Startpagina > Misc > beoordelingen over Aeroflot russian airlines

Aeroflot Russian Airlines

Reviews: 56 | Arm
Uitzonderlijk
7
Zeer goed
1
Aanvaardbaar
2
Middelmatig
7
Arm
39
01/30/2020
Berty

We hebben onze verbinding in Moskou gemist omdat de verbinding slecht was georganiseerd en de gehandicapte passagier het vliegtuig niet kon bereiken. Luchtvaartmaatschappijen boden zeer weinig compensatie voor het doorbrengen van de hele nacht op de luchthaven in afwachting van de volgende vlucht! Zeer slechte ervaring! We verloren ook de hele dag van onze geplande vakantie- en hotelboekingen.
01/30/2020
Pedaiah Hollingshead

Waarschijnlijk een goede luchtvaartmaatschappij als je rechtstreeks naar Moskou vliegt, als redelijk fatsoenlijke service en prettige bemanning. Echter, op basis van mijn ervaring en die van andere bijdragers, bid als je door Moskou reist gewoon dat je verbindingen soepel verlopen.Mijn eigen vluchtverbinding werd 's nachts vertraagd in Moskou, zonder uitleg en een volledig gebrek aan communicatie. De accommodatie werd uiteindelijk toegewezen door het personeel van de luchtvaartmaatschappij in het enige hotel in de terminal, maar de kamer moest worden gedeeld met een complete vreemdeling. Een enkele bezetting was niet toegestaan, tenzij vliegende business class. Ikzelf en andere Britse klanten in het Verenigd Koninkrijk argumenteerden, maar kregen te horen dat het het bedrijfsbeleid van Aeroflot was dat kamers moesten worden gedeeld. Andere luchtvaartmaatschappijen doen dit niet, dus waarom doet Aeroflot? Uiteindelijk betaalde ik voor een kamer in mijn eentje.
01/30/2020
Yeaton Tierce

Toen mijn vader stierf, wilde hij begraven worden in zijn geboortestad - Sint-Petersburg.Na overleg met Aeroflot en de Russische ambassade begrepen we dat we om een ​​paar urn te reizen, weinig documenten moeten verzamelen, vertalen en legaliseren. Na het verzamelen van de documenten (4 dagen hard werken de hele dag en een geschatte kostprijs van 150 Euro), hebben we opnieuw met hen geraadpleegd en ze vertelden ons dat we met deze documenten zonder urn met Aeroflot zouden kunnen reizen problemen. Dus kocht ik een twee-weg ticket Sofia- Moskou (576.43 BGN) - Moskou-Sint-Petersburg (5954 RUB). Toen ik omstreeks 11.12.2019 uur op de luchthaven van Sheremetievo aankwam, vroeg ik de vertegenwoordigers van Aeroflot nogmaals of ik verder kon reizen en alles goed is. Ze vertelden me dat alle documenten correct zijn en dat ik verder kan reizen met de urn. Op 18 kwam ik aan op het vliegveld van Vnukovo. Bij de registratiebalie vertelde de vertegenwoordiger van Aeroflot / Russische luchtvaartmaatschappijen me dat ik niet met de urn mag reizen en dat is het bedrijfsbeleid. Ik vertelde haar dat ik alle vereiste documenten had verzameld en dat ik met Aeroflot en met een urn in mijn bagage van Sofia naar Moskou reisde. Ze keek me aan en had niets te vertellen. Na een paar minuten nauwelijks denken, zei ze dat ik met vertegenwoordigers van een hoger niveau moest praten en ging ik naar hun bureau. Ze kenden het bedrijfsbeleid helemaal niet, dus belden ze iemand anders. Na 00 minuten bellen, vertelden ze me, dat ik de urn met vracht kan vervoeren, maar niet in het vliegtuig, maar als ik dat doe, zal ik het vliegtuig missen, dus het beste wat ik kan doen is een kaartje kopen voor hun volgende vlucht. "Maak je een grapje?!" - zei ik. "Nou, dit is het enige dat u kunt doen - om met onze volgende vlucht te reizen. Anders zou u met een ander bedrijf moeten reizen". "Dus, hoe zit het met het geld dat ik heb betaald en de valse informatie die je collega's me hebben gegeven?". "We kunnen nu niets doen. Het is jouw probleem."Dus moest ik een ander kaartje kopen dat nog eens 4000 wrijven kostte en na 12 uur wachten op de luchthaven, reisde ik met Utair bedrijf zonder verdere problemen, maar helaas is dit niet het einde van het verhaal. De dag voor mijn vlucht terug van Sint-Petersburg naar Moskou ontving ik een e-mail dat ik me kan registreren en een stoel voor de vlucht kan kiezen. Ik maakte de registratie en kwam aan bij de registratiebalie om mijn instapkaart te ontvangen. Ze gaven me een pas en ik ging naar de poort. Twee minuten voor het instappen kwam een ​​vertegenwoordiger van Aeroflot naar me toe en zei dat ik met hem naar de kassa moest komen, omdat er problemen zijn met mijn ticket. Ik was verbaasd en wanhopig. De vrouw aan de kassa zei dat mijn ticket ongeldig is en dat ik een nieuw ticket moet kopen om te reizen. "Wat ?! Ik heb een tweerichtingskaartje!" - zei ik. "Nee, uw ticket is niet geldig, omdat u uw vorige vlucht hebt gemist, maar u kunt nu bij ons een nieuw ticket kopen". Ik vertelde hen het hele verhaal over de begrafenis van mijn vader en alle problemen die ik had. "Dus de collega's in Moskou hebben je niet verteld dat wanneer je de eerste vlucht miste, we ook de retourvlucht annuleren? Nou, we zijn niet verantwoordelijk voor hun fouten, dus het is niet ons probleem. Het enige dat die we u kunnen aanbieden, is om een ​​ticket te kopen voor de volgende vlucht, die na één uur is. " Ik kan niet beschrijven hoe boos ik op dat moment was. Ik vertelde hen dat ik met een manager wilde praten, maar ze vertelden me dat er geen managers op de luchthaven zijn, alleen de coördinator. Ze was erg koud en in haar ogen zag ik dat het haar helemaal niets kon schelen. Voor al deze mensen, ik was gewoon iemand die heel vervelend en ongewoon was, iemand die hun dagelijkse werk stoorde en alle vertegenwoordigers van Aeroflot, ze gaven er niet eens om beleefd te zijn en mens te zijn. Ik had geen andere keuze dan een ander ticket te kopen voor 2 RUB bij S5000 company. Ik moet zeggen dat de klantenservice van S7 compleet anders en zeer professioneel was! Alle vluchten kostten me veel negatieve emoties en ongeveer 200 $Niet alleen kreeg ik valse informatie - ik bevond me letterlijk in een situatie waarin ik geen manier had om naar huis te gaan als ik niet extra betaal, wat tot op het moment van de vlucht nergens werd vermeld. Het lijkt er bijna op dat ze ervoor hebben gezorgd dat ik geen tijd had om te reageren, de vluchten te annuleren of iets te doen. Geen medeleven tonen of in ieder geval geen basisbegrip van de mens is een teken van slechte manieren, maar zoveel voordeel halen uit iemand die zojuist een familielid heeft verloren, is onbruikbaar.
01/30/2020
Gunning Rahishudeen

Na zojuist een terugreis van Londen naar Tokio met Aeroflot te hebben voltooid, dacht ik dat ik wat advies zou overlaten aan anderen die misschien hetzelfde willen doen - NIET DOEN! Om te beginnen kun je alleen zitplaatsen reserveren voor de Londen-Moskou-etappe van de reis. Voor de Moscow-Tokyo-etappe speel je Russisch roulette tijdens het inchecken (veel stress als je met kinderen reist). Wat verreweg de luchthaven Moskou is, het heeft niet de faciliteiten om een ​​internationale hub te zijn, vluchten overzetten via beveiligingscontrole is een farce en veroorzaakt onnodige stress. Als u echt geld wilt besparen en een goedkopere vlucht wilt krijgen, zou ik overwegen om dichter bij huis te gaan of voorbereid te zijn op veel stress. Ik zou zeker niet meer met Aeroflot vliegen. AEROFLOT = STRESS !!!
01/30/2020
Hollington

Dit luchtvaartmaatschappijbedrijf is een grote JOKE, ja ik meende het echt. Wij zijn een groep van 4 pers. 1 senior, 2 volwassenen en 1 baby vlogen op 10 november vanuit Moskou naar Hanoi via Hanoi. Een grondpersoneel (vrouwtje) bij de gate (nr. 5) lijkt het echt leuk te vinden om tegen haar klanten te schreeuwen. Misschien is dit wat zij klantenservice noemen op USSR-tijdstip. We zijn met 4 personen en hebben 3 ingecheckte tassen, 1 kleine persoonlijke tas en 4 belastingvrije tas (1 van hen is gekocht op de luchthaven van Moskou), maar het personeel denkt dat baby's geen rechten hebben om tassen te dragen op basis van hun regels (dat heb ik nerver eerder gehoord), dus we moeten 1 van de belastingvrije tas achterlaten op de luchthaven van Moskou. Eten is een andere ramp op deze vlieg, om eerlijk te zijn, we konden niets eten op de vlieg, gelukkig was de begeleider vriendelijk genoeg om ons kind wat melk te geven op die 11 uur vliegen. We kozen Aeroflot niet vanwege goedkoop, maar omdat het de snelste vlucht heeft van Helsinki naar Hanoi, met hetzelfde geld dat we kunnen vliegen met meer realistisch bedrijf. Nogmaals Nerver met Aeroflot, degenen die extra problemen vermijden, speciaal reizen met senioren of kinderen, blijf alsjeblieft weg van deze DISASTER luchtvaartmaatschappij.
01/30/2020
Archibald

