Startpagina > Misc > beoordelingen over Over jou

OVER JOU

Reviews: 35 | Arm
Uitzonderlijk
4
Zeer goed
0
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
4
Arm
26
01/30/2020
Adams Briski

Ik heb bijna twee weken geleden een bestelling geplaatst en er is nu geen pakket afgeleverd ...... geen antwoord van de klantenservice maar een grappige e-mail waarin staat dat ze hard werken en dat ze zeer binnenkort persoonlijk zullen antwoorden. Ik stuurde verschillende herinneringen na en geen antwoord tot nu toe. Na meer dan 2 weken is het pakket teruggekeerd naar de verkoper. Ik ben er een paar dagen over in kennis gesteld nadat het volgnummer was opgeschort en niet meer geldig is. Ze worden verondersteld geld terug te betalen ... laten we hopen! Zo slechte algemene ervaring.
01/30/2020
Lepp Letscher

in Tsjechië is de absolute daling voor grondstoffen al 15 dagen!!!!!!het is geen retour. Ik heb het over de levertijd van de bestelling die u meer dan 20 dagen kost!
01/30/2020
Bremble Topel

Nachdem viel Zeit verstrichen war, so dass der Geldbetrag bereits auf meinem Konto zurückgebucht hätte sein müssen, habe ich mich an Aboutyou per e-mail gewand - Keine Antwort und kein GeldGeen terugbetaling na terugkeer naar datumNadat er veel tijd was verstreken, zodat het bedrag al op mijn account had moeten worden bijgeschreven, nam ik per e-mail contact op met Aboutyou - Geen antwoord en geen geld
01/31/2020
Gurias Vanmatre

Ik heb de beoordelingen gelezen over de problemen die sommige klanten hadden met hun retourzendingen. In mijn geval kwam het pakket binnen 5 dagen aan en de bestelde parka is van hoge kwaliteit, en de verkoopprijs was fantastisch. Tot dusver ben ik tevreden.
01/31/2020
Leila Haken

Ernstig?? Ik koop sth, als een vaste klant, ga ik op vakantie met kerst vergeten te betalen ... en na 2 weken gaan bedrijven als RatePay & Deutscher Inkasso achter me, als een dief, ... om een ​​bedrag van 80 euro te ontvangen ... met Zinsen eindigde 140 euro !!!!! Nooit meer. Het spijt me.
01/31/2020
Bean Budniewski

Meest absurde ervaring ooit.Mijn bestelling geplaatst, een blauwe jas, ontving een groene. Ik dacht OK, dit kan gebeuren, geen probleem, ik zal hen vragen om mij de bestelde kleur te sturen en ik kan de verkeerde kleur direct retourneren via dezelfde koerier. Ik heb contact opgenomen met de belservice en ze zeggen dat ik op geen enkele manier kan ontvangen wat ik heb besteld. Het is wat ik heb, of geld terug. Hoe dom is dat ?? Ik moet het verkeerde product retourneren, op mijn geld wachten, een andere bestelling plaatsen en hopen dat ze het juiste product kunnen leveren !!! Zo niet, opnieuw beginnen; misschien heb ik over een jaar mijn product :)).
01/31/2020
Gall

Ik heb online betaald voor 3 items, maar de online voorraad was niet up-to-date, dus ze sturen me een e-mail dat ik mijn geld binnen 7 dagen terug krijg. Ik bel en stuur e-mails en ik krijg hetzelfde antwoord: we weten niet wanneer u uw geld terug krijgt. Werkelijk?! 30 dagen later wacht ik nog steeds.
01/31/2020
Ramsden Cains

Ik ontving een item met een gat. De klantenservice is zo slecht - ik moet het artikel retourneren met hun vreselijke koerier (hermes), die traag is, dan zullen ze het inspecteren en misschien een nieuw artikel sturen of niet.Ongelofelijk in 2019. Ga gewoon naar een andere klantgerichte website.
01/31/2020
Massimiliano

Uitstekende service, merken, keuzes en prijzen! Ik begon dit bedrijf voor het eerst te gebruiken in de zomer van 2017 en blijf teruggaan om te zien wat er nieuw is. Zou het ten zeerste aanbevelen.
01/31/2020
Yousuf Zapel

