Startpagina > Misc > beoordelingen over Abbycar

Abbycar

Reviews: 49 | Arm
Uitzonderlijk
9
Zeer goed
1
Aanvaardbaar
2
Middelmatig
1
Arm
36
01/30/2020
Varini

Kalamata luchthaven. We huurden een Fiat Panda voor een week voor 55 euro. Bijna nieuwe auto, vriendelijke service, geen klachten
01/30/2020
Carolle Hartsfield

GEBRUIK GEEN ABBYCARS - Vanwege de BA-staking moesten we vluchten naar Easyjet wijzigen, wat betekende dat we 90 minuten later dan oorspronkelijk gepland op Chania luchthaven aankwamen. Bij aankomst bij het ophalen kreeg ik te horen dat ik geen auto had, omdat ik 30 minuten na de sluitingsperiode van 1 uur van de aangegeven ophaaltijd was toen het contract werd geannuleerd. Het personeel was uiterst onbeleefd en onbehulpzaam en weigerde me zelfs een andere auto aan te bieden als er extra voor wordt betaald. Ondanks het bellen van Holiday Autos (die ik heb geboekt via) die zelf Abbycars belde en mijn hotelconciërge kreeg om Abbycars rechtstreeks te bellen, kon ik nergens terecht, kreeg geen restitutie en moest ergens anders heen om een ​​andere auto te huren. Ongelooflijke houding en geen echte weerspiegeling van de mensen op Kreta die normaal gesproken zo gastvrij en aardig zijn. Vermijd dit autoverhuurbedrijf !!
01/30/2020
Luigi Mccamy

Nadelen:- 45 minuten wachten op hun parkeerplaats ondanks een melding van ons vluchtnummer en aankomst en ons telefoontje; zegt de werknemer "de bestuurder zal er over 15 minuten zijn": fout!- Niets zegt duidelijk dat hun kantoor niet op de luchthaven is wanneer de reservering is voltooid. Hun kantoor ligt op +8 km afstand, naast een seksshop (vaseline beschikbaar, ha ha ha)- een enorme aanbetaling (+1000 € uro, veel meer dan Hertz of Budget) die niet binnen 10 dagen zal worden vrijgegeven, ondanks een auto die intact is geretourneerd met een volle tank. Wat doet hun bank in vredesnaam met ons deeg?- personeel glimlacht niet echt, we voelen ons niet echt welkom.PRO:- naast een sekswinkel, maar wat maakt het uit?- lage prijs- auto was in orde (maar controleer heel de hele auto voordat je hun overschrijvingsdocument ondertekent en een xerox van het document vraagt)
01/30/2020
Jessey

Begon slecht toen mij werd verteld dat mijn MasterCard (debet) geen creditcard was, dus ik moest € 300 contant betalen als aanbetaling met een administratiekosten van € 180.De auto die ik bestelde was niet op voorraad op de luchthaven van Chania, dus eindigde ik met een veel kleinere. De auto zelf was een hoge kilometerstand, zwaar bekrast en gedeukt wrak. De airco pakte na een paar dagen met een knal en het meest zorgwekkende bleef het remvloeistoflicht omhoog komen. Bij terugkomst was de persoon die het incheckte niet geïnteresseerd en deed geen poging om in te loggen of me vragen te stellen over de defecte auto.Als je dit leest voordat je boekt, doe jezelf een plezier en ga met een van de meer gevestigde verhuurbedrijven
01/30/2020
Anders

De check-in was goed, de auto was schoon en in een goede staat.Het retourproces was onaangenaam. De naam van de vertegenwoordiger van Abby, vergelijkbaar met Papiros, was niet leuk en weigerde ons te antwoorden wanneer de sluiting zal komen. We waren in een stress om onze vlucht niet te missen, maar de man probeerde niet te helpen. Hij heeft zich lelijk gedragen en hij is de reden waarom ik dit bedrijf niet meer zal gebruiken.
01/30/2020
Celestine

Zeer slechte klantenservice. We kregen een onbewaakte auto die gevaarlijk was om in te rijden. We moesten een aantal telefoontjes plegen en uiteindelijk een advocaat voor hen gebruiken om de auto te vervangen waar we al voor hadden betaald. Communicatie was erg moeilijk en onprofessioneel, zelfs na het ongemak.
01/30/2020
Ladd

