Startpagina > Misc > beoordelingen over Advcash betalingshub

advcash betalingshub

Reviews: 28 | Arm
Uitzonderlijk
7
Zeer goed
2
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
2
Arm
16
01/30/2020
Lizzy

De recensies hieronder zijn allemaal echte, levensechte ervaringen die slechts het topje van de ijsberg van het spul rond ADV-cash dekken. Hun klantenservice is verschrikkelijk: er zal tegen je worden gelogen. Hun verificatieproces is een ramp. Ze proberen nauwelijks over het 'verkeerde' document te beschrijven, maar als je doet wat ze zeggen, vinden ze gewoon een ander 'incorrect' spul om je geld te houden. Blijf gewoon weg van deze club en hun poppen. Binnenkort volgen er meer, als ze hieraan niet voldoen.
01/30/2020
Dwight

Slechtste klantenservice en fraudeScam probeert deze mensen niet, ze krijgen al uw bankrekeningen voor frauduleus gebruik
01/30/2020
Giaimo

Ik heb getekend voor een nieuwe portemonnee met ADV Cash en tot op de dag dat ze alles verwerken. Snelle service en snelle ondersteuning. Dank je
01/31/2020
Spencer

Knoei niet met dit betalingssysteem, het zijn oplichters! Ze blokkeerden mijn account met meer dan $ 600, mijn account was geverifieerd.
01/31/2020
Weinhardt Pinette

Gebruik GEEN service.Ze houden mijn 3400eur vast en geven mijn geld niet terug.Heb ernstige problemen met verificatie.Houd er rekening mee.Dit bedrijf verdient geen cent.Maar het lijkt erop dat ik deze mening niet heb als ik hier de feedbag van andere leden bekijkdavid
01/31/2020
Jemimah Olm

Na een verrassend lange korrespondance met geavanceerde geldondersteuning heb ik besloten mijn recensie te bewerken. Eerder gaf ik het 1 ster en ik waarschuwde dat het bedrijf oplichterij was. Nu zijn het 2 sterren en slechts een waarschuwing aan anderen om zeer voorzichtig te zijn bij het overboeken van geld naar advcash. U kunt uw geld mogelijk niet terugkrijgen zonder hoge kosten te betalen. Mijn probleem is dat ik geld naar hen heb overgemaakt om het via VISA-opname weer op te kunnen nemen. Ze waarschuwen hun klanten niet dat deze functie een week lang niet heeft gewerkt en dat ze geen idee hebben wanneer en of deze weer begint te werken. Pas nadat u bent geverifieerd, kaartinformatie hebt ingevoerd, enz., Wordt u geïnformeerd dat dit niet werkt. Ze hebben geen andere opname-opties die ik kan gebruiken zonder gekke kosten te betalen, dus mijn geld zit eigenlijk vast.Oorspronkelijke post:SCAM WAARSCHUWING !!!!Ze zweren je op om geld te storten. Eenmaal daar, heb je geen intrekkingsopties die echt werken !!Blijf weg - U bent gewaarschuwd !!!
01/31/2020
Kirst Boggioni

Ik deel een soortgelijk verhaal met de vorige commentatoren. Meerdere keren zijn mijn ID's en adresbewijs geweigerd om domme redenen. Mijn nationale ID werd gescand in 300 Dpi en je kon er alle informatie over zien. Ik heb andere rekeningen geopend met betaalpassen en dit is de eerste keer dat ik dit probleem tegenkom. Ik vind het niet acceptabel. Er zijn veel andere betaalpassen.
01/31/2020
Belmonte

