden gestuurd en gedwongen werden om aan de kassa te betalen, wat grote vertragingen en ongemak veroorzaakte voor alle passagiers voordat ik weer in de rij ging staan ​​om hun instapkaarten te ontvangen.Toen ik de check-in naderde, zat hij tussen de bureaus en waakte over zijn collega die hem instrueerde mijn instapkaart te weigeren, omdat hij beweerde dat de afmetingen van mijn handbagage groter waren dan de toegestane hoeveelheid, dus onacceptabel voor vervoer, ondanks dat exact dezelfde koffer goedgekeurd door zijn collega's op eerdere vluchten. De check-in agent van Air Arabia op mijn uitgaande vlucht vanuit Londen bevestigde dat het acceptabel was.Na een lang debat bleef hij onvermurwbaar dat ik hem een ​​vaste boete van 500 MAD betaal om de kosten van mijn zaak te dekken voor het hebben van een extra 2 cm over de toegestane breedte!Ik heb Air Arabia vele jaren gebruikt om te reizen en heb tot vandaag nooit zo'n onethische, verschrikkelijke service meegemaakt.Na zo'n slechte ervaring met klantenservice, zal ik deze luchtvaartmaatschappij nooit meer gebruiken.
02/01/2020
Skippie

Very Bad Air-vluchten.ze weigeren mijn handtas mee te nemen naar de hut !! en vertelde me niet genoeg ruimte !! hoe dit gebeurde en boven mijn stoel moet ik zoals gewoonlijk bij alle Air-bedrijven een ruimte in mijn handtas hebben.Ik informeer de werknemer dat ik dingen kan kapotmaken als je mijn handtas naar de onderkant van het vliegtuig brengt, maar hij weigerde en nam de handtas en gaf me een instapkaart !! Toen ik in mijn land aankwam, merkte ik dat mijn laptop kapot was :( Ik heb een klacht maar meer dan 2 maanden tot nu toe en geen antwoord van hen
02/02/2020
Presber Bizzaro

Ik heb voor het eerst met Air Arabia gevlogen en mijn ervaring was uitzonderlijk. Ik zal later naar het vliegende deel komen, maar eerst wil ik de heer Hameed bedanken, die een medewerker van Air Arabia is op Bahrain Airport. Mijn moeder was overleden en de begrafenis zou in de middag plaatsvinden. We wilden dringende tickets naar Pakistan en de vroegste vluchtwqs over een uur vertrekken. Natuurlijk was de verkoopbalie gesloten en was het instappen gestaterd. Nadat we van bureau naar bureau waren doorgegeven, kwamen we uiteindelijk Mr. Hameed tegen (waarschijnlijk de enige man op Bahrain Airport met een hart, strategie en de bereidheid om anderen te helpen) die onze urgentie realiseerde en er persoonlijk voor zorgde dat we de stoelen inclusief het aansluiten kregen vlucht in Sharjah. We kunnen hem niet allemaal genoeg bedanken.De vlucht zelf was comfortabel, het was maar een uur lange vlucht. Het was ongeveer 40 minuten vertraagd maar we zijn nog steeds op tijd. De versnaperingen waren niet gratis, maar het is een budgetmaatschappij, dus natuurlijk. De vlucht van Sharjah naar Karachi was een beetje verwaarloosd in termen van de staat van het vliegtuig, maar het was nog steeds. comfortabel.
02/02/2020
Logan