Ga daar niet eens heen. Ik ben nog nooit zo slecht in mijn leven behandeld. Ik huurde auto's in heel Europa en de VS en had nog nooit zo'n slechte ervaring. Ten eerste bieden ze je een superprijs via de Ryan Air-webkant, maar tenslotte rekenen ze je vier keer meer dan je al hebt betaald. We moesten een extra verzekering (Euro 210) betalen, zelfs als we er al een hadden plus enkele administratiekosten van Euro 150, dus deze kleine, volledig bekraste auto kost ons meer dan de vliegtickets en het hotel voor 7 dagen, belachelijk! Het verhuurkantoor ligt op 10 minuten van de luchthaven, dus je moet een shuttlebus nemen, de mensen die daar werken zijn erg onbeleefd en helemaal niet meewerkend, de enige aardige persoon daar was een chauffeur, maar hij spreekt niet veel Engels. lees reviews voordat ik ze nooit zou huren, dus wees gewaarschuwd en maak die fout niet,
01/30/2020
Avram Silkwood

Onzin ... het gaf ons een behoorlijk oude auto in vergelijking met andere bedrijven. De brandstoftank was ook bijna leeg ... vermijd koste wat het kost
01/31/2020
Monsour

ALSTUBLIEFT TE VERMIJDEN. Helaas zijn ze een meedogenloos bedrijf dat je afzet - De manager Avgoulas Panagiotis, (overigens weigert hij zijn naam te geven & staat ook bekend als Panagiotis Panag & is bang om zijn foto te laten maken) zal je storting doen door te doen alsof je bent teruggekeerd de auto met een verzonnen fout, of een kras of gewoon onrein! (misschien met een beetje zand erin!) Ik laat dit bedrijf momenteel onderzoeken omdat ik heb geleerd dat de manager de gewoonte heeft om de deposito's van mensen af ​​te halen, met name ouderen, en zal de politie dreigen te bellen als je het beweert! Lees ook de andere beoordelingen en u krijgt de foto. We hebben online een (middelgrote) auto geboekt die niet meer dan 1 jaar oud is beloofd en die we hebben betaald voordat we aankwamen. Het bedrijf ligt op ongeveer 10 minuten van de luchthaven, dus iemand van het bedrijf ontmoet je en brengt je daarheen. Bij aankomst kregen we te horen dat we onze Visa-creditcard niet konden gebruiken als aanbetaling (zo handig voor hen, maar het is een minpunt!), Dus zouden we een verdere verzekering van € 371 moeten betalen om alles te dekken, maar we krijgen tenminste vrede van let op dat absoluut ALLES gedekt is! Omdat we met twee jonge kinderen reisden, wilden we het minste gedoe, dus waren we het erover eens. We kregen toen te horen dat we een contante borg van € 150 moesten achterlaten die hoe dan ook zou worden terugbetaald. Dit leek heel vreemd, maar een meisje dat ze in dienst hebben uit Newcastle, VK, die erg vriendelijk je terzijde neemt, verzekert je dat alles goed is - ze gaf ons een ontvangstbewijs en legde uit dat we het zeker terug zouden krijgen, wat er ook ?! Ze bleven proberen extra's toe te voegen als een extra stuurprogramma, maar we hadden dit online al vooruitbetaald en hoewel ze beweerden dat ik dat niet had gedaan, kon ik bewijzen dat we een e-mail hadden. Toen de auto arriveerde, hadden ze ons een Nissan Micra 1.0L van minstens 3 jaar oud gegeven! We legden uit dat we een middelgrote auto hadden geboekt en betaald, maar opnieuw gaven ze ons een heel ongemakkelijk gevoel door te zeggen dat onze creditcard niet werkte en we hadden het geluk dat ze ons een auto gaven. Ook zijn ze 10 minuten verwijderd van de luchthaven, zodat je het gevoel hebt dat je weinig keus hebt, maar gebruik maakt van hun diensten. De auto was een 1.0lt was erg traag, worstelde om heuvels op te komen met 2 volwassenen en 2 kinderen en was waarschijnlijk niet wegwaardig. Helaas, tijdens ons verblijf in Griekenland sloeg iemand het achterpassagiersraam of onze auto en een andere auto in de buurt en moesten we een politierapport indienen. De politie vertelde ons om ervoor te zorgen dat het verhuurbedrijf ons geen rekening brengt voor het raam, want het is een misdrijf en niet onze schuld, maar verhuurbedrijven proberen de aanbetaling te doen wanneer deze dingen gebeuren. We waren niet ongerust omdat we de extra € 371 hadden betaald om ALLES te dekken. Bij het inleveren van de auto controleerde het verhuurbedrijf onze auto echter en zei dat alles in orde was. Ik had ze al gebeld om ze over het raam te laten weten. Ze vroegen om onze kopie van de aanbetaling, (alsof ze ons onze aanbetaling terug zouden geven) & toen ik het aan hen gaf, namen ze het aan en weigerden ons vervolgens onze contante aanbetaling van € 150 te geven waarvan we 'gegarandeerd waren ' terugkomen. Het meisje uit Newcastle kreeg te horen dat ze niet met ons mocht praten, omdat ze ons goed herinnerde en wist dat ze had beloofd dat ze de borg terug zou geven. Bij het vermelden van wat ze ons had verteld, vroeg de manager het meisje om naar een andere kamer te gaan en vervolgens dreigde ze de politie te bellen waarvan we wisten dat ze veel belangrijkere dingen te behandelen hadden !! Hij liet niemand ons terug naar het vliegveld brengen totdat de politie kwam (ik weet zeker dat hij de politie niet echt belt), in welk geval je je vlucht zou missen door op niets te wachten. We wachtten 1 uur op de politie en ze kwamen nooit aan en toen zei hij, tenzij we het verlaten, we niet naar het vliegveld kunnen gaan. De manager weigerde ook om ons papieren of de kopie van onze contante kwitantiebon te geven die hij had teruggekregen! Toen ik hem probeerde uit te leggen waar deze € 150 eigenlijk voor was nadat ik zoveel had betaald bij het kopen van drie verzekeringen, zei hij dat het administratiekosten was !!! Ik sprak met enkele van zijn medewerkers die me vertelden dat hij een zeer slechte man met een 'slecht ongelukkig hart'. Eigenlijk leek het personeel echt boos voor ons omdat we met onze twee jonge kinderen waren en de manager zo onredelijk was. Ze zeiden dat hij hele slechte dingen doet, maar als ze spreken, verliezen ze hun baan. Val alsjeblieft niet voor zijn zwendel zoals we deden & ga gewoon naar Auto Union of een ander bedrijf. In totaal heeft dit bedrijf nu meer dan £ 1000 van ons overgenomen voor een gebroken raam, wat niet onze schuld was en we hadden in totaal al ongeveer £ 700 betaald voor drie soorten verzekeringen! Ik zal er alles aan doen om deze man Avgoulas Pangiotis te laten zien als de crimineel die hij is en ervoor zorgen dat hij volledig wordt onderzocht. Als je in zijn verleden zou kijken, is de informatie over hem erg interessant. Hij heeft geen moraal. Hij deed dit met een ander bedrijf dat ik geloof in Rhodos. Hij zal naar de gevangenis gaan.
01/31/2020
Pavia Gondola

