Startpagina > Misc > beoordelingen over Aib

AIB

Reviews: 29 | Arm
Uitzonderlijk
4
Zeer goed
1
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
1
Arm
22
01/31/2020
Sandry Wojtczak

Ik zou je kunnen vervelen met de details, maar beter om het samen te vatten, het is bijna onmogelijk voor mij om daar een bankrekening te openen. Ik ben 6 keer naar de bank gegaan, ook bij individuele gelegenheden ook ongeveer 6 keer klantondersteuning genoemd vanwege een probleem aan hun kant. Eindelijk na meer dan een maand kreeg ik mijn pinpas en pin, ze kregen me de verkeerde pin.De problemen waren: mijn geldig adresbewijs niet accepteren, me niet op de hoogte stellen van registratie via de app, me geen verificatiebrief sturen, niet in staat zijn om met een mens te praten als ik het nummer van een specifiek filiaal bel, niet me opnieuw een verificatiebrief sturen, niet bellen me terug na het spreken met de klantenservice, niet aan hun kant verifiëren nadat ik het op mijn AIB-app heb geverifieerd, me niet opnieuw terugbellen, het verzenden van mijn bankpas vertragen, me een verkeerde pin sturen.
01/31/2020
Konikow

Echt slechte klantenservice voor een loyale klant van 12 jaar. Het is tijd om mijn rekeningen te sluiten en de bank te veranderen.
01/31/2020
Pickett Kirann

Schokkend klantenserviceteam, dat niet lijkt te zijn getraind in de basis van klantenservice.Mijn geverifieerd door VISA heeft nu bijna een jaar niet gewerkt. Het adviseert om een ​​eenmalige toegangscode te verzenden, maar ik ontvang deze nooit.Contact opgenomen met de klantenservice, die mij de code via de telefoon heeft gegeven. Uitgelegd Ik had al enkele maanden problemen, wat tegenwoordig erg lastig is, waar online winkelen enorm is.CS adviseerde dat 'ik niet de enige was die problemen had', gaf de schuld aan het netwerk waarmee ik samenwerk en bood niet aan om het probleem op welke manier dan ook op te lossen. Uitgelegd Ik ben bij Eir, een van de grootste providers van telefoonnetwerken in het land, dus waarom zouden ze een dergelijke service aanbieden als ze deze niet kunnen leveren. Om nog maar te zwijgen over het feit dat ze zich geen zorgen lijken te maken over een proces dat ze hebben om te voorkomen dat hun klanten geld met hen uitgeven wanneer dit duidelijk meerdere klanten treft (echt verbijsterend).Moest de agent vragen dit aan het engineeringteam te melden. Moest hem opnieuw vragen om een ​​follow-up die hij niet belangrijk leek te vinden. Moest hem uitleggen dat ik graag zou willen weten of hij het probleem kon oplossen.Geen oplossingsgerichtheid, geen empathie, geen zekerheid dat het probleem zou zijn opgelost en geen vervolgverwachtingen gesteld. Als ik in 2019 niet online kan winkelen bij een van de grootste bankinstellingen van het land, kan ik net zo goed van bank wisselen.Nooit eerder problemen gehad met AIB, maar ze hebben de bal laten vallen met de telefonische ondersteuning die ze bieden.
02/01/2020
Dellora Guercio

Al tientallen jaren klant in filiaal en online. Meestal geef ik 5 sterren, maar de nieuwe online beveiligingscontrole maakt me gek. Om de een of andere reden staat de Android-app me niet toe de app bij te werken zodat ik me via mijn telefoon kan aanmelden bij AIB Internet Bankieren - ik heb alle stappen zorgvuldig gevolgd, maar het mocht niet baten ( Ik ben technisch onderlegd, dus dit maakt me gek). Ik moet inloggen met de AIB-kaartlezer en mijn laptop. Dit is niet alleen omslachtig en irritant, het is onmogelijk om mijn laptop overal mee naartoe te nemen! Los deze ramp van een nieuw systeem op. Dank je.
02/01/2020
Anne-Marie

Geweldige hulp in de Finglas-afdeling, allemaal erg vriendelijk personeel. Hielp me bij het aanvragen van een lening en hielp bij het opzetten van een spaarrekening, ik was binnen enkele minuten in en uit.
02/01/2020
Heydon

Op het moment van schrijven ben ik 1 uur en 14 minuten in de wacht gezet voor "een medewerker zal binnenkort bij u zijn". Ik laat nooit beoordelingen achter, maar ik zit hier te wachten tot iemand antwoord geeft, dus ik heb wat tijd.
02/02/2020
Chris

