Startpagina > Misc > beoordelingen over Aanbid me

Aanbid me

Reviews: 38 | Arm
Uitzonderlijk
6
Zeer goed
1
Aanvaardbaar
2
Middelmatig
2
Arm
27
01/30/2020
Kersten Raisler

Als ik geen sterren kon achterlaten, zou ik dat doen. Aanbid me, stuurde me een e-mail als reactie op een vraag die ik niet had gemaakt, en vroeg om bankgegevens en factuur- / verzendadresgegevens die al op mijn account stonden. Klantenservice gebeld om de e-mail te ondervragen en kreeg geen enkele hulp. Omdat er geen supervisor was om mee te praten, kreeg ik te horen dat ik zo snel mogelijk van hen zou horen. 18 uur later, geen telefoontje van hen. Ik belde terug om de hele bestelling te annuleren en kreeg te horen dat ik dit niet kon doen, ook al was het nog steeds 'in behandeling'? Mijn bank gebeld om hen te vertellen wat er was gebeurd en ze speculeren dat er frauduleuze activiteiten plaatsvinden. Zelfs als ik de e-mail niet kreeg, was de klantenservice alleen verschrikkelijk en zou geen enkele ster beoordelen. Koper let op!
01/30/2020
Brace Mackedanz

Een van de medewerkers van de klantenservice van Adore Me verdient publieke en private erkenning voor haar hulp bij mij vandaag. Een pakket dat ik heb besteld, heeft geen trackingupdates ontvangen. Ze legde vriendelijk en duidelijk uit hoe het proces aan hun einde werkte, keek vervolgens specifiek naar mijn geval en heeft een uiterste datum voor de verwachte levering bepaald en als er niets aankomt, zullen ze opnieuw verzenden of terugbetalen. Haar zachte, professionele houding maakte een anders ongemakkelijke situatie eenvoudig en er zijn stappen om te zorgen dat het probleem wordt opgelost en dat open communicatie tijdens dit proces mogelijk is. Een paar andere recensenten konden het niet zo gemakkelijk hebben wanneer ze problemen ondervonden, maar Leslie op de costomer-serviceafdeling maakte mijn dag veel gemakkelijker en ik ben blij dat ze de informatie had die ze nodig had om me goed te helpen.
01/30/2020
Wahkuna Ailts

Als ik dit 0 sterren zou kunnen geven dan zou ik het volledig doen. In het begin was ik behoorlijk blij met dol op me. Ik bestelde 1 VIP-doos en vervolgens een paar items een maand later. Kwaliteit was niet precies wat ik verwachtte, maar het was ook niet het ergste dat ik heb gezien. Flash forward naar een paar dagen geleden, zag ik dat er op mijn creditcard kosten in rekening werden gebracht voor $ 20 dollar. Ik had mijn VIP-box na de eerste maand geannuleerd omdat de kwaliteit van de producten niet goed genoeg was om een ​​abonnement te willen voortzetten. Ik belde het bedrijf en ik zweer bij God dat ik 30 minuten in de wacht stond voordat ik uiteindelijk zei dat ik het moest neuken en ze een e-mail moest sturen. Na 2 dagen wachten op een reactie, lieten ze me weten dat mijn VIP-box die ik terug stuurde in OKTOBER (nu bijna 4 maanden later) een bh-set heeft die niet door de inspectie is gekomen. Ik heb elk artikel met uiterste zorg behandeld! Niets was gescheurd / beschadigd / zonder tags enz. Ik stuurde de doos ook goed terug binnen de tijd die ik nodig had. Ik zal nooit meer iets bij dit bedrijf bestellen. Klantenservice is verschrikkelijk, ze hebben me opgelicht voor een item dat ik heb geretourneerd, en als dat allemaal niet genoeg is, hebben ze VIER MAANDEN gewacht! om me te laten weten dat er iets mis was. Absoluut onaanvaardbaar
01/30/2020
Farah Cua