ups:-comfort van reizen met Airbus A320-smakelijk eten-redelijke cabine vrij dichtbij de motoren-klapstoelen-grote bagagevrijstelling-zeer vriendelijk en beleefd aan boord-uitbreidend bereik van bestemmingen-goede prijs- dient Arabische bestemmingen-videopaneel boven het hoofd (niet elk zitje heeft zijn eigen maar u kunt vanaf een redelijke afstand kijken)-alcohol mag niet aan boord worden gekochtMinpunten:- niet bestaande klantenservice.-gebrek aan informatie over luchthavens zonder online inchecken-U moet bellen voor de maaltijden die u hebt betaald, aangezien het personeel niet op de hoogte is van uw boeking (toon uw boekingsroute)-mechanisch niet passend vliegtuig (vreemd geluid van de mechanische systemen van het vliegtuig herinnert aan gebruik als handzaag tijdens de landing). Veel metaalachtige geluiden van de ophanging en propellerResultaat:Ik wens air arabia een betere gebruikerservaringstest met betrekking tot hun app en om de klantcommunicatie en informatie met betrekking tot check-in luchthavens te verbeteren. Slechte ervaring kan de beste vakantie ooit verpesten!De vlucht was comfortabel (3.30 uur Agadir naar Dublin).Sommige mechanische problemen met de schroef op de linkervleugel die contact maakt met het chassis moeten worden aangepakt.Ze zijn grote rivalen van Ryanair en hopen op een dag alle Ryanair-klanten te ontvangen.Ik zal hun service de volgende keer kiezen indien beschikbaar en eerst controleren of online inchecken beschikbaar is
02/02/2020
Bolten Mcphetridge

Ik vind het vreselijk dat Air Arabia weigerde me 10 kilo extra bagage te geven om kleding voor de kinderen in een lokaal weeshuis in Agadir mee te nemen. Het zou hen niets hebben gekost en zoveel voor de kinderen betekenen. Ik heb er nu zelf voor betaald, zodat de kinderen niets missen, maar waar is de compassie? Het is erg teleurstellend van een luchtvaartmaatschappij met wie ik vaak reis
02/04/2020
Carita Chasten

De slechtste luchtvaartmaatschappij ooit. Ik heb slechts 8 jaar met hen gevlogen omdat zij de enige luchtvaartmaatschappij zijn die ik naar mijn bestemming kan gebruiken. Ze brengen je te veel in rekening, hun website voegt stiekem kosten toe zonder dat je het merkt.U reserveert maaltijden vooraf en zij zullen het u niet geven en u dwingen om te betalen voor alternatieven.Wanneer ze uw bagage hebben beschadigd, negeren ze al uw e-mails.Ze zijn op zijn best dodgy luchtvaartmaatschappij. VERMIJD als je kunt!
02/04/2020
Renata Wischmeier

De slechtste vlucht Maatschappij waarmee ik heb gereisd. Ik was van plan een rechtstreekse vlucht van Agadir naar Kopenhagen te nemen, in plaats daarvan gingen ze met een passagier naar Dublin en namen nieuwe passagiers mee, voordat we naar Kopenhagen konden verdergaan .... De enige reden waarom ik die tickets had gekocht om mee te beginnen was omdat het direct was en meerComfortabel reizen voor mij en voor kinderen van 3 en 1 jaar oud. Airarabia gaf ons geen informatie over de gewijzigde vluchtroute en de weinige informatie die we kregen, was eigenlijk verkeerd (op de gate zei het bord dat ze na de stop in Kopenhagen naar Dublin zouden vliegen). En toen passagiers aan boord van de vlucht negatief reageerden op de gewijzigde route, was de Crew eigenlijk onwetend en behandelt de situatie zeer puur. Ze boden niet eens een broodje of een fles water, vanwege de langdurige vlucht. Zeer slechte ervaring en ik zal dit bedrijf nooit aan iedereen aanbevelen. Ze moeten leren hoe ze professioneel kunnen zijn en andere mensen ver kunnen behandelen, niet zoals koeien! Zelfs koeien hebben rechten !!!
02/05/2020
Josee Greenstein

Heel slecht. Veranderde mijn vlucht van 23 november tot 25 november zonder dat ik daarmee instemde. Belde hen; er is niemand beschikbaar E-mailen kreeg een antwoord terug om te bellenVerzonden een messenger-tekst werd verteld om te bellenMijn tijd verspild en nu moeten zoeken naar een andere vlucht met een prijsstijging
02/14/2020
Symer Dancy