Ik heb in september een herlading aangevraagd op mijn morgage en gezegd dat het tussen de 4-6 weken zou duren om het te hebben, constant over en terug met formulieren, bijv. De vrouw was met vaderschapsverlof, gevraagd om haar werkgever een formulier te laten ondertekenen dat zou weer aan het werk gaan, dat gedaan hebben, 2-3 weken later gevraagd om weer terug te gaan om een ​​formulier te ondertekenen met betrekking tot welk loon ze zou hebben !! stuurde vervolgens formulieren om te ondertekenen, en was er voor een ander stel op! !! en constant moet je gewoon nog een ding doen en de volgende dag zijn we het één stuk vergeten ... en hier ben ik de laatste vrijdag voor Kerstmis zonder toneelbetaling en arbeiders die op zoek zijn naar geld (begrijpelijk) geven ze geen gooien en zijn volledig incompetent, zullen nooit meer een lening bij hen aanvragen !!
02/02/2020
Johannessen Kerwick

Ik wilde gewoon een verhoogde limiet op mijn creditcard krijgen voor EUR 200 om het eigen risico van de agent te dekken. Ik reisde de volgende ochtend dus het was behoorlijk dringend voor mij. Ik belde AIB Card Services om het aan te vragen omdat ik het niet online kon aanvragen omdat er een fout in mijn profiel was, ze vroegen me toch om het online te proberen. Dat deed ik - geen succes. Ik belde de 2e keer, sprak met mevrouw Ceanna in creditcarddiensten, ze luisterde niet eens waarom ik belde, ze was meer geïrriteerd dat ik voor de 2e keer belde binnen 15 minuten en wachtte niet tot de magie zou gebeuren, maar Ik kon gewoon niet eens op de knop drukken, omdat de fout steeds bleef verschijnen. Ze was onbeleefd, onbeschoft en ontbrak basisvaardigheden op het gebied van klantenservice, verre van behulpzaam. AIB moet meer geld uitgeven aan het opleiden van mensen of misschien iets meer tijd besteden aan het selectieproces. Dat was de eerste keer dat ik in mijn hele leven een klacht indiende. Denk na voordat u ervoor kiest om met AIB te bankieren.
02/02/2020
Merete Hagner

Goed in vergelijking met de rest.Ik heb een aantal Britse rekeningen bij verschillende banken en vind AIB redelijk goed, dus dat zou wel moeten, want ik zie kosten die uit mijn rekening komen voor transacties en dit gebeurt niet in het VK.De service is goed, efficiënt en ze lopen sowieso hun concurrenten in Tralee voor.De persoonlijke service is briljant, hoewel het alleen helpt bij de keuze tussen een account met een zielige rentevoet of een verschrikkelijke :-(
02/05/2020
Merry

Het spijt me dat ik je 1 ster heb gegeven. Dat snap je omdat het de enige manier was waarop ik toegang kon krijgen om een ​​review achter te laten. Ik was van plan je 0, nul te geven voor service. Ik ben klant bij Western Rd Cork sinds 1972. In het laatste decennium heb ik uw service consequent zien afnemen, maar dit is een laag aantal. Ik heb je 3 keer gebeld en het maakt niet uit welke opties ik koos, ik kon geen medewerker spreken. Ik ben van plan om de verschillende accounts die ik bij uw filiaal heb direct te sluiten. Maureen Moran
02/07/2020
Schafer

Eerlijk gezegd, de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad met een bedrijf in mijn hele leven. Wanneer ik probeer geld over te maken, moet ik de domme kaartlezer aanschaffen om alleen een begunstigde in te stellen - bij internationale betalingen moet dit elke keer worden gedaan. Ondersteuning is de ergste die ik ooit heb meegemaakt. Al met al een vreselijke ervaring. Vermijd koste wat het kost AIB.
02/07/2020
Cannell Anamika

Deze bank gebruikt het oudste en goedkoopste token op de markten met een continue storing en tijdverspilling voor onze klanten.Het lijkt erop dat de bank zelf aan het begin van de eeuw is gestopt. Als u uw wachtwoordzin verliest in 'mental.health-ideeën van AIB', moet u dit doorgeven aan de bank!
02/19/2020
Leandra Hannans

vreselijke service, ze hebben geen hersencel tussen hen in de hele bank.Nu dwingen ze ons om hun domme app te downloaden.Ik ben klaar met AIB. 10 jaar met hen, hebben ze het nu eindelijk gedaan. Had een praatje met een domme CS-agent en hij zei dat hij zelfs geen klant is bij AIB. goed voor hem
02/20/2020
Herring

