Startpagina > Misc > beoordelingen over L'équipe abritel® - homeaway ™

L'équipe Abritel® - HomeAway ™

Reviews: 19 | Arm
Uitzonderlijk
5
Zeer goed
1
Aanvaardbaar
3
Middelmatig
0
Arm
10
01/30/2020
Heman Maisano

Mijn familie en ik hebben een heerlijk, ontspannen verblijf gehad. Er was veel informatie over lokale bezienswaardigheden in de villa en tot onze grote verrassing was er een welkomstpakket gevuld met lokale lekkernijen. De woning is ruim, huiselijk en zeer goed uitgerust. Ik zou zeker weer boeken, hoewel ik de volgende keer tijdens het zomerseizoen zou boeken, zodat we nog meer konden profiteren van lokale attracties, waarvan sommige zijn afgesloten piek.
01/31/2020
Beall

De huur werd door de eigenaar binnen 24 uur geannuleerd! Abritel heeft de huur terugbetaald, maar een maand later heeft ze nog steeds geen borg van 1000 € terugbetaald!
01/31/2020
Ezri

Uw website bezoeken om mijn reservering en mijn aanbetaling te verifiëren is een nachtmerrie! Ik kon geen toegang krijgen tot de verzekeringsinfo en misschien is uw site niet in orde .. Mijn man probeerde het met zijn e-mail .. hetzelfde probleem. Ik moet zien dat de aanbetaling is betaald omdat ik geen ontvangstbewijs heb ontvangen.
01/31/2020
Fuller Ludwig

BETROUWBARE, GOEDE KWALITEIT, GEMAKKELIJK TE GEBRUIKEN, GROTE VERBETERING VAN DE CONCURRENTIE, VORIGE EN ENKELE ANDERE AANVERWANTE SITES.
02/01/2020
Carson

Abritel kon me niet helpen tegen de eigenaar van het appartementdie mijn garantie niet wil terugkrijgen.Laat het me uitleggen : Ik huur een appartement afgelopen juli in Portimao, Portugal.Toen ik het appartement verliet, was de kassa ok.Toen ik thuiskwam, ontving ik een e-mail van de eigenaar met de mededeling dat ik mijn garantie niet terug heb omdat de wasmachine defect is.Ik heb deze machine niet gebruikt, maar ik kan er natuurlijk niet tegenop. Ik heb niet eens geprobeerd het aan te zetten. Deze machine waren we heel oud. De eigenaar is niet eerlijk en Abritel deed voor mij. De eigenaar stuurde een factuur naar abritel prouving dat hij een nieuwe machine kocht, en het is voldoende voor Abritel om te beslissen dat ik de eigenaar gelijk heb. Conclusie: in geval van een conflict zal Abritel geloven dat de eigenaar niet jij is !!
02/01/2020
Hailee Iacona

als de eigenaar het weektarief verhoogt na het boeken en betalen - en wil dat je meer betaalt, is dit niet echt een goede ervaring.
02/02/2020
Odella

Ben 23. april erhielt ich die Stornierung unserer Buchung (3. -13. Juli, Anzahlung schon im Februar) von der Besitzerin unseres Ferienhauses in Aix en Provence, Valerie Heissler. Sie gab keine Begründung für die Stornierung und nahm keinen Kontakt zu mir auf. Unsere Gruppe ist absolut verärgert.Op 23 april ontving ik de annulering van onze boeking (3 - 13 juli, commissie al betaald in februari) van de eigenaar van ons vakantiehuis in Aix en Provence, Valerie Heissler. Ze legde niet uit waarom ze onze boeking had geannuleerd en nam geen contact met me op. Onze groep is absoluut geïrriteerd.Le 23 avril j'ai reçu l'annulation de notre reservering (3 - 13 juillet, arrhes déjà payé le fevrier) de la proprietaire de notre gite, Valerie Heissler. Elle n'a pas expliqué pourquoi et n'a pas me contacté. Notre groupe est trés mécontent.
02/02/2020
Moser Ennis

moeilijker à situer la locatie auto afwezigheid d'adresse (op peut se poser la question si la location n'est pas fictive)
02/08/2020
Tome Twichell

Ik kan gewoon niet geloven hoe slecht communicatie via deze site is, noch hoeveel ik als "voorzichtigheid" moet betalen in geval van schade - meer dan de prijs van vakantie zelf en met absoluut GEEN garantie dat dergelijke gelden aan mij zullen worden teruggegeven (zei cijfer helemaal niet vermeld in contract getekend met eigenaar van onroerend goed). Zeer teleurgesteld omdat Abritel geen antwoord gaf over dit onderwerp.
02/28/2020
Burkle

Sommige van uw klanten moeten hun reserveringsdocument indienen bij het Franse consulaat in hun thuisland om een ​​visum te krijgen. Maar het document dat u verstrekt, bevat niet de namen van alle personen die in het gehuurde appartement verblijven. Dit veroorzaakt een probleem. Je zou de software moeten verbeteren.Met vriendelijke groet,C. Anadol
03/02/2020
Vescuso