Air Arabia is afzetterij als het gaat om extra bagagekosten. Als u wordt opgelicht door Air Arabia wanneer u aan boord bent, zorg er dan voor dat u de kosten in rekening brengt op uw creditcard of betaalpas en een geschil oproept via de terugvorderingsprocedures voor banken bij terugkeer. Laat Air Arabia er niet mee wegkomen!
02/14/2020
Bolitho

Zeer teleurstellende ervaring. Ze sluiten de check-in zo vroeg in, accepteren geen discussie, geen personeel beschikbaar op de luchthaven, zeer slechte service en verspilling van geld en tijd.
02/23/2020
Ramsdell

We zijn erg teleurgesteld over dit bedrijf, we vonden de service erg slecht en onprofessioneel. Dit is wat er gebeurde: in de nacht van 1 september boekten we een vlucht van Marrakech naar Dakhla voor de 4e en de terugvlucht op de 8e, voordat we bevestigden dat we allebei de uren en de steden hadden gecontroleerd, na de betaling werden de steden verwisseld en de uren waren compleet anders. Ok ... laten we doen alsof het onze fout was, laten we doen dat we beiden dezelfde fout hebben gemaakt ..We hebben de hele nacht geprobeerd contact met ze op te nemen! op het callcenter op het nummer 080 2000 803, op het kantoor van Casablanca op het nummer +212 (0) 522536400 geen antwoord. We hebben geprobeerd e-mails te schrijven naar 2 verschillende adressen die we hebben gevonden, geen antwoord.We hebben geprobeerd contact met hen op te nemen op de website, de Facebook-pagina en de Instagram-pagina, geen antwoord.We gingen vroeg in de ochtend persoonlijk naar het kantoor in Marrakech en ze vertelden ons dat we de vluchten niet konden veranderen omdat het al minder dan 72 uur was, geen verandering, geen restitutie, dus we verloren 324 € !!!
02/26/2020
Winonah

Oneerlijk en ronduit onbeschoft. De agent liet me mijn tas betalen, ook al zat die in mijn ticket. Ze namen FOREVER om de mensen in de rij te verwerken, waardoor VEEL klanten erg boos werden. Er waren veel mensen heel, heel erg overstuur. Hun kaartlezer werkte niet en ze zeiden dat het "niet hun schuld was" en dat ze met heel weinig tijd om de beveiliging te wissen en aan boord van het vliegtuig te gaan, me naar een andere verdieping lieten gaan, een geldautomaat zoeken en ze dan betalen voor de tas ... die ze me vervolgens als handbagage lieten nemen. De hele reden dat ik voor de tas moest betalen, zeiden ze, het was "te groot" om door te gaan dacht zelfs dat ik via HUN WEBSITE bevestigde dat die tas in feite iets kleiner was dan de toegestane maat. Niet alleen dit alles MAAR .... er zat $ 100 USD in mijn paspoorthouder dat de ticketagent van mij STOELDE en mij vervolgens bespotte en zei: "Ik was gek". Dieven !!!!! Toen waren we allemaal aan boord en vertrokken niet voor nog eens 30 minuten, vertragingen vertragingen vertragingen. Toen we in Napoli Italia landden, zaten we 45+ MINUTEN IN HET VLIEGTUIG. Het vliegtuig was aan het roosteren. Baby's huilen. Klanten schreeuwen om ons uit het vliegtuig te laten! Absoluut het slechtste bedrijf dat er is. Ze moeten failliet gaan vanwege hun manier van stelen en volledige incompetentie in elk aspect van het runnen van een luchtvaartmaatschappij. NOOIT MEER!!!!!!
03/09/2020
Elli Kilgore

Ze verloren mijn bodyboard in augustus. Ze weigeren er nog steeds voor te betalen. Ik heb uren aan de telefoon doorgebracht en het online ticketsysteem negeert me gewoon. Ik stuurde ze alle info per post als dat nodig was - niets. Vermijd dit gewoon. Ik zou zweren als het zou helpen ...
03/11/2020
Jeff Breese