Dus mijn bankrekening werd gesloten en ik zette een nieuwe op, maar mijn loon was al naar mijn oude account gestuurd. Ik wist nu niet wat ik moest doen. Ik belde collecties en rangschikte en kreeg een lief meisje genaamd Claudia die geweldig was en zoveel hielp. kon haar niet genoeg bedanken voor wat ze voor mij heeft gedaan, verdient zeker 5 sterren, nogmaals bedankt claudia
02/21/2020
Halette Howenstine

Slechtste klantenservice ooit!Ik probeerde een antwoord te krijgen voor een onvolledige transactie en het missen van geld, wat trouwens gebeurde vanwege de technische storing van AIB, maar kreeg een flat "we hebben je geld niet". De klantvertegenwoordiger bij het filiaal weigerde dit aan mij te geven in e-mail of een ander concreet formaat dat ik kon gebruiken als bewijs om verdere actie te ondernemen. Ik ben verloren in mijn geval en het bedrag is te groot om los te laten. Ik voed me in de maling genomen door oplichters die beweren de beste bank in Ierland te zijn. Nu na zoveel smeekbeden en telefoontjes naar hun online helpdesk, hebben ze me gevraagd om 8 dagen te wachten en het zou me niet verbazen als ze na 8 dagen zeggen waarom je zo lang hebt gewacht. Zit hier echt vast en heeft iemand nodig die me hiermee kan helpen
02/27/2020
Edouard

Hallo, ik sprak zojuist met een AIB-vertegenwoordiger die nu Rachel uit Dublin heet over een online boeking via een reisbureau en niet alleen is ze neerbuigend via de telefoon, ze heeft me ook helemaal niet geïnformeerd dat ik zojuist heb besloten om de luchtvaartmaatschappij te bellen gewoon om te wissen dingen uit, ik vroeg haar gewoon om de beste manier om mijn bezorgdheid aan te pakken en vertelde haar een korte samenvatting van mijn verhaal en alles wat ik hoorde was "nou, ik kan je daarmee niet helpen", ik weet dat het niet haar zorg is, maar om een klant heeft het gevoel dat je haar stoort en ze haast heeft om gewoon de telefoon neer te leggen is gewoon onacceptabel, omdat ze op de afdeling klantenservice werken waar de naam al aangeeft .. klachten of zorgen van klanten. Waar het op neerkomt, is dat ze meer training in klantrelaties moeten krijgen en leren hoe ze beleefd kunnen zijn, zowel persoonlijk als telefonisch, of een andere baan kunnen vinden die niet met klanten omgaat en die irritant lijkt voor mevrouw Rachel.
02/29/2020
Barnett Runyons

Ik heb met een aantal banken in mijn leven te maken gehad, dit is gewoon veruit het ergste. Ik werk voor de EC. Brussel betaalde me en een aantal van mijn collega's afgelopen woensdag. BOI betaalde ze de volgende dag. het is nu zat en ik moet nog een cent zien. Dit is in strijd met EU-wetgeving en Ierse wetgeving. Overschrijvingen moeten de volgende werkdag op uw account staan. Bankregulator hier kom ik ... Europese banken hebben over het algemeen geen geld om met uw geld te spelen. Het is een schandelijke praktijk. zelfs overschrijvingen vanuit Dubai bereikten mijn Britse bank in 2 minuten. AIB is een schande ... maar niet verrassend verwacht ik niets beters van hen ...
03/11/2020
Marice

overschrijving kreeg ik een erfenis die in het Britse postkantoor was en werd vervolgens overgebracht naar mijn AIB-account. Als ik een andere bank had gebruikt, bijvoorbeeld PTSB, BOI, zou ik 900 euro beter af zijn geweest. Een ander voorbeeld van scheuren van de AIB, uit niet alleen hun eigen klanten, maar ook de mensen (belastingbetaler) die hen hebben gered.
03/15/2020
Virgel