Ik opende een rekening bij hen, en zij eisten dat het bewijs van verblijf op mijn naam zou staan ​​om een ​​geverifieerde gebruiker te worden, ik vertelde hen dat het bewijs van ingezetenschap op naam van mijn vader was en zij accepteerden het niet. Ik vroeg om een ​​stem van vertrouwen, en ze hebben me de kaart geweigerd! Ik heb een account geopend op een andere kaart in de Verenigde Staten van Amerika en ik had deze problemen niet! Ik raad advcash advcash aan niemand ter wereld aan, omdat ik deze schaamte heb meegemaakt! Ik heb rekeningen op PayPal, Neteller en ze hebben me nooit in rekening gebracht dat ik namens mij een bewijs van verblijf moest hebben! Dit is absurd !!!! Ik heb nog nooit een bedrijf dit zien doen !!!! Ik heb mijn account geopend via https: // behouden. com, kaart uit de Verenigde Staten van Amerika die duizend keer beter is dan geavanceerde contant advcash.com! Met vriendelijke groet advcash.com heeft geen echt atoom! Ik ben woedend op advcash.com, ik raad het niemand aan!
01/31/2020
Jennie

Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn slechte recensie eerder. Ik denk dat het probleem bij mijn bank ligt. Ik heb geprobeerd met een andere kaart van een andere bank dat de transactie succesvol was en het geld binnen 30 minuten werd geleverd. Ik raad Advcash ten zeerste aan aan iedereen die twijfels heeft gehad of een oplossing zoekt die zowel nieuw als oud geld dient. Werk alstublieft aan uw klantenservice .. geef zoveel mogelijk informatie. In het geval van mislukte transacties zou het fijn zijn als u uw klanten op de hoogte zou stellen met een e-mail waarin het probleem duidelijk wordt vermeld. Anders waardeer ik uw inzet om positieve verandering in onze wereld te brengen.
01/31/2020
Brower

advcash is een geweldig bedrijf, ik had een klein probleem met de verificatie van het adres, maar alles is zo snel, veel mijn vrienden raden me deze website aan, ik ben een kleine investeerder in het testen van bitcoin-wateren met hen. ik hou ervan . alsjeblieft misschien kun je het adresverificatieprobleem oplossen, het zal helpen
01/31/2020
Claudio Durasoff

Mijn algemene ervaring is niet goed. De processen zijn niet vriendelijk, vooral de verificaties hebben een slechte beoordelingskwaliteit.Het platform werkt, maar in vergelijking met andere virtuele portefeuilles is het regelmatig.Bedankt voor je steun. Je hebt geweldige kansen voor verbetering.
01/31/2020
Libove

meest domme service die ik ooit heb gezien, het verificatieproces maakte me helemaal gek. er is niet in staat om precies te vertellen wat er nodig is ... tijdverspilling!
01/31/2020
Gannie

Zeer veilige service en betrouwbaar. Als je geen luie persoon bent en alles leest wat ze weergeven, heb je geen problemen. Ze hebben een zeer snel verificatiesysteem en van iemand die eigenaar is van een bedrijf, dat is niet gemakkelijk om te doen. Als je je veilig wilt voelen en ze wilt testen, kun je doen zoals ik deed. Ik heb alleen een kaart voor online gebruik. Nadat ik alles volledig had gevalideerd, deed ik een betaling van 1 $ en vroegen ze om een ​​tweede validatie om te zien of de kaart van mij is. Kostte me 3 minuten om de foto's en alles te maken. Nadat ze hadden bevestigd dat ik mijn geld had en een dienst had betaald. Werkte als een charme. Daarna zag ik dat ze betrouwbaar zijn, dus heb ik meer gestort en betaald voor een grotere service. Dank je!
02/01/2020
Anna

zielige verificatie, ik kon zelfs mijn advcash-account niet financieren omdat ze alleen visakaarten accepteren met mijn naam erop. de wereld is vooruitgegaan, maar ze zijn veel te achterlijk. Visakaarten worden tegenwoordig direct uitgegeven. de beste manier om te bevestigen dat ik de werkelijke houder ben, is door een kleine vergoeding te vragen met een code die ik kan verstrekken. maar nee, ze willen dat mijn naam erop staat. dus als je vaders graf zijn naam niet heeft, dan is hij niet je vader !!!!! en na het lezen van de recensies is er geen manier om een ​​halve cent op te slaan in hun portemonnee, zelfs als ik mijn gezicht op de visumkaart had gedrukt.
02/02/2020
Romeyn