Slechtste ervaring ooit, we waren met 16 mensen die van Marokko naar Denemarken naar huis gingen en al tickets van Marokko rechtstreeks naar Kopenhagen hadden besteld, toen ze op de luchthaven ons vertelden dat we door Dublin Ierland gaan en dat de reis nog 1 uur zou duren. ..We waren om 3 uur op en gingen om 6 uur naar de luchthaven om aan boord te gaan en we hadden een 5-jarig meisje bij ons, dus we waren behoorlijk moe, in het vliegtuig konden zelfs de 5-jarige dochter en haar moeder niet naast elkaar zitten anders moeten we om 11.30 uur in Kopenhagen aankomen, het is nu 11.30 uur en we zijn nog niet uit Dublin verhuisd, mijn been en rug doen pijn, doe geen moeite om dit bedrijf te gebruiken
03/22/2020
Alfy

Ik vloog van Gatwick naar Fez (Marokko) en op de terugwegPas op voor de toegestane handbagage! Ze brachten me 50 euro in rekening voor het overschrijden van het maximum van 10 kilo met slechts 3 kilo ... en tegelijkertijd was de vlucht bijna leeg!Je kon niet inchecken via de website of de mobiele app (ik weet niet eens waarom het bestond op de 1e plaats). Toen je de luchthaven probeerde te plaatsen, werd deze niet eens op het scherm weergegeven! Dus ze chanteerden me eigenlijk, zonder me het ticket te geven om aan boord te gaan als ik de 50 euro niet had betaald. En dat was slechts voor 3 kgr meer! Ik denk dat regels regels zijn, maar als je weet dat de vlucht niet echt vol is en je de vergoeding niet met 10-20 kgr overschrijdt, vind ik het acceptabel dat 3kgr niemand pijn doet ...Ik zou nooit iemand aanbevelen om bij deze luchtvaartmaatschappij te boeken in plaats van een serieuzere en professioneler te kiezen. Meer geld geven aan een betere luchtvaartmaatschappij in plaats van al dit gedrag en deze houding heeft veel de voorkeur.
03/27/2020
Noli Frabizio

Vlieg niet met deze rotzakken. Een vreselijk bedrijf - te beginnen met het 0906-nummer voor klantenservice op 50 pence per minuut en vanaf daar bergafwaarts gaan. Absoluut nutteloos - bespaar uw geld en vlieg met een fatsoenlijke luchtvaartmaatschappij die zijn klanten niet afzet
03/29/2020
Klarrisa Najarian

6 uur vertraging van fez tot gatwick londen, en nulcompensatie.Gebruik dit bedrijf nooit. De slechtste klantendienst bestaat gewoon niet. Geen telefoon werkt.Vermijd tegen elke prijs. U moet weten dat dit bedrijf niet is geregistreerd in Europa en zich daarom niet houdt aan de Europese regelgeving.Ryanair zal op zijn minst terugbetaling vergoeden ...Air Arabia, je bent overgeleverd aan de Arabische sjeik ....Vermijd en vermijd.
03/29/2020
Tybi Leoni

Toen ik het ticket op de website kocht, koos ik het waardetarief met de bagage en de sandwich inbegrepen. De bemanning in het vliegtuig weigerde de diensten te leveren die zijn inbegrepen in het VALUE-tarief. Ik probeerde te communiceren met de klantenservice via e-mail en Facebook. Maar niemand had een antwoord op mijn verzoek.Tot slot; Ze bieden een product dat ze niet leveren. Het zijn dieven.PNR: 56276115
04/02/2020
Sharyl Prows

Nooit een probleem met hen gehad, soepele ticketaankoop, comfortabele vliegtuigen en meestal op tijd.De service is geweldig, vooral de vestiging aan de Zerktouni-straat in Casablanca, het callcenter heeft me ook veel geholpen.
04/07/2020
Dillie