Gebruik GEEN Aeroflot. Ze verliezen uw bagage, breken uw bagage en weigeren en verantwoordelijkheid of claims. Ze hebben geautomatiseerde reacties op deze beoordelingen, maar ALLE informatie is nutteloos. Ze beantwoorden geen e-mails, hun website is kapot en vooral, het kan ze zelfs niet schelen. Zet ze buiten bedrijf, dit is een grap dat een bedrijf dat zo verschrikkelijk is zaken blijft doen in 2019 tot 2020. STOP MET HEN UW GELD TE GEVENBIJWERKEN: Afgezien van het feit dat Aeroflot ALLE verzoeken negeert, komt dit naar voren wanneer u de link volgt die in de geautomatiseerde reactie hieronder wordt gegeven; Sectie is tijdelijk niet beschikbaarBeste gebruikers! Vanwege routineonderhoud is dit gedeelte tijdelijk niet beschikbaar."Onze excuses voor het gedwongen tijdelijke ongemak.Deze pagina is in onderhoudDeze webpagina is in onderhoud. Kom later nog eens terug.We verontschuldigen ons voor enig ongemak."
01/30/2020
Harry Sangrey

Aeroflot heeft twee gezichten. Wanneer dingen soepel verlopen, zijn ze oké, maar als je er een probleem mee hebt, zijn ze een pure ramp. Ik vloog met mijn gezin van Azië naar Zweden, via Moskou. Hoewel we meer dan een uur wachten in Moskou hadden, arriveerde geen van onze bagage bij ons in Zweden. We hebben het gemeld. Aeroflot was uiterst onduidelijk over waar en wanneer de bagage zou komen, en ze konden het niet vinden, totdat het op verschillende dagen in Zweden aankwam. Toen bleek dat een van onze harde Samsonite-koffers een gat erin had. Het was te groot om acceptabel te zijn en daarom heb ik een claim ingediend bij Aeroflot, in overeenstemming met hun procedure. Ze antwoordden me dat ik originele documentatie naar Moskou moest sturen. Dat deed ik, maar ik was voorzichtig genoeg om overal kopieën van te maken. Een paar dagen later sloten ze gewoon mijn claim af, zonder verdere uitleg.Daarna heb ik een groot aantal keer contact met hen opgenomen, waarbij ik nieuwe claims heb gemaakt die verwijzen naar de oorspronkelijke, enzovoort. Toen ze merkten dat ik niet opgaf, probeerden ze een nieuwe strategie - om niet te antwoorden. Na maanden wachten, nam ik opnieuw contact met hen op en kreeg eigenlijk een antwoord: dat ze hun eigen verwerkingstijd hadden verhoogd, volgens de Russische wet (zeiden ze), met nog eens 30 dagen. Toen was het weer stil. De volgende keer dat ik contact met hen opnam, vertelden ze me om een ​​nieuwe claim in te dienen, omdat de eerste niet werd behandeld! Toen ik zei dat ik dat niet wilde, verwezen ze naar het Zweedse Aeroflot-kantoor, dat me op zijn beurt vertelde de claim naar hen te sturen. Maar toen het Zweedse kantoor op mijn claim antwoordde, was het met de informatie dat ze de zaak niet zouden behandelen. Inderdaad, ik moet communiceren met het kantoor in Moskou, vertelden ze me. Aeroflot is duidelijk niet van plan me ooit een vergoeding te geven. Dus, doe zoals je wilt. Als u denkt dat uw koffers en bagage niet zozeer te verzorgen zijn, kunt u een ticket kopen bij Aeroflot, maar als u bagage hebt die een waarde heeft, moet u meer dan eens nadenken - en dan een andere luchtvaartmaatschappij gebruiken.
01/30/2020
Sheffy

De vlucht van Moskou naar Bangkok was van start tot finish slecht.Na het afbreken van de start stond het vliegtuig 2 uur op de grond.De aankondigingen van de kapitein waren in slecht Engels en slechte geluidskwaliteit, zodat onnodige onrust ontstond.De start was 2 uur te laat. Het eerste drankje werd 2 uur na de start aangeboden.De eerste maaltijd kwam 3 uur na de start.Het eten werd vervolgens zonder verdere drankjes geserveerd.Het bordentertainment werkte niet vanaf het begin. Hoewel ik 4 keer om hulp vroeg, werd Bord Entertainment niet opnieuw opgestart. We konden geen van de aangeboden films tijdens de vlucht bekijken. Alleen de vliegroute en enkele games werkten.Nadat we de Purser hadden gevraagd om te spreken, kwam een ​​jonge, minder empathische man naar ons toe. Dat was toen 4 uur na het opstijgen met een vliegtijd van 8:30 uur. De Purser probeerde in volkomen slecht Engels uit te leggen dat er problemen zijn met het entertainment tijdens de vlucht. Dat hadden we toen zelf al opgemerkt. Hij heeft eindelijk het programma opnieuw opgestart, wat we al na de start hadden geëist.Daarna werkte het bordentertainment nog steeds niet. In de ochtend werd alleen sinaasappelsap aangeboden. Koffie moet als ontbijt worden geserveerd.Het ontbijt kwam echter weer zonder koffie of andere dranken. De koffie werd pas na het ontbijt geserveerd.De service tijdens de hele vlucht was slecht georganiseerd en leek hectisch.De stewardessen waren nogal onvriendelijk en spraken op een militaire toon en slecht Engels.Helaas moeten we met Aeroflot terug naar Berlijn vliegen. Maar we boeken Aeroflot nooit meer.
01/30/2020
Erlene Agliam

Vreselijke klantenservice, onvriendelijk en onbehulpzaam. Ik had een dure vlucht naar Ulaanbaatar. Ik had een tussenstop in Moskou. De eerste vlucht was vertraagd en de toegang tot de tweede vlucht werd geweigerd (Moskou naar Ulaanbaatar was niet opgestegen en had nog 15 minuten om op te stijgen). Ze waren niet alleen niet flexibel (ik en enkele anderen), ze probeerden ons zelfs niet te helpen of te helpen. De gate was slechts 3 minuten voordat we aankwamen gesloten. In plaats daarvan stuurden ze ons naar Seoul, alleen om nog een vlucht naar Ulaanbaatar te krijgen. Ik gebruik Aeroflot nooit meer, noch zal ik het iedereen aanbevelen.
01/30/2020
Rastus

Vlieg niet door Aeroflot. Ik vlieg op 06/30/2019. Het was geen vertraging, maar we stapelden in JFK-veld voor 1.5 uur gewoon wachten op beschikbare poort. Na ongeveer 60% van de passagiers niet bagage. 11 dagen zijn verstreken, maar ik heb mijn tas niet gekregen. Klantenservice is verschrikkelijk. Ze spelen nooit opnieuw af op mijn telefoontje of e-mail. Probeer dit bedrijf te vermijden, vooral als u door Moskou vliegt.
01/31/2020
Dulcinea

Big B.astard M.otherf.ucker air company AEROFLOT .. ze brengen me 100 EURO in rekening bij het inchecken van bagage -zelfs ik niet meer dan 20 kg ... maar ze zeiden, kan geen 2 bagage verzenden ... F.UC.KING Daklozen ..met EMIRATES betaal je nooit 1 EURO ....
01/31/2020
Stillmann Apple

SLECHTSTE LUCHTVAART OOIT.kwam vast te zitten in Moskou en geen hulp. werd in een hotelkamer geplaatst met een andere man die ik niet eens kende. toen probeerde ik geld terug te krijgen, maar kreeg geen kans om iemand te bereiken.leugenaars en R .....
01/31/2020
Kenelm

Afschuwelijke en onbeschofte luchtvaartmaatschappij. Ryanair scoort zelfs beter. Niet boeken, zelfs als u 100 € minder betaalt, zult u er uiteindelijk spijt van krijgen
01/31/2020
Bik Matten

De beste vlucht van mijn levenIk vloog van Moskou naar Hong Kong in een compleet nieuw vliegtuig. Gewoonweg geweldig: de ruimte, de service, het entertainment en alles.Bovendien was het voor de prijs die ik betaalde de beste deal van mijn leven. Zeggen dat ik zo gelukkig was om te vliegen op een half-boordvlucht, dus ik had 4 zitplaatsen alleen voor mij.Ik vind de aeroflot-vliegtuigen moderner dan emiraten en andere topbedrijven
01/31/2020
Pontone Mendivil

De stewardess zei dat eten iets was, maar bleek niet precies te zijn zoals het zou zijn. Het hoofdkantoor van de luchtvaartmaatschappij in Moskou was ook verschrikkelijk - te heet. Het enige goede was hoe de piloot het vliegtuig vloog.
02/01/2020
Herodias Yancy

Aeroflot heeft me net een tweede keer in rekening gebracht voor hetzelfde ticket. Een week geleden kocht ik kaartjes voor mij en mijn vrouw en betaalde ik met mijn Visa-kaart. Eén enkele transactie. PNR: JHMGHLVanavond slechts 30 minuten geleden, heeft Aeroflot me opnieuw in rekening gebracht voor dezelfde tickets! Twee transacties voor hetzelfde bedrag in totaal. Wat voor soort bedrijfspraktijk is dat ?! Niet alleen hun vliegtuigen vertrekken voor officieel vertrek en ze sluiten de poorten voortijdig zonder op alle passagiers te wachten. Ze brengen je zelfs meerdere keren in rekening voor dezelfde tickets! Ik overweeg nooit meer terug te keren naar Rusland. Ik heb nooit meer te maken met Russische bedrijven. Ze hebben de neiging om elke keer vals te spelen. Er kan iets misgaan als er niets lijkt te kunnen gebeuren.
02/01/2020
Ji

