Startpagina > Misc > beoordelingen over Booking.com

Booking.com

Reviews: 60 | Arm
Uitzonderlijk
4
Zeer goed
0
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
1
Arm
54
01/30/2020
Pattani

HORRIBLE klantenservice !! Linkse solo vrouwelijke reiziger strandde in de nacht nadat ze hen meer dan 72 uur eerder had geprobeerd te bereiken. Bookong.com respecteert zijn reserveringen niet, noch neemt het enige tijd of zorg om te communiceren met zijn klanten. Ze doen hun best om te zorgen voor een absoluut vreselijke ervaring nadat ze uw geld hebben en weigeren restituties zelfs als u er nog nooit bent gebleven. RISICO NIET OM HEN TE GEBRUIKEN !!! Dit is mijn eerste slechte recensie voor een reisorganisatie in tien jaar. Mijn normen zijn eenvoudig en werden nog steeds niet gehaald met deze (gebrek aan) service.
01/30/2020
Fitting Mcclurkan

Heb 2 hotels geboekt voor een verblijf van een week in Thailand. Had geen problemen met booking.com.Foto's op de site weerspiegelden de hotels toen we daar aankwamen. Prijzen zijn zeer competitief.
01/30/2020
Leroy Floerchinger

Een sombere houding tegenover een potentiële klant! Afspraak was geboekt voor 11 uur en 11.30 uur nog te wachten. De stylist kon zich niet eens verontschuldigen, alleen maar klagen hoeveel meer hij moest doen! Geen indicatie wanneer mijn haar gedaan kon worden !!! Ik verliet de salon en zei dat ik niet zou terugkeren. Gebruik de Hair and Beauty Parade, het stadscentrum, cwmbran niet
01/30/2020
Boudreaux Kanning

Vertrouw ze niet als ze zeggen dat je tot een bepaalde periode gratis kunt annuleren !!Ik heb voor december 2020 online geboekt bij Misty Mountain Lodge in Zuid-Afrika. Ik heb deze boeking 3 weken geleden geannuleerd en wacht nog steeds op mijn terugbetaling. Ik heb talloze berichten naar deze lodge gestuurd zonder resultaat. Ik heb zelfs gebeld en gesproken met een zeer vriendelijke dame, maar nog steeds geen geld een week na dit telefoongesprek. Om te proberen iemand te spreken of te schrijven bij Booking.com is absoluut onmogelijk ...
01/30/2020
Adama

Ik heb op 6-1-28 vluchten + hotel voor 12 volwassenen en 2019 kind geboekt van LastMinute.com en ontving bevestigingsmails. Betalingen werden onmiddellijk van mijn creditcard afgeschreven.Maar een paar uur later ontving ik e-mails van LastMinute.com dat de vluchten en de hotelboeking zijn geannuleerd.Ondanks het feit dat de annulering is gedaan door LastMinute.com, en niet door mij, zijn er zware annuleringskosten in rekening gebracht door het hotel (Ako Suites, Barcelona). Blijkbaar is deze boeking gemaakt door LastMinute.com via Booking.comNu zit ik gevangen tussen de twee online sites - LastMinute.com zegt me contact op te nemen met Booking.com (hoewel ik er nooit interactie mee heb gehad). Aan de andere kant vraagt ​​Booking.com de reden voor de annulering (hoewel ik niet heb geannuleerd, en ik heb geen idee waarom de annulering werd gedaan door LastMinute.com of Booking.com of wie dan ook).Als gevolg hiervan wordt mijn geld onwettig door hen bewaard en kan ik geen andere aankopen doen op mijn creditcard. Hun klantenservice-vertegenwoordigers zijn zeer onverantwoordelijk en onzorgvuldig en hebben niets gedaan om het probleem op te lossen. Ze vertrouwen gewoon op stockfrases en vertragende tactieken.Door middel van deze beoordeling wil ik iedereen waarschuwen om op te passen voor LastMinute.com en Booking.com, want zodra ze uw geld krijgen, is het erg moeilijk om het van hen terug te krijgen.
01/30/2020
Luigino Gongalves

Overbelasting van provisietarieven aan de hostels is waar dit bedrijf om draait, dat is tussen de 13-30% van de boeking. Als u rechtstreeks bij het hostel boekt, bespaart u $$$ omdat wij, de eigenaars van het hostel, een vol gevoel hebben. Voed deze geldhongerige bedrijven niet en zorg voor de mensen die voor je zorgen.
01/30/2020
Mendy Warish

Verschrikkelijk, niet gebruiken.Ik heb een huurauto geboekt via booking.com. Om een ​​lang verhaal kort te maken, het autoverhuurbedrijf moest een pendeldienst van de luchthaven naar de verhuurkavel bieden, maar dit nooit laten zien. Ik kon de boeking niet annuleren via booking.com omdat de website me via circulaire links bleef leiden om me aan te melden -> boeking beheren -> reservering annuleren -> inloggen -> boeking beheren -> boeking annuleren.Toen ik twee dagen later eindelijk met een ondersteuningsmedewerker kon praten, weigerden ze mijn geld terug te betalen, ondanks het feit dat de autoverhuur waarvoor ik had betaald nooit is gebeurd en hun website me belette de boeking te annuleren.
01/30/2020
Tara

Dus ik meldde me onlangs aan bij een woning in booking.com, de dwong me om online betaling te krijgen omdat er geen andere optie werd gegeven, dus ik stelde alle bankrekeninggegevens in en binnen een paar dagen werd de bankrekening gemarkeerd als GOEDGEKEURD van boeking. com (niet van een ander bedrijf, ze hebben het wel goedgekeurd), bij de eerste uitbetaling wacht ik de canonieke 10 dagen dat ze beweren dat ze de overdracht moeten doen, maar niets en stuur ze een e-mail met de vraag wat het probleem was. Dit is het antwoord dat ik kreeg: "Lieve partner,Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen.Houd er rekening mee dat OVERHEIDSBESPARING BANK geen betaling van ons kan ontvangen. U kunt proberen een nieuwe bank zoals Kasikorn bank, Bangkok bang, SCB bank, Krungthai bank of Bank of Ayudhya (Krungsri) bij te werken.Als u contact met ons opneemt met betrekking tot het probleem bij het invullen van de bankgegevens om betaling van Booking.com te ontvangen, volgt u onderstaande instructies:BELANGRIJK: gebruik een pc of laptopStap 1: Ga in Extranet naar het tabblad 'Finance' en selecteer 'Bank Detail'.Stap 2: Ga naar 'Detail bewerken voor het ontvangen van betaling'.Stap 3: Voer uw bankgegevens inLand / regio van de bank: Thailand *Banknaam: voer 7 cijfers van de bankcode in om de banknaam met het juiste filiaal te vinden ** (eerste 3 cijfers zijn bankcode bijv. 002 voor Bangkok Bank, laatste 4 cijfers zijn filiaalcode bijv. 1095 *** is filiaalcode voor Central Ladprao2 filiaal. Dus de banknaam voor uw 0021095 is Bangkok Bank bij Central Ladprao 2 Branch, u kunt deze kiezen uit de vervolgkeuzelijst Neem contact op met uw bank voor deze 7 cijfers of kijk op elke bankwebsite of zoekmachine voor de bank / filiaalcodes .Rekeningnummer: voer cijfers van uw rekeningnummer in zonder spatie of -Naam rekeninghouder: voer de naam van de rekeninghouder in.Belangrijke opmerking:* De uitbetaling kan alleen worden gedaan naar een bankrekening in Thailand. Als u Thailand niet kunt selecteren, neem dan contact op met Credit Control team via Extranet inbox.** Selecteer Banknaam door 7 cijfers in te voeren. Bank- / filiaalcode is de meest nauwkeurige manier. Als u op naam zoekt, bijvoorbeeld als u Bangkok Bank typt, wordt het filiaal van uw keuze mogelijk niet in de lijst weergegeven, omdat er te veel filialen onder één bank zijn.** Als er slechts 3 cijfers zijn voor filiaalcode, voegt u 0 toe voor filiaalcode om in totaal 7 cijfers te vormen. De juiste bank / filiaal is erg belangrijk. Als u een onjuist filiaal invoert, bijvoorbeeld Bangkok Bank Headquarter of uw daadwerkelijke filiaal selecteert, ontvangt u de betaling niet.Bedankt voor uw medewerking.Credit Control TeamPBB1a"Dus ze zeggen dat ze het geld niet kunnen overboeken naar een bankrekening die ze goedkeurden voordat ik begin met boeken vanaf het platform. Ze vroegen me alsof het niets was om 'een andere bank te proberen'. Belachelijk.
01/31/2020
Stafford

