Startpagina > Misc > beoordelingen over Aegean airlines

Aegean Airlines

Reviews: 54 | Arm
Uitzonderlijk
6
Zeer goed
3
Aanvaardbaar
0
Middelmatig
5
Arm
40
01/30/2020
Kingsbury Kiesling

Aegean Airlines op zichzelf en de service aan boord is uitstekend, maar de luchtvaartmaatschappij heeft een enorm probleem met het gate / boarding uitbesteed personeel waar de luchtvaartmaatschappij op London Heathrow op vertrouwt omdat ze volledig onprofessioneel zijn en zelfs passagiers tot tranen brengen met hun neerbuigende en arrogante houding. Ze wegen nu zelfs handtassen van mensen, belastingvrije tassen, laptop / I-pad hoezen en als het totale gewicht samen 8kg / inclusief uw handbagage trolley koffer overschrijdt, bedreigen ze u dat u niet zult kunnen vliegen, dat u heeft gewonnen niet in staat zijn om je spullen mee te nemen, dat je niet in staat zult zijn om met je familielid, metgezel, vriend etc. te reizen, ik bedoel wie op aarde mensen op deze manier bedreigt en laat staan ​​als je je niet aan de exacte gram van het gewicht zullen ze u belasten met forfaitaire gbp52 voor overgewicht. Het lijkt mij, evenals talloze andere passagiers met wie ik heel vaak vlieg, dat het afhandelings- en gate-agentenpersoneel dat de luchtvaartmaatschappij op London Heathrow gebruikt, ondermaats is in termen van professionaliteit en dat is op zijn zachtst gezegd. Ze zijn neerbuigend en bespotten zelfs mensen zonder enige reden, ze bedreigen mensen en zijn geobsedeerd door het aanvinken van dozen die in extremis is. Ze gaan op verschillende tijdstippen aan boord van businessclassklanten om Star Alliance Gold-klanten te schenden, wat in strijd is met het wettelijke protocol van Star Alliance = wanneer beide categorieën op hun gemak en samen moeten instappen - op hetzelfde moment, ongeacht wanneer men voor zaken of economie reist omdat ze klanten van de Gold Star Alliance zijn De houding van dit personeel grenst aan de crimineel en ik weet dat velen al geschreven hebben aan het management van Heathrow Airport en aan de consumenten- en klantbeschermingsautoriteit en de ombudsman, omdat er ook gevallen van discriminerende praktijken en intimidatie zijn geweest.
01/30/2020
Helsell Freistuhler

Mijn dochter, 4 maanden oude kleinzoon en ik vlogen op zondag 5 januari 2020 met Aegean Airlines naar Athene. De vlucht was vertraagd. Toen we in Athene landden, lieten mijn dochter en ik de passagier aan de stoel bij het raam naast ons het vliegtuig verlaten om onze spullen en die van de baby te verzamelen. De drie stewardessen begonnen ons vervolgens te kwellen, tot het punt van intimidatie, om het vliegtuig onmiddellijk te verlaten. We probeerden uit te leggen dat een van de stafleden de buggy van de baby had verwijderd en aan de voorkant van het vliegtuig had geplaatst. Het personeel stond erop dat de buggy in het ruim lag en op de bagageband zou verschijnen. Uiteindelijk gaf een van de stewardessen toe dat ze de buggy inderdaad aan de voorkant van het vliegtuig had geplaatst en uiteindelijk had opgehaald. we werden het vliegtuig in en naar de luchthavenbus gebracht om later te ontdekken dat het reishandboek van mijn dochter, dat haar man voor haar kerst had gekocht, in het vliegtuig was achtergelaten. Mijn dochter is een doorgewinterde reiziger en heeft nog nooit zo'n grofheid ervaren van het vliegpersoneel van een luchtvaartmaatschappij. Zelf ben ik meer dan veertig jaar naar het buitenland geweest en walg ik van het gedrag van uw personeel. Het leek erop dat ze van plan waren de vlucht in de kortst mogelijke tijd om te draaien. Als manager van een bouwmaatschappij en bankmanager voor mijn hele carrière, en daarom volledig betrokken bij de klantenservice, had ik ooit gezien dat een van mijn medewerkers handelde op de manier die we tegenkwamen, die medewerker ter plekke zou zijn geschorst ontslagbeoordeling. Uw personeel moet zich schamen voor hun acties en gebrek aan empathie jegens een jonge vrouw en haar 4 maanden oude kind.
01/30/2020
Nadler

A3608: Ik werd geconfronteerd met een uiterst onprofessionele benadering van een vertegenwoordiger bij de vertraagde levering van mijn koffer (zakenreiziger), die na 25 minuten beschadigd aankwam, terwijl sommige van mijn bezittingen die voor mij van het grootste belang waren ook werden vernietigd. Ik ben dol op dit bedrijf, maar ik heb onlangs veel onprofessioneel personeel ontmoet in communicatie, dit is verreweg het slechtste voor mij, maar ook het slechtste voor Aegean zelf. Ik hoop dat het bedrijf wakker wordt in plaats van op lauweren te rusten, voordat het laat is.
01/30/2020
Marbut Yzaguirre

Let op dat uw koffer aan boord 1kg zwaarder is dan 8kg u betaalt € 50. Ik kon zo'n beleid niet geloven. De overval is het bedrag voor het verschil in gewicht. Ik begrijp of ze moeten opladen, maar het totale bedrag is niet gerechtvaardigd. Ook hadden ze geen stekkers op de vliegtuigen. Dus laad je op voordat je vertrekt. Ik had naar de andere beoordelingen moeten luisteren.
01/30/2020
Kristan

slechte service, mijn vluchten zijn gewijzigd vanwege een fout gemaakt door voyage prive, en ze zullen me niet terugbetalen voor de stoelupgrades. Krankzinnigheid
01/31/2020
Woolson

Aegean verloor mijn bagage tijdens een vlucht van Kopenhagen naar Corfu. 4 dagen later vertelden ze me dat het nu in Kopenhagen was gevestigd. In plaats van het met de eerste rechtstreekse vlucht te verzenden, vertelden ze me dat ik het 2 dagen later in de ochtend zou krijgen. Maar zelfs dat lukte niet, dus nu op dag 6 wacht ik nog steeds. we belden Aegean die nu zei dat mijn koffer in Athene was en niet bij de ochtendvlucht naar Corfu was. Ze wisten niet waarom ??? Misschien komt het met de avondvlucht, maar morgen eindigt mijn vakantie.Ik zal nooit meer Egeïsch vliegen.
01/31/2020
Delp Privatsky

Ik vloog vandaag van Athene naar Heathrow en ik had een overgewicht bagage. Ik had voor 26 kg bagage betaald en het werkelijke gewicht was 27 (nog 4 kilo). Toen ik aankwam bij de incheckbalie vertelde een man me dat ik 35 € moest betalen, tenzij ik wat spullen in mijn rugzak leg. Ik verhuisde 2 kilo en ging weer naar een andere incheckbalie (andere) en ze zeiden dat ik 60 € moest betalen voor die 2 kilo meer. Het ding is dat ik een paar dagen geleden met dezelfde bagage van Herakleion naar Athene reisde met dezelfde luchtvaartmaatschappij zonder extra kosten voor het extra gewicht. Vroeger waren ze minder streng, maar helaas zijn ze nu een gewone luchtvaartmaatschappij zoals Ryanair. Ik heb 60 € betaald, maar ik vlieg niet opnieuw met Aegean. Ze hebben hun betrouwbaarheid verloren.
01/31/2020
Hazelton Journell

Miles beter dan verwacht had zelfs gratis wijn. De meeste luchtvaartmaatschappijen krijgen er een op tien op trustpilot, omdat klagers over het algemeen meer vocaal zijn. Dus 4.5 halen is eigenlijk heel goed.
01/31/2020
Dierolf Ordones