Ik vloog met mijn partner van OTP (Boekarest, Roemenië) naar JFK (NYC, VS) en had een tussenstop in Moskou.Alles was geweldig! We hadden tassen in de prijs inbegrepen (!!!), vliegtuigen waren in zeer goede staat, de vlucht was soepel en op tijd, tussenstop van 4 uur in Moskou met alle faciliteiten (de enige klacht die ik hierover heb, is dat ze heb geen rookkamers dus iedereen rookte in de ... badkamer. Het voelde weer als een middelbare school XD). Het eten en entertainment tijdens de vlucht was ook goed, net als de service van de stewardessen.Over het algemeen had ik een geweldige ervaring met dit bedrijf.
02/01/2020
Pippy

Zelfs 1 ster is teveel! Ik vloog met deze luchtvaartmaatschappij naar Thailand in december 2018. Toen we in Thailand aankwamen, kregen we te horen dat onze koffers niet met het vliegtuig waren aangekomen, dus gingen we naar ons hotel en hadden we niets te dragen om zelfs wat kleren te kopen voor 2 dagen omdat we de koffers 2 dagen niet hebben gekregen! Na verschillende telefoontjes kregen we eindelijk onze bagage op de tweede dag rond 7 uur. Toen ik thuiskwam, probeerde ik te claimen voor de vertraging en het is nu december 2019 en probeert het nog steeds. Ik heb het nu opgegeven. De klantenservice is absoluut verschrikkelijk! Ze antwoorden elke 2-3 maanden. Voor elke andere vraag die ik stel, willen ze dat ik naar de website ga en een nieuwe claim maak. Als jullie een goedkope maar verknipte vakantie willen, boek dan bij deze jongens, zo niet, betaal dan £ 100 extra ga met een betere luchtvaartmaatschappij. Aeroflot is absoluut onzin!
02/01/2020
Hobart Kritikos

Dit is GEEN beoordeling over de luchtvaartmaatschappij. Dit is een waarschuwing voor diegenen die in Rusland verbinding maken tussen vluchten. vorige week werd een toeristendame, 26 jaar oud, op doorreis gearresteerd en veroordeeld tot 8 jaar in een Russische gevangenis. Haar bagage (die onderweg was en niet bij haar) bleek 8 gram cannabis te bevatten (niet iets dat ik onderschrijf), wat ongeveer 1 sigaret is. Ze werd op het vliegveld gearresteerd (ook al zat ze tussen internationale vluchten, in internationale doorvoer en kon haar bagage niet bereiken) en na een paar maanden gevangenisstraf werd ze veroordeeld tot 8 JAAR gevangenisstraf.Drugs zijn verkeerd, maar de gevangenisstraf is ook verkeerd. Stel je voor dat ze iemand anders arresteren vanwege op codeïne gebaseerde pijnstillers.
02/01/2020
Collimore Malinoski

Ik ben een paar dagen naar Rusland geweest voor een conferentie. Mijn reis werd onderbroken omdat ik een probleem tegenkwam dat veel stress veroorzaakte en ik mijn vlucht niet kon maken. Ik was alleen en wanhopig, maar gelukkig was er een medewerker die extra tijd nam om te helpen. Mevrouw Elena Yanchuk stelde me gerust en toonde oprechte zorg en zorg voor mij. De service die ze verleende was meer dan ik zag als haar normale zorgplicht. Het goede gevoel dat dit me achterliet, toonde me de aard van de mens die dit individu heeft en verdient te worden erkend. Ze is een geweldige aanwinst voor uw bedrijf. Voorbeeld klantenservice. Twee dagen later stapte ik op een andere vlucht en haalde het mijn conferentie. Bedankt Elena voor al je hulp.
02/01/2020
Silverman

Thieves. Ze stelen gewoon je geld. Vlucht geannuleerd (een van die catastrofale SJ100-vluchten!) Klacht ingediend, bevestiging van annulering geüpload. Geen reactie na 40 dagen. Herinner ze gisteren en ze gaven me een ander nummer (... 2133979425022) om nog 30 dagen te wachten. Is dit een Russisch bedrijf? Zo JA, blijf dan in Rusland en steel daar de gelden van mensen. Alles is al ingediend via de feedbacklink van de Aeroflot-webpagina. Dus als een slimme PR-manager me ergens anders naartoe wil leiden, is dat al gebeurd. En ik zal niet stoppen totdat ik mijn geld + kosten terug heb.Update 6 augustus: nog steeds geen restitutie. Ik heb een ander nummer.
02/01/2020
Levi Gahagan

Service was goed tijdens de vlucht, hoewel ze mijn bagage kwijt zijn en het is al twee dagen geleden dat ik nog niets van aéroflot heb gehoord! Ik zou niet zo gek worden als mijn trouwjurk er niet was. Ik ga het overal plaatsen als het niet voor de bruiloft aankomt !!!
02/01/2020
Kenwee Delaurentis

Als ik 0 sterren kon geven, zou ik dat doen! Vlieg nooit met deze luchtvaartmaatschappij, kies verstandig !!! Arrogante, onwetende, onbehulpzame, zorgeloze bemanning op alle niveaus. Ik miste de vlucht naar Londen in Moskou vanwege hun schuld. Geen compensatie ontvangen, veel geld uitgegeven voor mijn nieuwe ticket / overnachting / wijziging van de vergaderdata- en alles wat ik daarna van Aeroflot heb ontvangen- standaard e-mail met al mijn verantwoordelijkheden als passagier !!!!!!!!! !! Sinds wanneer we alleen verantwoordelijkheden hebben, geen rechten meer?!? In het Russische Aeroflot-bedrijf blijkt (het spijt me vreselijk dat ik mijn klacht moet schrijven rekening houdend met de SuperJet Aeroflot-verliefdheid die de laatste tijd is gebeurd, ik begrijp volledig dat mijn probleem niet eens in de buurt komt van de ware ramp die al deze mensen en hun families hebben meegemaakt. ' het spijt me echt, echt waar. Maar alsjeblieft mensen, wees alert- VLIEG NIET MET AEROFLOT. Is niet eens veilig !!!!!!!!!!
02/01/2020
Olly Sauve

Had een ervaring in Moskou, SVO. Onbeleefd ongeschoold personeel, ze geven niet om je problemen die ze veroorzaken (zoals late doorvoer, verloren bagage), ze behandelen je gewoon als afval op de registratietafel, erg arrogant en onvoorzichtig.
02/02/2020
Cherri Krimple

Slechtste ervaring in mijn leven, en ik had zoveel internationale vluchten met verschillende luchtvaartmaatschappijen ...Slechtste eten, onvriendelijk personeel, ongemakkelijke stoelen, doe het gewoon niet!
02/02/2020
Madancy Luhn

Slechtste ervaring ooit!Vlucht FV 6276 13.03.2019 BKK-MOSKOUVlucht FV 2620 13.03.2019 MOSCOW-MALAGAAeroflot Russian Airlines heeft Broken Tail Tail GuitarIk heb gewacht tot alle compensatieclaims waren verwerkt tot het moment dat ik deze review schrijf ...Hier https: //www.aeroflot.ru/ru-en/n news / 60746 is staten:"Bedrijfsnieuws14 februari 2018Aeroflot verbetert de voorschriften voor het dragen van muziekinstrumenten als handbagageMoskou, 14 februari 2018 - Op verzoek van een aantal toonaangevende Russische ensembles heeft Aeroflot de omvang van muziekinstrumenten die als handbagage kunnen worden vervoerd vergroot van 115 naar 135 cm (totale gecombineerde afmetingen), waardoor de meerderheid van instrumenten voor transport in de cabine. "De eerste vlucht van Bankok naar Moskou was 4 uur vertraagd waardoor ik mijn verbinding miste en ik ben cool met dat omdat ik wist dat om veiligheidsredenen (in dit geval gesloten luchtruim vanwege neergeschoten straaljager boven Pakistaans luchtruim) luchtvaartmaatschappijen soms niet kunnen volg scheudule maar dat MIJN GITAAR, WHICK WAS IN EEN SOFTCASE WORDT IN HET EXTRA BAGAGERUIMTE GEWORPD door niet zorgzaam grondafhandelingspersoneel is onaanvaardbaarMijn kleermakersgitaar werd samen met rolstoelen, bicicles en surfboars in het exces-taalpakket gegooid door een onvriendelijke aeroflot-medewerker die me vertelde dat er geen supervisor beschikbaar is.Ze schrijven altijd onder de beoordelingen dat ze voor je zorgen en je support-email adressen geven, maar het is allemaal vreselijk ...Mijn gitaar arriveerde in Malaga met de nek afgebroken (offcouse)Na het indienen van een supportticket via hun website en drie maanden wachten, ontving ik een e-mail waarin ze logen dat ik de deadline van 7 dagen voor bagagecompensatie had gemist.ik heb e-mails gestuurd naar de volgende e-mailadressen op 17.03.2019, dat is 2 dagen na mijn vlucht:callcenter @ aeroflt.eu,berlin @ aeroflot.dedusseldorf @ aeroflot.dede e-mails bevatten foto's van het oorspronkelijke claimticket en het ticketnummer dat mij door grondafhandelingspersoneel op de luchthaven van Malaga was gegeven.Ticket nr: AGPSU14177Aeroflt-aanvraag nr: 1-1981512867492.ik heb natuurlijk verschillende telefoonnummers van aeroflot genoemd, maar ze bleven me heen en weer sturen en beweren dat ze niet verantwoordelijk zijn ...omdat ik "extra vertraging" (mijn gitaar) meebracht moest ik ter plekke 100 $ extra betalen of ik weigerde aan boord te gaan, vertelde onvriendelijk personeel me.Hier de originele e-mail die ze me sturen, we liegen dat ik de deadline mis:Geachte heer Altuntas,Namens PJSC “Aeroflot - Russian Airlines” bedanken wij u voor het kiezen van ons bedrijf tijdens de vluchten SU6276 / 14.03.2019 / SU2528 / 15.03.2019 toen u de route Bangkok - Moskou - Malaga volgde.Graag willen wij u informeren dat dit volgens p.2 art. 31 van het Verdragvoor de eenwording van bepaalde regels voor internationaal luchtvervoer (het Verdrag van Montreal, 28 mei 1999), indien een schade aan uw ingecheckte bagage werd aangetroffen, moet een passagier binnen 7 dagen na de datum rechtstreeks een klacht indienen bij de luchtvaartmaatschappij de bagage is ontvangen.We hebben een intern onderzoek uitgevoerd naar de situatie die u is overkomen. Er werd ontdekt dat bagage (met tagnummer 1P 049331) werd ontvangen op 15.03.2019. Maar de claim met betrekking tot uw beschadigde tas werd pas op 29.03.2019 naar PJSC Aeroflot gestuurd, waarbij de deadline werd overschreden (er zijn meer dan 7 dagen verstreken) die wordt beschouwd als een schending van de conventie (Montreal, 28 mei 1999).Op basis van het voorgaande moeten we uw claim afwijzen.Het spijt ons dat u reden hebt gehad om teleurgesteld te zijn en we hebben er alle vertrouwen in dat uw toekomstige vluchten in alle opzichten naar tevredenheid zullen zijn. Accepteer nogmaals onze oprechte excuses.Vriendelijke groeten,Alena DosmishviliClaims GroepAfdeling grondafhandelingPJSC AeroflotIk bel ********
02/02/2020
Kimmi

