Startpagina > Misc > beoordelingen over Aerobilet

AeroBilet

Reviews: 51 | Arm
Uitzonderlijk
4
Zeer goed
2
Aanvaardbaar
0
Middelmatig
1
Arm
44
01/30/2020
Mildred

Ze geven onze oproepen of e-mails niet terug totdat onze tickets NO-SHOW-tickets worden. Er is geen manier om contact met hen op te nemen na het boeken van de tickets.Dit online bedrijf is zo onprofessioneel; zo onmenselijk.We moesten 2 van onze tickets annuleren en wijzigen omdat onze paspoorten werden gestolen. We hebben ze wanhopig gebeld en 1 week gemaild ... Geen antwoorden; Geen antwoorden....Ze geven gewoon niet om de problemen van klanten na ...Ban dit bedrijf mensen .....
01/30/2020
Fanchette Paulsen

Ik boekte mijn zoon via Aerobilet voor een vlucht op doorreis door Canada. Ze hebben geen problemen aan de orde gesteld over de noodzaak van een transitvisum en omdat hij er geen had, mocht hij niet aan boord van de vlucht. Sindsdien probeer ik contact met hen op te nemen voor een annulering, maar niemand neemt de telefoon op en ze sturen je e-mails niet terug. GEBRUIK DIT BEDRIJF NOOIT. Ik heb ze voor het eerst gebruikt en dit zal de laatste keer zijn.
01/30/2020
Sklar

Geachte heer / mevrouw, Goedendag!!!Zoals u weet, is alle JetAirways-vlucht geannuleerd, dus geef mijn terugbetaling van dit ticket zo snel mogelijk terug. BedanktSajid
01/30/2020
Wescott Dakch

Ik zal nooit meer bij AeroBilet boeken. Een van mijn vluchten was geannuleerd, dus ze boekten me op een andere vlucht die een uur aankomt nadat mijn aansluitende vlucht al is vertrokken. In de afgelopen 10 dagen heb ik e-mails verzonden, de livechat geprobeerd (die nooit werkt) en geprobeerd te bellen. (Een keer stond ik ruim een ​​uur in de wacht voordat ik het opgaf.) Nog steeds niets. Als Aerobilet dit daadwerkelijk leest en me helpt, is mijn PNR SLNJPW. Dit is het slechtste reisbedrijf dat ik ooit heb gebruikt.
01/30/2020
Evita

Ik heb mijn vlucht rechtstreeks via s7-luchtvaartmaatschappijen geannuleerd vanwege visumproblemen ...Maar ze vertelden me dat aerobilet de terugbetaling zal verwerken ... toen ik contact opnam met het aerobilet zeiden ze dat "ze geen toegang hebben tot het luchtvaartsysteem vanwege technische problemen in hun systemen.Neem contact op met de betreffende luchtvaartmaatschappijen voor al uw transacties. "Toen nam ik opnieuw contact op met s7 airlines, deze keer antwoordde s7 airlines: "Het is onmogelijk om een ​​terugbetaling van onze kant te doen. U moet uw uitgevende instantie aanvragen.Helaas kan het niet van onze kant worden gedaan. Wij verzoeken u vriendelijk het bureau aan te vragen waar het ticket oorspronkelijk is uitgegeven. "Ik word doorgegeven tussen s7 luchtvaartmaatschappijen en aerobilet ...Ik hoop gewoon een terugbetaling te krijgen ... maak dit alsjeblieft niet zo stressvol ...
01/30/2020
Siloam

Ik heb contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappijen op basis van uw verzoek en zij weigeren wijzigingen aan te brengen en u gevraagd om hen rechtstreeks te bellen om de wijziging aan te vragen. Je vertelt leugens. Ik heb je al eerder laten weten dat Airlines me heeft verteld dat ze het ticket niet kunnen wijzigen omdat het niet door hen is geboekt, maar via jou. Als u serieus bent en technische problemen hebt zoals u beweerde, moet u uw deel doen door een officieel verzoek aan luchtvaartmaatschappijen te sturen om het van hun kant te veranderen, maar u hebt dit tot nu toe niet gedaan. Het lijkt erop dat ze echt SCAM zijn. Ik heb geprobeerd contact met hen op te nemen om de reisdatum te wijzigen, ze beantwoorden geen telefoontjes en doen niets.Ze beweren rechtstreeks contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappijen die ontkennen om te helpen, evenals het online ticket is.
01/30/2020
Sherwood Lesmerises