SLECHTSTE SERVICE VOOR HOSTSAls u een gastheer bent, wees dan voorbereid op het altijd annuleren van de gast. De meeste gasten komen niet eens opdagen zonder je te laten weten. Booking.com vroeg ooit om kosten wanneer een gast niet kwam opdagen en het door de gastheer als een no-show werd gemarkeerd, ten onrechte waarin werd vermeld dat de gast de check-in had gedaan.BOOKING.COME BETALEN NIET!Booking.com moest me meer dan 300 euro betalen voor een reservering van enkele maanden geleden.Ze hebben me nooit betaald met de redenering dat ¨Ik door kwaliteitscontrole moet gaan¨, wat belachelijk is, omdat ik de aanbieding nu niet eens meer heb.Ik breng mijn dagen door met het bellen van het callcenter en het verzenden van e-mails, ze weigeren gewoon te betalen.De volgende stap is om ze voor het gerecht te brengen.
01/31/2020
Shaver

Ik heb mijn eigendom vorige zomer bij deze organisatie vermeld. Een zeer leuke ervaring tot 6 maanden later heeft deze organisatie geld opgenomen voor boekingen maar heeft me niet betaald! Ik kan geen hulp krijgen en heb hun klantenservicenummer, e-mailadres en Twitter alleen voor 'reizigers' verteld. Ik heb talloze berichten via het extranet naar hun financiële afdeling gestuurd en heb gezegd dat ik binnen 2 dagen een reactie zal ontvangen maar 2 maanden later wacht ik nog steeds. Ik kan hun financiële afdeling ook niet bereiken via hun telefoonnummer. Dit is schandelijke diefstal en misbruik van klanten. Ik zou ze NIET aanbevelen aan iedereen die erover denkt hun woning op hun site te plaatsen.
01/31/2020
Elgar Omland

Valse details over annulering.Nadat ik een accommodatie had geboekt zonder vooruitbetaling en geen annuleringskosten, nam de accommodatie rechtstreeks contact met mij op en vroeg om een ​​aanbetaling van 20%, niet-restitueerbaar.
01/31/2020
Roderigo Hoyman

Ontwijk boekingsbedrijf, blijf weg. Je zal op straat zijn op een onbekende plaats. Ga voor een ander boekingsbedrijf, bijvoorbeeld hotel.com
01/31/2020
Germana

Mooie kamer in het hart van LondenPinto Tower, 84 Wandsworth Rd, SW8 2LFDit geboekt voor een nacht 22/1/20, en het was prachtig en de moeite waard £ 86.Het appartement met 2 slaapkamers met 2 badkamers was prachtig, brandschoon en gastvrij, net als Adolpho en Juliana (en hun prachtige hond !!)Het was een gedeelde ervaring met Adolpho en Juliana die in hun eigen kamer verbleven en hun eigen badkamer gebruikten, terwijl we de rest van de plaats hadden. Het werkte briljant met geen van ons op elkaars manier.Perfect gelegen, (vooral voor ons bezoek aan de Amerikaanse ambassade) met een enorme Sainsburys onder de toren, ondergronds op 5 minuten afstand en er is genoeg te beleven.Ik zou deze boeking zeker aanraden en ik zou het opnieuw gebruiken wanneer ik naar Londen ga
01/31/2020
Jopa

Ik heb ze jarenlang gebruikt. Houd me meer voor de gek. De helft van de tijd dat ik bij hotels opdook om te ontdekken dat om de een of andere reden Boeking de doorgegeven reservering niet had doorgegeven. Ik had problemen met een hotel dat me onlangs te veel in rekening bracht en klaagde bij de klantenservice. Ik werd gevraagd om aanvullende informatie (bankgegevens, afdrukken, enz.) Die ik deed, en ik heb nooit meer van Boeking gehoord, ondanks herhaalde follow-on e-mails die ze negeerden. Walgelijke klantenservice. Ik zal ze niet meer gebruiken. In plaats daarvan zal ik een van de concurrenten gebruiken.
01/31/2020
Murrah

Ik probeerde via Booking.com te boeken voor een hotel in Atlanta en kreeg alleen te horen dat ik bij aankomst in het hotel aankwam dat ze mijn reservering niet hadden en dat er geen kamers beschikbaar zijn. Dus hier ben ik om 2 uur 's nachts bezig om een ​​verblijfplaats te vinden. Het was een heel, heel slechte ervaring.
02/01/2020
Nishi

Ik heb een hotel geannuleerd waarvan de site aangeeft dat het gratis kon worden geannuleerd. Ik heb hoe dan ook £ 150 in rekening gebracht. Booking.com is niet geïnteresseerd in het terugbetalen van mijn geld.Ik zal ze nooit meer gebruiken.
02/01/2020
Pry

Sprak nu met 4 agenten en de service was verschrikkelijk. Ze hebben nu meer dan £ 10k op hun site betaald sinds het gebruik ervan en hun service is in de put geraakt. Nooit meer!
02/01/2020
Salinas Kasahara

Kreeg opgelicht met hulp van booking.com om de misdaad te vergemakkelijken. Maakt niet uit £ 940 om nooit meer te zien op nep appartement. Volgden hun eigen instructies en toch aanvaarden ze nul verantwoordelijkheid. Zal nooit meer ooit gebruiken. Met vriendelijke groet Matt ex Booking.com klant
02/01/2020
Theadora