We hebben 2 auto's gehuurd van Abbycar om op te halen en op te halen op Chania luchthaven op Kreta en we kunnen geen fout vinden in de service. Het personeel was vriendelijk, efficiënt en behulpzaam te allen tijde.We werden naar hen doorgestuurd via een zoekmachine omdat hun prijzen zeer concurrerend waren. We waren enigszins bezorgd toen we enkele negatieve beoordelingen lazen, maar we zijn ervaren in het huren van auto's in het buitenland en sluiten altijd een afzonderlijke eigen risico-verzekering af voordat we reizen; kies een eerlijk brandstofbeleid; en we nemen foto's van eventuele krassen en van de benzinemeter bij zowel ophalen als terugbrengen; We kregen 2 Nissan Micra's, ze waren niet nieuw, maar we zouden niet verwachten dat ze voor die prijs zouden zijn. Je krijgt waar je voor betaalt.Het is een korte wandeling van de luchthaventerminal naar het ophaalgebied en gemakkelijk te vinden.We zouden zeker weer van Abbycar huren als we terugkeren naar Chania.
01/31/2020
Cumings

Dit bedrijf is totale oplichterij. Ze bevinden zich ver van de luchthaven en er zijn geen andere autoverhuurbedrijven in de buurt. Ze dwingen je dus om een ​​extra verzekering te betalen of weigeren je de auto te geven die je al hebt gehuurd. De auto retour is nog een extra betaling. 30 euro bijvoorbeeld voor de verloren wieldop. En je hebt ook geen keus. U betaalt of wacht lang met het risico uw vlucht te missen. Vermijd dit bedrijf!
01/31/2020
Yardley

Doe jezelf een plezier en boek een professioneler autoverhuurbedrijf. Er zijn geen details verstrekt over waar ABBYCAR te vinden is. Ze waren op 5-10 minuten lopen van de luchthaven! We moesten op het laatste moment de boeking wijzigen en moesten vervolgens bij aankomst een extra verzekering van € 350 betalen, anders konden we de boeking annuleren zonder restitutie! De auto die we kregen, zag eruit alsof hij een redelijk zwaar ongeluk had gehad. Een auto in deze toestand mag eigenlijk niet worden verhuurd.
01/31/2020
Annabal