Ik heb veel sets besteld en daarom heb ik ongeveer $ 439 aan winkeltegoed verdiend (gratis 6e set) maar nu heeft de Adore me-site mijn account beperkt zodat ik niet kan uitchecken en mijn winkel niet kan gebruiken credit. Dit is uiterst frustrerend en een SCAM. Ik heb de klantenservice meerdere keren gebeld en ze blijven maar zeggen dat ze dit probleem doorgeven aan de escalatieafdeling, maar ik hoor nooit iets van iemand die dit kan oplossen. HELPEN!
01/30/2020
Aimo

Het is nauwelijks één ster als dat ... mijn pakket is bijna een maand kwijtgeraakt tijdens het transport! Ik moest een klantvertegenwoordiger e-mailen om iemand te pakken te krijgen. Na nog een paar dagen wachten ontving ik 2 vouchercodes om mezelf opnieuw te bestellen in plaats van een klantvertegenwoordiger die de zaak regelde. Toen ik opnieuw bestelde, werd ik opnieuw in rekening gebracht voor het ongeluk. Ik zal nooit meer een klant zijn. PS: als je lid wordt, wordt er maandelijks $ 35 in rekening gebracht
01/30/2020
Carlyn

Absoluut vreselijke ervaring. Ik bestelde bh's en was erg opgewonden toen ze kwamen omdat ze zo schattig waren. De band van de beha's die ik bestelde zouden 30s zijn, maar toen ik het pakket ontving, konden de banden niet groter zijn dan 25 centimeter rond. Toen ik de klantendienst een e-mail stuurde voor omruiling of terugbetaling omdat er geen fysieke manier was waarop deze beha's zouden passen, vertelden ze me dat mijn product niet in aanmerking kwam voor omruiling en terugbetaling. Ik heb 60+ dollar uitgegeven en ze compenseerden me met 10 $ winkeltegoed. WTH? Dus nu ben ik kort 60+ dollar EN heb 3 bh's die niet passen. Om het af te maken, reageerden ze gewoon niet meer op mijn e-mails.
01/30/2020
Fabri

Aanbid me als de beste service en kwaliteit van alle vergelijkbare bedrijven met lingerie en beha's. Ze verzenden snel en het product is van prachtige kwaliteit.
01/30/2020
Erdrich Lux

3 bestellingen zijn in rekening gebracht op mijn creditcard die niet door mij of iemand die ik ken zijn geplaatst. Ik woon in Georgia, de artikelen zijn naar Florida verzonden naar een adres dat eigendom is van iemand die in Venezuela woont. Direct fraude. Ze noemen Adore Me en gebruiken in Maleisië gevestigde medewerkers van de klantenservice, zodat u geen verbinding kunt maken met een supervisor of de klacht kunt escaleren, omdat ze zich in het buitenland bevinden. Ik twijfel er niet aan dat hun besturingssysteem onveilig is. Ik zou nooit iets kopen via deze site 1. klantenservice is waardeloos, 2. beveiliging is nog erger. De politie vertelde me dat ze nogal wat fraudegevallen van Adore Me hebben. RUN GA NIET DOOR !!!
01/30/2020
Cooperman Obermann

Verzenden heeft de laatste tijd voor altijd geduurd ... toen ik voor het eerst bij u begon te kopen, zou ik mijn bestelling binnen 7-10 dagen ontvangen. Bestellingen nemen nu een maand om mij te bereiken en ik begrijp niet waarom dit is veranderd ??
01/31/2020
Linzy Ketterling

Ik heb een week geleden een bh-set besteld en heb deze nog steeds niet ontvangen. Ik belde de klantenservice niemand antwoordde en toen ik erdoorheen hing, hingen ze me op. Nooit meer zal ik deze service gebruiken !!
01/31/2020
De Witt