De volgende observatie werd gedurende twee maanden vier keer naar de klachtenafdeling van Agean Airlines gestuurd, er werd geen enkele mail teruggestuurd:Klacht van een KONSTANTELIOU-stewardess bij Aegean Airlines op 01 september 2018Op 01 september 2018 reisde ik van Athene naar Heathrow Londen op vluchtnummer A3608 Tijd 18.35, stoelnummer 35F.Toen ik het vliegtuig instapte en het einde bereikte om plaats te nemen aan mijn stoel die helemaal achterin zat. Ik zag A Konstanteliou de stewardess op de vloer de Broodbroodjes (tien tot vijftien in aantal) van de vloer van het vliegtuig oppakken terwijl ze op de vloer van haar waren gevallen en ze terugleggen met de andere broodjes om te worden geserveerd aan de mensen in het vliegtuig later met diner. Ik vertelde haar dat het niet erg hygiënisch was om dit te doen en dat mensen ziek konden worden vanwege wat ze deed.Ze werd erg agressief en defensief bij mijn opmerking en vertelde me dat ik mijn eigen zaken moest bemoeien.Toen ik haar op zo'n onbeleefde manier zag reageren, ging ik gewoon zitten en vertelde het incident aan mijn zus die bij mij op de stoel bij het raam zat.Na ongeveer vijf minuten kwam A Konstanteliou met een mand met snoep en de eerste persoon die het snoep aangeboden kreeg zat naast me. Ze bood me of mijn zus de snoepjes niet aan en wierp me een onbeschofte blik toe. En liep weg snoep aanbieden aan iedereen richting de voorkant van het vliegtuig.Toen het vliegtuig was vertrokken, ging mijn zus naar de achterkant van het vliegtuig om snoep te vragen van een andere gastvrouw. Daar stond ook een Konstanteliou. Zonder enige provocatie begon ze ook onbeleefd tegen haar te zeggen. Mijn zus was geschokt door dergelijk gedrag van een stewardess. We reizen tien tot vijftien keer per jaar naar verschillende bestemmingen, maar zijn nog nooit dergelijk gedrag tegengekomen.Het eten was ons door een andere Air Hostess geserveerd. Terwijl we aan het eten waren, hing er een insect op ons eten, dat erop zat en vervolgens op het raam. Ik belde aan. Een Konstanteliou benaderde ons met een grimmig gezicht. Met tegenzin vertelden we haar over het insect op het voedsel. Ze zei dat er niets aan te doen was en ze zal het aan het einde van de reis melden en liep weg. (foto en video van het insect zijn beschikbaar als je bewijs nodig hebt).We konden niet verder eten vanwege het insect en meer vanwege haar gedrag.Ik weet zeker dat er geen actie tegen haar zal worden ondernomen, hoe kan iemand zich dan zo autocratisch gedragen.Ze moet hieraan gewend zijn geraakt, heel goed wetende dat ze zich in een win-win situatie bevindt.Ik weet zeker dat er een standaardmail naar ons zal worden verzonden en ze zal niet worden ondervraagd over wat er is gebeurd en op een dag zal ze de luchtvaartmaatschappijen in een grote puinhoop brengen.Hoe dan ook, we dachten dat het onze plicht en recht was om wat er is gebeurd onder de aandacht van de luchtvaartmaatschappijen te brengen.
02/01/2020
Rimola

Zeer slechte klantenservice in het Tsjechisch. Het spijt me dat te schrijven, maar beide agenten die ik op oproep had, waren gemeen en onbeleefd voor onbelangrijke dingen. Dit is niet hoe custommer-ondersteuning wordt gemaakt. Eigenlijk willen ze niet dat je hun agenten op het werk lastig valt :(
02/01/2020
Margi

Ik reis nu al een paar jaar met Aegean en heb nog nooit problemen gehad; zoals ik me gisteren en vandaag realiseerde, heb ik er geen gehad omdat ik geen probleem met hen heb aangekaart om het gebrek aan flexibiliteit en onbestaanbaarheid van klantenondersteuning te zien. Ze hebben me geantwoord met hetzelfde kopieer- en plakbericht op een e-mail, FB en Twitter, die echt alles zeggen. Zeer teleurgesteld, omdat ik het bedrijf tot dit incident leuk vond.
02/01/2020
Wilfred

Absoluut de slechtste luchtvaartmaatschappij ooit. Ik werd gevraagd om 40 euro te betalen bij de gate omdat mijn handbagage vermoedelijk niet aan hun eisen voldeed. Eigenlijk DOET het, wat betekent dat de doos die ze op de luchthaven hebben om je tas te meten kleiner is dan wat ze op het aanrecht weergeven. Bovendien zag ik andere passagiers grotere bagage meenemen in het vliegtuig en was er eigenlijk voldoende ruimte onder de stoelen in de cabine voor bagage. BELANGRIJK OM TE VERMELDEN DAT DE GROOTTE WIJZE IBERIA die ik tijdens dezelfde reis heb gereisd, dezelfde bagagecriteria heeft en AA strengere criteria (kleinere bagage) had, had geen problemen. Bovendien was de supervisor die met mijn situatie omging neerbuigend, ik voelde me bedrogen en walgde. Nooit meer zal ik Aegean Airlines of haar zustermaatschappij Olympic Air overwegen voor mijn reisbehoeften.
02/01/2020
Marquis

Ik moest tickets kopen om vanuit Toronto te reizen met Montreal, vervolgens Frankfurt Duitsland en vervolgens Frankfurt naar Thessaloniki Griekenland op 28 december 2019. Toen we aankwamen om de vlucht van Frankfurt naar Thessaloniki te nemen, werden we tegengehouden om het gewicht op de handbagage te controleren. Ze wegen beide 10 kg. Mijn ticket vermeldt 10 kg. Maar bij de poort vertelden ze ons dat het 8 kg was. Ik liet hun mijn ticket zien waarop staat 10kg. Het personeel liet me weten 50 euro te betalen. Ik vertelde hen waarom is dat wanneer mijn ticket 10 kg vermeldt. De vrouwen bij de gate in Frankfurt zeiden: laat je koffers hier achter en neem de vlucht of neem je koffers en vang nog een vlucht naar Thessaloniki. Ze schreeuwde tegen ons dat we ons van een van de vele passagiers die toen instapten, instapte. Ik nam mijn debet om haar te betalen en zij greep het en veegde het zonder mij daarheen en gaf mij mijn debetkaart. Ik dien een burgerlijke wet van intimidatie in en sta ons niet toe om met onze bagage aan boord van het vliegtuig te gaan ...
02/01/2020
Season Cuyler

Ooit een zeer goede luchtvaartmaatschappij, nu gewoon goedkope luchtvaartmaatschappijen met prijzen als een full-service luchtvaartmaatschappij. Sinds het begin 20 jaar met Egeïsche Zee gevlogen. De meest stressvolle en chaotische ervaring tot nu toe, wanneer je binnenlandse vliegt met de Egeïsche Zee. Internationaal is een beetje beter, zonder helemaal goed te zijn.Boeken is gemakkelijk.Instappen is absoluut het meest chaotisch, wat u ook voor zaken of economie doet.Grondpersoneel houding over het algemeen gewoon slecht.Het cockpitpersoneel is het enige goede, erg glimlachend en aardigService aan boord is gewoon goedkope producten Veel os kleine vertragingen.Enorme hoeveelheid vertraagde bagage en een zeer slechte service hierover. Grondpersoneel bestaat bijna niet.Klantenservice heeft een algemene slechte houding waarbij alle standaardantwoorden niet kunnen helpen, maar ik hoop je weer te zien ... wat vinden ze ervan ?!Heb je alternatieve luchtvaartmaatschappijen om mee te gaan, DOE HET! Aegean Airlines van 5 tot 2 sterren met de laatste 3-4 jaar.
02/01/2020
Jamnes Scow

Ik had gisteren een heel ongelukkig moment (ik boekte een kaartje voor mijn vader en in plaats daarvan heb ik mijn naam ingetypt). Ik heb onmiddellijk contact opgenomen met de klantenservice van Aegean en zij konden mij niet helpen. Ik vind het echt verschrikkelijk van een bedrijf als Aegean dat ernaar uitkijkt om geld te verdienen aan fouten in plaats van haar diensten. Ik gebruik Aegean altijd en ik was zeer tevreden, maar dit incident was gewoon verschrikkelijk.
02/02/2020
Trilbi