Ik kreeg een hypotheek van AIB. Het is nog steeds moeilijk te geloven dat ze het hele proces zo gemakkelijk hebben gemaakt. Behandeld met andere banken speciaal BOI, vond AIB het meest nuttig.Ik zou iedereen AIB ten zeerste aanbevelen. BOI (de slechtste klantenservice) moet hier iets van leren. Ik wil AIB bedanken En speciaal de klantenagenten voor hypotheken die mijn droom om mijn eerste huis te kopen laten uitkomen.Met vriendelijke groet,Yasir Abbasi
03/16/2020
Celle

Lieve iedereen,Vanwege hun overbezorgde beleid ben ik duizenden kilometers verwijderd van het dichtstbijzijnde bankfiliaal en zonder internetbankieren en de mogelijkheid om hun applicatie te gebruiken.Het is natuurlijk onmogelijk om hulp te krijgen van hun klantenservice. Eindelijk, toen ik eenmaal een gesprek had met een van hun telefonisten en een slechte service van drie minuten, beëindigde ze het gesprek zonder enige hulp. En nog meer, in plaats van te genieten van mijn vakantie, kan ik hun toepassing nu niet gebruiken.
03/18/2020
Theola Geisinsky

Slechtste service als het gaat om het terugvorderen van geld.Irishlife ziektekostenverzekering deed ongeautoriseerde transactie en stal van mij € 775.64. Meldde dit aan AIB via telefoontje dat ze me vertelden om naar het filiaal te gaan. Athlone filiaalmedewerker weigerde me te helpen voordat ik de rekening leverde, ik had een kopie omdat ik papierloos ben, kopie werd niet geaccepteerd. Factuur vragen om ongeautoriseerde transactie te melden !!! De volgende dag kwam er een andere medewerker die me zonder problemen hielp. Helaas zeiden ze dat fondsen binnen een maand zullen worden teruggevorderd. Ik heb nu een betalingsachterstand omdat mijn incasso's tegen het einde van de maand aflopen. Hierdoor verlaat ik gewoon mijn account en kun je me toevoegen aan de zwarte lijst. Ik heb geen vertrouwen meer in AIB, jij steelt van mij en ik steel van jou.
03/24/2020
Ervine Wolfson

Ik zou nooit een slechte beoordeling plaatsen en tijd verspillen door een recensie te plaatsen, maar op dit moment heb ik de behoefte er nu een te plaatsen. Ik heb een AIB Ierland-account maar vanwege werk woon ik nu in het VK. Ik had geen idee dat wanneer u online bankieren, de AIB IE-website anders is dan de AIB GB-website. Toen ik inlogde op de AIB GB-website, werden mijn gegevens niet herkend en dus geblokkeerd. Ik heb geprobeerd online opnieuw in te stellen en mijn mobiele nummer te zetten dat is geregistreerd bij het account, maar kreeg nooit een sms-bericht van de nieuwe PAC-code. Klantenservice bellen hielp ook niet. Ik ben geslaagd voor alle veiligheidscontroles, behalve mijn resterende exacte bedrag tot op de cent. Wie zou zich tot op de cent kunnen herinneren? dus ik heb de beveiligingscontrole niet doorstaan. Een vertelde me dat ik naar het Britse AIB-filiaal moest gaan om gecertificeerd te worden dat ik de juiste persoon ben, maar toen ik opnieuw belde om openingstijden te vragen, kreeg ik een ander bericht. Ze zei dat ik niet naar het filiaal in Londen kon gaan omdat ze het niet konden doen omdat ze anders zijn dan zij. Ze zei dat ze zusterbedrijf zijn, maar ze zijn niet hetzelfde. Ik vroeg haar wat het nut is van een zusterbedrijf dat hun klant in het VK dan niet kan helpen. Als ze AIB UK als hun zusterbedrijf zouden erkennen, zouden ze hun certificering niet kunnen erkennen. Ze zei dat dat hun proces is. Ze vertelde me dat ik naar Ierland moet gaan om het te repareren. Nu na het repareren zal dit gewoon het account sluiten en nooit meer met hen bankieren. Stelt u zich eens voor dat als u naar het Verenigd Koninkrijk of andere landen gaat voor vakantie, u wordt gesmoord zonder ondersteuning van hun klantenservice.
03/28/2020
Magill