Mijn ervaring met hen is erg goed, helaas werd de kaart geannuleerd, omdat de bank van de uitgever erg dom is en alle debetkaarten heeft beëindigd, maar ik blijf betalingen met ze ontvangen en verzenden, en alles werkt geweldig, ik beveel ze 100% aan
02/02/2020
Triny

Best goede, snelle transacties, ik ontving mijn kaart gemakkelijk via de mail binnen 3 weken. Ze beantwoordden een vraag die ik binnen 2 uur had die echt snel is.
02/02/2020
Eilis

Te moeilijk om identificatie verificatie door te geven. vereisen te veel kwaliteit van het document in persoonlijke ID en adres.Adres, ik heb een saldocertificaat dat duidelijk voldoet aan hun eis, naam, adresbankstempel en handtekening ... en niet ouder dan 3 maanden.Maar werd afgewezen met reden "Kan het adres niet verifiëren" !!Ik vraag momenteel ondersteuning, wat wordt deze reden van afwijzing geacht te betekenen? Ik heb duidelijk gescand, precies hetzelfde adres als dat ik heb geregistreerd ... Dit is teveel.
02/02/2020
Fulcher Straughter

Kan iemand me deze beveiligingsinstellingen vertellen om te wissen? Dit kostte me niet om een ​​onbetwist adresbewijs te leveren voor indiening. Is het omdat het IP-adres is? Dus waarom zou je mensenaccount blijven blokkeren?Proberen en proberen het huidige IP-adres bij te werken, uiteindelijk nutteloos. IP-adres blijft op de computer vernieuwen en wijzigen. Waarom anders willen we dat dit doen ?????,Ik ga binnenkort deactiveren
02/09/2020
Lek

Hun klantenservice is altijd laat in antwoord. Ze spelen rond hun voorwaarden om het geld van de klant lang in hun bedrijf te houden of anders van de klant te veel kosten te ontvangen bij het overboeken van geld in afzonderlijke delen, niet als één overdracht, hoewel de klant al is geverifieerd en de betaalpas is koerier voor de klant! Ze beantwoorden nooit een subjectief / objectief antwoord, maar blijven hun eerdere antwoorden kopiëren en plakken! Heel slecht gezelschap, adviseer niemand om het te gebruiken, want de tijd zal komen en de klant zal het haten om met hen om te gaan, vooral omdat hun games en koude herhaalde antwoorden!
02/12/2020
Socha Texiera

Vermijd ten koste van alles. Gebruik nooit! Hun authenticatieproces is het slechtst en hun ondersteuningsservice is hetzelfde. Meerdere keren is mijn identiteitsbewijs om onaanvaardbare redenen afgewezen
03/14/2020
Davidson Cocoran

Super arme ongetrainde klantenservice speciaal verificatieafdeling!Ik had vreselijke super slechte ervaring met hun ongetrainde ondersteuning iemand genaamd "Vitally"Ik heb geprobeerd mijn account bij hen te verifiëren, ze blijven zeggen dat de afbeelding wazig is, de afbeelding is niet van hoge resolutie, ik begrijp niet of een foto naar hen wordt verzonden in HD-scan met resolutie 800 x 1024hoe kan het wazig en niet scherp en duidelijk zijn ???in ieder geval PAS OP VOOR VERIFICATIEPROCESINDIEN HET SUPER INGEWIKKELD IS DAN HOE KAN IK ZE MET MIJN GELD VERTROUWEN ???als iemand het transcript van de chat op (17 december 2019, 01:40 PM GMT) wil, neem dan contact met mij op.
03/19/2020
Canon Mcclendon