Ik heb de beoordelingen op deze pagina vooraf gelezen en maakte me zorgen over verloren bagage en vertragingen, maar ik ben zo opgelucht dat ik een zeer goede vlucht met Aeroflot heb gehad! Ik vloog van de luchthaven Narita via Moskou naar Stuttgart. Alle vluchten waren punctueel en mijn ingecheckte bagage arriveerde veilig en onbeschadigd bij mij. De bemanning was vriendelijk, zeer beleefd en attent, ze verontschuldigden zich veel voor misverstanden en waren zeer behulpzaam voor de passagiers. Goede service en comfortabele vlucht al met al. Ik ben erg blij en blij met mijn ervaring!
02/02/2020
Loseff

Ik vloog 3-4 keer met Aeroflot en ze verloren en haalden mijn bagage twee keer terug. Als u overstapt, bent u verantwoordelijk voor het overbrengen van uw bagage, en op de luchthaven van Moskou zou u uw verbinding kunnen missen, omdat de overstapervaring zo slecht georganiseerd is.
02/03/2020
Samal

Dit bedrijf heeft mijn laatste vlucht volledig verwend - eigenlijk geen eten aan boord en de kwaliteit is verschrikkelijk, de service van stewardessen is op hetzelfde niveau (kan onbeleefd zijn), terwijl de prijzen nog steeds hoog zijn. Beveel ze aan niemand aan - blijf maar beter uit de buurt!Voor mijn volgende vlucht naar Rusland boekte ik Air France
02/03/2020
Malet

Hartelijk dank aan Aeroflot Copenhagen Office voor het omboeken van een vlucht van BKK - SVO en SVO - CPH. Onze agent (Flybillet.dk) was de ergste die ik ooit heb geprobeerd, maar Aeroflot in Kopenhagen heeft ons geholpen! Dank je! : D
02/15/2020
Cotterell Kaluram

Mijn stoel 18k was gebroken en leunde helemaal niet, toen ik een stewardess belde, vertelde ze me om achterin het vliegtuig te gaan zitten, op de terugweg naar JFK verkochten ze mijn stoel aan een andere passagier en verontschuldigde zich niet daarvoor hebben ze me gezegd om een ​​Aeroflot-klantenservice te contracteren en dat ze niets voor me kunnen doen, BLIJF WEG VAN AEROFLOT !!!
02/19/2020
Alvan Donathan

SLECHTSTE BEDRIJF OOIT - VERMIJD OM ENIGE KOSTENOp vrijdag 9 augustus miste ik mijn verbinding van Moskou Sheremet naar Hanoi, Vietnam via Aeroflot omdat de eerste vlucht vanuit Parijs meer dan 3 uur vertraging had. Daarom moest ik meer dan 18 uur blijven wachten op de volgende vlucht, op de luchthaven van Sheremet, zonder enige assistentie van Aeroflot. Ze gaven ons geen eten en het ergste geen hotel om te slapen. Mensen sliepen als honden in de terminal. Ik moest mezelf betalen voor eten en drinken en moest een capsulehotel op de luchthaven vinden en BETALEN. Op de luchthaven spreekt de gastvrouw nauwelijks Engels en het slechtst, spreekt klanten zoals dieren. Geef alstublieft nooit geld aan Aeroflot.De ervaring met dit bedrijf is een van de slechtste in mijn leven geweest en een vreselijke ervaring waaruit blijkt dat Aeroflot helemaal niet om zijn klanten geeft.
02/21/2020
Juley Schnabel

Ik vloog naar Delhi, India. Mijn vlucht (vanuit Amsterdam) had een transit in Moskou, Sheremetyevo (spelling?). Toen ik in Delhi aankwam, ontdekte ik dat een zak in mijn rugzak uit elkaar was gescheurd en dat de inhoud verdwenen was. Slecht.
02/24/2020
Chet

Ik reis veel, maar heb nog nooit eerder met "Aeroflot" gereisd. Ik heb nog nooit in mijn hele leven met zo'n slechte en onprofessionele luchtvaartmaatschappij gereisd, iets wat mijn reispartner ook voelt. Vanwege problemen op de luchthaven hebben we onze vlucht niet doorgegeven en moesten we 550 Euro betalen voor een nieuwe vlucht die 24 uur na de oorspronkelijke vlucht vertrok. We konden de luchthaven niet verlaten zonder 150 euro te betalen voor visa vanwege Noorse paspoorten. We hebben niets gedekt. Veel andere passagiers hadden hetzelfde probleem en er was een zeer lange wachtrij waar je ongeveer 90 - 120 minuten moest staan ​​voordat je hulp kreeg, omdat ze hier slechts twee mensen hadden bemand. Iedereen in de rij was gefrustreerd, verdrietig, huilend en gestrest toen ze veel extra moesten betalen voor nieuwe tickets en niet de hulp kregen die ze nodig hadden. In het vliegtuig kent het personeel bijna geen Engels, dat wanneer je op de luchthaven van Moskou aankomt, het nog erger is. Waar het meest op wordt gereageerd, is dat het lijkt alsof alle werknemers van deze luchtvaartmaatschappij hun leven haten, ze zijn op hun mobiele telefoons in plaats van menu's te bedenken wanneer je in de restaurants gaat zitten, ze glimlachen helemaal niet en laten zien dat ze zijn niet geïnteresseerd in het bieden van goede klantenservice. We hebben nog nooit eerder zoiets ervaren. Na enkele uren hulp proberen, ontmoeten we velen die precies hetzelfde ervaren en die zeggen dat ze geen nieuw ticket willen boeken via dit bedrijf, maar dat dit de enige optie is. We hebben minstens 30 mensen ontmoet die zeggen dat ze nooit met deze luchtvaartmaatschappij zullen reizen, en ze benadrukten dat ze de informatie zullen doorgeven aan hun vrienden / familie. Dit is mijn eerste keer in Rusland en ik hoop dat ik niet snel terug hoef te komen. HR heeft jammerlijk gefaald waarop personeel in het bedrijf werkzaam is en het is duidelijk dat het op controle gebaseerde / financiële HR is, in plaats van een commitment-gebaseerde HR. Hier ligt de focus alleen op financiën en niet op zorg / service, en het is erg moeilijk om met het personeel te communiceren wanneer ze nauwelijks Engels spreken of begrijpen.
02/27/2020
Rutherford

Absolute nachtmerrie en chaos op de luchthaven Sheremetyevo bij het nemen van een aansluitende vlucht.De aeroflot-vlucht zelf was goed (niet geweldig) in termen van service en faciliteiten (geen tv van LHR naar Rusland) maar zodra de vlucht landde op de luchthaven Sheremetyevo, begon de nachtmerrie:1) Gezien het de grootste luchtvaartmaatschappijen van Rusland is, is de vlucht niet gegeven aan de skybridge en zijn passagiers van de vlucht gestapt in de bus bij -3 ° C. Geen probleem maar lees verder ...2) Er was nauwelijks beveiliging of wachtrijbeheer op de luchthaven en iedereen die een vervolgvlucht wilde halen (verbindingsvlucht) werd doorgestuurd naar twee veiligheidspoorten van overal en veroorzaakte een stampende situatie en kinderen die verpletterden onder het gewicht van mensen die naar binnen duwden.Er was geen wachtrij en iedereen mocht de twee bagagecontrolepoorten van overal binnenkomen. Het duurde bijna 1.5 uur ononderbroken duwen en schreeuwen voor mensen om voorbij 10 meter afstand te gaan, terwijl veel mensen hun aansluitende vluchten misten, ondanks dat ze ruim op tijd op de luchthaven aankwamen.Er was zelfs geen enkele bewaker om de wachtrij te beheren. Mijn kinderen waren bijna verpletterd door de menigte en oudere mensen hadden moeite om zelfs te ademen. Ik zou deze vlucht en luchthaven zelfs niet gratis doornemen.
02/27/2020
Stewart