Vreselijk webgebaseerd bedrijf. Gebruik ze niet tenzij u ervan houdt om te veel te betalen.Ik heb via booking.com enkele volledig terugbetaalbare hotelkamers geboekt. Ze brachten me £ 99 per kamer in rekening toen de werkelijke kosten £ 65 per kamer waren. Ze weigerden de garantie voor prijsmatch te respecteren. Ze blijven excuses na excuses sturen.
02/01/2020
Sandro Birk

Als een gastheer zijn ze gewoon verschrikkelijk. Een absolute nachtmerrie om mee om te gaan, een verkeerde voorstelling van zaken, maakt het zo moeilijk om te beheren en een hogere commissie te nemen dan andere sites. Toen ik belde om te annuleren, klonk de man aan het einde van de telefoon zo verslagen als ik me voelde. Geen poging gedaan me te redden. Toonden gewoon hun houding aan.
02/02/2020
Sandor Ervine

Een complete afzetterij en ik zal deze site nooit meer gebruiken. Ik was op zoek naar accommodatie in de buurt van Northampton, dus typte ik "Guilsborough, Northampton" en het leverde resultaten op in wat ik dacht dat dat dorp was. Dus boekte ik een kamer in een landelijke pub. Een uur later vertelde mijn vrouw me dat de postcode in de buurt van Middlesbrough was !!!!! Dus ik heb het snel geannuleerd en ze namen mijn £ 60 als annuleringskosten !!!!!! Hun zoekmachine is niet erg goed en ik klaagde per e-mail en alles wat ze zeiden was contact opnemen met het hotel. Het was niet hun fout. Ik heb ten onrechte geboekt, geen klantenservice, slechte kwaliteitssite, dus mijn advies is om een ​​ander te vinden
02/02/2020
Bradford Tinder

De slechtste klantenservice ooit. Ze brengen 17% commissie in rekening voor elke boeking, maar als je een probleem hebt, zijn ze er nooit voor je. Ik heb tientallen keren bij hen geboekt en heb maar twee keer geklaagd - toen het hotel of appartement echt niets te maken had met wat er werd geadverteerd en ik me niet veilig voelde om daar te blijven. Beide keren negeerden ze mijn verzoeken en lieten me op straat achter. Belachelijk!!! Het is als een hotelmaffia.
02/02/2020
Pavla Carland

2 slechte ervaringen op een rij. Hetzelfde antwoord voor Booking.com Wij zijn niet verantwoordelijk ... Ik heb de site al vele jaren gebruikt, maar ik ben zo teleurgesteld in de ontvangen behandeling ... helemaal geen hulp aangeboden ...
02/02/2020
Emelita

Geen goede ervaring om online een auto te boeken via Booking.com. De website vertelde me telkens nadat ik mijn betalingsgegevens had opgegeven dat de auto niet meer beschikbaar was voor die deal / prijs en opnieuw moest worden aangevraagd. Ik deed dit twee keer met hetzelfde resultaat. Ik merk echter op dat ik een auto heb geboekt op mijn persoonlijke Booking.com-pagina, dus ik ben in de war en ben niet echt in staat geweest om met iemand op Booking.com hierover in contact te treden.
02/02/2020
Morten Bundette

Ik boekte een auto in Japan via Booking.com en had een vreselijke ervaring. Nadat ik had geboekt en vooraf betaald, las ik de door Booking.com geleverde informatie over het benodigde internationale rijbewijs en belde het bedrijf to.confiem dat een digitaal rijbewijs acceptabel zou zijn, kreeg ik te horen dat het was, op voorwaarde dat het werd uitgegeven onder het Verdrag van 1949. Toen ik op de huurlocatie (op New Chitose Airport) verscheen, kreeg ik te horen dat ik de auto die ik had geboekt niet kon hebben, omdat mijn rijbewijs niet zei dat het was goedgekeurd door de Australian Automobile Association. Dat was tot dan toe nooit een vereiste geweest. Als gevolg daarvan kreeg ik geen auto en moest ik met mijn zoon terug naar het vliegveld sjokken om een ​​bus te nemen. Ik was niet onder de indruk.Ik heb sindsdien om terugbetaling gevraagd, maar er is me twee keer verteld dat ik moet wachten tot het einde van de huurperiode (want een huur.tjat is nooit gebeurd) voor Booking.com om zelfs maar naar de zaak te kijken. Volkomen hopeloos!Mijn tip voor de toekomst is om alleen rechtstreeks bij verhuurbedrijven te boeken.
02/02/2020
Pinsky Loter

Lees een paar horrorverhalen op deze site, maar tot nu toe is mijn ervaring zeer goed geweest. Website was gemakkelijk te manoeuvreren. Gevonden wat ik zocht. Geboekt zonder annuleringskosten en geen aanbetaling. De relevante herinneringen ontvangen. De app gedownload, alles goed, duidelijk en beknopt. Kon contact opnemen met de eigenaren van het appartement dat ik heb geboekt. Behulpzaam en inzichtelijk. Dus, tot nu toe zo goed, zoals ze zeggen. Heb nog niet verbleven omdat dit voor een toekomstige boeking is, maar vanuit mijn ervaring tot nu toe zou ik een goede zeggen. Laten we hopen dat het appartement aan de verwachtingen voldoet, omdat de boekingservaring ongeëvenaard is voor een volledig digitaal proces
02/02/2020
Mellicent

Je 1 ster geven is genereus, ik heb een hotel met jullie geboekt. Kies het loon wanneer je bij de hoteloptie bent, omdat ik een druk werkschema heb en het betalen bij het hotel me veilig stelt, en ik moet wel een extra vergoeding betalen om door het hotel te betalen. Maar jullie hebben me meteen in rekening gebracht en toen ik probeerde te annuleren zeiden ze volgens het "hotelbeleid" dat je de boeking niet kon annuleren. Dus eigenlijk doen jullie valse advertenties, ik heb betaald voor iets waarvoor ik me niet heb aangemeld en nu ben ik niet eens naar dat hotel gegaan en moet ik betalen voor het hotel? Dit is een SCAM!
02/02/2020
Mona

Ik wist niet hoe slecht ze zijn. Lijkt op een oplichterij na het lezen van enkele beoordelingen. Ik boekte 6 maanden geleden een kamer in een van Concun's hotel en vandaag, toen ik vroeg om een ​​prijsmatch, verwierpen ze me. Ze vertelden me dat prijsmatch van toepassing is op normale prijzen! Ik betwijfel of ze zelfs de prijs bij het hotel hebben gecontroleerd, ze hebben net gezegd dat de lagere prijs de promoprijs is. Vreselijke klantenservice. Mijn laatste reservering bij boeking zeker. Na dit verhaal heb ik mijn taxi-reservering geannuleerd. Ik vertrouw ze niet meer
02/07/2020
Entwistle Cornelison