Vreselijke ervaring met verificatieproces. Verloren tijd en geduld. Er zou geen probleem zijn, zo niet een slechte en onwetende klantenondersteuning zonder uitleg of motivatie om te helpen. Backoffice en klantenondersteuning is 60-70 procent van een succesvol product / service, omdat u afhankelijk bent van hen wanneer u problemen ondervindt met uw geïnvesteerde geld. Sorry, maar kies liever voor andere services dan ADVcash.Update gebaseerd op ADVcash-antwoord:Heeft u drie keer hetzelfde document gestuurd: de eerste keer waren er foto's met de helft van het document met een hoog adres, die u niet bevielen; ten tweede, dezelfde opnieuw genomen foto met hetzelfde volledige document, maar toen was het formaat verkeerd voor u; En pas voor de derde keer, met hetzelfde document en veel foto's gemaakt om het perfect te maken, gedownload en geüpload naar de pc - na totaal 5 uur wachten, antwoordde je eenvoudig dat het document zelf niet geschikt is. Dus bewijs me alsjeblieft ongelijk, als dit geen tijdverspilling en onwetende dienst is.Ik zal geen commentaar geven op de zaak met betrekking tot uw regels - waarom verzekering of telefoonrekening niet geschikt is wanneer tv of internetrekening in orde is. Of hoe al deze gegevens in lijn gaan met BDAR-regelgeving. Het is aan jou en anderen om te beslissen - de deal is, ik ben niet alleen iemand met hetzelfde probleem, wat betekent dat er iets mis is met je regels of je houding.
04/08/2020
Kirby

SCAMMERS.Ik heb ingediend:- paspoort (geverifieerd)- telefoon (geverifieerd)- officieel staatsdocument (bewijs van adres) (GEWEIGERD)Ze accepteerden mijn officiële indiening van het staatsdocument niet.Weet je wat? Ik heb deze informatie gebruikt om te registreren voor alle belangrijke crypto-valutawissels.Alle beoordelingen hier moeten waar zijn.VERTROUW HEN NIET!
04/20/2020
Graaf Brzezinski

Het beste bedrijf, ik heb me net vandaag geregistreerd, ik heb geen eigen bewoner en ik heb ze eerlijk gezegd verteld dat ik in Photoshop mijn adresverificatie bewerk en hun ondersteuning was erg geopend en stond me toe naar de bank te gaan om een ​​bankpas / creditcard te krijgen bevestiging van bank met mijn ander adres. dank je. !
04/27/2020
Oz Hynd

Ik kom uit India..Zeer snelle en snelle service zonder enige fout ... Het verificatieproces is vrij hectisch, maar als het juiste vereiste document wordt verstrekt, is het heel eenvoudig. Goede service ondersteuning n erg snel ... Beste wensen
04/28/2020
Faucher Len

AdvCash nu meer dan een maand gebruiken. Geweldige service zou ik zeggen. Ik heb al transacties van meer dan 6,000 USD met hen gedaan en alles ging elke keer heel snel en gemakkelijk. Een van de beste online portefeuilles die iedereen wordt aanbevolen.Voor de mensen met alle slechte recensies, ja, het verificatieproces is een beetje dramatisch, maar het is voor je eigen bestwil, omdat deze mensen voor je geld zorgen en niet voor hun geld. Het enige wat u hoeft te doen is de algemene voorwaarden te volgen en u zult nooit in een probleem of ruzie raken met het ondersteuningsteam
05/02/2020
Finkelstein Kebert