Slechtste luchtvaartmaatschappij waar ik ooit mee heb gevlogen ..Slechtste luchtvaartmaatschappij waar ik tot nu toe ooit mee heb gevlogen.Hier zijn enkele van de problemen die we tegenkwamen tijdens een reis van Londen Heathrow naar de luchthaven Narita in Tokio, met een tussenstop in Moskou.Toen we in Tokio aankwamen en bij de carrousel op onze bagage wachtten, zagen we een doos met een lijst met namen die rondliepen - die zowel de namen van mij als van mijn partners bevatten. Na een bezoek aan de Aeroflot-balie kregen we te horen dat onze tassen nog in Moskou waren en dat we tot morgen moesten wachten om ze te ontvangen. Toen ik vroeg waarom ze Tokio niet hadden gehaald, werd me verteld dat we geen tijd hadden om je koffers op de vlucht te zetten ... Wauw.Hoewel, ik zal eraan toevoegen dat ze tenminste het fatsoen hadden om de tas de volgende avond naar ons hotel te brengen - het had slechter kunnen zijn! We moesten echter dingen kopen om onszelf tot dan toe in stand te houden, wat erg irritant was.-We bestelden Aziatische vegetarische maaltijden voor al onze vluchten, maar ontvingen die maaltijd slechts eenmaal van de 6 maaltijden die we kregen, en 3 van de maaltijden waren ook exact hetzelfde. Een beetje afwisseling zou leuk geweest zijn!Een ander ding dat ik irriteerde, was dat we saaie items kregen als het niet nodig was. Bijvoorbeeld, iedereen die vlees at, kreeg een melkweg met zijn maaltijd terwijl we een sinaasappel kregen .. dit gebeurde voor vrijwel elk dessert. Vleeseters kregen cake en we kregen fruit. Vegetarisch zijn is geen maaltijd. Ik wil gezond eten. Geef me de chocolade en cake. Erg teleurstellend..-Onze laatste vlucht voor onze maaltijd (diner) werd ons door de bemanning verteld dat er geen vegetarische maaltijd voor ons was geboekt. Ik had gebeld om het te organiseren na het boeken van de vlucht en vervolgens de dag voor onze vlucht om te bevestigen, en we hadden vegetarische maaltijden ontvangen op de 3 andere vluchten, dus dat was een beetje verwarrend. Maar we zeiden geen zorgen en gingen in plaats daarvan slapen. Ik werd wakker nadat iedereen had gegeten door een lid van de luchtbemanning die ons vertelde dat er in feite vegetarische maaltijden voor ons waren en we zouden ze graag willen. Op dat moment was ik gewoon overstuur omdat ik wakker werd nadat ik had geaccepteerd dat ze niets voor ons hadden .. maar ik zei helaas dat de maaltijd zo zout was dat ik het eigenlijk niet kon eten!-Tijdens onze retourvlucht van Tokio naar Moskou stond in een aankondiging dat sigarettenrook was gedetecteerd in een van de badkamers, gevolgd door een dreigende boodschap aan degenen die dat deden.Dit was begrijpelijkerwijs in paniek, maar we zagen geen echte reactie van de luchtbemanning, ze leken gewoon door te gaan zoals gewoonlijk en er werd verder niets gezegd.Later in de vlucht gebeurde dezelfde aankondiging opnieuw dat iemand een sigaret op de toiletten had, die opnieuw zonder reactie werd ontvangen.Toen we het vliegtuig verlieten, zag ik geen veiligheid, geen arrestatie van de persoon die dat deed - niets.Waarom zou u ons vertellen en ons er zorgen over maken als u de persoon gewoon toestaat ermee weg te komen? Waarom vind je het oke dat mensen roken in een vliegtuig ?! Als er geen reactie is, vertel je mensen in feite dat het niet uitmaakt of ze roken in het vliegtuig, wat ongelooflijk is.-De kortere vlucht had meer beenruimte dan de lange reis, wat me verschrikkelijke rugpijn gaf voor de eerste paar dagen van onze reis, wat slechts een vreselijke start van de reis was.- Op de langere vlucht werkte mijn tv niet goed. Toen ik mijn lader inplugde, zou de video dat doen en verloor hij de lading door hem aan te sluiten. En bij sommige films zou het scherm constant glitchen.- Het was een complete puinhoop door Moskou, er was geen wachtrijsysteem dus het was echt een kwestie van mensen die voor je duwden te vertellen achter je te moeten gaan omdat niemand op de luchthaven kon schelen wat er aan de hand was. Eerlijk gezegd het slechtste vliegveld waar ik het ongenoegen van heb ervaren.We moesten ook door de veiligheid gaan in Moskou, waar we zagen hoe personeel trays op de grond gooide om onze spullen in te doen, het was zo respectloos en schokkend gedrag - ik heb dit nog nooit in mijn leven gezien.-Een ander irritant ding aan deze luchtvaartmaatschappij is het online inchecksysteem.Toen ik incheckte voor mijn terugvlucht, kreeg ik alleen een instapkaart voor de eerste vlucht en niet de tweede en ik was me ervan bewust dat je een geprinte kopie van de instapkaart nodig hebt wanneer je door Rusland reist, dus ik raakte in paniek.Ik nam contact op met Aeroflot die me vertelde dat ik 24 uur voor de tijd van de instapkaart zou worden voorzien voordat deze zou vertrekken ... waarom ?! Het is een aansluitende vlucht, dus u moet beide instapkaarten tegelijk verstrekken om verwarring en paniek te voorkomen. Uiteindelijk moest ik twee keer een printer vinden, omdat ik me niet realiseerde totdat ik ging afdrukken dat de pdf niet allebei de passen bevatte. Heel irritant.Ik wilde alleen maar toevoegen aan de verzameling horrorverhalen, want ik hoop echt dat iemand het leest en er twee keer over nadenkt om bij hen te boeken voor hun eigen bestwil.Ik wou dat ik de beoordelingen goed had bekeken voordat ik mijn vluchten bij hen boekte, omdat het een enorme vergissing was en ik heb er volledig spijt van. Ik weet nu waarom de vluchten goedkoop waren, maar een beetje geld besparen was het helemaal niet waard voor het gruwelijke dat we bij hen hadden - nooit meer!
02/28/2020
Frederick

Slechtste ervaring ooit. Ze verloren onze bagage, ik had er al mijn waardevolle spullen in. De dekens die ze ons gaven, waren vol haren en toen we om een ​​andere vroegen, hielden ze ons voor de gek door het in plastic te verpakken. Terwijl we bij hen boekten, vroegen we om halal maaltijd was vreselijk en we moesten hongerig blijven tijdens onze vlucht. wanneer koffie werd geserveerd, was het koud. wanneer gevraagd om een ​​warme, kregen ze het weer koud. dus ik ga nooit meer met ze vliegen. schaamte op aeroflot. ze verloren hun cliënt.
03/03/2020
Blood

Deze luchtvaartmaatschappij is de ergste ooit. Op onze vlucht van München naar Tbilisi verloren ze 5 bagage. Ze vonden het later, maar ze stuurden het in een openbare bus naar de eindbestemming. Er was geen beveiliging. Daarom miste Items toen de koffer arriveerde. Ook was het beschadigd. Op dat moment was ik al terug in München. Op onze vlucht terug naar München verloren ze al onze koffers. 2 van de 3 koffers waren beschadigd en er ontbraken items. Aeroflot weigerde claim met domme en onware informatie. Op een dag zeiden ze dit en de volgende dag dat. Uiteraard liegen ze en proberen ze compensatie te sparen. Op elk Plan gebeurt dit met een enorme menigte. Als u zonder gedoe reist, boek dan NIET bij hen. Ik gaf mijn zaak aan Lawenforcement.
03/10/2020
Ubald Eblen