Ik had echt een slechte ervaring met hen. Ze waren totaal ongeorganiseerd en onprofessioneel. En ze laten je veel tijd wachten en je voelt je echt overstuur. Het was helemaal slecht.
04/08/2020
Mordecai

Vermijd deze luchtvaartmaatschappij, wat u ook doet en boek in plaats daarvan bij een gerenommeerde luchtvaartmaatschappij! Heb 6 tickets met bagage en eten geboekt om in december 2018 van Manchester naar Agadir te reizen.De terugvlucht werd vervolgens geannuleerd en gewijzigd in een andere datum, dit betekende dat ik voor één nacht voor 6 personen een uitgebreide hotelaccommodatie moest boeken, wat mij extra kostte. Om de ellende nog te vergroten, werd de uitgaande vlucht 4.5 uur vertraagd. Vanwege de vertraging en het tijdsverschil zijn we de volgende ochtend op onze bestemming beland, wederom betaald voor de accommodatie die we de vorige nachten niet hebben gebruikt - weer een extra nacht! Op de retourvlucht hebben we ingecheckt op de luchthaven van Agadir, alleen om te horen dat we slechts 1 stuk bagage van 20 kg hadden geboekt. We probeerden uit te leggen dat we eigenlijk 6 stuks bagage van 20 kg hadden die we oorspronkelijk hadden, waarom zouden we bagage meenemen manier waarop we op vakantie zijn. De incheckmedewerkers en het personeel weigeren hun namen te geven en zijn onbeleefd en agressief en geven de schuld aan ons, ook al hebben we hen verteld het systeem te controleren met onze vluchtreserveringsnummers. Ons werd vervolgens verteld om te betalen voor de bagage die we weigerden, toen begonnen ze te dreigen met het sluiten van de check-in, uiteindelijk na aandringen checkten ze het computersysteem na bijna 20 minuten van ruzie en stemden ze in en checkten ons in.We hebben ook gemerkt dat andere passagiers gedwongen werden extra te betalen voor standaard handbagage waarvan ze beweerden dat ze te groot waren - dit vind ik absoluut walgelijk !.Toen we uiteindelijk aan boord gingen van de vlucht, ontvingen we geen eten op de vlucht, omdat het personeel verklaarde dat onze namen niet op de voedsellijst stonden, we drongen er toen op aan dat we voedsel per kaart wilden kopen, zodat we een ontvangstbewijs kunnen krijgen voor reclaim achteraf, dan wordt ons verteld dat de machine niet werkt. We bieden dan aan om contant te betalen en willen een bonnetje, er wordt ons verteld dat ze geen papieren hebben om een ​​bonnetje uit te geven. Uiteindelijk betaalden we £ 35 voor eten waar we al voor hadden betaald. Het in-flight personeel is zo onbeleefd als het check-in personeel. Eén woord advies betaalt meer en reist met een gerenommeerde luchtvaartmaatschappij, we zullen NOOIT meer met deze arme luchtvaartmaatschappij reizen, doe jezelf een plezier en vermijd al het bovenstaande en nog veel meer!
04/13/2020
Dilly Goolia

Meest verschrikkelijke onbeleefde en walgelijke klantenservice die ik ooit ben tegengekomen. Twee vertraagde vluchten in een jaar van 4 tot 5 uur, maar als je ze e-mailt, negeren ze je meestal en wanneer je er 0906 met 50 p per minuut hebt, hangen ze op. Eerst bieden ze een terugbetaling van 4oo euro voor mijn eerste vertraging en vertellen me vervolgens dat ze een fout hebben gemaakt! en negeer alles. Ik heb een maaltijd voorgeboekt en betaald voor deze die nooit is aangekomen en toen ik dit vroeg, kreeg ik te horen dat ze op waren! Zelfs het personeel van de luchtvaartmaatschappij is niet beleefd /Nooit zou ik ze aanbevelen
04/18/2020
Eliades Wentzlaff