Ik heb een vlucht van Zürich naar Caïro op 18-07-2019, om 11:10 via Egeïsche luchtvaartmaatschappijen (transfer in Athene gedurende 10 uur), momenteel heb ik vertragingen met meer dan 2 dagen vertraagd, de vertegenwoordiger van de luchtvaartmaatschappij op de luchthaven van Caïro heeft nooit pak de telefoon op tijdens officiële werkuren (van 11 tot 6 uur), dat was helemaal vervelend, zelfs door de verloren referentie in de officiële website in te voeren om te traceren dat de tas niet eens is gecodeerd !!! Vreselijke klantenservice !!!! kan niet meer vertrouwen !!!!
02/02/2020
Hubert Empson

Ze beweren dat je 2 gratis upgradecoupons krijgt als je een zilveren lid bent. In het verleden had ik geprobeerd ze te gebruiken; Je moet altijd wachten op een wachtlijst. Eerlijk genoeg. De laatste paar keer werd ik echter opgewaardeerd zonder voorafgaande kennisgeving (2 uur) (zoals vermeld door de klantenservice). Ik was op het vliegveld aangekomen en ze hadden me verteld dat de upgrade niet doorging (redelijk genoeg). Bij de gate had ik echter gemeld dat mijn upgrade uiteindelijk geldig was. Dit betekent praktisch dat geen van de upgrade-voordelen kan worden gebruikt (zoals extra bagagevrijstelling). Ze probeerden me te laten betalen voor het teveel aan handbagage, ook al kreeg ik uiteindelijk een upgrade en moest ik ervoor vechten met argumenten (upgrade van de stoel zou afzien van het teveel aan handbagage). Nadien probeerde ik een officiële klacht in te dienen via een verzoek om klantenservice, maar het personeel ontkende het. Het moest met de hand worden geschreven. Weer eerlijk genoeg. Dit alles begon echter erg vervelend en vermoeiend te zijn voor een bedrijf dat beweert u waardevolle diensten te verlenen.Om nog maar te zwijgen over het feit dat Aegean op het einde is begonnen te zijn zoals elk ander budgetbedrijf. Strengere regels, betalen voor een stoel inchecken, maaltijden van minder kwaliteit, enz. Ik begrijp de strengere beperkingen, maar dit zou ten koste moeten gaan van lagere tarieven. Aan de andere kant worden de tarieven steeds duurder en de kwaliteit van de dienstverlening slechter en slechter, strenger en strenger. Dit is niet wat Aegean was.Ik waardeerde meestal de Egeïsche Zee en wilde graag meer betalen omdat ik hun service de moeite waard vond. Ik was een Silver-lid en kocht vaak meer kilometers om mijn niveau te behouden. Ik ben een frequent flyer binnen Europa. Nu heb ik gezworen om Egeïsche Zee niet meer te gebruiken. Het is een bedrijf dat geen waarde hecht aan klanten, en waardeert loyaliteit niet zoals het vroeger was. Ik geef er nu de voorkeur aan om een ​​budgetbedrijf te betalen om te reizen (bijv. Ryanair, Jet2, EasyJet) waarvan ik weet wat ik kan verwachten; en hun reiskosten / regels komen ten minste overeen met hun aangeboden diensten. Vermijd Egeïsche Zee; Verwacht als je een fortuin wilt betalen voor een reis als een wannabe Sheikh, waarvan de diensten ver van je af zijn waar je voor betaalt.
02/02/2020
Kataway Topps

In veel opzichten een van de beste luchtvaartmaatschappijen in Europa. Ik reis heel vaak en heb nog nooit een probleem gehad met bagage of service. Vertragingen zijn zeldzaam. Online inchecken, sms-meldingen voor de poorten, alles in mijn handpalm, ik gebruik al jaren niet eens een incheckbalie. Eten aan boord MILES & MILES beter dan de plastic rotzooi zoals Lufthansa serveert. Vliegtuigen schoon en nieuw en service aan boord zeer goed. Nooit problemen met ze gehad. De klachten die ik van andere recensenten heb gelezen, lijken mij volkomen ongegrond vanwege mijn ervaringen met Aegean gedurende de afgelopen 17 jaar.
02/02/2020
Intosh Pezzulo

Zeer comfortabele zitplaatsenIkaria naar Athene op 20 september 2019 op Frans Italiaans ontworpen ATT 42 600Een waar genoegen en een voorbeeld geven aan overschatte Easyjet met hun schokkende stoelenBedankt Aegean Airlines
02/02/2020
Center

Het is 2.30 uur in Griekenland, 12,30 uur in Londen in de ochtend van 11 augustus. Mijn vrouw reist nog steeds van Heathrow door Londen naar huis met bagage, enz.Het stomme en onbeschofte personeel op Heathrow weigerde mijn vrouw gisteravond om 22.15 uur naar Griekenland te laten vliegen om zich bij me te voegen toen ik eerder kwam en nu al hier ben. Ze stonden erop dat ze alleen met me mee kon vliegen om niet met me mee te doen !!Ze heeft een verblijfsvergunning van 5 jaar als gezinslid van een EER-onderdaan, die haar het recht geeft om zonder visum naar overal in Europa te reizen om zich bij haar echtgenoot te voegen. Ze is al eerder alleen naar Griekenland gevlogen om met me mee te gaan, geen probleem. Hoe kun je zo stom zijn om ongetraind personeel de leiding te geven over zo'n belangrijk probleem!We zullen Agean nu voor de Britse rechtbank dagen voor volledige terugbetaling plus EU-vertragingsschade.
02/02/2020
Vail

Dit is een triest verhaal,Een verhaal van onprofessionalisme uitgedrukt in zijn sterkste vorm, maar bovenal is het een verhaal van een koudhartig bedrijf, een bedrijf dat zijn menselijkheid, geloofwaardigheid en verantwoordelijkheidsgevoel heeft verloren.Aegean Airlines je hebt ons zoveel verdriet en teleurstelling bezorgd, je hebt ons zowel emotioneel als fiscaal zware schade toegebracht.We zijn een jong echtpaar en ons gezin bestaat uit 2 honden en een Afrikaanse grijze papegaai die al jaren bij ons is en waar we heel veel van houden.Het begon allemaal in het begin van het jaar Toen ik een vacature kreeg in Malta, YEY! Dit was zo'n opwindend moment voor mij, en hoewel er risico's zijn, hebben we besloten het een kans te geven en naar Malta te verhuizen.We hebben toen ontdekt hoe moeilijk het is om met huisdieren te reizen en hoe moeilijker het is om een ​​bedrijf te vinden dat onze vogel accepteert.Toen vonden we Aegean! Ze waren bereid om de papegaai te accepteren en we belden ze zelfs een paar keer om te controleren of we geen plek voor fouten wilden verlaten, en lieten ze zelfs 2 huisdieren voor ons boeken en zagen de details op de bestelling. We waren zo blij! Onze oplossing is eindelijk bereikt !!!God weet dat we niet zo VERKEERD konden zijn!Ik verhuisde naar Malta met één hond en mijn man moest me volgen met de vogel en de hond in de Egeïsche vlucht.Het regelen van de aankomst van de vogel was een heel lang en moeilijk proces, dat veel tijd en geld vereiste vanwege meerdere vergunningen in beide landen, maar ik ging mijn liefhebbende vogel niet achterlaten.DE DAG kwam! Zo opgewonden dat we alles klaar hadden. Mijn man slaagde erin de auto, het meubilair te verkopen en alles in te pakken dat we in opslag hadden, hij verliet het gehuurde appartement en ging slapen bij zijn zuster thuis tot de vlucht om 5 uur.Slechts enkele uren voor de vlucht krijgt hij een telefoontje van Egeïsche luchtvaartmaatschappijen WIJ KUNNEN DE PARROT NIET MET ONS MEE BRENGEN ...WAT!? hij vraagt? Is dit een grap? Nee, mijnheer de papegaai kan niet komen. Wij zullen u vergoeden voor de vlucht.-Maar - we hebben alles al verkocht, alles ingepakt- de papegaai zit met exportvergunningen in een doos die wacht om te vliegen!Sorry meneer, we kunnen niet helpen.- Maar we hebben meerdere goedkeuringen Sorry meneer-Maar ik verliet het appartement, ik kan nu niet thuis blijven, ik moet de vlucht nemen, wat moet ik met de vogel !?Sorry meneer.HOE IS HET MOGELIJK!? Dat je al die tijd Egeïsch had, maar slechts een nacht voor de vlucht, besefte je dat je ons eigenlijk niet met de vogel wilt laten vliegen !?U liet ons de vlucht boeken (we vroegen naar de vogel voordat we boekten) en we spraken uw vertegenwoordigers ongeveer 3 keer om te verifiëren wie ons vertelde dat het meerdere keren is bevestigd.Hoe is het mogelijk dat uw bedrijf geen verantwoordelijkheid neemt over zijn bedrijf en wat het doet aan mensen !?Hoe is het mogelijk dat je je zo mag gedragen in 2018 !? We hebben uren geprobeerd - mijn man had niet geslapen voor deze gekke vlucht - overwegen dat hij op het punt staat te verhuizen en ons huisdier niet mee kan nemen. Meer dan dit is het eten, het speelgoed, de kooi, het is allemaal verpakt.Aegean was niet bereid om ons te helpen, was niet bereid om te buigen en we zijn verschrikkelijk in elk mogelijk aspect. De vogel zit thuis in een doos en de familie probeert nu te helpen - de hoeveelheid stress die hij moet hebben, ik heb en mijn man is enorm.Ik ben bang en bezorgd en moet terug naar huis vliegen en proberen dit iemand op te lossen.Egeïsche Zee NOOIT OPNIEUW !!!
02/02/2020
Jallier