Aeroflot bedroog zijn klanten1. Vlucht SU 291 Hanoi - Moskou Sheremetyevo (HAN-SVO) om 10 uur op 45 april 06 werd uitgesteld tot 2019:13 uur (eigenlijk net vertrokken om 40:14 uur). Aeroflot heeft me dezelfde dag om 16 uur per e-mail op de hoogte gebracht. Dit resulteerde in de annulering van mijn tweede CDG-vlucht Moskou - Parijs (een ticket van Aeroflot SU2 - vertrek om 2460:19 dezelfde dag op 35 april) en leidde tot mijn annulering van Parijs CDG - Amsterdamse bustickets + hotelreserveringen gekocht voor 6 april .2. Zodra ik de vertragingsmelding had ontvangen, belde ik Aeroflot International Help 12 280 592 (ik spreek Russisch) en kreeg ik de belofte dat ze het hotel voor mij zullen regelen als ik 's avonds (291 april) aankom in Sheremetyevo (SU 6). ) omdat ze mijn CDG-vlucht Moskou-Parijs naar de volgende ochtend (7 april) zullen verplaatsen. 3. Via de SU291 ben ik rond 20 uur Moskou-tijd (00 april) in Moskou Sheremetyevo aangekomen. Na een uur wachten in de rij (er waren veel gevallen van passagiers zoals ik, ik denk aan 6 passagiers), keek de eerste officier Aeroflot naar mijn ticket, besprak met zijn collega's ongeveer 150 minuten en vertelde me dat ik moest wacht tot 15 uur om een ​​ander personeel te ontmoeten in "Het Terminal D Aeroflot-kantoor" en dat personeel zal mij de hotelvoucher geven om te slapen, wachtend op de vlucht de volgende ochtend. Nou, ik ging naar Terminal D en wachtte tot 22 uur om een ​​antwoord te krijgen van het Aeroflot-kantoor: - 22:00 uur Aeroflot-personeel vertelde me: kom hier om 23:00 uur terug, we zullen antwoorden! - 23:00: Wij (Aeroflot) wachten op bevestiging-uitnodiging van Hotel! Wacht tot 24:00!- 24:00: Aeroflot heeft geen uitnodiging van Hotel ontvangen! We zijn gewoon (Aeoflot) werknemers, blijven wachten ... Nu hebben we hier geen informatie over, schrijf een klacht als je wilt !?Nu weet ik dat dit de manier is waarop Aeroflot hun klanten bedriegt en martelt! Aanvullende opmerking: Er waren ongeveer 150 passagiers op dezelfde vlucht 6 april SU291 (Hanoi - SVO) met dezelfde situatie als ik, sommigen hadden geluk hotels te krijgen, anderen moesten 10-20 uur wachten, slapen op de vloer (zonder hotel) voor andere aansluitende vluchten naar sommige Europese landen de volgende dag (7 april)! Ze waren allemaal uitgeput, boos en gefrustreerd door de behandeling van Aeroflot! (Ik heb hier enkele foto's en video's aan toegevoegd)Vlieg niet met Aeroflot Russian Airline die zijn passagiers zo bedriegt en behandelt!
03/12/2020
Cioffred

We hebben aeroflot een kans gegeven, veel mensen zeiden dat je met aeroflot had geboekt ... Veel geluk ... We dachten ja ja ....Hier begint het: we betaalden 100 euro meer om stoelen te selecteren, hiermee hoopte ik vanwege mijn lengte (205 cm) dat ik de extra beenruimte zou kunnen boeken, ik zou het zelfs niet erg vinden om een ​​beetje extra te betalen, dit was niet mogelijk, belden we met de luchtvaartmaatschappij en vroegen of ze ze voor ons konden boeken. Dit was niet mogelijk, we zouden dit 24 uur voor het inchecken op de luchthaven moeten doen, we gingen speciaal 24 uur naar de luchthaven om dit te regelen, dit was niet mogelijk, we moesten het doen in Moskou ... Er waren 1.5 uur transfer tijd ....De volgende dag checkten we in en we zeiden OK ... We zullen de extra beenruimte in Moskou repareren, toen we in Moskou aankwamen ... We gingen letterlijk de HEL binnen ... We moesten wachten in een rij met onmenselijke medewerkers die alles behalve vriendelijk, vanwege een vertraging hadden we 45 minuten overstaptijd. We passeerden de hele rij en vroegen andere reizigers of we als eerste konden gaan ... Gelukkig waren ze vriendelijker dan het grondpersoneel jn Moskou. Bij de transferbalie probeerden we de extra beenruimte te krijgen ... Niet mogelijk waren we te laat ... We moesten rennen om de vlucht te krijgen en we waren precies op tijd. Tijdens de vlucht waren er veel rijen met de extra beenruimte vrij. Ik kon niet van stoel veranderen. Zelfs niet mogelijk om ervoor te betalen ... Dit betekent dat ik niet normaal kon zitten omdat ik gewoon niet tussen de stoel en de persoon voor mij paste ... Dat ik niet kon slapen of wat dan ook ... De persoon voor mij ook niet omdat het niet mogelijk om de stoel naar achteren te bewegen vanwege mijn benen ... Voor de terugweg hebben we het anders beheerd, we zijn 24 uur eerder naar de luchthaven gegaan ... geen aeroflot-balie ... 3 uur eerder ... Voor deze vlucht terug hebben we het gehaald ....Met goed humeur aan de gate begint de nieuwe HELL ... 1 uur vertraging vanwege het schoonmaken van het vliegtuig ... We hadden weer 1.5 uur over te dragen ... 10 uur lange vlucht in stress vanwege het personeel dat alleen kan zeggen dat je naar de transferbalie gaat, ik kan je niet helpen ... Deze transferbalie ligt achter de heerlijke veiligheidscontrole van de luchthaven van moskou .... Dus je kunt dit vergeten ... Er gebeurde een wonder na 20 minuten rennen voor mijn leven ... Mijn vriendin aanzetten om ook te rennen ... We maakte het ... Precies ... Maar ... NOOIT OPNIEUW AEROFLOT ..... NOOIT OPNIEUW ... Ik heb nog nooit zo'n lange beoordeling geschreven ... tijdens deze vluchten waren er zoveel mensen die klagen, veel mensen die zo bang en gestrest waren vanwege aeroflot ... Ik wil zelfs geen tijd meer aan dit bedrijf besteden aeroflot .... Maar ik moet mensen WAARSCHUWEN om ervoor te zorgen dat ze een juiste luchtvaartmaatschappij kiezen die vriendelijk en behulpzaam is ...
03/17/2020
Diskson Chavez

Een persoon voelde zich ziek op airplain, het personeel kent geen eerste hulp, glimlacht niet of praat begrijpelijk Engels. We moesten noodlandingen doen, maar ze spraken alleen in het Russisch en andere passagiers moesten vertalen. Hierdoor wachtte de verbindingsvlucht 2 minuten, 2 !!! Toen wilden ze dat ik de nacht op de luchthaven doorbracht en zei dat ik geen visum had, maar niet alle andere passagiers, toen begreep ik dat ze niet wilden betalen voor een kamer voor een enkele persoon, maar dat zegt niet op de regel, maar ze zeggen wel dat als er een hotelkamer zal worden voorzien. Ze gaven me alleen een kamer omdat ik contact wilde opnemen met mijn nationale ambassade om dit te melden. Nooit meer. Mensen worden niet als gelijken behandeld, zijn alleen aardig voor het bedrijfsleven en zijn eerste klasse. Een schande van een bedrijf met waardeloze bemanning, grond en lucht.
03/24/2020
Marquet Lindburg

Ik boekte een retourvlucht met Aeroflot via Travelgetio en kreeg van Travelgetio te horen dat het schema was gewijzigd waardoor er onvoldoende transittijd was - 55 minuten in Moskou Sheremetyevo. De mail spoorde me aan contact met hen of de luchtvaartmaatschappij op te nemen, anders zou ik mijn vlucht en het betaalde bedrag verliezen. Dit is een vlucht van meer dan 1000 euro die ik me niet kan veroorloven te verliezen. Ik bleef 4 dagen geleden contact opnemen met Travelgetio, maar geen reactie per mail. Ik bleef hun klantenservice bellen - 5 keer vanmorgen - elke keer dat ik ophing! Ik was diep gestrest. Toen ik geen andere keus had dan contact op te nemen met Aeroflot, was de dame Maria erg aardig. Ze zei dat het riskant was om binnen 55 minuten door te reizen en zei dat ik opnieuw contact moest opnemen met Travelgenio. Als er nog steeds geen antwoord is, zei ze dat ze iets voor me zal doen. Dit is een grote redding voor mij. Ik heb deze vlucht geboekt zodat ik mijn vader een vakantie in Thailand kan geven. Ik hoop echt dat ik veilig terug naar huis kan gaan zonder me zorgen te maken over transit vanaf nu voor nog eens 2 maanden voor mijn vertrek. Aeroflot, houd er rekening mee dat niet elk bureau verantwoordelijk is, de slechte kunnen uw reputatie schaden.
04/06/2020
Quinton Vangalder

Gisteren moesten ik en mijn man voor onze huwelijksreis naar Tokio vertrekken. We kwamen uit Bologna. Toen de poort voor de vlucht van Moskou naar Tokio werd geopend, gingen we naar de poort en kwamen we in de rij (we waren een van de laatsten) en wachtte geduldig op onze beurt. Ik moet zeggen dat ik zwanger ben in de vierde maand van de zwangerschap. Toen we op het punt stonden binnen te komen (er waren nog enkele mensen voor ons die binnen moesten komen), kreeg ik een ernstige aanval van misselijkheid en ik moest naar het toilet rennen, maar daarvoor waarschuwde ik een medewerker van Aeroflot voor mijn ziekte, ik vertelde hem dat ik naar het toilet moest en dat ik zo terug zou komen. Na mijn snelle stop bij het toilet , Ik keerde onmiddellijk terug naar de poort, maar ze sloten de poort net van mij af (precies 20 minuten voor vertrek, nog geen seconde wachten, ondanks te hebben verteld dat ik ziek was en naar het toilet moest rennen). was niet laat, arriveerde gewoon perfect om 6.40 uur maar ze hadden de poort al gesloten en er was geen kans dat ze dat zouden doen isten (trouwens, je werknemer is allemaal extreem onbeleefd en arrogant). Ik vertelde hen dat ze ons hadden moeten bellen of de laatste oproep voor de vlucht hadden aangekondigd, maar dat deden ze niet. Uiteindelijk moesten we een nieuwe kopen ticket voor de volgende dag (739 €) allemaal op onze kosten, evenals een nacht in het hotel van de luchthaven (123 €) en alle eten en drinken die we moesten kopen op de luchthaven. waren één dag gevangene van de luchthaven, omdat we geen uitzicht hadden om de luchthaven uit te gaan. Het geleden ongemak was enorm en onmetelijk, ook omdat we onze koffers niet bij ons hadden, dus we konden niet veranderen onze kleding, we konden niet goed wassen en we hadden zelfs geen schoon ondergoed. Om nog maar te zwijgen van het feit dat ik de volgende dag medicijnen moest nemen voor mijn zwangerschap, maar ze zaten in de bagage en ik kon niet nemen Je kunt begrijpen dat het ongemak voor iedereen enorm zou zijn geweest, maar voor mij, zwanger in de vierde maand, was het nog erger en Ik kon het niet in woorden beschrijven. Ik kreeg 's avonds een paniekaanval, vanwege alle stress, de nerveusheid en de angst en ik voelde me de hele nacht ziek, waardoor ik niet alleen mezelf, maar ook mijn kind in gevaar bracht.Ik kan nu niet zeggen dat ik dit bedrijf ooit weer zal gebruiken om te vliegen, en ik zou het niemand aanbevelen. Ik zal eigenlijk alle sociale media, mijn Instagram-pagina en elk middel van informatie gebruiken om mensen te informeren over wat ik moest doormaken vanwege jouw gezelschap en wat ik leed tijdens mijn 24 uur van pijn.Het is mijn bedoeling om door te gaan met gerechtelijke stappen wanneer ik terugga naar Italië om mijn rechten te doen gelden en een vergoeding te krijgen voor alle kosten die ik moest dragen, om nog maar te zwijgen over de vergoeding voor geleden fysieke en morele schade, voor alle ongemak, de stress en angst dat een zwangere vrouw nooit zou moeten lijden omwille van haar kind, voor de paniekaanval die ik leed en voor de medicijnen die ik niet kon nemen en die van fundamenteel belang zijn voor mijn zwangerschap, omdat ik daarmee een groot risico loop. , het feit dat we een hele dag werden gekidnapt, we gevangen zaten op een luchthaven (waar geen open of gratis wifi is en waar ik geen goede medische ondersteuning kon krijgen voor mijn behoeften) en we niet in staat waren om zelfs niet om een ​​goede accommodatie voor de nacht te bereiken, naast de smalle ruimte van het luchthavenhotel.PS Ik schreef dezelfde review als een klacht via de Aeroflot-website.
04/13/2020
Galateah