DIT BEDRIJF IS GEWELDIG GEBRUIK ZE NIET. We kochten onze vrienden een cadeaubon van £ 250 voor hun huwelijkscadeau en ze konden het helemaal niet gebruiken. Mijn vriend heeft uren geprobeerd om contact met hen op te nemen om dit op te lossen. Ik heb uren geprobeerd om contact met hen op te nemen om dit op te lossen. Het is volkomen onmogelijk om iemand te spreken. Ik gebruik het helpcentrum en ze geven aan dat ik ze moet bellen, maar ze hebben een boekingsbevestiging en pincode nodig om verder te gaan met de oproep. Ze hebben ons er nooit een gegeven, dus we zitten helemaal vast. Ik heb ook iemand gevraagd contact met mij op te nemen en zij hebben dat niet gedaan. BEDANKT VOOR HET STALEN £ 250.
02/09/2020
Heather Realbuto

Booking.com is de slechtste agent om te adverteren voor uw vakantieverhuur, als er een probleem is dat u huiseigenaar sgrutenised, er is geen ondersteuning of hulp die vaak dagen wacht op telefoontjes terug, 9 keer terug moest bellen toen we werden niet betaald (6 maanden na opening van het bedrijf) en toch nemen ze hun betaling snel, wanneer er een probleem is met een klant (zeg maar schade) boeking. com antwoord niet dat je kans hebt om ze uit te zoeken, ze hebben telefoon agenten die dan met je de eigenaar spreken alsof het jouw probleem is, ze adverteren als je vakantieagent, maar ze doen eigenlijk niets meer dan dat, niet vriendelijke manager, weigeren je zelfs een kans te geven om te spreken, ze doen er veel langer over om te betalen dan geadverteerd, en het feit dat ze graag de betaling voor uw bedrijf accepteren, maar nooit de huiseigenaar ondersteunen of als een klant die betaalt om bij hen te zijn. Moest hen de kans geven om teruggebeld te worden en vervolgens vragen stellen die in het dossier voor hen staan ​​die ze duidelijk niet lezen, halfhartig werk gedaan.
02/10/2020
Faline Lakhmi

Ik heb mijn eigendom bij booking.com geregistreerd en heb sindsdien alleen maar gedoe gehad. Ik heb maanden geleden gevraagd om mijn account te sluiten, maar ik krijg nog steeds reserveringen. Als ik booking.com annuleer, zeggen ze dat ze me kosten in rekening brengen voor het vinden van een vervangende accommodatie, hoewel het hun schuld is dat ze mijn account nog steeds niet hebben gesloten.Ik krijg betere resultaten met Airbnb
02/11/2020
Markus

in het verleden nooit een probleem gehad, maar dit is omdat ze nooit contact met hen moesten opnemen met een onderzoek of een probleem, ze moeten de meest nutteloze klantenservice zijn die ik ooit heb behandeld, ik had een heel eenvoudig probleem dat moest worden gesorteerd en ze waren binnen in staat om ermee om te gaan, dus ik zou niet graag denken dat als ik een groot probleem met hen had, ik bestelde 2 kamers in het hotel ruim van tevoren, maar besloot gewoon te betalen voor beide kamers om uit de weg te gaan, de eerste kamer betaalde geen probleem en de tweede was geen betaalknop, dus probeerde ze te e-mailen / sms'en om ze uit te zoeken, na heel veel berichten met volledig domme antwoorden die niets te maken hadden met de vraag die ik stuurde, gaf ik het uiteindelijk op en sorteerde ik nu direct met het hotel, maar was echt heel veel agro met een probleem dat een kind had kunnen oplossen dus pas op als je ooit contact wilt opnemen, ik heb geprobeerd te bellen, maar de kerel kon nauwelijks Engels spreken en kon niet genoeg begrijpen om het probleem te sorteren en niet zijn fout, maar is de schuld van de persoon die zet de ch ap op telefoon om problemen aan te pakken
02/12/2020
Shelby

Ik moest één ster geven omdat er geen optie was voor minder!Na het boeken van een kamer op booking.com waar ik de aankomsttijd uit de opties heb opgegeven en betaald. Ik kreeg toen te horen dat de accommodatie me op dit moment (10:00 uur) niet kon ontvangen. Ik vroeg of ik dan kon annuleren en elders omboeken, booking.com en de accommodatie antwoordde dat het niet-restitueerbaar was, hoewel ze niet konden instemmen met het verzoek dat ik had geadviseerd voordat ik boekte. Dus ik besloot dat ik ergens anders zou boeken voor de eerste nacht van het verblijf van drie nachten hier. Toen kreeg ik 4 dagen voor mijn verblijf een directe e-mail van de propert met de vraag of ik iets wilde kopen van een onbeveiligde site waar al het schrijven spaans was, zodat ze een terugbetaalbaar borgbedrag gedurende 10 dagen konden blokkeren. Na met booking.com te hebben gesproken en te hebben geadviseerd, voelde ik me niet op mijn gemak om iets te kopen van een alleen Spaanse website. Ze kwamen terug en zeiden dat er niets is dat ze kunnen doen, want de boeking is nu tussen mij en de accommodatie en er staat in kleine letters een aanbetaling in sommige omstandigheden. Ik vroeg of ik dit persoonlijk kon doen, maar ze weigerden en als ik niet thorugh ging, dan zouden ze mijn boeking annuleren zonder restitutie. Walgelijk van booking.com. Het beste om ergens te vinden en direct te gaan!
02/13/2020
Akanke

Horrible, Horrible, HorribleGeen restitutiebeleid is fraudeCreditcards opladen en niet op het hotel plaatsen Zeer slechte ervaring😡😡😡😡
02/14/2020
Amalbergas

Ik heb gehad en heb nog steeds een heel slechte ervaring met booking.com. Tot voor kort zou ik gezegd hebben dat hun service behoorlijk goed was en genoten van een aantal reizen via hun site. Zodra mijn recente verzoek echter een beetje uitdagender bleek te zijn om een ​​aantal datums voor mijn vakantie deze zomer te wijzigen, was de follow-up en klantenservice en het gebrek aan communicatie van booking.com verschrikkelijk, echt teleurstellend. Het gebrek aan inspanningen om mijn situatie op te lossen, staat op het punt mijn plannen om naar een prachtig hotel in Montenegro te gaan, te vernietigen. Ik wacht er nog steeds op dat ze bij me terugkomen met een oplossing die alleen mijn aankomstdatum wijzigt - heel eenvoudig zou je denken ?? Als ik binnen 24 uur niets meer hoor, annuleer ik en zal ik de moeite nemen om in de toekomst een ander bedrijf te gebruiken. Waar is uw klantenservice nu?
02/20/2020
Mode

Ik heb 10 hotels en 2 autoverhuurbedrijven op deze site geboekt.3 van de 10 hotels waren verschrikkelijk, met misleidende info op de site en ik heb vervolgens geleerd dat slechte beoordelingen worden onderdrukt (de mijne waren), dus je kunt niet op de beoordelingen vertrouwen. Bovendien, als je problemen hebt met de hotels (2 van hen hebben mijn kaart in rekening gebracht na vertrek en geen e-mails hebben beantwoord met de vraag waar het over ging) booking.com zal je niet helpen - 'niets met hen te doen', en dan gewoon stilte , helemaal geen antwoord. U hoeft dus alleen maar te vertrouwen op een herclaim van een creditcard.Daarom zou ik aanbevelen dat ALS u Booking.com gebruikt, het verstandig is om te werken op basis van de kans van 30% (3 op 10) dat het hotel vreselijk zal zijn.Autoverhuur ..... De verhuursite is erg onhandig; de aangeboden prijzen zijn echter erg goed - maar dan zou ik aanraden direct te gaan zodra je hebt gevonden wat je wilt
02/21/2020
Messere