OPLICHTERIJ!!!!! PAS OP!!!Ik bestelde een combinatie van BH en ondergoed. Ontvangen en gepast op de beha. VEEL te groot en goedkoop, slecht gemaakt afval. Ik heb het ondergoed niet eens aangeraakt. Stuur het terug, en dit is hun antwoord (ik kreeg minder dan $ 3 terug; ik heb in principe betaald voor het ongemak van het retourneren): Het item dat we hebben ontvangen, is vuil / beschadigd, waardoor uw kortingsbon RMAKFBTZA1F is geannuleerd en u een boete van $ 20 en een restocking-vergoeding van $ 5.95 in rekening werd gebracht en u een terugbetaling van $ 26.62 kreegNooit, nooit meer. Ik heb 3 vrienden die me hebben gewaarschuwd tegen bestellen en het spijt me dat ik geen acht heb geslagen op hun advies.
01/31/2020
Gerik Hostler

Ik ben dol op je website met altijd geweldige aanbiedingen en verschillende selecties om uit te kiezen. Ik winkel voor iemand die me heel dierbaar is en ze zegt altijd dat ze van ze houdt. De bezorging kan de nodige tijd in beslag nemen. Ik krijg het meestal een dag of de volgende dag vanaf de bezorgdatum en de verpakking (en) hebben de neiging om wat schade op te lopen, maar de goederen zijn in goede staat.
01/31/2020
Toney Ryll

Ik wilde de kleur van mijn aankoop wijzigen en niemand reageerde, ik probeerde zelfs de bestelling te annuleren om opnieuw te bestellen
02/01/2020
Arleyne

Dit bedrijf zal je oplichten. Ze brengen zelfs kosten in rekening als je niets uit je doos kiest, wat prima is, maar ze sturen je artikelen met een onjuist formaat en laten je hun klantenservice bellen om een ​​terugbetaling te krijgen. Van de 4 maanden dat ik deze service heb gebruikt, stuurden 3 van mij de verkeerde maten. Ik heb uren aan de telefoon doorgebracht met het terugkrijgen van deze kosten voor kleding die niet eens de maat heeft die ik in mijn account heb ingesteld. Ze brachten me een keer een vergoeding in rekening die zei dat ik iets terugzond dat niet aan hun inspectie was geslaagd. WANNEER IK HET NOG NIET UIT HET PAKKET HEBT OMDAT IK DE GROOTTE ZAG. Ik heb nog steeds moeite om mijn lidmaatschap op te zeggen omdat hun "lidmaatschap annuleren" -formulier op hun app is verbroken - het laat je niet toe het formulier in te dienen. Oh, trouwens, ik heb er ooit één beha van afgehouden en de riem scheurde binnen een dag af. Serieus - koop dit lidmaatschap niet.
02/01/2020
Wise

Ik ben al een paar jaar lid van 'VIP Elite'. De eerste keer dat ik iets bestelde, was in 2017 en het kwam snel aan en leek behoorlijk materiaal. Ik had één probleem met hen en hun klantenservice was zeer snel om contact met me op te nemen. .... Fast forward naar 2019 en ze brachten me $ 159.80 in rekening nadat ik hen had verteld mijn maandelijkse box over te slaan. Ik heb nog nooit iets van hen gehoord, maar na het sturen van een e-mail zijn de kosten verwijderd. Ik dacht dat dat het einde was, maar ik ontdekte net dat ze me opnieuw in rekening brachten voor een overgeslagen maand (je mag niets betalen tenzij je de doos bewaart). Deze keer heb ik twee e-mails verzonden en drie keer geprobeerd te bellen. Geen antwoord van de e-mails en de telefoon hangt op nadat ik 10 minuten heb gewacht (dus geloof hun website niet die zegt dat ze binnen 1 minuut antwoorden). Ik heb nog steeds de lading op mijn kaart staan. Ik zal mijn bank vertellen de aanklacht als frauduleus te markeren, omdat het niet geautoriseerd was en ik heb actief geprobeerd erover te praten met Adore Me. Ik annuleer mijn account en waarschuw iedereen om weg te blijven van dit bedrijf.
02/01/2020
Fagen