Ik begrijp deze slechte opmerkingen hier niet. Ik stroom de afgelopen jaren meer dan 30 keer met Aeroflot van Europa naar Rusland en soms via Moskou naar Azië. Ik heb nooit vertragingen of problemen gehad. Prijzen zijn goede service is ook prima. Het enige probleem is de luchthaven van Moskou, niet de beste luchthaven natuurlijk.
04/13/2020
Shipp Cristelli

Slechtste vlucht die ik ooit heb gezien. Ik heb extra dollars betaald voor de extra bagage voor mijn reis van New Delhi naar Dublin via een verbinding in Moskou op 27 april 2019.Aeroflot stond me niet toe aan boord van mijn aansluitende vlucht te gaan en zei dat ik mijn bagage moest gaan controleren. Toen ik terugkwam, lieten ze me niet aan boord van de vlucht zeggen dat de poorten gesloten waren. Wie is verantwoordelijk voor deze miscommunicatie? En ik ben niet alleen hier in deze puinhoop. Ze hebben andere passagiers niet toegelaten om aan boord te gaan.Nu ben ik gestrand en opgesloten in de luchthaven voor meer dan 24 uur. Ik heb geen idee waar ik moet slapen en rusten. Ik zal wat eurobiljetten verliezen in de regelingen die ik in Dublin heb gemaakt voor mijn accommodatie en reizen. Zielige ervaring!Ik ben op de luchthaven van Moskou zonder informatie en wacht hopelijk morgen naar Dublin.
04/14/2020
Bashuk Brentson

Ik boekte mijn vlucht van Griekenland naar Thailand, ik betaalde extra kosten om een ​​stoel te kiezen die ik wilde, ze veranderden mijn stoelen zonder enige reden, toen ik ze belde om te zien wat er gebeurde, hadden ze geen idee, geen excuses of een verklaring voor het probleem om het te accepteren zoals het is, ongelooflijk, ze kunnen zelfs geen Engels spreken, geen klantenservice niets, eerste en laatste keer met AEROFLOT slechtste luchtvaartmaatschappij die ik ooit heb moeten behandelen, NOOIT meer
04/15/2020
Teilo Brunsting

Ik betaalde extra voor zitplaatsen vóór onze reis naar Moskou. Mijn selectie was 18 G en 18 F voor beide vluchten. Maar we ontvingen instapkaarten voor 23 rijen in plaats van 18 rijen. 23 is een toiletrij. Ik heb betaald voor niet-geleverde service. Ik heb contact opgenomen met Aeroflot voor terugbetaling, maar ik kreeg geen geld terug. UPD. Ik heb geld van Aeroflot ontvangen, maar breng liever 9 uur vliegen door op een stoel die ik kies.
04/21/2020
Malita Mariam

Ik heb waarschijnlijk meer dan 30 keer met Aeroflot gereisd zonder serieuze problemen. Ik heb zelfs al voor mijn vorige vlucht een aanvraag ingediend voor het mijlenprogramma, omdat ik dacht dat ik tijd moest krijgen om te worden beloond voor mijn loyaliteit en nu pas realiseerde ik me hoe slecht hun klantenservice standaard is in vergelijking met de rest van de bedrijven die in Europa actief zijn.Ik kon mijn aanvraag voor het bonusprogramma niet voltooien vanwege een aantal technische problemen (uiteindelijk vroegen ze me om schermafbeeldingen van mijn stapsgewijze registratie te sturen, wat ik natuurlijk nooit heb gedaan).Hoe dan ook, mijn bagage was tijdens mijn vlucht beschadigd. Eerlijk genoeg gebeuren deze dingen. Ik heb het eerder gehad met FinnAir, Czech Airlines, Austrian en Ukraine. Ik zag de schade op weg naar huis. Blijkbaar is bellen met Aeroflot geen optie, omdat ze nooit de telefoon opnemen, besloot ik om ze meteen een e-mail te schrijven en ... kreeg na 4 dagen een standaardantwoord. Omdat ze nog steeds geen optie was, besloot ik om een ​​nieuwe e-mail naar hen te schrijven, waar ik ontdekte dat niemand iets zou terugbetalen, omdat ik de terugbetaling niet meteen op de luchthaven aanvroeg (???) . Mijn allerlaatste mail bleef onbeantwoord, dus ik ben behoorlijk geïrriteerd door deze klantenservice en ik zal twee keer nadenken voordat ik de volgende keer Aeroflot-tickets voor mij, mijn kinderen of mijn ouders koop. In ieder geval genoeg concurrenten.Onnodig te zeggen dat ik niet meer om hun bonussen geef.
04/21/2020
Ierna Langeveld

Vrienden, heel erg bedankt voor uw uitstekende service en aandacht voor baby's!We vlogen met een baby van Madrid naar Bangkok met een transfer in Moskou. In alle fasen was het personeel vriendelijk en zeer zorgzaam voor kinderen.De aanlegtijd in Moskou was slechts 1:20. In de transitzone werden we actief opgejaagd en iedereen naar voren gebracht tussen een enorme menigte. Heel voorzichtig, terwijl alle half in slaap langzaam dacht.Ik wil apart vermelden dat de kwaliteit van voedsel zelfs in economy class van een hoog niveau is en niet een soort plastic zoals veel luchtvaartmaatschappijen hebben. Als koffie dan alleen natuurlijke niet instant en goedkope Nescafe. Lekkere thee. Ik vlieg vaak en ik moet iets vergelijken.Alle kinderen krijgen pakketten met speelgoed - dit is erg leuk! :)Toen we van Moskou naar Bangkok vlogen, bood de stewardess zelf aan om over te stappen naar de vrije rijstrook waar er geen stoelen voor waren die veel comfortabeler bleken te zijn :)In alle stadia van de vlucht waren er moderne en comfortabele vliegtuigen. Schoon en goed onderhouden tegen lage kosten. Aeroflot - je bent gewoon super! Service :) Ga zo door!
04/23/2020
Normalie Sakina

Over vraag Ik had te laat 3 uur vliegen. Heb je een voorstel voor mij? 2 keer stuur ik mail. Geen antwoord . Geen respect voor vaste klanten
04/25/2020
McNeil Mennecke

Ik adviseer niet om deel te nemen aan het Aeroflot-bonusprogramma of met hen te vliegen als je een keuze hebt. Ze zullen je gewoon verpesten met hun regels die extra interpretatie nodig hebben, wat altijd niet in het voordeel van een klant is, belachelijke verzoeken om hen een kopie van je paspoort in kleur te e-mailen / faxen om een ​​telefoonnummer in je profiel te wijzigen, limiet voor het verlopen van mijlen die je zou denken dat volgens de informatie op hun website 24 maanden na de datum van je laatste vlucht met hen is, maar in feite zal het 24 maanden zijn, min 1 of 2 dagen, afhankelijk van enkele onbekende bewegingen. De sites van hun partners van het programma werken niet goed, het is bijna onmogelijk om iets online te boeken / bestellen zonder ze talloze e-mails te sturen of te bellen. Welke mijlen ze ook beloven voor het doen van activiteiten met hun partners, ze zullen nooit uw account bereiken. Je stuurt ze tonnen kopieën van je bonnetjes, bevestigingen, enz. En je zult weken wachten op hun antwoorden op je vragen als je er ooit een krijgt. Veel succes als je ooit de kilometers kunt gebruiken die je bij ze hebt verzameld. Niet de beste luchtvaartmaatschappij - alle gescheurde en verloren bagage komt van het vliegen met Aeroflot en het slechtste bonusprogramma waaraan ik ooit heb deelgenomen.
04/30/2020
Adamson Parilla