AIB-klantenservice gebaseerd in Limerick filtert oproepen van ontevreden klanten zoals ik. Ik heb om bewijs gevraagd van hun actie tegen mijn klacht voor het indienen van een internationale cheque (in euro's) die 6 weken geleden plaatsvond. Ik ben nog nooit bozer geweest met de diensten van een zogenaamde bank dan nu. Niet alleen mijn oproepen worden gefilterd, en doen alsof de persoon die de leiding heeft over mijn dossier in een vergadering is (Roisin Clancy), maar geen van de informatie die ik heb gevraagd over mijn eigen geld is verstrekt.Nieuwe klanten die op zoek zijn naar een bank moeten echt ergens anders zoeken.Ik maak het met opzet heel openbaar, in de hoop dat de Bank niet langer zo verontschuldigend zal zijn en mijn vragen zal beantwoorden.Dit bericht wordt gepubliceerd op sociale media en discussiegroepen op internet
04/11/2020
Leena

Heb mijn account bij AIB bijna 8 jaar en ik zou niet overwegen te verhuizen. Makkelijk te gebruiken app en hun autoverzekering is de goedkoopste rond een mijl, ze verslaan elke quote die ik kreeg van een longshot. Ik heb alles financieel gekoppeld aan AIB en voel me altijd een gewaardeerde klant, de klantenservice in het Wexford-filiaal is ongeëvenaard. Eerste klas :)
04/15/2020
Waters Poudrier

Je hebt weer een hele goede klant verloren. Ik werk al 30 jaar bij de vestiging van AIB in Newcastle en was voorheen enorm blij met de service, die de hogere kosten rechtvaardigde. Mijn zakelijke account, mijn privéaccount en mijn CAM-account waren aanwezig, altijd in balans. In de zeer zeldzame gelegenheid dat er ooit een kans was dat een account naar het rood dreef, kreeg ik een telefoontje en werd geld overgemaakt van een van mijn andere accounts.Nu zijn al die uitstekende medewerkers ontslagen en ben ik £ 50 overgeboekt op een zelden gebruikte account, dus een 02-incasso werd afgewezen toen meer dan £ 10,000 op een account op dezelfde login voor internetbankieren zat. Mijn bedrijfstelefoons werden verbroken en er moet £ 35 in rekening worden gebracht volgens een brief waarin ik werd beschreven als geachte klant, en u had niet de hoffelijkheid om met de naam een ​​echte persoon te tekenen. Nou, ik ben klaar met de AIB en de vreselijke achteruitgang van je klantenservice. De volgende communicatie die je over mij zult krijgen, zal komen van een van de nieuwe, klantvriendelijke banken die een overdracht van de rekeningen naar iemand vraagt ​​die echt een verdomde geeft. om op te merken dat, in tegenstelling tot andere banken, AIB niet reageert op de goed geschreven en gerechtvaardigde klachten op deze site.
04/17/2020
Sidonnie Twersky

Ik gebruik de AIB Banking-service al meer dan 3 jaar. Ik heb nog nooit een probleem gehad, ik heb veel slechte recensies gehoord over hun klantenservice van mijn hogescholen, maar ik ben van plan om tot gisteren bij de bank te blijven met de veelbelovende service tot ik het probleem met mijn PAC-code heb en ik moet bellen de vertegenwoordiger waar de agent (Daniel) mij bespotte en vervolgens weigerde mij daarvoor te helpen. Ik was volledig geschokt en overstuur om deze bankdienst te vertrouwen. Ik vind het niet meer leuk, elke bank moet zijn klanten helpen, ongeacht wat dat is, daarom hebben ze ons servicekosten betaald.Dit is zeer onaanvaardbaar. Ik weet niet hoe hun nalevingsproces werkt en wordt gecontroleerd. Het is absoluut een tegenvaller voor service en de toekomstige investeringen.
04/18/2020
Miki

AIB geeft niet om de klant. Ze hebben geweldige advertenties over al hun diensten, maar als je naar een bank gaat, maakt het ze niet uit. Ze gaan allemaal over online services. Als je een probleem hebt, kun je ze bellen en dat duurt slechts een half uur. Maar ze krijgen alle problemen na een tijdje wel opgelost. Ik hou gewoon niet van hun lange rijen.
05/01/2020
Hathaway Platthy

Sinds 1996 bij deze bank. Eerlijk gezegd de slechtste instelling waar ik ooit mee te maken heb gehad. De oudste stijl met hun domme pin-pad om nieuwe begunstigden, vreselijke apps en website in te stellen. Gewoonlijk slecht georganiseerd in het algemeen. Zoals iets dat je zou verwachten van een derde wereldland.
05/04/2020
Stevens

Absoluut de slechtst denkbare bank. Toegang tot mijn account is als toegang tot Fort Knox en klantenservice is volkomen nutteloos als u hulp nodig hebt.

Schrijf een review voor AIB


Handige links