Ik heb een appartement geboekt in Kirchberg, Oostenrijk, haus Gabriele door NV Appartements via booking.com. Wat een vergissing om dat te doen. Ik had het appartement gekozen voor de aanwezigheid van een vaatwasser die ook duidelijk aanwezig was in de boekingsinformatie. Na klagen dat ik misleid was, was hun enige antwoord: er is geen vaatwasser aanwezig. Dat was wat ik al ontdekte en erover klaagde omdat het in mijn boekingsinformatie stond. Daarnaast bleek er veel meer mis te zijn met het appartement, onder andere met het water om te douchen. Dit was koud in de avond, wat ik je kan vertellen is niet leuk na een dag skiën. Ze bieden dus inferieure appartementen op hun website, bieden misleidende informatie en wanneer u hen vraagt ​​om een ​​oplossing te bieden, reageren ze niet meer. Het is duidelijk een niet-vertrouwde partner en vanaf nu zal ik ze nooit meer gebruiken voor boekingen. Er zijn betere alternatieven voor het boeken van appartementen, vooral in Oostenrijk, waar u ze vaak rechtstreeks van de eigenaar of via lokale toeristische informatie kunt huren. Ik ben echt heel teleurgesteld in deze organisatie en daar is klantenservice een grap. Ik moest 1 ster selecteren, maar ze zijn nul waard.
02/24/2020
Orren

Ik zal nooit meer bij hen boeken. Ik heb 3 nachten een hotel in Reykjavik, IJsland geboekt. Vanwege een enorme sneeuwstorm waren de binnenkomende vluchten geannuleerd en konden we er niet komen. Ik moest echter nog steeds voor 1/3 van mijn factuur betalen. En moest vechten om niet het hele bedrag in rekening te brengen. Ze zijn door en door afzetterij.
02/25/2020
Henriette Graciana

Verschrikkelijk. We boekten 1 nacht in Newcastle in Alexander kamers hoewel booking.com. Te horen op de dag dat we reizen dat we in verschillende accommodaties zijn. Booking.com _𝓗𝓔𝓪𝓭𝓺𝓾𝓪𝓻𝓽𝓮𝓻𝓼 "𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓽𝓼" 𝓓𝓔𝓟𝓐𝓡𝓣𝓜𝓔𝓝𝓣 "+ 𝟏'𝟖'𝟓'𝟓'𝟒'𝟖'𝟓'𝟎𝟒'𝟎'𝟕Booking.com _𝓗𝓔𝓪𝓭𝓺𝓾𝓪𝓻𝓽𝓮𝓻𝓼 "𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓽𝓼" 𝓓𝓔𝓟𝓐𝓡𝓣𝓜𝓔𝓝𝓣 "+ 𝟏'𝟖'𝟓'𝟓'𝟒'𝟖'𝟓'𝟎𝟒'𝟎'𝟕Booking.com _𝓗𝓔𝓪𝓭𝓺𝓾𝓪𝓻𝓽𝓮𝓻𝓼 "𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓽𝓼" 𝓓𝓔𝓟𝓐𝓡𝓣𝓜𝓔𝓝𝓣 "+ 𝟏'𝟖'𝟓'𝟓'𝟒'𝟖'𝟓'𝟎𝟒'𝟎'𝟕Booking.com _𝓗𝓔𝓪𝓭𝓺𝓾𝓪𝓻𝓽𝓮𝓻𝓼 "𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓽𝓼" 𝓓𝓔𝓟𝓐𝓡𝓣𝓜𝓔𝓝𝓣 "+ 𝟏'𝟖'𝟓'𝟓'𝟒'𝟖'𝟓'𝟎𝟒'𝟎'𝟕Booking.com _𝓗𝓔𝓪𝓭𝓺𝓾𝓪𝓻𝓽𝓮𝓻𝓼 "𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓽𝓼" 𝓓𝓔𝓟𝓐𝓡𝓣𝓜𝓔𝓝𝓣 "+ 𝟏'𝟖'𝟓'𝟓'𝟒'𝟖'𝟓'𝟎𝟒'𝟎'𝟕Booking.com _𝓗𝓔𝓪𝓭𝓺𝓾𝓪𝓻𝓽𝓮𝓻𝓼 "𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓽𝓼" 𝓓𝓔𝓟𝓐𝓡𝓣𝓜𝓔𝓝𝓣 "+ 𝟏'𝟖'𝟓'𝟓'𝟒'𝟖'𝟓'𝟎𝟒'𝟎'𝟕Booking.com _𝓗𝓔𝓪𝓭𝓺𝓾𝓪𝓻𝓽𝓮𝓻𝓼 "𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓪𝓲𝓷𝓽𝓼" 𝓓𝓔𝓟𝓐𝓡𝓣𝓜𝓔𝓝𝓣 "+ 𝟏'𝟖'𝟓'𝟓'𝟒'𝟖'𝟓'𝟎𝟒'𝟎'𝟕Wat is in hemelsnaam het punt om foto's van accommodaties te plaatsen als dat niet is waar ze je gaan plaatsen, zoals je 5-sterren laten zien en je in 2-sterren plaatsen. We boekten een handige plek voor familie omdat we daar waren voor een familiefeest. We krijgen te horen dat het inchecken vertraagd is en langer moest wachten. Toen werd me verteld dat iemand buiten stond te wachten terwijl ze dat niet waren. Ga het appartement binnen, geen verwarming, geen warm water, geen deurklink op de badkamer, beschimmelde badkamervloer. Moest alternatieve accommodatie boeken. Bel de eigenaar, het spijt ons alleen maar. De volgende dag begonnen we de klachtenprocedure via booking.com. alles zag er veelbelovend uit, we moesten foto's, e-mails en sms-berichten verzenden. De eigenaar van de accommodatie loog dat we pas om 11 uur aankwamen, maar we hebben bewijs. Dus dacht dat dit zal worden gesorteerd. Ontvang vandaag een e-mail met Alexander kamer
03/07/2020
Hertz

Ik zou dit bedrijf vermijden. Ik gebruikte ze regelmatig en ontving een aanbieding van £ 100 terugbetaling met een in aanmerking komend verblijf. De boeking gemaakt en 3 maanden later + meerdere telefoontjes later naar de klantenservice, ik wacht nog steeds op het geld. Schokkend klantenservice
03/07/2020
Torres