Ik blijf slipjes bestellen, ze zijn op de website, maar nooit op voorraad - maar alleen nadat ik heb besteld en betaald, sturen ze de melding !! Alle andere sites zullen het u onmiddellijk vertellen - er is geen voorraad. Na een brief aan hen vertellen ze me dat ze op hun website niet weten wanneer er geen voorraad is. Hoe belachelijk !!Ze moeten toch de inventaris opmaken, dan sturen ze me een aanbieding met korting op mijn volgende aankoop, die, wanneer ik probeer te gebruiken, "achterhaald" is. Ik heb de laatste batch besteld op 08.10.2017, geen voorraad meer ----- Ik wacht nog steeds op mijn terugbetaling na 3 brieven aan hen. Ze zeggen dat ze het druk hebben. Wees alstublieft geduldig. Hallo, iedereen is druk. Ze zijn niet te druk om de bestelling onmiddellijk te accepteren en een bevestiging te sturen. Beschamend.
02/01/2020
Emily

Ik heb jeans gekocht via hun partner Mango. Mango had destijds problemen, dat zeiden ze me herhaaldelijk. MAAR: Ik heb over je gebeld nadat ik een aanmaning had ontvangen en probeerde een oplossing voor hen te vinden. Ze zeiden dat ik een formulier moest invullen waarin stond dat ik het specifieke artikel terugstuurde - ze zouden het regelen en uit het systeem halen. Twee weken later heb ik ze gemaild om te zien of er vooruitgang was. Ze vertelden me hetzelfde opnieuw: Mango antwoordt niet. Vandaag - na vier weken - ontvang ik een e-mail van ratepay: herinnering voor achterstallige kennisgeving! Ik bel over jou en ze vertellen me hetzelfde verhaal helemaal opnieuw. Ik vertel ze dat ik het formulier al heb ingevuld, stuur ze naar hen op en alles wat ik krijg is een zeer onvriendelijk antwoord, dat ze geen documenten kan zien en ik moet het opnieuw invullen. Ik vraag haar of ze in de rij kan blijven, want ik had deze situatie eerder en het werkte duidelijk niet. Ze vertelt me ​​dat ze de mail niet onmiddellijk kan zien en ons telefoontje wil beëindigen. Ik ben zo boos op hen. Nu kan ik alleen maar hopen dat ze die e-mail zien, eraan werken en eindelijk een oplossing vinden voor iets dat ik niet verkeerd heb gedaan!
02/01/2020
Bowles

Ik heb een broek gekocht. Ze hebben fabricagefouten, het lijkt erop dat hun bedrijfsmodel is om beschadigde artikelen te verkopen en hopen dat de ontvangerzal niet de moeite nemen om terug te keren. Ze zijn draagbaar, dus ik zal ze niet retourneren, het duurde ongeveer 2 weken om ze te krijgen, wil niet weten hoeveel het zou kosten om een ​​terugbetaling te krijgen.UPDATE: Na een nieuwe bestelling verander ik mijn eerste beoordeling in fatsoenlijk. Waarschijnlijk was het defect van de eerste bestelling slechts een radomongeluk.Over het algemeen zou ik zeggen dat ik tevreden ben met mijn interactie met aboutyou.
02/01/2020
Hunley

Mijn eerste aankoop 3 weken geleden bij About You gedaan en het was maar een jeans. Ze stuurden me een volledig verkeerde en ik stuurde het terug. Ik kreeg mijn geld nog steeds niet terug, hoewel ze het binnen 14 dagen moeten terugbetalen. Elke 2 dagen krijg ik een mail van hen, dat ze spijt hebben en zo druk zijn blablabla. Kan me niet schelen! Het is hun plicht om het geld terug te betalen en is een van de belangrijkste factoren voor goede klantenondersteuning.
02/01/2020
Gleeson

OVER U werd onlangs gelanceerd in Roemenië. De enige reden waarom ik 2 sterren geef, niet één, is dat producten binnen een paar dagen zijn aangekomen, wat ok was, helaas niet zoals gepresenteerd op de foto's en ik ontdekte dat online retour niet werkt, daar moet ik verspillen mijn tijd of houd producten die het geld niet waard zijn. Gezien de prijzen die ze hebben, zijn de kwaliteit van de diensten en producten beide erg laag.
02/01/2020
Birmingham Bines