Een vlucht geboekt met aerobillet, nodig om de retourdatum te wijzigen, ze zeiden dat ze niet in staat waren vanwege een systeemfout en ik moest contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij, contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij die legaal zei dat ze de vlucht niet kunnen wijzigen zoals ik bij een derde had geboekt (aerobillet) wie als ze zelf contact zouden opnemen met de luchtvaartmaatschappij, ze het gemakkelijk konden wijzigen, ik heb het callcenter 5 keer gebeld zonder dat het antwoord tien minuten in de wacht werd gehouden voordat het werd afgebroken, de e-mailrespons was nutteloos en herhaal de telkens dezelfde vooraf geschreven regels,
01/31/2020
Roberts

Mijn advies voor jou als je eenvoudig Engels begrijpt. Gebruik nooit de Aerobilet-app of hun services in het algemeen.Ik had een pijnlijke ervaring! Als ik genoeg tijd heb om er doorheen te gaan! Zal deze review updaten.Mijn standaardfeedback voor elke service, ongeacht welk probleem, geef ik meestal de beste feedback.Deze is een uitzondering op de regel op een teleurstellende negatieve manier. Ik dank God dat ik deze recensie kan schrijven voor diegenen die erover nadenken om hun services te gebruiken om op de hoogte te zijn!Er zijn veel betere aanbieders op de markt. Overweeg beter een ander platform te gebruiken.
01/31/2020
Cherey

Ik heb geprobeerd een week te bellen, heb 3 e-mails en 2 online formulieren verzonden omdat ik mijn vluchtdatum moet wijzigen !!!! Ik heb gewoon iemand nodig om bij me terug te komen !!! Dit is krankzinnig - ik heb rechtstreeks contact opgenomen met BA en dit moet via jou worden geboekt!
01/31/2020
Fidellia Squiers

Slechtste ervaring ooit! Bellen en e-mailen met Aerobilet-kantoren wereldwijd en ondersteuning, geen antwoord gedurende twee weken! Mijn vlucht is morgen en ik kan niet gaan, dus ik ga gewoon USD 600 verliezen vanwege de buitengewoon slechte service van Aerobilet! Dit is belachelijk! Ik nam zelfs contact op met hun Facebook, maar absolute stilte. Geen terugbetaling! Geen verandering! Geen e-mail! En morgen in plaats van te werken in kantooruren, ga ik Aerobilet-kantoren wereldwijd opnieuw bellen in de hoop dat ik ze op de dag van mijn vlucht naderhand zal bereiken ... PNR: ZERCSW
01/31/2020
Kimitri

Boek nooit een ticket van aerobilet.Aerobilet beantwoordt nooit e-mail of beantwoordt geen oproepen als het gaat om het wijzigen van een ticket of het wijzigen van de details van het ticket.
01/31/2020
Vorster Akbar

Ik probeer sinds 4 dagen contact op te nemen met de klantenservice ... 100 oproepen en e-mails - geen antwoord! Ik moet mijn vlucht wijzigen, neem eindelijk contact met mij op: PRN ZNEHIK
01/31/2020
Kip Schmollinger

Pathetische service van aerobilet gereserveerde tickets voor reis op 23 december en wil de reis tot 23 november voorbereiden en proberen de laatste 10 dagen contact met hen op te nemen geen klantenservice e-mailde ze msgs probeerde alles, maar uiteindelijk had het geen zin wanneer ze verbinding hadden, zeiden ze dat je het aan luchtvaartmaatschappijen hebt gevraagd voor het veranderen van data hebben ze daar zelfs geprobeerd, ze zeiden dat je tickets van aerobilet had geboekt, dus hoef je alleen van daar te veranderen, toen ze zeiden dat we technisch probleem van onze kant hebben, kan er niets worden gedaan, echt zo'n zielige service zal nooit meer tickets van aerobilet boeken
01/31/2020
Rintoul

Ik wil de naam in mijn tickets wijzigen zodat deze overeenkomt met die in mijn paspoort voor mijn boeking KXMY2N en ik heb per e-mail contact opgenomen. Ik heb geen reacties van je ontvangen. Neem zo snel mogelijk contact met me op. Dit is mijn contactpersoon op Facebook en dit is mijn contact nummer 00971502802296
01/31/2020
Leda