Op 12 februari vloog ik met Aegean Airlines van Tel Aviv naar München. Mijn ingecheckte bagage was tijdens de vlucht verloren. Onmiddellijk na aankomst in München bracht ik de luchtvaartmaatschappij op de hoogte van mijn verlies. Ik heb via e-mail en telefoon contact opgenomen met de luchtvaartmaatschappij om hulp te vragen. Ik kreeg echter weinig respons van de klantenservice. Ze zeiden dat ze mijn koffer zochten, maar ik weet niet zeker of ze dat ooit hebben gedaan. 45 dagen na mijn aankomst heb ik schadevergoeding geëist op grond van het Verdrag van Montreal. Nu weigert Aegean Airlines mij zo toe te kennen dat ik nooit in mijn koffer heb ingecheckt, omdat ik ze geen koffernummer kan geven. Het feit dat ik geen tag heb ontvangen, is niet mijn eigen schuld, maar een fout van de luchtvaartmaatschappij. Na de tientallen e-mails en het geven van een gedetailleerde beschrijving van mijn koffer en de items die daar het meest teleurgesteld over zijn, is dat ik nu door de Egeïsche Zee als fraude wordt behandeld, die proberen het te laten lijken alsof ik valse compensatie probeer te claimen . Ik kan niet geloven dat Aegean, een luchtvaartmaatschappij waar ik zeer op aanging, de rechten van zijn passagiers negeert.
02/09/2020
Gish

Ze zijn verschrikkelijk. Hun supervisor vertelde me dat we je een terugbetaling moeten geven voor je annulering. Maar hun bureau (gotogate) accepteerde het niet en gaf nooit mijn geld terug. Ze zijn helemaal niet betrouwbaar
02/09/2020
Pollitt Moy

Absoluut de slechtste luchtvaartmaatschappij ooit. Ik werd gevraagd om 50 euro te betalen bij de gate omdat mijn handbagage vermoedelijk niet aan hun eisen voldeed. Eigenlijk DOET het, wat betekent dat de doos die ze op de luchthaven hebben om je tas te meten kleiner is dan wat ze op het aanrecht weergeven. Bovendien vertelden ze me dat ik mijn boodschappen op de luchthaven niet mocht meenemen. Ik mocht ook de handbagage niet meenemen aan boord, zonder extra te betalen zonder enige uitleg. Het werd gewoon van mij verwijderd zonder waarschuwing en zonder dat ik de kans kreeg om mijn persoonlijke bezittingen te verwijderen. Er was eigenlijk voldoende ruimte onder de stoelen in de cabine voor bagage en ik zag mensen met tassen groter dan die van mij uit het vliegtuig stappen. Medewerkers kunnen geen vragen beantwoorden over hun beleid. Ze zijn ook onbehulpzaam en hebben een houding. De algehele cultuur daar is dat passagiers het werk moeten doen en altijd de schuld hebben. Eten aan boord was vreselijke macaroni-kaas. Ik moest twee keer om wijn vragen omdat ze "vergaten" en ze waren duidelijk geïrriteerd dat ik om bruin brood vroeg in plaats van wit. Ze geven je geen optie voordat ze dienen. FA's bespraken voor passagiers hoe opgelucht ze waren om de dienst te hebben beëindigd ... De persoon die naast me zat had een open tafel tijdens het opstijgen, wat de FA zag zonder iets te zeggen. Over het algemeen zullen armen en ik nooit meer met hen vliegen. Er waren ook problemen met de vorige 2 keer. Dit is een oneerlijke luchtvaartmaatschappij met een slechte klantenservice en humeurig personeel. Een goede hut kan dit niet goedmaken.
02/10/2020
Jeannie Hobart

Ergerste ervaring ooit, geboekt om via een reisagent vanuit Athene naar Athene te vliegen om aan te komen dat de vlucht de volgende nacht was gewijzigd, moest de volgende dag aan boord van een cruise, dus had het geen zin, bij het bellen van de luchtvaartmaatschappij vanuit Manchester werden we geïnformeerd dat Aegean het reisbureau al in oktober had geïnformeerd, hoewel we sindsdien schriftelijk hebben meegedeeld dat dergelijke informatie niet aan het reisbureau was doorgegeven, Aegean wil het niet weten en dit is nu doorgegeven aan ATOL, we misten een cruise, luchthavenlounge, hotel in Athene, klantenservice is schokkend, vlieg er nooit meer mee
02/18/2020
Wakeen Bagaram

Na een nachtmerrie-ervaring met United (die ons omboekde met hun Star Alliance-partner Aegean), waaronder verschillende vertragingen en annuleringen, kwamen we aan in Athene zonder bagage, wat de verantwoordelijkheid van United was, niet van Aegean. We hebben vier dagen met United omgegaan om onze bagage van Newark naar Athene te krijgen. Uiteindelijk vertelden ze ons naar Taxi terug naar het vliegveld en beloofden dat onze bagage daar was, opnieuw. Een zeer vriendelijke supervisor genaamd Sam kwam naar ons toe en sprak met ons om uit te leggen dat de bagage er eigenlijk niet was. (We hebben niet eens om een ​​supervisor gevraagd.) Hij was erg begripvol en geduldig en vroeg ons hem te vertrouwen. Op dit punt was onze tijd in Athene voorbij en verlieten we de luchthaven om aan boord van ons cruiseschip te gaan, denkend dat we onze bagage nooit in het midden van de oceaan zouden krijgen. De volgende nacht was het in onze hut toen we de deur openden! We konden het niet geloven. Sam had onze bagage van Newark naar Athene, vervolgens naar Santorini, waar ons Princess Cruise-schip het vervolgens van het eiland naar het schip en vervolgens naar onze kamer had getransporteerd - allemaal binnen een dag. In totaal gingen we vijf dagen zonder bagage, maar toen Aegean Sam erbij betrokken was, hadden we het binnen ongeveer een dag op een veel moeilijkere route dan het voor United zou zijn geweest om het eenvoudig in het vliegtuig naar Athene te plaatsen. Hij had gelijk, we konden hem vertrouwen. Maar het was zijn vriendelijkheid die het meest opvalt. EN de mensen bij de vertraagde bagagebalie. IEDEREEN was zo medelevend en vriendelijk. Maar daar bleef het niet bij. Bij thuiskomst begon ik aan de onmogelijke taak om met United om te gaan om compensatie te ontvangen - zij hadden ons verteld om alle bonnen gedurende vijf dagen zonder bagage te bewaren en dat hadden we. We brachten uren in de wacht, uren aan de telefoon en kwamen nergens. Uiteindelijk, op basis van het bestandsreferentienummer (dat ik ze steeds opnieuw had gegeven), begreep iemand eindelijk de internationale overeenkomst dat waar je ook bent verantwoordelijk is voor de bagage. Wacht, zodat we weer met Aegean te maken krijgen ?! Geweldig! Ik belde en een vriendelijke man legde precies uit wat ik moest doen en gaf me een e-mail. In minder dan een dag kreeg ik een reactie die me precies vertelde wat ik moest doen om een ​​heel eenvoudig proces soepel te laten verlopen. Ik heb drie weken met United doorgebracht en ben nergens terechtgekomen terwijl ik grof werd behandeld. In de afgelopen dagen is alles in een eenvoudig proces aan Aegean voorgelegd met een vriendelijke persoon aan de andere kant. We zouden ons niet gerealiseerd hebben hoe geweldig Egeïsche Zee is als we niet zo'n slechte ervaring hadden gehad via hun zusterluchtvaartmaatschappij, dat alleen Egeïsche Eilanden het voor hen hadden opgelost. Aegean ging boven en buiten, met iedereen waarmee we te maken hadden, vooral Sam. Bij elke reis zijn ze de eerste die we gebruiken, indien mogelijk. Dank je!
02/18/2020
Frayne Sankoh