De arrogante, zakelijke en humoristische houding van Aeroflot tegenover 'gewone' passagiers.Ik schreef een klacht waarop ik een stijlvol antwoord kreeg: wij zijn niet schuldig, wij zijn niet verantwoordelijk, u bent niet gerechtvaardigd ... dit is niet ons probleem.Het is gemakkelijk om mijn klacht te lezen, waarin alles wordt beschreven, evenals hun clichéreactie.Het vliegticket dat ik had gereserveerd en gekocht was voor de volgende vluchten:SU 2611 Aeroflot Ljubljana - Moskou 17 februari 2019 11:30 16:35SU 1750 Aeroflot Moskou - Jakoetsk 17 februari 2019 18:10 Ik heb het ticket gekocht bij het bureau in overeenstemming met de voorwaarden voor het kopen van vliegtickets. Ik heb mijn bagage ingecheckt op de luchthaven Brnik (luchthaven Jože Pučnik) in Ljubljana voor de vlucht naar Moskou. In Moskou pakte ik mijn bagage op en bracht deze naar de terminal vanwaar ik mijn reis wilde voortzetten. Omdat de vlucht laat was, was ik te laat voor de terminal en moest ik een nieuw vliegtuigticket kopen dat 601,29 € kostte. Ik geloof dat ik niet verantwoordelijk was voor de late vlucht, noch het bureau waar ik het vliegticket heb gekocht - dit is de reden waarom ik het recht heb om ten minste gedeeltelijk te worden gecompenseerd voor de concrete materiële schade: ik moest een andere betalen vliegticket Moskou – Jakoetsk. Dit omvat niet de kosten van telefoongesprekken, een overnachting op de luchthaven en een hele dag van de toeristische reis die ik eerder had gekocht en niet kon genieten omdat ik te laat op mijn bestemming aankwam. Uitleg: Bij het inchecken in Ljubljana werd mij verteld dat de bagage niet zal worden ingecheckt tot mijn eindbestemming, Yakutsk. Ik stelde 3 vragen:- De check-in dekt niet mijn hele reis tot mijn eindbestemming? NEE- Waarom niet? OMDAT DE VLUCHT MOSKOU – YAKUTSK ALS EEN INTERNE VLUCHT WORDT BESCHOUWD EN HET IS NIET TOEGELATEN IN BAGAGE VAN LJUBLJANA TE CONTROLEREN- Heb ik genoeg tijd om over te zetten? Natuurlijk, je hebt genoeg tijd. Op de luchthaven van Moskou had ik 40 minuten om paspoortcontrole te doen, mijn bagage te halen en van Terminal D naar Terminal B te gaan. Dit ging ongeveer als volgt: - Paspoortcontrole - ongeveer 15 minuten wachten, ik was een van de eerste passagiers- Wachten op de bagage - nog 10 minuten. Aangezien er geen informatievenster in de buurt te zien was, vroeg ik een tolmedewerker om de weg naar Terminal B terwijl ik aan het wachten was. Ze legde mijn opties uit en de geschatte tijd om het te bereiken; ze was sceptisch en dacht dat ik het niet op tijd zou halen. Toen besefte ik ook dat ik extreem weinig tijd had.- Na lang wachten arriveerde de bagage en ging ik met mijn bagage van Terminal D naar Terminal B. - De transfer omvatte een lift, een sneltrein, een andere lift, een roltrap en langere gangen. De hele tijd droeg ik mijn bagage, omdat er veel mensen waren en ik nog meer tijd zou verliezen met wachten op de lift en caddie verwisselen. - Toen ik Terminal B bereikte, zag ik dat ik 7 minuten te laat was voor de instaptijd. Ik benaderde het informatievenster. Na een paar minuten om hen te overtuigen om me te helpen, vertelden ze me alleen dat ik te laat was en dat ze niets kunnen doen. Ze stuurden me naar een ander venster. - De medewerker bij het loket vertelde me dat ik te laat was. Ik probeerde de situatie uit te leggen. Hij stopte nooit met typen op zijn computer, een andere medewerker benaderde hem. Na geruime tijd gewacht te hebben en niemand mij iets had uitgelegd, smeekte ik hen om me te helpen het vliegtuig op te gaan. - Omdat ik het gevoel had dat ze niet begrepen wat ik zei, belde ik een agent bij het toeristenbureau Visityakutia.com en belde ik de medewerker bij het raam. Eerst wilde hij het niet nemen, daarna nam hij het en na een tijdje herhaalde hij alleen dat er niets is dat hij kan doen. - Het vliegtuig vertrok zonder mij. - Met de hulp van mijn agent in Slovenië moest ik een andere optie vinden om Yakutsk zo snel mogelijk te bereiken. Het toeristische programma was gepland om Yakutsk te verlaten en de reis op 28 februari in de ochtend voort te zetten, wat betekende dat de hele reis voor mij zou worden geannuleerd als ik niet op tijd op de plaats van ontmoeting zou zijn.Gezien mijn situatie, geloof ik dat de acties van het Aeroflot-bedrijf onverantwoord waren. Ik kan niet ontdekken wat voor soort fout is gemaakt en waar. Het feit is dat mijn plaatskaartjes zijn gekocht volgens alle regels die deel uitmaken van het systeem van het kopen van vliegtuigtickets en dat ik er alles aan heb gedaan om het vliegtuig met mijn bagage te vangen in de extreem korte periode die ik had. Mevrouw Polona Peček, de eigenaar van het bureau dat optrad als bemiddelaar bij het kopen van de vliegtuigtickets, kwam tussenbeide in deze situatie en vereiste uitleg vanuit het filiaal van uw bedrijf. De antwoorden die ze haar gaven waren verschillend, onduidelijk en niet precies, wat wijst op een fout of een fout in het systeem.Meerdere keren vertelden uw werknemers mij dat ik te langzaam was, dat ik het vliegtuig door mijn eigen fout miste, dat er genoeg tijd was om over te stappen. Theoretisch is dit misschien wel het geval, maar in de praktijk is dit absoluut niet mogelijk. En geconfronteerd met zo'n houding, voelde ik me extreem vernederd, machteloos en bedrogen - en ik reis vaak met vliegtuigen. Uw houding ten opzichte van mij als gebruiker van uw diensten was oneerlijk. Het was absoluut in mijn belang om Yakutsk op tijd te bereiken. Ik ben het die verliest als ik de toeristische reis mis waar ik al voor had betaald. De overdracht van bagage naar mijn eindbestemming was inbegrepen in de prijs van mijn ticket - dit werd niet gerealiseerd door het vliegtuigbedrijf en dit veroorzaakte het genoemde probleem en extra kosten.
05/02/2020
Daley

Aeroflot is de meest vreselijke ervaring die ik ooit ben tegengekomen. Deze mensen leiden hun bedrijf als een dictatuur. Ze zijn koud, onverschillig, hebben geen empathie. Een robot heeft meer compassie dan deze mensen. Het is geen wonder dat ze zo laag in dienst staan ​​en het leven van mensen in gevaar brengen met ongevallen en verwondingen. Blijf weg van Aeroflot. Blijf weg, zeg ik je!
05/03/2020
Dewie Cocozza

Da evitare assolutamente a meno che non vogliate innervosirvi e sprecare tempo prezioso della vostra vita.Ik nam Aeroflot om van Venetië naar Hong-Kong te vliegen en vice versa.Tijdens de vlucht Venetië-Hong Kong missen we onze aansluitende vlucht in Moskou vanwege een vertraging die door hen is veroorzaakt. En zelfs als de andere vlucht ook een Aeroflot-vlucht was, hielpen ze ons helemaal niet en wachtten ze niet op ons (we kwamen precies 1 minuut voor de sluiting bij de gate aan en zeiden ons "we zijn gesloten"). Daarna hebben ze lange tijd gewacht, ze gaven ons nog een vlucht naar Pechino maar ze gaven ons niet het ticket Pechino-Hong Kong. Dus eenmaal in Pechino hadden we veel tijd besteed aan het zoeken naar onze verdomde tickets op een luchthaven waar alleen Chinezen waren en niemand ons begreep. Kortom, we komen aan in Hong Kong met een dag vertraging. En natuurlijk arriveerde onze bagage 2 dagen later. Tijdens HK-Venetië, hetzelfde ongemak. Een van mijn koffers arriveerde 3 dagen later en was kapot !! Aeroflot, we zullen elkaar nooit meer ontmoeten.
05/03/2020
Nabal Mealing

Ze hebben gewoon het schema gewijzigd zonder me op de hoogte te stellen, wat resulteerde in een vertraging van 14 uur en het verliezen van jaarlijkse vrije dagen zonder enige compensatie ..Ik heb ze gebeld en ze lachen gewoon. Schandelijke service.ik heb een claim verzonden en heb er 8 weken over gedaan om een ​​antwoord te geven. Ik moest een dagvlucht vliegen, zodat ik de volgende dag om 9 uur weer kon werken, maar vergeet het maar.ik heb het ticket 5 maanden van tevoren geboekt.Daarom ben ik voor mijn bedrijf in Rusland overgestapt. Als dat niet genoeg is om nooit meer met Aeroflot te vliegen .. Kies verstandig.
05/06/2020
Frannie

Ze zweren je bij het controleren .. waardoor je $ 100 betaalt voor een standaard handbagage die de maattest doorstaat bij alle andere luchtvaartmaatschappijen ... we waren al aan het tweede deel van onze reis naar Israël toen ons werd verteld dat luchtvaartmaatschappijen hun eigen regels hebben ... zo jammer.

Schrijf een review voor Aeroflot Russian Airlines


Handige links