Mijn naam is Pradeep en ik moet mijn ticket onmiddellijk verzetten. Ik heb geprobeerd contact op te nemen via oproepen, e-mail, online formulieren en geen van hen reageerde. Mijn oproepen stonden voor altijd in de wacht. Dit is vals spelen. Ik onderzoek opties om dit juridisch te laten escaleren.Mijn PNR: ZBBQTX
01/31/2020
Kaufman

Tickets Kiev naar Bangkok geannuleerd. Niemand beantwoordt geen telefoon, geen e-mail. Hoe contact te maken met Aerobilet ????
01/31/2020
Ava Sfatcu

Slechtste service ooit. Ik heb mijn Jet Airways-terugbetaling van 40 duizend Indiase roepie nog niet ontvangen. Het is meer dan 7 maanden. Binnenkort juridische stappen genomen heb ik mijn vlucht geboekt in februari 2019 voor 6 juni 2019. Mijn ticket op 3 april geannuleerd vanwege het sluiten van Jet Airways .. Maar hebben mijn restitutie van 40000R's nog steeds niet ontvangen ... Wanneer ik Aerobilet mail, hebben ze hun standaard antwoord dat ze geen bericht hebben ontvangen van Jet airways. Wanneer ze het bericht zullen bekijken. Ze zullen het ons laten weten. Maar mijn vraag is wanneer ik boekingen bij aerobilet heb gedaan, het is hun verantwoordelijkheid om de terugbetaling te geven.
02/01/2020
Triny Babington

Ik heb momenteel een slechte tijd met AEROBILET nu, omdat de respons van de klantenservice zo slecht is. Ik vroeg om een ​​annulering en terugbetaling van een vlucht en ik ga via Aerobilet en Flynas Airlines waarbij ze me hier en daar laten gaan. Zojuist heb ik bij de luchtvaartmaatschappijen bevestigd dat de vlucht is geannuleerd en dat ik alleen maar met Aerobilet moet communiceren voor het restitutieproces.Ik wil AEROBILET verzoeken om de terugbetaling zo snel mogelijk te verwerken.PNR: MOUMJX AIRLINE PNR: RCJ9RQLAATSTE NAAM: ELADAWI
02/01/2020
Charron Milbrath

Ik probeer de afgelopen 10 dagen contact op te nemen met de klantenservice van aerobilet. Geen antwoord. Geef me een antwoord, want vandaag is mijn geplande reisdatum .. Ik moet de datum opnieuw plannen .. PNR: JGQHQR
02/01/2020
Engle Rajiya

Ik had het ticket gekocht bij AeroBilet en mijn vluchttijd voor retourverbindingen is gewijzigd en ik ben niet op de hoogte gebracht. Is er een niet-overeenkomend schema dat mijn eerste vlucht de laatste tijd een uur later aankomt dan mijn aansluitende vlucht? Waarom is zo'n grote fout mogelijk? Mijn PNR-nummer is LIXOUD vriendelijk helpen.
02/01/2020
Magill

mijn vlucht op 11/11/2019 om 2 uur en ik wil het veranderen ik bel je vaak en antwoord niet van je Vertel me wat ik kan doen om de vlucht te veranderennom: AUHQTX
02/01/2020
Mook

Ik probeer mijn achternaam toe te voegen, want toen ik de kaartjes kocht, heb ik alleen mijn tweede naam Ik probeer de klantenservice te bellen, maar ze geven geen antwoord en als ik e-mail, zeggen ze dat dit niet onze problemen zijn. Ik weet nu niet wat ik moet doen als ik niet bel
02/02/2020
Shelbi Mourad

Niemand beantwoordt de klantenservice-hotline. Onverwelkomend. Onjuiste informatie over passagiersgegevens gecodeerd. Ik moet nu terugbellen, PNR: ZATMJQ
02/02/2020
Marlene

Ik beveel dit bedrijf niet categorisch aan. Het bedrijf reageert niet op brieven. Ik heb mijn tickets twee weken niet kunnen annuleren. Dit bedrijf retourneert geen tickets
02/02/2020
Binah Chasen

Ik probeer een ticket te annuleren en het ondersteuningsteam zegt dat ik contact moet opnemen met de luchtvaartmaatschappij.ik heb een terugbetaling en annulering nodig van uw website, niet van de luchtvaartmaatschappij !!!!
02/02/2020
Caldera Campman

Beste Aerobilet, Hartelijk dank voor uw snelle reactie en actie op mijn zaak.Met vriendelijke groet, Wajdi
02/02/2020
Faxun Lamonica