Ik had een verbonden vlucht van Zakynthos naar Athene en van Athene naar Larnaca, beide met Egeïsche Zee. Er was een vertraging van 30 minuten op de eerste vlucht en ik verloor de tweede. Het bedrijf gaf me een gratis vlucht om te gebruiken voor een vergelijkbare vlucht als die ik verloor en toen ik probeerde een ticket van Larnaca naar Athene te boeken, vertelden ze me gewoon dat ik mijn gratis ticket op die vlucht niet kan gebruiken, alleen voor een interne vlucht. Heel erg bedankt voor niets ...
02/18/2020
Racklin Coover

Ik vloog nu een paar keer met Aegean en ik merkte dat elke keer dat de veiligheidsgordel echt lang wegging. Ook wanneer er alleen maar een windvlaag is, wordt alles weer ingeschakeld en ging het cabinepersoneel zelfs zitten. Zo werd elke keer de tweede service met koffie en thee overgeslagen. Ook wacht je in de rij om naar het toilet te gaan en dan word je weer weggestuurd vanwege het gordelsymbool. De stewardessen zijn afstandelijk en chagrijnig en houden duidelijk niet van hun werk. De grondafhandeling van Egeïsche Zee is echter fantastisch. Behulpzaam en professioneel.
02/19/2020
Warms

Vloog meer dan een dozijn keer met Egeïsche Zee op internationale en intra-Griekse bestemmingen. Hun Flex-tarief kan goedkoop zijn als u van tevoren boekt, wat het wijzigen van reisplannen gemakkelijk maakt. Onberispelijke service, schone vliegtuigen en goede prestaties op tijd. De schattige turbopropvloot die je naar de rotsen van de Griekse eilanden brengt! Ik weet dat Aegean Skytrax-awards blijft ontvangen (passagiers stemmen), dus ik denk dat mensen Trustpilot gebruiken om te luchten? Hoe dan ook, Aegean verdient hier een veel betere beoordeling.
02/20/2020
Rydder Archna

Het is nu 10 jaar geleden dat ik met Aegean Airlines vlieg en in de afgelopen 5 jaar heb ik gemerkt dat zowel de service als de kwaliteit aanzienlijk zijn gedaald. Hieronder schrijf ik de redenen die ik denk dat potentiële klanten beter kunnen vermijden als ze tickets bij een ander bedrijf vinden. Alle redenen zijn gebaseerd op de value-for-money-factor. - Beenruimte: het is misschien mijn indruk, maar het voelt alsof de beenruimte drastisch is verminderd. Ik ben een gemiddelde persoon (1.80 lengte, 78 kg) en ik heb het gevoel dat ik verkrampt ben tussen de stoelen. - Zitcomfort: de stoelen zijn vreselijk en erg oncomfortabel. Na 1 uur vliegen deed mijn rug me pijn en zelfs de gekantelde positie was niet nuttig- Klantenservice: de klantenservice is slechts gemiddeld samen met de netheid van het vliegtuig. - Instappen: de meest afschuwelijke en gênante ervaring die een bedrijf zijn passagiers kan bieden. Zolang de vlucht volgeboekt is, vraagt ​​het landpersoneel van klanten aan boord te gaan met alleen de handbagage en de handbagage aan de trek te leveren (gratis als ze beweren !!!). Dit gedrag treedt op telkens wanneer ik ervoor kies om met Aegean te vliegen, ongeacht de grootte of het gewicht van mijn handbagage en handtas. Zoals gezegd werd deze beoordeling geschreven met de prijs-kwaliteitverhouding in gedachten als de primaire factor. Daarom is er helemaal geen reden om de tickets bij Aegean te boeken als u op het punt staat meer te betalen en dezelfde beenruimte en zitcomfort te ontvangen voor andere goedkope vliegmaatschappijen. Ten tweede is de klantenservice nauwelijks gemiddeld, wat opnieuw betekent dat er absoluut geen reden is om meer uit te geven aan de tickets wanneer u op het punt staat een zeer vergelijkbare service te ontvangen als een ander low budget budgetbedrijf. Ten derde, en voor mij het belangrijkste, moet het bedrijf dezelfde instaprichtlijnen volgen die op hun tickets staan. Aangezien Aegean haar passagiers toestaat om in Economy / Go-Light te vliegen met de EU-standaard handbagage en handbagagevrijstelling (zoals vermeld op hun ticket), moeten zij zich aan die verplichting houden. Als de vlucht volgeboekt is, mag dit niet ten koste gaan van klanten die met hun conforme handbagage vliegen. De reden dat passagiers dat doen is omdat het hen in staat stelt om snel hun koffers te pakken en de volgende vlucht te halen zonder aan de riem te hoeven wachten om bagage op te halen. Om de zaken duidelijk te maken en misvattingen te vermijden: ik ben het volledig eens met het beleid van het bedrijf om de handbagage vóór het instappen te wegen / meten om eventuele passagiers met overmatige handbagage te filteren. Zolang de passagier echter compliant is, mogen ze hem / haar niet dwingen zijn handbagage aan de trek te leveren. In dat geval wordt de Go-Light een nachtmerrie omdat de passagier rekening moet houden met extra wachttijd op de riem om de bagage op te halen. Last but not least ben ik de afgelopen 3 jaar een Silver-lid en tijdens deze vlucht heb ik gevraagd om mijn ticket te upgraden (volgens de aanbieding). De vertegenwoordiger van de klantenservice verzekerde me echter dat ik niet in staat was omdat de vlucht in samenwerking met Lufthansa was. Toen ik vroeg om alleen het ticket van Frankfurt naar Athene (dat door Aegean werd geëxploiteerd) te upgraden, weigerden ze opnieuw om dezelfde reden. Toch zijn ze niet vergeten me een e-mail te sturen met de titel 'Bieden om je stoel te upgraden' ... Om alle bovengenoemde redenen raad ik Aegean nauwelijks aan, tenzij je geen andere alternatieven hebt. Als u bij een low-budget maatschappij goedkopere tickets vindt, raad ik u ten zeerste aan om ze te boeken, omdat u geen betere vliegervaring met Aegean zult krijgen.
02/22/2020
Cindelyn Cranmer