Dit bedrijf is het slechtste ooit om van te kopen !!! Ik heb een doos teruggestuurd waarvan ze zeggen dat ze die niet hebben ontvangen. OK. Dus wat gaan ze doen ... mijn rekening in totaal 4 keer opladen! 3- $ 40 betalingen en vervolgens een $ 99.87 betaling. Een totaal van $ 219.87 voor 1 elitedoos !!!! Dit bedrijf heeft geen gelijk. U kunt zelfs niet rechtstreeks met iemand over uw account praten. Ze antwoorden alleen via e-mail. VERSPIL UW TIJD OF HARD VERDIEND GELD niet als u bij dit bedrijf koopt. Je zult er op de lange termijn spijt van krijgen.
02/01/2020
Hartmunn

Ik heb 6 bh-sets geprobeerd, ik ben erg rondborstig en de bh's waren goedkoop, niet ondersteunend en zagen er behoorlijk slecht uit.Ik zou het niet aanbevelen!Ik ben een 34DDD
02/01/2020
Barina Absher

Dit is allemaal gebaseerd op mijn EERSTE DOOS. Ik heb de Elite-lidmaatschapsbox besteld. Het is niet bij mij thuis afgeleverd via USPS. Ik heb daar 3 weken op gewacht vanwege de manier waarop het abonnement is opgezet. Ik heb toen de klantenservice gebeld, die me vertelde dat ik geen nieuwe box meer kan krijgen en dat ik op mijn december-box moet wachten. Ik vroeg waarom ik geen andere doos kon laten versturen omdat dit niet mijn fout was. Ze zeiden dat het echt een verlies voor hen is vanwege het product dat net verloren is gegaan en ze kunnen me geen nieuwe doos geven en dat ze een "systeem" hebben waarmee slechts één doos per maand kan worden verzonden. Het doet me ook geloven dat de $ 20 "styling fee" voor het hebben van een persoonlijke stylist assistent bij de beslissingen een totale leugen is. Ik vroeg om met een supervisor te spreken en zij had het lef om te zeggen: "zelfs als ik je met een supervisor laat spreken, zullen ze je alleen hetzelfde vertellen en zullen we je GEEN nieuwe doos geven." hun supervisors nemen geen telefoontjes aan en zijn niet beschikbaar om dit probleem te bespreken.
02/02/2020
Barton

Deze plek is ronduit afzetterij. Ik heb meer dan een maand besteed aan het proberen mijn pakket te krijgen waarvoor ik $ 80 heb betaald. Bij het bellen vertellen ze me dat ze GEEN supervisors hebben die tegen me kunnen praten, en me niet konden vertellen waar mijn pakket was of dat ik het ooit zou ontvangen. Ze hebben me meer dan een maand laten rondrennen en alles wat ze me kunnen vertellen is dat ze "het probleem escaleren naar hun toegewijde team" en blijkbaar is hun team niet in de buurt van toegewijd aan hun klanten en hebben ze in feite $ 80 van mij gestolen ! GEBRUIK DEZE SITE NIET!
02/02/2020
Bertle Lemmer

Ik heb een volledig figuur en de bh die ik bestelde, kwam niet gelijk over de zijkanten, dus de armen liepen over. Ik heb structuur nodig rond mijn borsten en aan de zijkant om alles op zijn plaats te houden. Zelfs als ik de haken zo strak mogelijk vasthield, bleef de bodem van mijn beest niet in de beker. Het is een nee voor mij en ik zal het terugsturen.
02/02/2020
Berenice Forlivio

Ik hou van wat jullie allemaal te bieden hebben. Ik heb drie bh-sets en een lingerieset gekocht en ik ben er dol op. Mijn enige zorg is dat er niet genoeg nieuwe dingen uitkomen. Ik zou ook graag wat meer avontuurlijke lingerie-stukken willen aanbieden aan de plus-size dames. Ik ben AM nog steeds nieuw, maar ik zou graag meer stijlen en sexiness hebben om uit te kiezen.
02/07/2020
Arundel Riggleman