Ik had een vreselijke ervaring met aerobilet, geen van de nummers werkt en ze blijven maar betalen voor het telefoontje waarop nooit is gereageerd. Ik moest een ticket annuleren dat per ongeluk was geboekt. Ik heb ze gemaild, een bericht achtergelaten op de chatoptie op de website en geprobeerd ze meerdere keren te bellen. Kan echter geen enkele reactie van welke bron dan ook ontvangen. Het was echt dringend omdat de tkt moet worden geannuleerd omdat het vluchtschema voor de volgende ochtend was. Na een slapeloze nacht en meerdere pogingen kon ik echter niet eens iemand van het bedrijf bereiken.Het is echt verschrikkelijk !!!!
02/06/2020
Winter Sylvan

Het slechtste bedrijf waar ik ooit kaartjes heb gekocht.Ik koos voor de vlucht, vulde alle formulieren in en betaalde geld voor kaartjes. Maar nadat het geld van mijn kaart was gehaald, kreeg ik het bericht dat er geen tickets voor deze vlucht waren.Ik belde om te ondersteunen - ze keurden goed dat ze geld hadden ontvangen en geen tickets hadden verstrekt en zeiden dat dat geld zou opleveren.Het was bijna onmogelijk om te bellen voor ondersteuning, ik belde in totaal minstens 20 keer en wachtte meer dan 2 uur om 5 minuten te praten.En opnieuw zeiden ze dat het terugkwam, maar ik heb nog geen geld ontvangen.Update: ik heb een bericht achtergelaten in de chat en de volgende dag heeft de ondersteuning me gebeld om te bevestigen dat het geld van hun kant is terugbetaald. In 3 werkdagen keerde het geld terug naar mijn kaart.Het lijkt erop dat niet genoeg mensen worden ondersteund.
02/13/2020
Pauiie

hallo iedereen,Dus net als jij heb ik geprobeerd mijn geld terug te krijgen. U kunt het beste contact opnemen met uw bank en de kosten betwisten. Als u voldoende reden heeft, zal de bank u helpen. Ze beloofden dat ze zullen helpen na het herzien van mijn zaak.alsjeblieft hetzelfde en laat dit bedrijf wat geld verliezen, zelfs als het maar een beetje is.
02/17/2020
Cherida

Op 30 mei 2019 moest ik met mijn vrouw naar Toulouse vliegen. Maar vanwege ziekte en de aanstaande operatie werd hij gedwongen de vlucht te verlaten. Nadat na drie maanden een kopie van het medische certificaat van de kliniek aan Aerobilet was verstrekt, werd het geld voor de ongebruikte twee tickets volledig overgeschreven naar de kaart. Hoewel tickets tegen een tarief onherroepelijk werden geacht. Dank aan het Aerobilet-team voor het verrichte werk. Ik zal hun diensten blijven gebruiken.
02/22/2020
Ingalls

zeer goede ervaring met Aerobilet ... ik heb 2 tickets geannuleerd en ze hebben mijn geld in minder dan 1 week terugbetaald .... jongens.
02/23/2020
Cicely Pedrick

Aerobilet staat mijn 15 maanden oude baby niet toe om met mij mee te reizen !! Ik heb een vliegticket gekocht met Aerobilet en ik wil dat mijn zoon (15 maanden oud) met me reist, maar Aerobilet wil hem niet toevoegen aan mijn ticket !!! ??? Ze willen me mijn geld niet terugbetalen, ook al bieden ze geen oplossing voor het probleem. Wat kan ik doen???
03/08/2020
Secunda