Ik wil graag mijn persoonlijke gedachten over Aegean Air delen met betrekking tot een incident dat vorige week plaatsvond.Afgelopen februari heb ik een multi-segment vlucht geboekt die begint en eindigt op LCA (Cyprus). Het laatste segment was ATH-LCA met Aegean Air. Slechts een week voor mijn reis en terwijl ik mijn vluchten probeerde te organiseren, realiseerde ik me dat ik nooit een vluchtbevestiging van Aegean Air heb ontvangen. Ik heb heel veel e-mails / accounts doorzocht, maar er kwam niets op. Dit bracht me ertoe te denken dat ik mijn boeking nooit had voltooid en daarom ging ik door met het maken van een nieuwe (?) Reservering (met een nieuwe schokkende prijs voor 1 uur vliegen). Helaas besefte ik dat ik nog steeds geen vluchtbevestiging van Aegean Air ontving. Ik ging verder en controleerde mijn spammappen maar niets. Ik belde mijn Amerikaanse e-mailprovider om mogelijke e-mails van aegeanair.com te traceren en ze verzekerden me dat dergelijke e-mails nooit zijn aangekomen, behalve advertenties en nieuwsbrieven (die ik normaal ontving).Toen ging ik terug naar de Aegean Air-webpagina en gebruikte ik een optie die je helpt je vluchtinformatie op te halen zonder de PNR te hebben. Succes. Maar ik ontving alleen informatie over mijn eerste boeking.Mijn enige optie was om Egeïsch te bellen. Een heel grof meisje zei dat alles mijn fout was en ze stond er zelfs op dat ze precies kon vaststellen wanneer ik die bevestigingen had ontvangen. Ze bood aan om de tweede reservering te annuleren, maar met een boete. Ik zei tegen haar dat het schandalig is om je klanten te straffen voor je eigen fouten en na al die problemen en ze stelde me voor om de klantendienst van Aegean de volgende dag te bellen om dit probleem te bespreken. Ze gaf me hun nummer.Ik deed dit de volgende dag. Ik heb de hele ochtend geprobeerd een nummer te bellen dat nooit antwoordde en de lijn na 8 minuten wachten automatisch sloot. Ik was erg boos om opnieuw de klantenservice te bellen waar ik geschokt was toen ze toegaven dat het nummer dat ik kreeg niet langer in gebruik is en de enige manier om contact met hen op te nemen is via e-mail. Ik vroeg hen "waarom misleid je je klanten dan door een nummer te geven waarop niemand antwoordt" en ze verontschuldigden zich opnieuw en gaven de shiftpersonen de schuld en niet het bedrijf.Uiteindelijk ging ik via de e-mailklacht naar de klantendepartement waar ze het voor de hand liggende toegaf dat er een technisch probleem was met hun systeem. (Ik heb nog steeds geen bevestigingen ontvangen).Ze kwamen overeen om me de tweede reservering volledig terug te betalen, maar ze weigerden me verder te compenseren voor mijn verloren tijd, mijn buitenlandse telefoontje, mijn ticket voor technische ondersteuning en vooral de woede die ze me veroorzaakten. Ik legde hen in een follow-up e-mail uit dat dit ver verwijderd is van wat wij klantgerichtheid noemen en mijn tijd is ook waardevol, maar ik heb nooit verder antwoord van hen gekregen. In het begin lieten ze me voelen als een onwetende valsspeler en aan het eind als een bedelaar.
02/24/2020
Thagard Laperriere

Nog niet eens gevlogen !!! Geboekte tickets vorig jaar terug van Manchester Athene terug. Ingecheckte vluchten april en de vlucht naar Athene was geannuleerd en gewijzigd van donderdag naar vrijdag geen e-mails om hierover te informeren, geen telefoontjes of brieven (zou een e-mail verwachten) Moest ze bellen en proberen tickets terug te krijgen zoals het hotel al had geboekt en betaald voor. Nam verschillende telefoontjes en sprak met verschillende dames om ons geld terug te krijgen voor de donderdagvlucht en moest toen boeken met easyjet, dat twee keer zoveel kostte. De vrouw aan wie ik uiteindelijk het geld kreeg, was verrast dat ik niets had ontvangen om te zeggen dat de vluchten waren veranderd. De terugvlucht was van tijd veranderd en ontdekte toen dat mijn achternaam was gebruikt op het ticket van mijn partner. We vliegen een paar weken niet en ze weigeren het te veranderen! Moet een nieuw ticket betalen, ook al kunnen ze hem op dezelfde stoel zetten !!!!!!!!!!Vreselijke, vreselijke, vreselijke service ................Ik heb gevlogen met veel luchtvaartmaatschappijen die vertraging oplopen ect ..... Maar hun klantenservice is slechter
02/29/2020
Paige

Zeer slechte klantenservice. Een luchtvaartmaatschappij die claimt premium te zijn, maar eigenlijk is het ergste dan de low budget luchtvaartmaatschappijen. Onze koffers verloren en na 11 uur en 3 keer moesten we naar het vliegveld in Athene, we konden het vinden zonder iemand om ons te helpen.
03/01/2020
Edrea

Ik reisde met mijn hond in het vrachtruim van Athene naar Londen Heathrow. Mijn ervaring was uitstekend. De mensen in de lading zorgden extra voor mijn hond omdat ze allemaal hondenliefhebbers waren. De informatie voor vertrek was zeer gedetailleerd, dus ik wist precies wat er met mijn hond ging gebeuren. Ik kan Aegean niet genoeg aanbevelen. Ze hadden zelfs een computerprobleem bij het instappen van mijn hond en gingen daar effectief en snel mee om, zodat ik mijn vlucht niet zou missen. De hond werd met een kwispelende staart van het vliegveld Heathrow opgehaald.
03/01/2020
Serles

Erger bedrijf ooit, chaos op de luchthaven van Larnaca !!!!!Ze veranderden de vluchttijd zonder ons te informeren, en nu overtuigen ze me dat alle gevechten op tijd waren!Gebruik dit bedrijf nooit, pas op, pas op, ze wachten en zijn gevaarlijk.
03/03/2020
Gold Fooljhnah

Ik boekte mijn hele eurotrip bij budgetmaatschappijen, de enige (wat ik dacht te zijn) kwaliteitsvlucht werd geboekt door Egeïsche lucht. Ik werd gegijzeld op het vliegveld en beweerde dat ik mijn tassen niet had betaald. Ik had voordat ik vertrok twee keer gecontroleerd of alles gedekt was. Werd door deze piraten 45 euro betaald.
03/04/2020
Doe Muehlberger

Ik vlucht van Bologna naar Kos met een pitstop in Athene, retourvlucht.- De vlucht van Bologna naar Athene had 2 uur vertraging.- Toen had de vlucht naar Kos 1 uur vertraging, maar toen we boven het vliegveld van Kos waren, begon het vliegtuig te draaien en kwam toen terug naar Athen. De reden?! MIST. Allereerst is Athene - Kos een reis van 30 minuten, dus als je weet dat er mist boven de landingsbaan was, moet je niet proberen te vliegen. We kwamen terug naar Athene en het was 1:40 uur we waren echt moe, ze stuurden ons naar een hotel 1 uur ver weg naar de luchthaven en vertelden ons om om 5 uur wakker te worden om terug te komen naar de luchthaven voor de nieuwe vlucht de ochtend later. dus we hebben 2 uur geslapen. En we hebben opnieuw ingecheckt.Toen ik mijn vakantie beëindigde en terugkwam naar Italië, had de vlucht Kos naar Athen duidelijk een vertraging van 25 minuten, maar mijn toeval voor het andere vliegtuig was slechts 40 minuten, dus ik miste de vlucht bijna 5 minuten. Maar toen ik naar Bologna landde, ontdekte ik dat ze mijn koffers niet op tijd naar het andere vliegtuig hadden geladen, dus waren ze in Athene.DIT IS RIDICULUS. Het is allemaal hun schuld en de twee vluchten waren onder Eagen-luchtvaartmaatschappijen, dus ze konden 10 minuten wachten toen we in Athene waren en mijn koffers inpakken.En ik had een handbagage maar ze vertelden me dat ik het niet kon meenemen omdat het vliegtuig te klein was. WAT?! als u de maximale afmetingen van de koffers aangeeft en dan kan ik het niet meenemen, u bent ongekwalificeerd om dit werk te doen.Nu wacht ik op mijn bagage, ze zeiden dat ze het morgen zouden bezorgen en ik wou dat het allemaal goed zou komen of ik zal ze aanklagen of een terugbetaling vragen.GEBRUIK DIT BEDRIJF NOOIT OM TE VLIEGEN OVER GRIEKENLAND.
03/04/2020
Jada Deuman