Vreselijke service! Ik bestelde hun product een maand geleden. Nadat ik een bericht in mijn e-mail heb ontvangen, ontvang ik een trackingnummer wanneer het pakket wordt verzonden. 2 weken nadat ik geen volgnummer kreeg, maar een heleboel grappen en advertenties over hun product in mijn e-mail ... Ik schreef ze dat ze me op een sjabloonen manier beantwoordden dat ze net de koerier hebben bereikt en mijn artikel is beschadigd OF verloren dus hij is gaat het terugsturen. Heel grappig als een andere grap uit de e-mail. Ik ben echt geïnteresseerd als het item verloren is, hoe gaat hij het terugsturen. We hebben trouwens afgesproken dat ze een nieuwe bestelling voor me plaatsen.Nog 2 weken daarna schrijf ik ze om te vragen naar mijn trackingnummer en verrassing ...! Ze antwoorden op dezelfde manier, over koerier, verloren voorwerp en bla bla bla. Het grappigste dat wanneer ik een praatje met het ondersteuningscentrum heb, me een keer antwoord geeft en zegt dat het probleem zal worden opgelost, maar dat ik geen antwoord krijg op mijn andere berichten, zoals vragen over terugbetaling, enzovoort ...
02/07/2020
Tench Rochholz

Zorg ervoor dat je slechts 6 items krijgt en zorg ervoor dat het niet te koop is, omdat ze je bestelling annuleren en zodra je opnieuw bestelt, vertellen ze je dat bepaalde dingen niet op voorraad zijn. Als de waarheid is, zijn ze valse reclame voor een verkoop omdat ze je spullen niet willen verzenden als het meer dan 6 items is
02/09/2020
Humbert Tulk

Afschuwelijk bedrijf om mee om te gaan !! Dit bedrijf bracht me MAANDEN in rekening nadat ik had geannuleerd! Keer op keer moest ik dit bedrijf bellen! UREN verspild! Ik zou het NIET aanbevelen!
02/19/2020
Merat

Welnu, waar ik enigszins gelukkig ben geweest met sommige van mijn aankopen, zijn anderen niet zo indrukwekkend geweest als ik had gehoopt. Soms zijn de materialen goedkoop. Anderen zijn prima. Uiteindelijk kreeg ik een korset en een panty in de maat die ik zou verwachten op basis van mijn BH-maat (en ja, ik heb de maattabel gecontroleerd). Het kwam niet eens in de buurt van passen. Omdat het mijn gratis item was voor het kopen van vijf sets, heb ik het niet teruggestuurd. Echte consistente maatvoering en betere materiaalkeuze zou me 100 procent gelukkig en tevreden maken.
02/21/2020
Lyontine

Kwaliteitslingerie, uitstekende klantenservice. Hun verzendupdates kunnen echter nauwkeuriger zijn. Ik vind het niet erg om te wachten, het is gewoon frustrerend om iets te verwachten en het een paar dagen later aan te laten komen. Over het algemeen ben ik erg tevreden over dit bedrijf
03/07/2020
Mouldon

De klantenservice die ik via deze website ontving was geweldig! Ik moest wat lingerie ruilen voor een kleinere maat. Ik verwacht dat het nog wel even zal duren. Maar ze accepteerden het voordat ze zelfs het product ontvingen dat ik had teruggestuurd, en het nieuwe product was al verzonden!
03/12/2020
Morey

Grootte ver weg. Toen ik een recensie op hun site schreef, verwijderden ze mijn recensie en stuurden ze me een e-mail waarin stond dat het hun beleid is om de slechte beoordelingen te verwijderen .. dus alle beoordelingen op hun site zijn scheef omdat de slechte niet worden getoond.Bewerkt om toe te voegen:1. De stijl is nog steeds beschikbaar op de site.2. Er is geen grof taalgebruik gebruikt.3. Ze geven toe dat ze met opzet beoordelingen filteren.
03/12/2020
Bulley Chaulk