Het kan voorkomen dat mijn bestelling niet correct wordt verzonden en op mysterieuze wijze door DHL wordt teruggestuurd naar het magazijn, maar ik verwacht proactieve communicatie en een vervanging.In plaats daarvan moest ik erachter komen in verschillende e-mails en telefoontjes met de klantenservice. Ze waren niet vriendelijk, niet oplossingsgericht en niet behulpzaam, maar probeerden in plaats daarvan van me af te komen en me van de ene agent naar de andere over te dragen en me telkens opnieuw mijn zaak te laten uitleggen. Wat een verspilling van tijd en zenuwen!Ondertussen is mijn artikel nog steeds beschikbaar, maar niet met de korting die ik had toen ik bestelde en Aboutyou weigert me een vervanging voor hun f ++ k up te sturen. Ik noem dat fraude, omdat ze hun deel van de koopovereenkomst niet nakomen.Blijf weg!
02/01/2020
Lanti Androde

Ik bestelde een artikel op de 24e en zij beweerden dat het 28-29e was afgeleverd. Gedurende die periode bleef ik mijn bestelstatus online controleren, maar er stond altijd "in Bearbeitung" en de status bleef tot vandaag ongewijzigd. Ik heb een e-mail geschreven op 29e maar alleen automatische e-mail wordt ontvangen. Tot vandaag stuurde ik nog een e-mail en zei dat als de bestelling niet is verzonden, ik deze liever annuleer, en toen antwoordden ze dat de bestelling niet kan worden geleverd omdat het artikel volledig is uitverkocht en de inventaris niet kon worden bijgewerkt, dus ik kon de aankoop dan nog doen. ze hebben me geen aanvullende informatie gegeven of ze de bestelling zullen verzenden zodra ze het artikel opnieuw hebben of ik kan een terugbetaling krijgen. Nooit meer
02/01/2020
Hollander Wheeington

Ik hou van deze winkel. Ik heb vaak besteld en ik heb nooit een probleem gehad :) Ik heb ook wat spullen geretourneerd die ik bestelde en alles werkte altijd perfect!
02/01/2020
Bruni Vittum

De meest vreselijke website die ik ooit heb gebruikt en ik doe eigenlijk veel online winkelen. Een van de items die ik bestelde, is nooit aangekomen en de klantenservice is erg onbeleefd en nutteloos. Koop niets van hen.
02/01/2020
Pippa Duperne

Leverbetrouwbaarheid en het delen van informatie zuigt enorm. Hun klantenservice antwoordt dat ze hun klant niet zijn vergeten, maar geef geen verdere informatie of zelfs geen antwoord op mijn vraag. AY-systeem geeft dagen aan Status = Bezorgd, maar de Post.NL-site geeft voor dezelfde dagen Product = niet ontvangen aanJe moet hun werking en IT-systeem drastisch verbeteren om zelfs in de buurt van zijn concurrenten Amazon, Zalando te komen
02/02/2020
Casar Bartosiewicz

Ik bestelde goederen en stuurde ze ordelijk terug. Eén pakket is niet op mijn account bijgeschreven, ook al is het door de afzender ontvangen. Ik ontving een herinnering voor betaling door incassobureau. Nadat ik contact met hen had opgenomen met een bewijs van retour, ontving ik alleen een automatisch antwoord met het verzoek om geduld.De rekening is te laat en niemand kan hierbij helpen. Klantenservice kan niet per e-mail worden bereikt.
02/02/2020
Gaudette Pruyn

Meest absurde ervaring ooit.Mijn bestelling geplaatst, een paar os sneakers 42.5 eu, ontving een paar 40 eu, nam contact op met de callservice en ze zeggen dat er geen manier is om te ontvangen wat ik heb besteld. Het is wat ik heb, of geld terug
02/02/2020
Pepper

Nutteloos, het pakket was verloren, ze beweerden dat het was afgeleverd. Hun klantenservice is extreem slecht. Vermijd ten koste van alles.
02/02/2020
Howlond

Vermijd het bestellen van iets van OVER U als u geen hoofdpijn en stress nodig heeft. Ik had een heel vreselijke ervaring met hen en zou niet willen dat iemand zoiets zou ervaren. Ik heb gezworen nooit meer een artikel van hen te kopen. Ik heb een bestelling van hen gedaan en ze hebben het product nooit geleverd, maar ze stonden erop dat ik moest betalen voor een artikel dat ik nooit heb ontvangen. Ondanks een reeks langdurige telefoontjes en onverzettelijke gesprekken met hun GEORGANISEERDE KLANTENSERVICE konden ze mijn artikel niet leveren, maar ze vroegen me dubbel omdat ik ze niet op tijd had betaald.Al meer dan twee jaar plaats ik bestellingen van Zalando en Amazon en tot op heden heb ik niet zo'n lelijke situatie meegemaakt. Slechts één poging over jou en ze faalden me hopeloos ... het is verschrikkelijk !!!
02/02/2020
Jarret Knutsen

