Startpagina > Misc > beoordelingen over Aeropost-netwerk

Aeropost-netwerk

Reviews: 13 | Arm
Uitzonderlijk
0
Zeer goed
0
Aanvaardbaar
0
Middelmatig
0
Arm
13
01/30/2020
Ethelinda Swab

HORRIBLE company; dure; slechte klantendienst '' '' ,,, ze hebben mijn pakketten nu meer dan 3 maanden en vertellen me niet waarom.
01/30/2020
Endora Grandolfo

Eerste keer bellen naar het 305-nummer in Florida. (Vergissing)Na 5 pogingen; afgesneden worden; OF, opties werken niet,Of de medewerker kan je niet horen ..Ik heb een e-mail gestuurd ... Vamos a Ver.Costa Rica kan 1 stuk post dat mij werd geadviseerd niet vindenaangekomen in het land dinsdagochtend vroeg!
02/01/2020
Spiro

Begin met het positieve .... Hun winkellocatie en personeel in Barbados (luchthaven) zijn uitzonderlijk in service en dingen gedaan krijgen. Dat is helaas het enige goede deel van Aeropost.E-mailondersteuning bestaat niet !! E-mails die naar hun lokale kantoor zijn verzonden, worden ELKE beantwoord.Online Chat is het meest herhaalde gebrek aan klantenservice dat je ooit zou kunnen ervaren. Nooit is hun online chat van enige hulp. De laatste communicatie was met Sophya B die, hoewel ze herhaaldelijk tegen haar had gezegd wat het probleem was, het probleem volledig negeerde. Zelfs toen ik opzettelijk zei dat ze het echte probleem met het account negeerde, bleef ze mijn opmerking letterlijk negeren. Absoluut onbeschoft en Aeropost moet alle nutteloze medewerkers zoals deze volledig ontslaan, want zij staan ​​in de frontlinie en blijven het bedrijf neerhalen.
02/02/2020
Gosney Dirkson

Ik gebruik ze al jaren, in het begin werkte alles prima. Nu beginnen ze pakketten te verliezen, reageert de klantenservice niet meer. Ook deze maand is weer een pakket verloren. Klantenservice weigerde te antwoorden. Ik moest het systeem semi hacken om er zelf achter te komen dat het pakket status verloren had en toen antwoordden ze eindelijk. Dus ik vroeg om een ​​terugbetaling, je betaalt voor een verzekering voor dit soort gevallen. Let op: ze zullen je geld niet terugbetalen als ze een pakket verliezen !!! Ik heb een optie voor een Amazon-cadeautje, wat voor mij nutteloos is omdat ze het verloren product niet op Amazon verkopen. Tweede optie was aeropost-tegoed. Ik wil gewoon mijn geld terug! pakketten waarvoor verzendkosten moesten worden betaald. Nooit de teruggave van credits ontvangen
02/02/2020
Bobbe

Ik bestelde drie items bij Walmart in Miami, Fl. Fedex heeft het binnen een paar dagen op het adres in Miami afgeleverd, wat ik geweldig vond omdat dat betekende dat Aeropost mijn pakket snel zou verzenden, ja hoor !!!!!! mijn man en ik hebben de klantenservice meerdere keren gebeld om het rond te krijgen. Het is bijna twee weken later en geen pakket of bijgewerkte trackinginformatie van hen. Dit is de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad. Na het lezen van recensies over hun hoge prijzen, heb ik nu het gevoel dat deze ervaring alleen maar erger zal worden. Ik hou je op de hoogte!
02/26/2020
Malaspina Odwyer

Ze hebben mijn bestellingen geannuleerd zonder voorafgaande kennisgeving, ze moeten hun processen op orde krijgen voordat ze proberen dit soort service aan te bieden.
02/26/2020
Bendicta Briscoe

Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat doen. Ze hebben mijn pakketten 3 maanden gegijzeld, waardoor de vereisten om ze uit de douane te halen tot 20 keer werden gewijzigd, zelfs toen ik 2 vrienden liet bellen en met me mee naar de winkel ging (waarvan 1 een dr b / c 1 van de pakketten bevatten medicijnen uit de VS). Om het pakket uit de douane te halen, lieten ze me LIEGEN naar de douane door de waarde van het pakket met $ 80 te verhogen. Al met al moest ik 2 extra drs betalen om hun schroefjes onderweg te repareren en 3 maanden te wachten op mijn noodzakelijke medicijnen voor leven en dood, en vervolgens probeerden ze me $ 100 in rekening te brengen voor het opslaan van mijn pakket gedurende 3 maanden b / c van hun fouten.
03/11/2020
Godden Rhody

Was eerder goed, maar nu duurt het lang om het volgen bij te werken wanneer het item in Miami wordt ontvangen, en ze prijzen zijn hoger dan andere bedrijven
03/13/2020
Herr

trustpilot moet het beoordelingssysteem bijwerken zodat we nul sterren kunnen geven. Aeropost is nu te duur (4 keer meer dan wie dan ook), traag (postkantoor is eigenlijk veel sneller) en klantenservice niveau is op het laagst mogelijke niveau. Online chats zijn betekenisloos in de ondersteuning die ze bieden en bellen is even ondraaglijk. Trouwens, verwacht geen antwoord op vragen die worden gesteld, dat verwacht gewoon veel te veel van Aeropost.
03/21/2020
Goulet Delallo

De openingstijden zijn van 8 tot 6 uur. Maandag tot en met vrijdag is vandaag vrijdag 8 uur en de winkel nog steeds gesloten !!!!
04/05/2020
Jeu

Afschuwelijke, langzaamste expediteur die ik heb meegemaakt, het voorbereiden van een pakket en het verzenden ervan duurt meer dan een week, waar de concurrenten dit binnen 24 uur doen. klantenservice belooft terug te komen, maar duurt ook dagen of helemaal niet. Als u in het Caribisch gebied woont en op zoek bent naar een expediteur, kijk dan verder omdat er veel betere keuzes zijn dan Aeropost
04/06/2020
Urita

Het is 2 weken geleden en ik moet mijn pakket nog ontvangen. Hun online statusupdates zijn niet betrouwbaar. (Vandaag is de 11e n de laatste status is de 01ste, zeggend in transit). Is er 2 weken nodig om iets van Miami naar Bdos te krijgen ?? Wanneer ik de chatservice gebruik, plakken ze getypeerde berichten in de chat die niets te maken hebben met wat ik vroeg. Bellen is een ander groot verspilling, ze zijn nutteloos en verwijzen me altijd door om online te checken. Nooit meer in het leven zal ik Aeropost gebruiken
05/08/2020
Adrien

Als ik deze service nul sterren zou kunnen geven, zou ik dat doen. Hoewel de website / online service relatief eenvoudig te gebruiken is en me zeker heeft gelokt. Hun online ondersteuningssysteem (of het ontbreken daarvan) moet aanzienlijk worden verbeterd. Ik heb nooit een reactie gekregen nadat TWEE navraag heeft gedaan. Om het helemaal af te maken, zijn hun kosten schokkend - vier keer de prijs die ik heb betaald voor het item om precies te zijn. Absolute afzetterij. Ik negeerde aanvankelijk ook de verschrikkelijke beoordelingen dat het er veelbelovend uitzag. Maak niet dezelfde fout.

Schrijf een review voor Aeropost-netwerk


Handige links