Verschrikkelijk. We boekten 1 nacht in Newcastle in Alexander kamers hoewel booking.com. Te horen op de dag dat we reizen dat we in verschillende accommodaties zijn. Wat is in hemelsnaam het punt om foto's van accommodaties te plaatsen als dat niet is waar ze je gaan plaatsen, zoals je 5-sterren laten zien en je in 2-sterren plaatsen. We boekten een handige plek voor familie omdat we daar waren voor een familiefeest. We krijgen te horen dat het inchecken vertraagd is en langer moest wachten. Toen werd me verteld dat iemand buiten stond te wachten terwijl ze dat niet waren. Ga het appartement binnen, geen verwarming, geen warm water, geen deurklink op de badkamer, beschimmelde badkamervloer. Moest alternatieve accommodatie boeken. Bel de eigenaar, het spijt ons alleen maar. De volgende dag begonnen we de klachtenprocedure via booking.com. alles zag er veelbelovend uit, we moesten foto's, e-mails en sms-berichten verzenden. De eigenaar van de accommodatie loog dat we pas om 11 uur aankwamen, maar we hebben bewijs. Dus dacht dat dit zal worden gesorteerd. Ontvang vandaag een e-mail waarin staat dat Alexander kamer een gratis overnachting heeft aangeboden, als we de eerste keer niet wilden blijven, waarom zouden we dan de tweede keer willen blijven. Probeerde dit uit te leggen aan het boeken van .com, maar nee, ze kunnen niets doen. Gebruik ze niet, vertrouw ze niet.
03/08/2020
Lamarre

Prijs voor mijn niet-restitueerbare hotel op hun site is gewijzigd met $ 30Cdn toen ik op reserve drukte. Ik had een screenshot van de reservering, ze zouden de prijs op hun site nog steeds niet respecteren. Pas op voor aas en wissel prijzen.
03/19/2020
Juna Lodholz

Heel erg slechte ervaring met boeken, want ik boekte een appartement in Dublin. Op de website van Booking.com stonden foto's van een mooi, nieuw, modern appartement in Dublin. Dat heb ik geboekt voor 2 vrienden en mezelf voor 3 nachten. Toen we aankwamen kregen we de sleutels van een oud, klein, donker, stoffig, slecht ingericht en vochtig appartement met verf die van de muren viel ... De persoon van boeking, die ik na 30 minuten bereikte, zei dat we de volgende dag van appartement konden wisselen. De volgende dag hoorden we niets over de verhuizing. Contact opnemen met boeken (20 minuten in de wacht) zei de dame contact: de eigenaar. De eigenaar zei: contact opnemen met boeken .... Geen ander appartement beschikbaar. Boeking vertelde ons dat we je meerdere keren zullen terugbellen ... Dat is niet gebeurd.Om een ​​lang verhaal kort te maken .... Boeking deed niets tijdens ons verblijf in Dublin. Uiteindelijk boden ze ons € 50 voor het ongemak (we betaalden bijna € 500 voor 3 nachten). Ik was het niet eens met dit bedrag. Thuis belde ik verschillende keren de situatie uit en stuurde verschillende foto's. Ik vroeg om een ​​totale terugbetaling (€ 500) ...... aan het einde ... na enkele weken sprak ik met iemand die in totaal € 150 kon terugbetalen.De stedentrip naar Dublin was geweldig ... het appartement was een ramp. Niet meer boeken voor ons.PS: De appartementen zijn online genomen, hoewel Booking zei dat de appartementen in perfecte staat zijn ...Ik reisde naar Azië, Afrika, de VS maar dit was de slechtste ervaring die ik ooit heb gehad.
03/20/2020
Sillsby

Zeer slechte klantenservice. Ik heb mijn reservering een dag eerder gedaan en toen ik bij het hotel aankwam. Ze vertelden me dat ze geen reservering hadden bij mijn naam. Ik moest de klantenservice bellen en ze wisten geen idee waarom en dat kostte me 2 hora's om mijn kamer te krijgen. Ze stuurden een e-mail naar het hotel met mijn reservering maar zonder enige details. Het was erg frustrerend voor mij en ik bracht mijn tijd door in deze situatie op lijst 2 uur om in te checken. Godzijdank dat het personeel in het hotel zeer helper en zeer kingsize personen bij de receptie was en ze ons het beste pak voor de ongemakken gaven . Maar ik ga niet weer boeken. Ik wil die slechte situatie niet meer, omdat ik niet teveel tijd heb wanneer ik mijn check-in doe en ik mijn tijd niet opnieuw wil verliezen. Dank je
03/22/2020
Edmond

Een reservering gemaakt via boeking en de accommodatie zonder reden geannuleerd. Neem contact op met hen en zei dat ze een duurdere optie moesten krijgen die niet zo goed was als het origineel en dat ze het verschil zouden terugbetalen. Ik heb alle gevraagde bonnen verzonden voordat ik de nieuwe reservering maakte en het eigendom van de nieuwe reservering bevestigde de betaling die ik heb gedaan, maar nu zeggen ze dat ze niet kunnen verifiëren dat ik de betaling heb gedaan. Totaal onaanvaardbaar !!! Blijf weg van het maken van reserveringen via booking.com, ze zullen geen problemen oplossen en u zelfs meer problemen kosten.
03/22/2020
Ribal