KlachtOp vrijdag 28/06/2019 belde ik de klantenservice van over jou in Nederland. Ik kan zeggen dat dit de tweede keer is dat ik uw klantenservice bel en om eerlijk te zijn, HET IS DE SLECHTSTE SERVICE OOIT! De reden van mijn telefoontje was omdat u een onvolledige terugbetaling heeft teruggestort op mijn bankrekening. Ik heb al gebeld op maandag 24/06/2019 en een van uw agenten heeft me geadviseerd om tot het einde van vorige week te wachten om het tweede deel van mijn restitutie te krijgen, omdat artikelen afzonderlijk worden gescand (op merk). Ik heb de hele week gewacht en ik besloot te bellen op vrijdag 28/06/2019. Voor de duidelijkheid heb ik die vrijdag gesproken met een van uw agenten Jost Martins. Ik legde hem uit wat zijn collega maandag adviseerde, en dat ik mijn volledige terugbetaling tegen het einde van vorige week zou moeten ontvangen, hij herhaalde zichzelf als een recorderapparaat met betrekking tot het retourbeleid van jou en dat zijn collega de verkeerde informatie heeft verstrekt . Ik vertelde hem dat ik begrijp dat items afzonderlijk worden gescand, maar wat ik niet begrijp is waarom ik geen restitutie heb ontvangen voor de items van hetzelfde merk. Hij onderbrak me de hele tijd, terwijl je agenten de klant moesten luisteren en helpen met een oplossing, het retourbeleid niet herhalen (wat niet aangeeft dat je een restitutie per merk verstrekt), omdat ik naar je kan gaan website advertentie zelf gelezen !!Toen ik Jost Martins vroeg om deze oproep over te dragen aan een supervisor of teamleider, weigerde hij volledig door te zeggen dat het onmogelijk was om die oproep over te dragen omdat de supervisors en teamleiders niet beschikbaar waren omdat ze alleen werken van 10: 00-18: 00. Ik vroeg hem om de mogelijkheid om tijdens deze uren met een manager of teamleider te spreken en hij ontkende ook deze mogelijkheid, omdat hij zei dat zij geen klachten kunnen behandelen. ENKEL RIDICULOUS! Dit is niet het ergste, ook je agent schreeuwde aan de telefoon toen ik hem vertelde dat hij zijn klanten niet op die manier moest behandelen, hij nam zijn telefoon weg en schreeuwde dingen in het Nederlands die zelfs zijn collega's aan de achterkant lachten !Geloof dat dit de slechtste klantenservice is die ik ooit in mijn leven heb ontvangen! Op het einde hielp deze man helemaal niet! Hij was zo onprofessioneel, onbehulpzaam en onbeleefd agent! Nadat uw bedrijf mijn terugbetaling heeft afgegeven, VOLLEDIG TERUG! Ik stop met bestellen bij jou. Ik wil mijn geld niet blijven investeren in een bedrijf zoals jij met de slechtste klantenservice.Gabriela
02/02/2020
Maura Bonwell

Ik ben dol op deze webshop. Altijd geweldige promoties te vinden. Ik zou je zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar inspiratie voor zijn volgende outfit.
02/26/2020
Cho

Slechte service, ik had al anderhalve maand een sweater geretourneerd en ze hebben me nog steeds niet terugbetaald met het bedrag dat ik ervoor heb betaald. Ik heb ze al verschillende keren gebeld en ze zeiden me opnieuw te wachten en wisten nog steeds niet wanneer ze gaan me terugbetalen. Ik heb ze ook meerdere e-mails gestuurd waarin ze mijn probleem uitlegden en ze hebben het nog steeds niet opgelost. Dus over het algemeen de slechtste klantenservice die ik ooit heb gezien en het slechtste restitutieproces. Ik zal zeker niet opnieuw van hen kopen! !!
03/01/2020
Shreve Cylkowski

Ik heb ook iets besteld bij aboutyou.de in 23.11.2018 tijdens Black Friday, maar tot vandaag 08.12.2018 heb ik het niet. Helaas heeft het bellen van de klantenservice me nog niet geholpen en ze vertelden me dat ik mijn bestelling niet eens kan annuleren !!!!!!Ik zal nooit meer proberen om via deze website te bestellen.
03/07/2020
Cicenia