Nu doen ze zaken met betrekking tot terugbetalingen, ze nemen 130 $ in plaats van 40 USD, ik stuurde tariefregels van GDS, zegt nog steeds 40 USD luchtvaartmaatschappijen, 20 $ servicekosten, 25 dollar transactiekosten en wat kosten ... Ik zei wat kosten, zeggen ze dat we het systeem niet automatisch berekenen)))Hier is PNR - UWGIRY, de vlucht zal zijn op 10 oktober ILTIFOTKHON KOBILOVA 30.01.1980 210.00 97.19 .00 -21.50 285.69 USD werd gekocht ....Dit is jouw antwoordVoor elke passanger 154 Usd. voor restitutiebedrag. Bevestig je En dit...Ik bereken uw terugbetaling niet, het systeem doet dit automatisch. Bevestig je of niet?Ik heb het geboekt voor 285 USD, je neemt 131 USD, betaalt slechts 154 USD ... HIER ZIJN LUCHTVAARTREGELS ANNULERINGEN ELKE TIJD CHARGE USD 40.00 VOOR ANNULEREN / TERUGBETALING. KINDEREN / KINDERKORTINGEN VAN TOEPASSING. AFGEWEZEN VOOR DE DOOD VAN PASSAGIER OF FAMILIELID. -------------------------------------------------- 12. TERUGBETALING VAN ONGEBRUIKTE BELASTINGEN EN YQ / YR TOESLAGEN TOEGESTAAN BINNEN EEN JAAR - VOOR ONGEBRUIKT TICKET VANAF DE DAG VAN TICKETAFGIFTE. - VOOR GEDEELTELIJK GEBRUIKT TICKET NA VERTREK VAN DE DAG VAN EERSTE VLUCHT. --------------------------------------------------JE WEET WAT, HET IS RIDICILOUS !!! HIER IS GDS-REGELS IN AMADEUS EN SABER EN GALILEO FQN01 * PE** REGELS DISPLAY ** BELASTING IS VAN TOEPASSING SURCHG KAN REGELING TOEPASSEN08OCT19 ** 08OCT19 / KC ISTTAS / NSP; EH / TPM 2083 / MPM 3313LN FARE BASIS EIGEN USD RT B PEN DATA / DAGEN AP MIN MAX R01 SOWKC 210 S + - - + + - - RFCL: SOWKC TRF: 4 REGEL: KC03 BK: SPTC: ADT-VOLWASSEN FTC: SIP-ONEWAY ONMIDDELLIJKE AANKOOPPE.PENALTIES WIJZIGINGEN ELKE TIJD CHARGE USD 40.00 VOOR REISSUE / REVALIDATIE. KINDEREN / KINDERKORTINGEN VAN TOEPASSING. AFGEWEZEN VOOR DE DOOD VAN PASSAGIER OF FAMILIELID. LAAD USD 50.00 VOOR NO-SHOW. KINDEREN / KINDERKORTINGEN VAN TOEPASSING. AFGEWEZEN VOOR DE DOOD VAN PASSAGIER OF FAMILIELID. NOTITIE - 1. AFWIJZINGEN MOETEN WORDEN BEWIJZEN DOOR DOODCERTIFICAAT PAGINA 1/9 ANNULERINGEN ELKE TIJD CHARGE USD 40.00 VOOR ANNULEREN / TERUGBETALING. KINDEREN / KINDERKORTINGEN VAN TOEPASSING. AFGEWEZEN VOOR DE DOOD VAN PASSAGIER OF FAMILIELID. PAGINA 5/9>md LAAD USD 50.00 VOOR NO-SHOW. KINDEREN / KINDERKORTINGEN VAN TOEPASSING. AFGEWEZEN VOOR DE DOOD VAN PASSAGIER OF FAMILIELID. NOTITIE -HET IS ERG SLECHT VOOR UW REPUTIE OM VERKEERDE INFORMATIE AAN HET NETWERK TE ZETTEN
03/13/2020
Tim Lacina

Ik heb een bericht ontvangen waarin staat dat mijn vluchttijden zijn gewijzigd. om te voldoen heb ik geen antwoord voor de telefoontjes van aerolilet UAE. en antwoord voor het contactformulier dat ik drie keer heb verzonden. (PNR GHRQXG).
03/13/2020
Gunas

Ik kreeg een e-mail voor correctie zodra ik mijn reactie binnen 15 minuten plaatste. Ze hebben met mij gecoördineerd en mijn vlucht geüpgraded. Hoe spijtig de ervaring ook was, ik zou de snelle ondersteuning graag willen waarderen.Zullen hun service blijven gebruiken nadat ze deze klantenondersteuning hebben gezien.Origineel probleem:Ik had een boeking die moest worden verplaatst. Ten eerste zijn ze moeilijk in de wacht te zetten, moest ik bellen, apps en e-mails proberen om contact te krijgen. Maar toen ze de verandering aanbrachten, boekte ik een economy class-ticket in plaats van Business-class, wat mijn oorspronkelijke ticket was.Ze hebben niet eens gealarmeerd of bevestigd of ik ok was. Ze bevestigden alleen de timing en brachten mijn dubbele prijs in rekening voor annulering.Nu heb ik extra geld op mijn portemonnee dat ik niet kan gebruiken of krijg terugbetaald, waarom zou ik me dan in de eerste plaats betalen ?? !!Het is al 12 uur en meer en ik kreeg alleen een generiek bericht waarin me werd gevraagd nieuwe vluchtgegevens te geven als je je vlucht wilt wijzigen. Ik wil gewoon upgraden naar business class, wat hun fout was om in de eerste plaats als economie te boeken!
03/14/2020
Monika