IK HEB RECENT GEBOEKT OP BOOKING.COM VOOR NIAGARA FALLS IN DEC 2020 VOOR 5 DAGEN, MIJN KAMER UIT HUN WEBSIGHT GEKOCHT VOOR TRAVELODGE OP CLIFTON HILL IN NIAGARA FALLS, IK BOEKDE EEN DELUXE TRIPLE ROOM / MET 3 KONINGINNE MAAT BEDDEN, ZOALS VERMELD IN MIJN CONFIRMATIE E-MAIL, ÉÉN DAG LATE IK KRIJG EEN TWEEDE E-MAIL- VERMELDING DAT MIJN BOEKING BETAALD IS - ENKEL DAT DE KAMER IS VERANDERD IN "Tweepersoonskamer met 20 tweepersoonsbedden - niet-roken" DOOR BOOKING.COM, NA CONTACT MET BOOKING.COM PER TELEFOON "DE EERSTE PERSOON ZOU HET NIET KUNNEN BEGRIJPEN DAT IK EEN KAMER MET KONINGIN SIZE BEDDEN BEGREPEN - ZE BLIJFT TERUG NAAR DE DUBBELE BED KAMER WANNEER IK DIE KAMER NIET BOEKDE, IK HAAR MIJN BEVESTIGING VOOR DE KONINGIN BEDDEN VERTELDE EN ZE BLIJFDE OVER DE DUBBELE SLAAPKAMER, DE TWEEDE PERSOON WAS NIET ÉÉN DUS OM JUSY TE HELPEN DAT IK VOOR DE DUBBELE SLAAPKAMER WAS "NIET DOOR MIJN BEVESTIGING E-MAIL", ZOALS HETZELFDE MET DE DERDE EN DE VIERDE PERSOON, VRAAG IK SUPERVISOR WACHT 11 MINUTEN DOOR NOG NOOIT GEKREGEN, ZE ZEI ZE ZOU DE VOLGENDE DAG ME E-MAILEN TOT 6 uur GEWORDEN OM DE XNUMXE PERSOON TE ROEPEN, WAT IS HET MET DEZE MENSEN VASTGELEGD OP DE DUBBELE KAMER, HIJ ZEI DAT HIJ HET MOTEL ZOU HEBBEN OM DE GROOTTE VAN DE BEDDEN TE CONTROLEREN EN DE VOLGENDE DAG TERUG TE KRIJGEN, DACHT IK DAT IK EEN SATISTACTIE ZOU KRIJGEN , "NIET" DE E-MAIL DIE IK HEB GEKREGEN VAN KLANTENSERVICE WAS NIET ZEKER TERUG NAAR HET DUBBELE BED OPNIEUW "Klantenservice zei: Hallo, de accommodatie meldde dat de kamer met 3 tweepersoonsbedden één bed heeft in een aparte ruimte. De grootte van het tweepersoonsbed is 53 "x 74".Met vriendelijke groeten "IK HEB DEZE KAMER NIET GEBOEKT IK BOEKTE VOOR KONINGIN-SIZE BEDDEN ZOALS IN MIJN ZEER EERSTE BEVESTIGING E-MAIL, NIET ÉÉN PERSOON BIJ BOEKEN.COM HEEFT EEN DING BEANTWOORD OP MIJN VRAAG OVER WAT GEWIJZIGD IS VAN MIJN EERSTE COMFIRMATIE E-MAIL AAN DE TWEEDE, ÉÉN MORON GING VOOR ZOVER OM HET HOTEL TE VERTELLEN VERANDERD DE NAAM VAN DE KAMER, DIE LIGGDE NADAT IK GENOEG HEEFT VAN BOEKEN.COM IK HEB HET HOTEL GEBONDEN OM TE WETEN WAT ER AAN DE BUURT was, BOEKEN. KAMER, IK HEB DE MANAGER GEVRAAGD ALS DE 3 KONINGIN OPEN WAS EN OP DE GEWENSTE VLOER HET WAS "3 BED KONINGIN MET 3 KONINGIN SIZE BEDDEN NIET 3 DUBBELE BEDDEN, IK DEED WELKE BOEKING.COM KAN NIET OF WIL NIET DOEN, HUN KLANT SERVICE IS GESUCKT, MOET HUN MENSEN OP DE HOOGTE BRENGEN DAT ER EEN VERSCHIL TUSSEN KONINGIN EN DUBBELE BEDDEN IS, ZELFS OP DE WEBSITE VOOR DE TRAVELODGE DIE EEN KONINGINRUIMTE HEEFT MET "3 VOLLEDIGE GROOTTE BEDDEN" EN EEN DUBBELE KAMER MET "3 KONINGINDE GROOTTE BEDDEN", ​​MAAR DE DELUXE TRIPLE KAMER IS GEEN WAAR NU TE VINDEN
03/28/2020
Hamachi

Ik heb een taxi geboekt via de site booking.com; het is ook hun service. Ik had een bevestiging en communiceerde verschillende keren met hen over de ophaaltijd / locatie op de luchthaven van Krakau en de naam voor het bord. Toen we echter aankwamen ... geen taxi om ons op te halen. We wachtten meer dan 30 minuten nadat we aankwamen en dachten dat ze waren vertraagd. Toen alle anderen het gebied hadden ontruimd en er geen extra vluchten aan landden, was dit 11 uur. We vonden een bus en trolley en erg leuke lokale mensen om ons de weg naar ons hotel te wijzen. Ons hotel lag een beetje buiten de stad.Ik nam de volgende dag contact op met booking.com en deed dit twee weken per telefoon en e-mail voordat iemand reageerde. Eindelijk, toen ze dat deden, was het "sorry dat is gebeurd, maar we laten zien dat je bent opgehaald, laat het ons onderzoeken." Ze onderzochten en ontdekten dat we niet werden opgehaald. Dit veroorzaakte ons veel verdriet op de allereerste nacht van onze vakantie, eindeloze e-mails en telefoontjes naar booking.com. Hun besluit was om onze kaart die we hadden opgeslagen te crediteren; ze hadden geen keus, omdat ik de aanklacht met Chase-creditcard zou hebben betwist. Ook verbaast het me hoe ze ons hebben gebracht voor een rit die we nooit hebben gemaakt.Toen was hun grote gebaar ons 10% krediet te geven voor een toekomstige rit. Wauw!Mijn tijd om te e-mailen, te bellen en met hen heen en weer te gaan, heeft me verzuurd bij toekomstige contacten met hen. Ik gebruik booking.com al jaren en had nooit zo'n middelmatige klantenservice verwacht.
03/30/2020
Armalla

Ongelooflijk slechte service. We hebben medio februari een hotel geboekt en willen de datum met 1 dag wijzigen vanwege een wijziging in de plannen. Mijn vrouw belde het hotel rechtstreeks, die onmiddellijk instemde met de wijziging van de datum, maar zei dat Booking.com de wijziging op hun systeem moet aanbrengen.Ik heb de klantenservice van Booking.com gebeld die volledig weigerde om de datum te wijzigen, een terugbetaling te geven, het hotel zelf te spreken of me toe te staan ​​met een manager te spreken.Vermijd dit vreselijke gezelschap en boek rechtstreeks bij het hotel.
03/30/2020
Plank

Ik heb Booking.com nu voor een paar boekingen gebruikt. Deze laatste boeking was echter met een klein pension in Milton Keynes. Ik heb geboekt en betaald voor de accommodatie. Bij aankomst in het pension was het gesloten zonder toegang. Ik belde de eigenaar en kreeg heel abrupt te horen dat ik een bericht had gekregen dat de accommodatie niet beschikbaar was. Ik heb dit bericht niet op mijn app gezien. De accommodatie werd bevestigd door booking.com en de betaling was doorgegaan. Ik zat 3 uur van huis vast zonder bed voor de nacht. Het was eng! Het heeft me meer dan een week gekost om te proberen een terugbetaling te krijgen, omdat ik door de booking.com-app werd in- en uitgecheckt. Na veel onaangename teksten heen en weer van de eigenaar van het pand en een nogal flauw bericht van de klantenservice dat ik 20 minuten te laat bij de accommodatie was aangekomen (alsof dat verschil maakte!), Kreeg ik uiteindelijk een terugbetaling van booking.com. Ik ben niet onder de indruk, ik gebruik ze als een zoekmachine maar boek ze NOOIT meer via!
04/04/2020
Rabush Hawking

De klantenservice kan geen situaties aan die buiten hun protocol vallen. Ik heb geen toegang tot mijn geregistreerde telefoon om in te loggen op mijn eigendom en ze zeggen eenvoudig dat u op dat nummer moet worden gebeld. Er was geen escalatie, en toen ik om de manager vroeg, werd de persoon onbeleefd en hing kort aan me op.Ik heb 4-5 keer gebeld en kan dit probleem niet oplossen, in verschillende regio's, enz.
04/11/2020
Kiernan Ponce