Sterk suggereren dat iedereen wegblijft van HomeAway! Ze zijn een stel grappenmakers! Mijn boeking voor 2021, geannuleerd door de eigenaar, resulteerde in het terugbetalen van slechts 60% van mijn aanbetaling - wanneer volgens het annuleringsbeleid duidelijk 100% moet zijn. Ga 3 weken rond in cirkels met hun klantenservice via telefoon, e-mail en chat, zowel aan de Britse als aan de Franse kant. Ze durven zelfs de eigenaar de schuld te geven - als het Homeaway is die de aanbetaling bezit en de eigenaar de restitutie heeft geactiveerd (zij het op een of andere manier in een gedeeltelijke terugbetaling, dankzij het onbetrouwbare betalingssysteem Homeaway). Ze hebben 3 verschillende ondersteuningsgevallen geopend (22824737/22840378/22980133), waaruit blijkt dat ze niet eens intern met elkaar praten bij klachten van klanten. Dus doe geen moeite met hen, ze zullen gewoon uw geld stelen! Jokers!
03/03/2020
Trixi

Onmogelijk om contact op te nemen met abritel. Ik wil graag om hun IBAN-nummer vragen voor de betaling, maar geen manier om contact met hen op te nemen. Het is de laatste keer dat u iets boekt via Abritel.
04/12/2020
Borrell

Ik gebruikte 5-sterrenhotels zoals de Four Seasons om een ​​vlekkeloze bestemming te garanderen met een comfortabele kamer en goede voorzieningen. Het is echter vreselijk duur en vaak meer afgelegen dan ik misschien verkies. Deze prachtige site heeft in plaats daarvan een mooie nieuwe oplossing geopend! De accommodaties zijn gewoon prachtig en voldoen aan al mijn behoeften. Ik kan bijna overal een mooie accommodatie vinden waar ik naar op zoek ben. Het maakt het mogelijk om ook redelijk met mijn gezin te reizen.
04/15/2020
Anjela Brinskelle

Ik probeerde een plek te huren. Hun systeem gaf een fout na het invoeren van creditcardinformatie. Ik heb geen bevestigingsmail of andere informatie ontvangen die aangeeft dat ik de reservering heb gemaakt. De data waren niet meer beschikbaar voor die woning dus huurde een andere plaats. Later kwam ik erachter dat het bureau dat de eerste plaats huurt mij toch in rekening bracht. Meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice en verteld dat ze niets kunnen doen. Probeer nog steeds de situatie met het bureau op te lossen.
04/18/2020
Kynan Plenskofski

La perfection comparé à Air BNB.Des gens plus intelligents capables de faire la différence entre partenariat et malhonneteté
04/26/2020
Neukam

Ik heb eind september 2019 een appartement in Porto gereserveerd. Niet alleen was ik verplicht om de volledige huur 6 maanden vooruit te betalen, maar ook een 'voorzichtigheidsuitkering' van 200 euro, vermoedelijk voor schade aan het appartement. Totale output 1090. Ik vind dat dit schandalig is. En het is onwaarschijnlijk dat het de eigenaar is die het geld op zak heeft, maar Abritel. Ik zal ongetwijfeld ook 6 maanden moeten wachten om de voorzichtigheid van 200 euro terug te krijgen. Dit is een zeer slecht beleid. Ik houd me volledig aan het doen van een aanbetaling voor een reservering, maar het betalen van de volledige huur plus voorzichtigheid is teveel, vooral 6 maanden van tevoren.Ik ga door met het annuleren van deze reservering en werk samen met een andere organisatie.Mary miclet
05/04/2020
Platto Adkison

Het is een mooi klein appartement met uitzicht over de haven van Arcachon, smaakvol ingericht, perfect schoon, goed uitgerust en zeer comfortabel. Ideaal voor een stel of een gezin met een of twee kinderen, omdat de woonkamer een slaapbank heeft. Het ligt in een rustige buurt van Arcachon met restaurants en supermarkten om de hoek. En het stadscentrum is gemakkelijk te voet bereikbaar langs de strandpromenade - een mooie wandeling. Ik zou dit appartement ten zeerste aanbevelen voor een verblijf in Arcachon.
05/06/2020
Burtis Leduc

Goedemiddag. Gisteravond kwamen we aan bij het appartement in Aix en Provence dat we van tevoren hadden geboekt en we zijn er absoluut niet tevreden mee. Het is vies en stoffig. In de gootsteen zit zwart haar, de oven is bedekt met vet, de geur is verschrikkelijk, er zijn vuile handdoeken in de wasmachine en haren in de badkamer en het bed. We willen graag dat de schoonmaak onmiddellijk wordt georganiseerd Of geef het geld vandaag terug, omdat we niet langer in deze viezigheid willen blijven!Kun je ons daar alsjeblieft mee helpen?Dank u bij voorbaatNatalia MakhrovaMijn telefoon is 89313082673
05/08/2020
Luanne

Ik vind het heel erg moeilijk om mijn reservering te annuleren. Ik verspil mijn tijd en ik kan mijn reservering niet annuleren.Paiement de la réservation HA-FKYPR6: du 18/05/19 au 23/05/19 - Abritel.fr N ° 1635289Abritel.fr 8,30 €Abritel.fr 365,80 € Numéro de réservation HA-FKYPR6 Geef me een telefoonnummer om het te doen, want volgens uw instructies ga ik nergens heen. Onder mon compte aucune reservering.Ioana Vais

Schrijf een review voor L'équipe Abritel® - HomeAway ™


Handige links