We hebben een oude auto zonder stroom ontvangen en niet fris ruikenHet personeel was niet vriendelijkNOOIT AGIAN ABBYCARWe kregen een verouderde auto die waar geen pit meer inzatRook ook niet frisPersoneel was onvriendelijkNOOIT MEER ABBYCAR
01/31/2020
Lelith

Helaas kan ik geen nulsterren geven. Net beroofd op het vliegveld van Kreta. Ik betaalde de auto voor mijn zoon (26 jaar oud, rijbewijs voor 6 jaar) met een creditcard. Toen hij de auto ging ophalen en zijn voorzichtigheid met zijn eigen creditcard wilde betalen, werd dat geweigerd. Dus bood ik aan om daarheen te gaan en de waarschuwing te betalen met mijn eigen creditcard, dit werd ook geweigerd. Het enige dat ze aanboden was dat ik een compleet nieuwe huur moest betalen. Vul hun criminele zakken twee keer. En terwijl dat allemaal gebeurde: alle werknemers met een grote glimlach. Huur nooit ooit van Abby. Abby is de afkorting van "misbruik"!
01/31/2020
Duma Sumatzkuku

Ik heb een huurauto geboekt in Athene via Check24 (koste wat kost vermijden). De voucher vermeldde, "CarRental2Greece" als het verhuurbedrijf, aangeboden via "AurumCars". Daarin stond dat ik naar hun kantoor moest gaan om de auto op te halen. Geen kantoor op de luchthaven, er was geen vertegenwoordiger in de menigte bij de gate waar alle andere vertegenwoordigers zaten te wachten. Twee telefoontjes naar het kantoor van het bureau en 45 minuten later en het blijkt dat de provider "Abbycar" heet, wat ook het teken is dat de vertegenwoordiger had. Eenmaal op kantoor accepteert de autoverhuurder geen 2 creditcards voor de aanbetaling. Ze zijn niet bereid om te splitsen. Ik ben een arm meisje, ik heb niet één kaart met een maximum. van 1300 EUR zoals gevraagd, maar er wordt nergens vermeld dat u geen 2 kaarten kunt meenemen. In de voorwaarden staat dat de aanbetaling per creditcard moet worden gedaan. Ze weigeren steeds 2 kaarten te accepteren omdat dat tegen hun "beleid" is. Als alternatief biedt Abbycar me een extra 210 EUR aan, niet-restitueerbaar, en zij zullen de aanbetaling dienovereenkomstig verminderen. Dit klinkt heel erg als afzetterij, nadat ik weiger hoe lager deze prijs tot 180 EUR.Ik heb een auto geboekt voor een week, dus bel ik Check24 voor hulp en na 5 minuten wachten aan de telefoon, zeggen ze dat "er absoluut niets is dat ze voor mij kunnen doen"!Dat is gewoon vreselijke klantenservice aan beide kanten en uw service wordt overbodig! Gebruik geen van beide !!
01/31/2020
Adair Gallington

Heel erg slechte Abbycar,De tijd dat we op onze auto wachtten Ten minste vijf mensen kregen ruzie met het personeel van Abbycar Onwetend en onbeleefd Sommige mensen wachtten uren voordat hun huurauto eindelijk werd afgeleverd. Sommige mensen hebben hun geld niet terug gekregen enz. Gebruik dit verhuurbedrijf niet omdat ze oplichterij zijn! Uiteindelijk besloten we met hulp van auto europe in te huren bij een ander bedrijf. Maar onze eerste ochtend was verlorenRene
01/31/2020
Roux Hazy

Zeer tevreden met de autoverhuur. Zowel het ophalen als het retourneren verliep probleemloos. Ik waardeerde vooral hoe meegaand ze waren toen we te laat kwamen voor onze terugkeer, vooral omdat het buiten de openingstijden was en ze alleen voor ons op kantoor moesten zijn. De auto was erg nieuw en dus in perfecte staat.
02/01/2020
Dorca Felcher

Geboekt via argus autohuur verondersteld om een ​​Fiat Panda of iets dergelijks te krijgen. Begon niet goed, werd geadviseerd om naar deur 5 te gaan waar iemand ons zou ontmoeten, na 15 minuten nog steeds niemand. Hij wachtte bij de verkeerde deur! Eindigde met een Nissan Micra die eruitzag alsof hij had plaatsgevonden in een sloopderby.De voorste nummerplaat ontbrak en het registratienummer was in de markeerstift geschreven. De auto was letterlijk bedekt met krassen, krassen en vernietigde wielbekledingen. Het interieur was ook erg armoedig. De benzine was ook vrijwel leeg, het zou vol tot vol moeten zijn.Toen we de auto terugbrachten, stoorde de man die het inspecteerde niet eens, hij lachte alleen maar en zei dat het een wrak was !!! Nooit meer gebruiken.
02/01/2020
Neu