Op 5 juli boekte ik 4 retourvluchten van Genève naar Athene en vervolgens via Budget Air naar Kos. De eerste etappe van de reis was een Zwitserse vlucht 1822 op 27.10.18 en vervolgens terugkerend op 03.11.18 Zwitserse vlucht Athene naar Genève 1823. De Egeïsche Zee keerde op dezelfde datums terug naar Athene naar Kos vlucht 7226 en keerde terug op vlucht 7225. Vervolgens het vluchtschema is gewijzigd. Zodra ik op de hoogte werd gebracht van de wijziging, die onze reis onmogelijk maakte omdat we in Athene zouden aankomen nadat de vlucht naar Kos met Aegean al was vertrokken, heb ik de boeking onmiddellijk geannuleerd via Budget Air. Ik heb gewacht tot Budget Air het geld zou terugbetalen en ze blijven me e-mails sturen met de mededeling dat ze wachten op een terugbetaling van de luchtvaartmaatschappijen. Het is nu 8 weken geleden dat het geld van mijn rekening werd opgenomen. Waarom duurt het zo lang voordat de Egeïsche en Zwitserse lucht het geld voor de vlucht terugstuurt naar Budget Air? Het is onaanvaardbaar dat een klant zo lang wacht op een terugbetaling.
03/05/2020
Prestige

Egeïsche medewerkers en callcenter zijn absoluut nutteloos !!!!!! Probeerde een vlucht van Londen naar Karpathos 2020 te boeken, en op de Egeïsche website vermeldt het duidelijk de prijzen zijn per volwassene, maar zelfs als je helemaal naar de kassa gaat, toont het je nog steeds het totaal voor 2 personen, maar alleen de reis naar Karpathos en niet de terugkeer !!! Dus het totaal was 600 pond (alleen om naar karpathos te gaan), zelfs al zijn de genoemde totale ticketkosten naar Karpathos en comig terug naar Londen 600 pond! Probeerde het betalen van mijn kaart werd geweigerd ..... mijn bank zei dat er geen probleem is met mijn creditcard. Belde het callcenter probeerde het ticket te kopen via het callcenter, de kosten van de tickets bleken 1200 pond te zijn! Ik vertelde de persoon met wie ik daarover sprak op hun website, er staat duidelijk 600 pond voor 2 mensen die naar Karpathos gaan en terugkomen. Ze zei dat ik ze een e-mail moest sturen, wat ik deed met foto's waarop ze te zien waren, hun reactie: nou, de prijzen worden per persoon getoond. Dus wees voorzichtig en betaal niet meer dan je denkt! Het probleem is er nog steeds.
03/09/2020
Paapanen

Luchtvaartmaatschappij stewardess was onbeleefd. Ik had twee truien uit mijn bagage gestolen ter waarde van $ 200.00 en toen ik bij het hotel aankwam belde ik een claim in. Ze zeiden dat ik dat niet kon, omdat ik het onmiddellijk moest doen nadat ik met mijn bagage uit het vliegtuig stapte. Wie zijn bagage direct na het afstappen inchecken, zegt NIEMAND !! Ik sprak met verschillende klantenvertegenwoordigers die onbeschoft waren en zelfs een manager. Niets was opgelost ik was SOL. Vlieg niet met deze luchtvaartmaatschappijen als u dat niet wilt en tenminste uw bagage CONTROLEREN voordat u de luchthaven verlaat. Hun werknemer weet dat ze kunnen stelen omdat de meeste mensen ze niet controleren en ze niet in de problemen kunnen komen. Zeer trieste en slechte ervaring en klantenservice.
03/12/2020
Fleta Thatcher

Slechtste luchtvaartmaatschappij ooit.Eerst proberen ze je te bedriegen met hun prijzen, en als je een antwoord probeert te krijgen van een klantrelatie, negeren ze je simpelweg.Probeerde een ticket te kopen van Kopenhagen naar Naxos Jume 18 2020, met een tussenstop in Athene, vanwege een verandering van vliegtuig1 ticket Kopenhagen naar Athene Euro 1371 ticket Atens naar Naxos Euro 97Totaal Euro 2341 ticket voor zowel Cph-Ath + Ath-Naxos met dezelfde vliegtuigen en dezelfde geplande Euro 362Geheel zonder enige logicaProbeerde te boeken via een callcenter, maar ze konden me alleen de dure oplossing geven.Probeerde te schrijven naar cutomer relatiedep., Maar ze zeiden alleen dat ze het callcenter moesten bellen. In totaal 4 keer geschreven, maar nooit een redelijk antwoord gekregen.Hoe deze luchtvaartmaatschappij volgens hun eigen inflight magazine in staat is om voor de 10e keer van de 19 door de SKYTRAX World Airline Awards te worden uitgeroepen tot "beste regionale luchtvaartmaatschappij van Europa", blijft een mysterie. Ik kan alleen van mijn kant zeggen "NOOIT MEER"
03/28/2020
Melody

Het was mijn eerste keer dat ik Agean Air gebruikte en het was geen prettige ervaring. We waren op doorreis en de eerste vlucht werd vertraagd, wat kan gebeuren en het is uit de hand gelopen. De Agean-lucht heeft de aansluitende vlucht echter omgeboekt zonder ons op de hoogte te brengen, wat voor veel verwarring zorgde. We gebruikten onze Agean Air-app om onze nieuwe vlucht te controleren, maar de incheckbox was al gesloten en we moesten overnachten in een hotel in de buurt van de luchthaven (die onder de Agean viel). Over het algemeen was het personeel vriendelijk, maar beter systeembeheer is nodig.
04/12/2020
Meng Karabin

500 euro betalen voor een retourvlucht van Athene naar Londen en de afstand tussen de zitplaatsen was slechter dan bij goedkope luchtvaartmaatschappijen. Geen prioriteit voor goudleden, hoewel ze ze eerst uitnodigen. Prioritaire bagage komt nooit als eerste aan
04/12/2020
Grayson

Al mijn vluchten werkten zonder problemen en waren op tijd. Hoffelijk en bieden tenminste vegetarische maaltijden in de ticketprijs voor dezelfde prijs als Ryanair!
04/15/2020
Jehu

Ik heb een vlucht geboekt van Londen naar Tel Aviv.Zodra ik het had gedaan, realiseerde ik me dat ik de late nachtvlucht had besteld in plaats van de vroege ochtend voor dezelfde dag. Ik belde ze meteen en ze waren helemaal niet behulpzaam. Ze brachten me bijna hetzelfde geld in rekening dat ik opnieuw voor het ticket had betaald. Ik denk dat dit heel oneerlijk was, omdat ze uitzonderingen zouden moeten maken voor duidelijk iets dat een menselijke fout was.
04/19/2020
Shetrit Lovercheck

Ging met hen mee naar Chania in november. Zeer goede service op de vliegtuigen, alles ging goed zonder problemenHet enige slechte was dat het niet erg veel ruimte was
04/21/2020
Kopans Ascheman

de service was goed in mijn recente vluchten en ik werd ondersteund, net nu, na het boeken van de verkeerde tijd van een online vlucht, hielp iemand aan de telefoon me vriendelijk om het te veranderen en rekende de wijzigingskosten niet aan. (ik belde en schreef direct daarna).om eerlijk te zijn moest ik 3 keer bellen ...en vind een persoon vriendelijk en voorbereid om het werk te doen,maar uiteindelijk is het goed gelukt.ik zou zeggen, het is een leuk bedrijf, een beetje roestig maar nog steeds een goed met fatsoenlijke vliegtuigen en redelijk beleid. (er gaat niets boven een Ryanair of zo)
04/21/2020
Perrins

Deze luchtvaartmaatschappij zuigt letterlijk, ze lieten mijn vlieg niet vallen, ze zeiden dat mijn papieren niet klopten, ook al waren ze ... Ik maakte een reis van twee uur naar de luchthaven, alleen voor hen om me te vertellen dat ik niet mocht komen En ik krijg mijn geld ook niet terug, ook al is het hun schuld dat ik gisteren mijn vlucht heb gemist Dus ik raad deze luchtvaartmaatschappij niet aan
04/21/2020
Trueman Lamson