Ik probeer sinds de afgelopen 4 dagen contact op te nemen met de klantenservice, maar mijn telefoon blijft altijd 30 minuten in de wacht staan ​​en wordt verbroken zonder dat ik met een agent ben verbonden.Ik heb al een e-mail gestuurd om hetzelfde antwoord te annuleren. Contact opnemen met luchtvaartmaatschappij. Ik bel al lucht. Ze zeiden. Bel het agentschap. Ik verwacht niet dat dit van u zal gebeuren.
03/14/2020
Bora

Zeer slechte klantenservice, ik heb het nummer gebeld en een meisje dat geen Engelse respondent spreekt en zegt dat ik mijn ticket niet kan wijzigen, ik zal deze website nooit meer gebruiken.
03/15/2020
Richmound

Ik zal nooit meer met aerobilet boeken. NOOIT! ze antwoorden altijd dat ze technische problemen hebben, maar tot nu toe kunnen ze het niet oplossen. Ze kunnen zelfs niet goed antwoorden op omboekingen en terugbetalingen van tickets. Ze antwoorden altijd om contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij. Hoe mogelijk kan de luchtvaartmaatschappij het geld terugbetalen als ze de betaling niet hebben ontvangen. we betalen bij aerobilet, dus aerobilet is verantwoordelijk voor terugbetaling, niet de luchtvaartmaatschappij!
03/17/2020
Aili

Ik heb al eerder geïnformeerd dat luchtvaartmaatschappijen me vertelden dat ze het ticket niet kunnen terugbetalen omdat het niet door hen is gekocht, maar via jou. Als je serieus bent en een technisch probleem hebt zoals je beweerde. Je moet je deel doen door een officieel verzoek aan de luchtvaartmaatschappij te sturen naar mijn ticket terugbetalen.Ik neem gewoon rechtstreeks contact op met de luchtvaartmaatschappij, ze weigeren mijn situatie te behandelen. Vertel me alsjeblieft niet om dit probleem zelf op te lossen. Dat is een vergissing en je moet een oplossing vinden als je een technisch probleem hebt.Dit is een antwoord van een aerobilet: we kunnen geen actie ondernemen vanwege de technische problemen met ons systeem. Neem contact op met de luchtvaartmaatschappij.
03/19/2020
Tatum Buening

Ik gaf je de beste prijs omdat 1. Je de zeer betaalbare prijs had. 2. Mijn familie stroomt onlangs met u mee 9.10.2019 vlucht RL7536. Het spul was erg aardig en behulpzaam en de reis was zeer aangenaam Heel erg bedankt!
03/24/2020
Just Bellin

Ik probeer contact op te nemen met de klantenservice via oproepen, e-mails. maar geen reactie. Ik wil mijn ticket wijzigen van 16 november in 30 november, maar tot nu toe is er geen reactie. voor Godsake pls reageren. Mijn PNR is UBBIRM. Nog maar twee dagen over van mijn vlucht en ik heb ook geen idee dat ik op zaterdag of 30 november zal reizen.
03/25/2020
Sampson Alex

Ik probeer sinds de afgelopen 4 dagen contact op te nemen met de klantenservice, maar mijn telefoon blijft altijd 30 minuten in de wacht staan ​​en wordt verbroken zonder dat ik met een agent ben verbonden.Zielig. Zou deze website nooit meer gebruiken
03/27/2020
Forester Selvey