Ik ben niet de beste app die je kunt vertrouwen, chat / bel in elke situatie als je problemen ondervindt, zowel bij hosts als je op reis bent, als bij gosts als je een appartement huurt. Ze staan ​​altijd klaar voor hulp. Sterk aanbevolen van mij en ik wil je bedanken dat er zo'n bedrijf is. Booking.com 🙏🏻
04/12/2020
Seema

Als ik een nulsterrenbeoordeling kon geven, zou ik dat doen !! Ze boeken snel je reis, maar gaan plots uit het rooster als je moet annuleren vanwege de griep. Mijn account toont mijn annuleringsdatum en $ 0.00 in rekening gebracht. Het hotel dat ik via hen heb geboekt, heeft me echter $ 319 op 12/30 en $ 434 op 12/31 in rekening gebracht. We verbleven zelfs nooit een nacht !!!!! Dit was een kerstcadeau voor mijn 2 kinderen die helaas niet konden gaan. Ik was niet van plan om griep te hebben en kan niet geloven dat ik $ 753 moest betalen !! Het hotel kon helaas niet helpen, omdat het in feite aan hun kant was vergrendeld en legde uit dat Booking.com de enige was die iets met de reservering kon doen. Ik heb geprobeerd deze situatie rechtstreeks met hen op te lossen (zelfs een doktersbriefje met een diagnose), maar ze reageren niet. Het interesseert ze niets! Ik moet dit nu betwisten met mijn bank. Ik werk te verdomd hard om een ​​hebzuchtige boekingsapp toe te staan ​​mijn zuurverdiende geld te stelen.
04/13/2020
Calysta Popjes

Had een aantal vreselijke ervaringen met dit bedrijf. Het algemene gevoel dat ik krijg is dat ze bewust geen vitale informatie over wat je boekt duidelijk genoeg maken en dan wanneer je hun hulp nodig hebt omdat je komt opdagen en dingen niet zijn wat ze leken op het moment van boeken, omdat je misleid, ze willen het niet weten !! Hebben hun diensten nu al lang niet meer gebruikt en zullen dit nooit meer doen !!
04/14/2020
Nettle

Absoluut afvalbedrijf. Ik heb per ongeluk dubbel geboekt omdat hun software mijn reservering niet liet zien en toen weigerden ze een van hen te annuleren en terug te betalen. Nu laat hun waardeloze app geen van mijn reserveringen zien nadat ik ze handmatig in mijn account moest invoeren. Blijf duidelijk, dit bedrijf is gewoon afval.
04/22/2020
Calv

Ik heb Booking.com in 2 gevallen gebruikt. Beide keren reageerden de eigenaren vreselijk en ik wist niet of ik daadwerkelijk een huur had of niet. In een van de gevallen wist de accommodatie niet of ik zou komen (ik had betaald en een ontvangstbewijs gehad en ze meerdere keren gemaild)In het andere geval annuleerde het onroerend goed nadat ik had betaald (en nadat ik skipassen, skiverhuur, vliegtickets, autoverhuur ...) had geboekt. Dit kostte me nog eens € 1,000 om een ​​vergelijkbare plek in hetzelfde gebied te vinden. Booking.com heeft wel geholpen bij het vinden van een vervangende plaats, maar deze was een stuk kleiner en mijlen verwijderd van het gekozen gebied (naast een skilift).Vreselijke oplossing - ik zal elders in de toekomst kijken :-(Update: nadat Booking.com mijn boeking had geannuleerd, lieten ze me weten dat het hen minstens 2 weken zou kosten om mijn betaling terug te betalen voor de accommodatie die ze hebben geannuleerd ... dus ik voel dat ik als hun bank fungeer. Slechte klantenservice. Onbetrouwbare boekingsservice.Financiële zwendel.
04/23/2020
Lubba

Ik zou 0 sterren geven als ik kon. Gereserveerd een appartement dat werd vermeld als betaal later, geen betaling nodig etc. En met gratis annulering. Ik annuleerde binnen de vrije periode omdat de bevestiging als één kamer werd weergegeven in plaats van twee (de bevestiging was verkeerd en de eigenaar nam contact met me op om te bevestigen). Ik zie vervolgens dat ze de volledige betaling van mijn account hebben aangevraagd en me een e-mail hebben gestuurd om te zeggen dat ik binnen 7-10 werkdagen een terugbetaling ontvang. Nooit meer.
04/25/2020
Mercuri

Vreselijke kwaliteit van de service, of u ze nu gebruikt als hosting of als huurder. Het kostte hen een week om mijn geld terug te geven nadat ik voor een studio had betaald die als beschikbaar werd vermeld, terwijl het in werkelijkheid volgeboekt was. Onnodig te zeggen dat mijn vakantie bijna verpest was omdat ik niet had voorspeld dat ik voor een tweede keer zou moeten betalen en ik geen geld meer had.
04/27/2020
Robinette

Booking.com biedt nu niet veel informatie over hotels. En als u een vraag wilt stellen, moet u deze eerst boeken. Welnu, de informatie die ze vroeger gaven, bijv. Is er een koelkast in de kamer, zal mijn beslissing helpen om dat hotel te boeken of niet. Ik ga gewoon een boekingssite gebruiken die relevante, nuttige en volledige informatie geeft voordat ik boek.
04/29/2020
Hallett

Ik ben de president van een reisorganisatie waarin we veel boeken bij Booking.com, Hotels.com, AirBnB.com. Dit is veruit het meest ongeorganiseerde, schaduwrijke en onprofessionele bedrijf dat ik ooit heb behandeld.Ze annuleerden mijn klanten reserveringen zonder kennisgeving of uitleg. Toen ik de klantenservice belde, gaven ze GEEN uitleg en boden geen vervangende plaatsen voor hen. Ze geven minder om de situatie van de klant en kunnen geen reden geven om het hotel van onze klant willekeurig te annuleren. Er waren geen hotels om te boeken en moesten een Airbnb opzetten. Stel je voor dat je op reis bent en op je hoede bent en een e-mail ontvangt waarin staat dat je reservering is geannuleerd en dat je geld terugkrijgt ... Zonder oplossing of uitleg. Dit is niet de eerste keer en ze hebben VERSLAG de ergste klantenservice in de branche. ze vertellen je eigenlijk om naar Hotels.com te gaan als je het niet leuk vindt wat ze doen .. Crazy
05/02/2020
Cathey Rattray

Booking.com doet valse advertenties en overtreedt regels in termen van annuleringsprocedures die zijn vastgelegd in de hotelbranche (bijvoorbeeld een nachtboete voor nu is een algemene procedure wereldwijd, maar dit is niet het geval in booking.com dat zijn eigen regels maakt, niet toestaan ​​dat klanten die niet in het hotel kunnen verblijven, slechts één nacht boete betalen - wat de algemene regel is voor de meeste hotels, maar in plaats daarvan het geld doorslikt omdat het de details van zijn klanten vasthoudt). Het deed hetzelfde en antwoordt smerig. ze moeten stoppen met zaken doen.

Schrijf een review voor Booking.com


Handige links