Ze hebben mijn zeer dure leren jas in een plastic zak gestuurd !!!!!Ik kon het niet geloven!!! Ik ben dol op het product, maar ik heb het vernietigd. Mijn eerste klant Gutschein werkte ook niet. Ik heb geklaagd maar geen antwoord.Ik kan niet geloven dat zo'n bedrijf op de EU-markt mag bestaan.
03/07/2020
Badr

U moet de verzendpartner defenately wijzigen. Met hermes-pakketten worden vertraagd, de werknemers komen op ongepaste uren dagen achter elkaar. Ik heb gevraagd om mijn pakket naar een afhaalwinkel te laten brengen en er gebeurde 3 dagen niets, de winkel had het niet, in mijn brievenbus was er geen teken dat Hermes zelfs probeerde te bezorgen. Na 3 keer hermes te hebben gebeld, slaagden ze er eindelijk in mijn pakket in een winkel te brengen. De delievery duurde daarom 1 week en 2 dagen. Dit te vermelden is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Zou geweldig zijn als je zou kunnen overschakelen naar DHL Met vriendelijke groet, bianca
03/12/2020
Eleazar Alderink

Wachtte 1 verdomde week op een paar schoenen, keerde terug omdat de maat correct was maar niet overeenkwam met mijn voetmaat. Daarna moest ik nog een week wachten tot het product terugkwam, zodat ze mijn retour kunnen bevestigen en mijn geld terugsturen. Ik heb sinds vandaag nog 4 DAGEN gewacht om mijn geld te krijgen. SLECHTSTE ERVARING OOIT !!!
03/16/2020
Catima

Tot nu toe had ik goede ervaring ... met betrekking tot afleverafspraken van Over jou. Maar dan komt BLACK FRIDAY bestellingen.Ik heb zaterdag 5 artikelen besteld met de status dat het vandaag maximaal zal zijn. Ik vertrok van kantoor om ze ook te hebben.Maar vandaag heb ik tot nu toe niets ontvangen.Ik had cadeaus voor familie besteld en vlieg op 30 november :(Ik vroeg Kundenservice of ze konden proberen contact te maken met iemand die het team zou kunnen leiden om het uiterlijk vandaag aan Hermes te geven, zodat ik het morgen maximaal zou kunnen krijgen, maar het antwoord altijd 'Tut mir Leid'. Niemand helpt Kundenservice zelfs op verzoek aan hen om te proberen en te helpen.Ik ben nu bang als ik mijn pakketten zou kunnen krijgen, anders moet ik alles terugsturen.Het is echt vervelend !!U verliest zeker een klant als ik mijn bestelling niet tot vandaag of uiterlijk morgen zou ontvangen. :(Bedankt & BRAnushka
04/03/2020
Pamelina

ZO SLECHT! Ze gebruiken altijd Hermes, je kunt geen ander pakketbedrijf kiezen. Levering gaat terug als u niet thuis bent - ophalen is geen optie. dus dit is voor werklozen en alleen thuis blijven moeders?
04/05/2020
Allana Viscera

Vanaf 12 augustus is er helemaal geen informatie beschikbaar over mijn pakket. De leveringsdatum vermeld in e-mailnotificatie was ingesteld op 15-16.8.2019.Klantenservice twee keer gecontacteerd, ze hebben geen idee wat er is gebeurd, hetzelfde antwoord: "wees geduldig". Volgnummer van het pakket bestaat niet in de database van de lokale postkantoor service.Ik ontvang liever het geld terug, ik heb geen geduld meer.
04/07/2020
Waine Humpries

Het is de slechtste winkel ooit. Ze hadden promo in Polen, met de term dat geen retourzendingen worden geaccepteerd, wat in strijd is met de EU-regelgeving voor e-commerce die in Polen is geïmplementeerd.
05/07/2020
Miun

Ik doe veel online winkelen en dit was verreweg de slechtste ervaring tot nu toe. Ik heb 5 pakketten ontvangen voor een kleine bestelling ?! Items waren gescheurd, slechte kwaliteit en niet zoals beschreven op de website. Het service hotline personeel was onvriendelijk en nutteloos. Ik wacht al bijna twee weken op een terugbetaling ...

Schrijf een review voor OVER JOU


Handige links