Aero billet klachtnummer: [# 1263873] DiğerPNR #: PNR: ZDYQJBHallo.dus na vele pogingen kreeg ik een antwoord waarin werd bevestigd dat mijn restitutie (die trouwens niet eens het volledige bedrag was - 280 $ in plaats van 380). binnen 10 werkdagen (vermoedelijk op 20 november 2019) wordt voltooid, maar ik heb alles ontvangen tot datum !!!!Ik heb meerdere keren geprobeerd contact met je op te nemen, maar zoals gewoonlijk geen antwoord.het klachtnummer is [# 1263873] Diğer. Citaat: "Beste gebruiker,Uw annulering van uw ticket is voltooid. U kunt de terugbetaling binnen 10 werkdagen controleren met uw creditcard die u bij uw aankoop hebt gebruikt.Bedankt voor het kiezen van Aerobilet,Groeten.Zie ook mijn vorige klacht, die tot nu toe geen antwoord kreeg:Hallo,ik heb geprobeerd contact met je op te nemen en je 2 e-mails te sturen, maar geen antwoord. Ik heb mijn boeking ontvangen, maar ik neem nu contact op met Egypt Air en ze zeggen dat mijn boeking is geannuleerd op dezelfde dag dat ik heb gemaakt. Bovendien werd het geld afgetrokken.dit volledig onaanvaardbaar, krijg ik mijn geld terug ?? ik moet nu nog een vlucht boeken !!!PNR: ZDYQJB "Geef me zo snel mogelijk een update, dit is volledig onaanvaardbaar !!!!!!
03/30/2020
Franza Holterman

Ik boek een ticket bij dit bedrijf en ...Ik boek een ticket bij dit bedrijf en ze vermeldden niets over de regels voor terugbetaling en annulering en toen ik contact opnam met de klantenservice, vertelden ze me dat de regels van de luchtvaartmaatschappij geen terugbetaling van je ticket toestaan ​​en dat dit niet in mijn ticket werd vermeld, en Ik heb contact opgenomen met de klantenservice voor de luchtvaartmaatschappij en ze vertelden me dat ik opnieuw contact moest opnemen met het reisbureau met aerobillet, maar ze geven geen antwoord en negeren mijn e-mails en geen klantenservice kreeg mijn telefoontjes die ik probeerde contact met hen opnemen, maar niemand heeft mijn klacht opgelost 1242967, ik raad ze niemand aan.
04/02/2020
Winstonn Sochocki

bedankt voor het supportteam. Hoewel ze de oproep niet bijwoonden met e-mailcommunicatie, hebben ze het probleem opgelost. Bedankt aerobilet.
04/13/2020
Iseabal

Een vlucht geboekt op 8 april met Jet Airways via Aerobilet. Later werd aangekondigd dat de luchtvaartmaatschappij geen vluchten meer zou uitvoeren en failliet zou zijn gegaan.Per e-mail Aerobilet op 7 mei gevraagd over het terugbetalingsproces. Ze reageerden prompt op 8 mei met het volgende"Jet Airways heeft alle binnenlandse en internationale vluchten opgeschort. We hebben een annuleringsformulier voor volledige terugbetaling aan de luchtvaartmaatschappij ingevuldHoud er rekening mee dat het proces 30-40 dagen duurt en als u na 40 dagen nog steeds uw volledige restitutie niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. "Nadat ik geen verdere informatie en geen terugbetaling had ontvangen, nam ik op 29 juli opnieuw contact met hen op om een ​​update van mijn terugbetaling te vragen.Opnieuw antwoordden ze onmiddellijk op 30 juli met het volgende"Uw terugbetalingsformulier is niet goedgekeurd. Het duurt enige tijd voordat het wordt goedgekeurd. Uw kaart wordt terugbetaald na bevestiging."Sindsdien heb ik ze vier keer gemaild, maar ze zullen niet meer op mij reageren. We hebben natuurlijk geen terugbetaling ontvangen. Vandaag besloot ik ze te bellen. Ik heb 3 keer gebeld, maar elke keer legden ze de telefoon op me neer en werd er niets bereikt. Dit kostte me ook behoorlijk wat geld om Turkije te bellen, naast het verlies dat ik lijd op de ticketprijs.Er is geen methode om contact op te nemen met dit bedrijf. Er is geen restitutie na 5 maanden.Voorkomen.Update - december 2019.Aerobilet reageren op Trustpilot maar nergens anders. Nog steeds geen restitutie. Nog steeds geen antwoord op e-mails. Nog steeds geen manier om ze te bellen.
04/18/2020
McNully

Mijn account is tweemaal gedebiteerd voor een mislukte reservering van een vliegticket en moet nog worden terugbetaald. Ik verspilde mijn geld door één uur te bellen en geen enkel antwoord op mijn e-mail. Referentienummer 260022 en 211930
04/23/2020
Kilk