Scam-artiesten. Ze lieten me bagage betalen, ook al betaalde ik vooraf via hun afschuwelijke website. Toen werkte hun kaartlezer "niet" en lieten ze me geld uit een geldautomaat halen en betalen. Ongelooflijk arrogant en ondoorzichtig bedrijf. Nooit meer.
04/20/2020
Chandos Gazich

Ik heb een ticket geboekt bij Air Arabia en heb gemerkt dat ik mijn achternaam "AAA" heb ingevoerd, hoewel ik twee achternamen heb, "AAA BBB". Ik heb Air Arabia onmiddellijk op de hoogte gebracht en kreeg binnen 5 uur een reactie om mijn PNR- en paspoortkopie te verstrekken. Ik heb ondertussen de website van de luchtvaartmaatschappij gecontroleerd en was geschokt toen ik zag dat AED 435 werd belast voor de opname. Het ondersteunend personeel (reservering) van Air Arabia was zo vriendelijk genoeg (voor een budgetmaatschappij) en stuurde me meteen een nieuw reisschema met mijn herziene naam erop. Dit is zo'n goed gebaar en een indicatie dat de nieuwe Air Arabia niet minder is dan een andere luchtvaartmaatschappij in de categorie. Zal mijn reiservaring delen zodra ik met hen reis.
04/21/2020
Natascha Macafee

EEN SLECHTE LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN ZEER SLECHT OPGELEID PERSONEEL DIE NIET BANG ZIJN OM MISDRAAG BIJ U TE HEBBEN. U WORDT ALS WAARDE BEHANDELD. HET IS GEEN HERHAAL, GEEN LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN VOOR FAMILIE REIZEN MAAR VOOR WERKNEMERS OM NAAR SHARJAH TE REIZEN. HORRIBLE PROBEER ZELFS NIET GRATIS.
04/27/2020
Arnelle

Als u niet met dit bedrijf reist, geeft u nooit een cent als u uw tickets moet annuleren en ze brengen me bagage in rekening. Ik voeg het nooit toe aan mijn reis als ik ze schrijf, zeggen ze: volgens de algemene voorwaarden van Air Arabia Maroc informeren we u vriendelijk u dat onze tickets en extra's (maaltijden, verzekering, bagage ...) niet kunnen worden geannuleerd of terugbetaald en nominatief zijn.Dus steun alsjeblieft het bedrijf niet zoals dit, ook al heeft Penny het niet verdiend.
04/27/2020
Bain

Reizen met twee mensen met een handicap, zes van ons in totaal. Vliegtuig al drie uur vertraagd. Wordt naar verwachting nog drie uur vertraagd. Dat is 6 uur. Geen voorafgaande kennisgeving. Nee niets. Niemand geeft erom. We hebben een alternatieve vlucht aangeboden voor donderdag, over 5 dagen. Geen accommodatie aangeboden, geen compensatie aangeboden. Airarabia VAE moet zich schamen
05/01/2020
Justina

Ikzelf en mijn 16-jarige zoon hebben ingecheckt in Marrakesh. Als traktatie kochten we extra beenruimte stoelen boven de uitgang. We hebben gecontroleerd of dit OK was omdat we op Easy Jet waren gevlogen met extra beenruimte en 16+ was prima. Toen we eenmaal in het vliegtuig zaten en comfortabel zaten, zei de stewardess dat dit niet was toegestaan ​​en dat hij moest verhuizen. Zei dat ze het in haar vluchtrapport zou schrijven en dan zouden we een terugbetaling krijgen.Ik heb via hun websiteportal contact opgenomen met het bedrijf en heb helemaal niets gehoord, ik heb ze sinds half januari een keer per week gemaild.Vrij onzin id zeg en ik zou deze luchtvaartmaatschappij aan niemand aanbevelen!

Schrijf een review voor Air Arabia


Handige links