BLIJF WEG!!!Absoluut niet serieus! Mijn fout, ik accepteerde een betaling van een klant, dus mijn fonds zat op dat platform. Na een vreselijk verificatieproces en verschillende e-mails naar de ondersteuning, kreeg ik het. Misschien een maand later. Desondanks heb ik ongeveer $ 15 betaald voor een MasterCard en de voorwaarde voor opname aan de geldautomaat was acceptabel.Maar van de ene op de andere dag, zonder klanten te informeren, is de MasterCard beëindigd. Alle klanten, natuurlijk niet alleen mijn kaart.Dus geen mogelijkheid meer om geld op te nemen, zonder veel geld te verliezen.Beste grap!Ik vraag de ondersteuning of ze een eerlijke overdracht kennen, zeiden ze me, dat je voor elke transactie moet betalen! Echt, gekke Baldhead!Ik moet ongeveer 25% extra betalen om uit te betalen!Ik ben ervan overtuigd dat dit in West-Europese landen illegaal is, althans dat zou het moeten zijn.PS. Zelfs het omwisselen van cryptomunten is een handeling van het stelen van je zuurverdiende geld.Wanneer je advcash hoort-> Ren weg!PSPSOm eerlijk te zijn werkt hun reputatiemanagement of "geavanceerde cash scam" allert en daarom beantwoordt de ondersteuning binnen enkele minuten via e-mail.hier hun brief:[tussen haakjes, mijn reactie]Hier is een direct verzoek van Advanced Cash:********Hallo. Het spijt ons dat u zo'n sterke behoefte voelde om een ​​beoordeling met één ster voor ons achter te laten en onze publieke reputatie op deze manier te schaden. We hebben echter niets specifieks gevonden dat problematisch was in uw ervaring. [als een International Money Transmission Business, vraag ik om vertrouwen en waarde en dat betekent duurzaamheid en klanttevredenheid. Maar het annuleren van uw CCs-service van de ene dag op de volgende dag, inherente opstandige opnamevoorwaarden zijn niet gebruikelijk in een gevoelige geld-biz, althans niet in een serieuze]De kaarten zijn gesloten door de serviceprovider, wat ons op geen enkele manier ten goede komt en op geen enkele manier onze beslissing was.[Sorry, we zitten niet in een kleuterschool. Wie is uw dienstverlener? Hij lijkt een vreselijke zakenpartner te zijn. Desondanks moeten we aan het einde van de dag uw klanten, waaronder ikzelf, hogere kosten betalen, omdat AdvancedCash slecht due diligence heeft gedaan. Zeg niet dat het geen probleem van tevoren is, maar vind een oplossing voor uw klanten. Vertel hen niet dat u al weken een nieuw CC-systeem implementeert. Zeg niet dat je het nieuws moet lezen, weet je, als we weer op de baan zijn. We willen allemaal weten hoe we onze $$$$ kunnen verzilveren] Alle andere transacties brengen kosten in rekening precies zoals vermeld in de tarievenlijst die u en anderen zouden kunnen zien voordat ze zich aanmelden.[Ja, dat was een reden, waarom ik me heb aangemeld, maar ik kende je partnerschap niet. Trouwens, ze hebben het leveringscontract niet meteen geannuleerd. Er zijn verschillende waarschuwingen geweest, tenminste wanneer we Mastercard kunnen geloven]Het zou dus niet echt een verrassing moeten zijn dat sommige transacties niet gratis zijn. Ik weet echt niet wat er precies is misgegaan en wat illegaal moet zijn in westerse landen.[uw externe ruilpartners vragen ongeveer 25% voor het overboeken van geld van geavanceerd contant geld naar PayPal, bijvoorbeeld. {§ 138 Absatz 2 BGB [Bürgerliches Gesetzbuch] § 291 StGB [Strafgesetzbuch]} Gewoon voor het gooien van een paar §§] Als er specifieke problemen zijn waarvan u wilt dat wij deze nogmaals bekijken, kunt u uw ticketnummer of e-mailadres van uw account opgeven. Anders is het jammer dat je zo'n negatieve en emotionele feedback moest achterlaten, maar zolang het niets specifieks betreft, ben ik bang dat we het niet kunnen gebruiken om positieve veranderingen aan te brengen.[Ik heb je weinig dingen verteld, hoe je AdvancedCash kunt verbeteren. De eerste stap kan goed nieuws zijn in de nieuwssector voor uw klanten. Wees transparant!]Bedankt en een fijn weekend.[Ik hoop dat ik kon helpen. Proost, een fijn weekend op Malta, Gibraltar of Belize of ergens anders]**************************************
05/06/2020
Lohrman

De aanbieder is niet echt klantvriendelijk. De adresverificatie was erg ingewikkeld. Ze adverteren Google Pay, de ondersteuning is behoorlijk incompetent en na 4 weken heen en weer, krijg je eindelijk het antwoord dat Google Pay slechts in één land wordt ondersteund. Als ik de kaart had betaald, zou ik heel boos zijn.

Schrijf een review voor advcash betalingshub


Handige links