Ik heb wel geboekt bij Aerobillet,En vlucht geannuleerd, nog steeds wachten op terugbetaling sinds vele maanden. Luchtvaartmaatschappij zei contact agent.=======================Op zaterdag 18 mei 2019, 3 uur schreef info op jetairways.com:Beste gast,Accepteer onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft veroorzaakt door de annulering van de vlucht.Met betrekking tot uw e-mail, moet u er rekening mee houden dat annulering of terugbetaling moet worden verwerkt via de bron waar het ticket is geboekt.We hebben de nodige opmerkingen voor uw agent bijgewerkt om een ​​volledige terugbetaling te honoreren. Houd er ook rekening mee dat deze e-mail kan worden beschouwd als een kwijtscheldingsinstantie en u verzoeken vriendelijk contact op te nemen met uw reisportal-team of uw reisagent voor de terugbetaling.Hoogachtend,Jet Airways-team==================Aandacht! Je vluchtgegevens zijn gewijzigd. Geachte PRAVINKUMAR PATIL, uw vlucht met PNR: T9ZFQU is gewijzigd. Houd rekening met de onderstaande wijzigingen en werk uw vluchtinformatie bij.U moet contact met ons opnemen via destek op aerobilet.com of LiveChat op de website of 444 000 3 om uw nieuwe vluchtgegevens te bevestigen. Nieuwe vluchtinformatie Vluchtnummer van naar klasse Status9W563 23:00 - 08.06.2019 King Fahad Arpt (DMM) 04:50 - 09.06.2019 Chhatrapati Shivaji (BOM) W *********** Annulering van de vlucht *************** 9W564 21:45 - 16.07.2019 Chhatrapati Shivaji (BOM) 23:20 - 16.07.2019 King Fahad Arpt (DMM) W Vluchttijd gewijzigd Oude vluchtinformatie Vluchtnummer van naar klasse Status9W563 23:00 - 08.06.2019 King Fahad Arpt (DMM) 04:50 - 09.06.2019 Chhatrapati Shivaji (BOM) W Geen wijzigingen 9W564 19:55 - 16.07.2019 Chhatrapati Shivaji (BOM) 21:15 - 16.07.2019 King Fahad Arpt (DMM) W Geen wijzigingen
04/24/2020
Opportina Gongora

Mijn vlucht werd op 13 mei 2019 geannuleerd, maar toch heb ik geen restitutie en een juiste reactie van jouw kant ontvangen. Dus probeer mijn zaak PNR 30ZHG8 op te lossen
04/26/2020
Fein Berlinger

SCAM!We boeken ons ticket 2 weken geleden. Ten eerste vroegen we hen om meer kg toe te voegen in onze bagage, maar ze antwoordden ons dat ze geen optie voor de bagage hebben. De 1e was toen we besloten om onze vluchtdatums te wijzigen vanwege onze conflictschema's. Ik stuurde een e-mail naar aeroobilet-ondersteuning om de datums te wijzigen, maar ze vertelden ons opnieuw dat ze niets konden veranderen en adviseerden ons om contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij zelf. Wat df! ze kunnen alleen geld accepteren, maar ze kunnen ons niet helpen als we hulp van hen nodig hebben. Slechtste bedrijf ooit! Hilarisch bedrijf !! Kies nooit aerobilet als je een legitiem boek in de luchtvaartmaatschappij zelf wilt.Opmerking: toen ik om een ​​volledige terugbetaling vroeg, bleef aerobilet vrij en negeerde ons verzoek.
04/26/2020
Bacchus Naderi

Ik heb een tweerichtingskaart gereserveerd en vervolgens heeft de luchtvaartmaatschappij het retourticket gewijzigd dat het één dag laat aankomt met een ontslagtijd van meer dan 2 uur. Nadat ze meer dan 24 maanden contact met hen hadden opgenomen en meer dan 2 e-mails hadden uitgewisseld, hebben ze mijn probleem niet opgelost. Ze blijven maar zeggen dat de luchtvaartmaatschappij het niet heeft geaccepteerd en wanneer ik de luchtvaartmaatschappij bel, zeggen ze dat het onze schuld is en als ze ons een verzoek sturen, zullen we het oplossen.-Bellen naar de ondersteuning is nutteloos omdat niemand de telefoon opneemt.-Het is ook handig om ze via Twitter te bereiken, omdat ze niet reageren.Ik zou willen dat er een 0-ster of zelfs een negatieve beoordeling is om ze te geven zodat mensen wegblijven van dit bedrijf.

Schrijf een review voor AeroBilet


Handige links