---------- Doorgestuurd bericht ---------Mijn beoordeling heeft alleen betrekking op het personeel van de Egeïsche Zee op Lost en gevonden balie op de luchthaven van Athene. Ik ben net geland in Athene met Egeïsche luchtvaartmaatschappijen en besefte dat mijn tas kapot was. Ik ging naar de verloren en gevonden balie en sprak met het personeel van Aegean Airlines. Ze waren zo onbeleefd tegen mij. Ze zeiden dat ze geen enkel rapport mogen schrijven tenzij de bagage volledig kapot is en zeiden dat ik alleen maar een e-mail moest sturen. Ik heb het op de website gecontroleerd en er staat geschreven dat als mijn bagage beschadigd is, ik dit moet melden als verloren en gevonden en een schademelding moet krijgen. Daarna ging ik weer terug naar de balie, ze negeerden me volledig. Ze lieten me langer dan een uur wachten en klanten achter me bedienen, ondanks het feit dat ik letterlijk voor de balie stond. Toen ik ze vertelde dat ik met ze moest praten, zeiden ze dat ze geen tijd voor me hadden. Ze brachten me voor alle andere klanten in verlegenheid. Er werd letterlijk gezegd dat ze aan het loket moesten komen, ondanks het feit dat ik daar meer dan een uur stond. Elke keer als ik met ze probeer te praten, zouden ze de balie verlaten en een ander personeel zou het overnemen. Toen ik een van hen om haar naam vroeg, zei ze dat ik het niet mocht weten omdat het persoonlijk is. Ze droeg een naamplaatje met een foto, maar ze verborg het voor mij. Ze waren allemaal erg onbeleefd, maar twee van hen waren extreem onbeleefd. Omdat ze weigerden me hun namen te vertellen, stuur ik je hun bijgevoegde foto's. Het ergste is dat ze duidelijk zijn geïnstrueerd door Aegean luchtvaartmaatschappijen om klanten zo te behandelen en te voorkomen dat ze schaderapporten schrijven omdat het echt onmogelijk is dat geen van hen de regels kent die duidelijk op hun website staan. Het is echt ongelooflijk hoe je de mensen behandelt.
04/25/2020
Monahan

heel slecht gezelschap en callcenter, helemaal een nachtmerrie, ze geven geen geld terug, zelfs niet als je binnen 24 uur van gedachten verandert.
04/26/2020
Demona

Bij het instappen kon het niemand schelen dat mensen niet in een wachtrij / of liever prioritaire / niet-prioritaire wachtrijen waren georganiseerd. Daarna werden we naar het vliegtuig gestuurd (kleine luchthaven), maar om een ​​onbekende reden weer ongeveer 5 minuten op de trap gehouden, in principe in de kou.Om ruimtegebrek werd ik actief uitgenodigd om de handbagage in de cabine in te checken. Ik deed. Bij het oppakken had het deuken en ontbrak een wiel. Aegean Servicevoorwaarden zien dit als een normaal iets, geen probleem zolang het alleen maar wielen mist en niet volledig kapot is.Het spijt me dat ik deze beoordelingen niet eerder heb gelezen.
05/04/2020
Mello Campainha

Raak deze luchtvaartmaatschappij niet aan! Het is bemand met dieven en zeer onbeleefde mensen.Ik reis al 50 jaar voornamelijk bij Britse luchtvaartmaatschappijen en heb voor het eerst de fout gemaakt om bij Aegean te boeken. Heb ik ongelijk om aan te nemen dat een passagier 14 dagen de tijd heeft om een ​​online geboekte vlucht te annuleren? Volgens de dieven in Aegean niet. Ze weigerden het geboekte ticket terug te betalen en betaalden drie maanden voor de vlucht! De dieven weigerden ook het terugbetaalde geld voor de koffers terug te betalen !!!Ik hoop echt dat het sluiten en heel snel,
05/06/2020
Garnes Douty

Zonder twijfel de slechtste luchtvaartmaatschappij die ik ooit ben tegengekomen. Eerst vloog ik van Londen naar Athene met 4 tassen en betaalde ik extra voor de service. Slechts 2 tassen aangekomen. Ik heb een melding gemaakt bij aankomst. De volgende dag vloog ik van Athene naar Luxor via Caïro. Ik ontving een e-mail nadat ik voor mijn vlucht had ingecheckt dat mijn tassen waren gevonden. Omdat ik 2 uur voor vertrek had, had ik tijd om ze op te eisen en terug te vorderen. Ik ging naar beneden en kreeg een opslagruimte te zien, mijn tassen waren daar, maar een tas van 33 kg die ik had betaald, was aan flarden gescheurd en was niet in staat om extra reizen te maken. Aan de balie kreeg ik te horen dat ze die ene grote kapotte tas konden vervangen door 2 kleinere. Ik accepteerde en ik nam een ​​van de tassen naar Egypt Air en controleerde het terwijl ik de andere bij hun supervisors achterliet om in te checken, zodat ik geen boete hoefde te betalen voor een extra tas. Deze tas werd in goed vertrouwen bij hen achtergelaten om dezelfde vluchten te sturen en mij in Luxor te ontmoeten. De tas is niet aangekomen en ik had geen kaartje om de tassen te traceren. Ik begon aan het heel erg lange en pijnlijke proces om mijn tas via e-mail te vinden. Dit was 7 weken geleden. Elke week krijg ik dezelfde generieke e-mail die zegt dat ze tot mijn beschikking staan ​​en willen helpen. In elke e-mail begrijpen ze niet dat ze de tassen TWEEMAAL zijn kwijtgeraakt en vragen me om te herhalen wat er steeds opnieuw gebeurde. Gisteren had ik eindelijk een e-mail met de melding dat ik naar de luchthaven van Luxor moest gaan en mijn koffers moest ophalen als bewijs van ticketreferenties. Ik kom alleen aan op de luchthaven van Luxor om te ontdekken dat ze de ticker hebben verstrekt van de tassen van Londen naar Athene die worden getoond als geclaimd. Maar in hun e-mail staat dat dit de tickets zijn van Athene naar Londen. ZIJ ZIJN NIET! “Volgens onze communicatie met betrekking tot uw bagage willen wij u laten weten dat uw bagage via Cairo op de luchthaven van Luxor is doorgestuurd met de volgende gegevens:Vluchtnummer en datum: MS750 / MS060 op 11 juli.Expedite tag nummer: A3946298 / A3946299.Om u te informeren dienovereenkomstig vriendelijk contact met Egyptair verloren en gevonden in LXR luchthaven. Wij blijven tot uw beschikking.Hoogachtend,MAAR nadat ik vandaag de luchthaven van Luxor heb bezocht, hebben ze me 3 volgbladen voor deze nummers gegeven en het zijn de vluchten van Londen naar Athene (waarvan we weten dat ze één keer verloren) het zijn NIET de nummers van de tassen die ze via Luxor via Cairo naar Luxor hadden moeten sturen!Ik heb met veel luchtvaartmaatschappijen over de hele wereld gevlogen, maar dit is zonder meer de meest belachelijke situatie die ik ooit ben tegengekomen. Hoe kan een luchtvaartmaatschappij je koffers twee keer verliezen! Geef vervolgens ticketnummers van eerdere vluchten op. De slechtere vluchtdienst en nazorg ben ik ooit wereldwijd tegengekomen
05/08/2020
Absa

Ik had een vlucht van Griekenland naar Libanon. mijn tas was achtergelaten in Athene. De klantenservice kon me zelfs na twee dagen niet vertellen wanneer ik het terug zou krijgen.Ik moest mijn reserveringen wijzigen om in Beiroet te blijven, zodat ik mijn koffer kan ophalen als deze aankomt. Ik betaalde ongeveer 400 Euro voor het annuleren van mijn hotelreservering in andere steden, telefoonrekeningen en taxi naar de luchthaven. Ik heb Aegean Airlines alle bonnen gegeven en weet je wat ik terug heb? 120 €Ik ben moe omdat je de helft van mijn vakantie al hebt verprutst en ik ben niet geïnteresseerd in het uitgeven van meer energie, tijd en geld voor het aanklagen. maar mensen moeten het weten. Ik zal je nooit Egeïsche luchtvaartmaatschappijen aanbevelen !!!

Schrijf een review voor Aegean Airlines


Handige links