DIT IS HET SLECHTSTE BEDRIJF OOIT IK WACHT OP MIJN BESTELLING VOOR 2 WEKEN IK HEB GEHUWD EN 3 DAGEN ZEGGEN ZE MIJN GELD EN ZEGGEN MIJN PAKKET NOOIT BIJ AL DIT BEDRIJF MOETEN IN PROBLEMEN WORDEN VOOR PROBLEMEN VOOR MENSEN GELD EN ZO MIJN MISLUKKING DE DAG VAN HET HUWELIJK IS VERLOREN WORDEN GEVOLGD ALLEMAAL VAN DEZE SLECHTE VENNOOTSCHAP DIE IK ZOU HEBBEN GEVONDEN DAT ZE ALLEEN UIT ZAKEN MOETEN WORDEN GEBODEN
03/15/2020
Clotilde Trider

Ik heb een paar dingen met mijn lidmaatschap, maar ze lieten me nooit mijn gratis set inwisselen. Hoe ik het ook probeerde in te wisselen, ze wilden me niet laten. Ook duurde het soms een tijdje om dingen te krijgen. Het was niet allemaal slecht, alleen niet fantastisch. Maar het oude aas en de schakelaar voor de gratis zesde set maakten mijn azz echt kapot.
03/17/2020
Glynnis Solis

34G komt meestal niet leuk, maar Adore Me heeft het goed voor mij. Ik hou van sexy lingerie en Adore Me heeft het allemaal speciaal voor vrouwen met grote borsten. Ik ben zo blij en zal zeker meer kopen ..
03/17/2020
Zildjian

Let op het oplichtingsabonnement. Ik heb een bestelling bij hen geplaatst en een minuut nadat ik een bevestigingsmail had ontvangen dat ik me had aangemeld voor hun abonnementsservice, die automatisch $ 39.95 per maand kost. Het bleek dat ze 'VIP-lidmaatschap' als standaardknop op het winkelwagentje hadden ingesteld en als je afrekent zonder het te weten, melden ze je automatisch aan voor het abonnement. Wanneer u probeerde het op uw lidmaatschapspagina te annuleren, staat het de annulering niet toe zonder nog minstens twee maanden door te gaan. Ik ben zo teleurgesteld in deze oplichtingsprocedure (wat ze ook zeggen, het is hun strategie). Ik heb contact opgenomen met hun klantenservice en als ze mijn VIP-lidmaatschap niet zullen annuleren, zal ik de wettelijke autoriteit raadplegen.Als toevoeging aan deze oplichtende marketinggrap, was mijn eerste bestelling niet eens tevreden toen ik er aan dacht. De levering duurde eeuwig en beha en slipje scheurden uit na 3 wasbeurten. Wilde een tweede poging wagen alleen omdat het goed paste en goedkoop was (als je een kortingsdeal krijgt, dat is er altijd)
04/04/2020
Rodmann

Ik winkel op de Hamilton-locatie in Mall, Chattanooga, Tennessee. Ik kocht een perzikkleurige kanten bh en panty met een bloemdessin, de bh heeft een strik tussen de borst en twee kleine strikjes bovenaan bij de bandjes, het slipje heeft twee kleine strikjes bovenaan aan elke kant. De dame in de winkel heeft me geholpen het uit te kiezen, ze zei dat het deel uitmaakte van hun Valentine-collectie die ik niet echt krijg, als ik denk dat Valentijnsdag ik denk aan rood en roze harten en Rosie's, is het bloemmotief niet zelfs Rosie, maar ik heb geen klachten. Ik moest de bh terugnemen en een kleinere maat krijgen, in een normale bh draag ik een B, maar omdat het materiaal allemaal kant was, was het een beetje extra materiaal, dus ik moest een kleinere maat hebben, ze hadden geen he vooraan zodat de dame achterin keek en de maat vond die ik nodig had. Ze zullen je dit niet vertellen in de winkel, maar ik herinnerde me wat de commercials op tv zeggen en ik vroeg ze naar de eerste set en 24 $ en 99 ¢ en ze eerden het. Ik wil graag de vrouwen bedanken die op de locatie Hamilton Mall werken omdat ze zo vriendelijk en behulpzaam zijn. Ik ben dol op dol op me en ik hou gewoon van mijn bh en panty, het is zo mooi.
04/09/2020
Culver

Bestel niet bij deze tag van een bedrijf. En als u een creditcard gebruikt die de kosten annuleert wanneer u wordt genaaid. Ik heb een week geleden alleen voor Kerstmis geplaatst om alleen vandaag nog een e-mail te krijgen met sorry dat we een back-up hebben. Ik heb de klantenservice gebeld. Absoluut geen hulp. Ik bel je niet gewoon, maar geef je hetzelfde antwoord. We weten niet wanneer je het krijgt, maar we sturen je een e-mail. KOPER PAS OP VOOR HET SCAM-BEDRIJF. !!!! ze zullen leren dat de klant altijd wint.
04/13/2020
High

Wit de sets zijn schattig, ze zijn goedkoop gemaakt. Ik heb ook verschillende keren geprobeerd contact met Adore Me op te nemen om aan te hangen. Zes keer achter elkaar. Na meer dan 6 minuten in de wacht staan ​​bij elk gesprek. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanbevelen, en ik ben erg teleurgesteld over het niveau van klantenservice "aangeboden"
04/15/2020
Robby Reigle

Ik heb van hen gekocht. Ze stuurden tracking. Toen ik het een paar dagen later volgde, zei het dat de verzender het pakket nooit heeft ontvangen. Toen ik belde om het te controleren, loog de vertegenwoordiger en vertelde me dat ze het product kon zien bewegen op hun einde en ik zou het voor de gegarandeerde datum hebben. Die dag kwam en ik frackes omdat het nooit werd ontvangen en het pakket zei nog steeds dat de verzender het pakket niet had ontvangen. Ik belde terug en de vertelde me dat de persoon niet loog dat ze de verzender moesten bellen om te zien waar het product zich bevond. Ik wilde niet langer dat het product mijn geld terug zou geven. Ze zeiden dat het via een andere afdeling moest gaan. Weet dit nu wanneer u een betaling betwist en het meer dan 30 dagen geleden is, het is moeilijk om uw geld terug te krijgen. Onnodig te zeggen dat ik onmiddellijk contact heb opgenomen met mijn bank en hen screenshots van al mijn transacties heb gestuurd. O zal nooit meer met Adorme winkelen. Sham-artiesten!
04/27/2020
Katie

Bestellen is een ongemak praten met de klantenservice is een ongemak omdat ze geen hulp is, ze herhaalt alles tot e-mail en uw item is naar de verkeerde stad verzonden zodra we het terug in het magazijn krijgen, geeft u winkelkrediet wat wat als ik niet meer bij jullie wilde bestellen, is het nu een maand geleden en ik heb nog steeds mijn artikel niet. Ik zal nooit meer bestellen om mij weer te bewonderen en ik heb geen goede recensies voor jou
05/03/2020
Chema Dietze

Deze kerst was mijn eerste ervaring met deze site. Mijn dochters hebben het gebruikt en moedigden me aan om het te proberen toen ik aan het bespreken was hoe andere retailers hun stijlen hebben veranderd en de nieuwe beha's niet helemaal klopten. Ik nam alle metingen door om te proberen de perfecte set te vinden. Toen ik ze ontving, was ik teleurgesteld over de kwaliteit die de beha onmiddellijk begon te krijgen en was oncomfortabel om te dragen. Er werden geen andere stukken uit de verpakking gehaald behalve de 1 bh. Toen ik vroeg om het terug te sturen, kreeg ik te horen dat er een uitzet van $ 5.95 was. Waarvoor!! Om de volledig verpakte bh uit de doos te halen en terug op de plank te zetten !! Maak je een grapje!! Nooit meer. Slechte kwaliteit, en nu veel geld voor waardeloze beha's.

Schrijf een review voor Aanbid me


Handige links