Verschrikkelijk. Ik ben heel voorzichtig met autohuur en liet de man op Corfu Airport veel markeringen op de auto noteren, maar hij was duidelijk niet alle markeringen aan het markeren. Hij zei, maak je geen zorgen, we maken ons geen zorgen over het plastic of de interne staat van de auto, maar toen ik hem afzette, pakten ze twee kleine markeringen op de bumper die ik niet deed en rekende me 493 euro. Dit was voor verlies van zakelijk gebruik, admin, etc etc alsof ze een zeer gemarkeerde auto gaan spuiten! Ze hebben je boven een vat, je kunt niet discussiëren of je mist je vliegtuig. Ik probeerde vakantie-auto's te bellen, maar ze konden me niet verstaan. Erg frustrerend.
02/01/2020
Emelia

Geachte heer / mevrouwBedankt dat u Abbycar hebt gekozen voor uw huur. We willen u erop wijzen dat de aanbetaling ongeveer 25-30 werkdagen nodig heeft om de blokkering op te heffen en het geld terug te storten op uw account. Voor een snellere procedure moet u rechtstreeks contact opnemen met uw bank. Met vriendelijke groet,NickoCustomer Support Team
02/01/2020
Zennas

Ik arriveerde na 9 uur op de luchthaven van Heraklion, dus ik had al de vereiste 25 Euro betaald voor late aankomst. Ik had de auto vooraf geboekt, maar bij aankomst was de enige auto die ze hadden een 10+ jaar oude Opel Astra die in zeer slechte staat was met een motorprobleem. Het was laat en ik had geen andere keuze dan de auto te nemen, een uur rijden naar het hotel. Ik klaagde en na verschillende telefoontjes kwamen ze overeen om de auto te vervangen, maar ik moest terug naar het vliegveld en een dag van mijn vakantie verspillen en uiteraard betalen voor de brandstof. Een nachtmerrie begint mijn vakantie. Ik heb heel veel auto's gehuurd en dit was mijn slechtste ervaring
02/01/2020
Monagan Grzywacz

GEBRUIK GEEN ABDIJWAGENSZe proberen elke truc in het boek om mensen op te lichten, we huurden een auto voor twee weken, we zorgden ervoor dat het schoon was toen we hoorden dat ze mensen oplichtten. Bij terugkomst keken ze ernaar en het was oke. maar toen keken ze naar binnen en zeiden dat er zand op de bestuurdersmat lag en namen een foto en zeiden toen dat er schoonmaakkosten zouden zijn. Ik verwijderde de mat en maakte hem schoon, maar ze zeiden dat ze een foto hadden en dat we zouden moeten betalen. DIT IS EEN SCAM DIE ZE GEBRUIKEN WANNEER ZIJ EEN KLEINE CHIP NIET KUNNEN VINDEN OF ZEER VEEL MISSEN KUNNEN WANNEER U ONDERTEKENT. GEBRUIK NIET
02/01/2020
Hindu

Een auto gehuurd via een online makelaar met volledige verzekering. Op de luchthaven van Kefalonia werd ons verteld dat de verzekering die we hadden gekocht ongeldig was en dat we die van hen moesten kopen, anders zouden we hoge kosten betalen voor zelfs de kleinste markeringen op de auto. Ik belde vervolgens de makelaar die zag hoe gestrest mij werd verteld dat hun verzekering betrouwbaar was en precies was wat nodig was, maar dat voor de gemoedsrust om een ​​Abbycar-verzekering te kopen en zij mij zouden vergoeden. (Hoe aardig). Abbycar gaf ons een Europcar met honderden en honderden krassen en defecte lichten, geen verzekeringsdocumenten, geen informatie over het terugbrengen van de auto, brandstof enz. Ik fotografeerde de krassen en de man was zo agressief dat ik moest stoppen. Het zou onmogelijk zijn geweest om nieuwe littekens op de auto te detecteren, omdat er al zoveel waren. Hij zei dat hun verzekering betekende dat het niet zou worden uitgecheckt of in en in alle eerlijkheid dat het geval was. Bij terugkomst van de auto naar Eurocrar vertelde de dame ons dat het de makelaars fout was en in de toekomst rechtstreeks naar de dealer te gaan. Als de makelaar en hun verzekering er niet waren geweest, zouden we ons echt in moeilijkheden hebben bevonden. Dus VERMIJD !!!
02/01/2020
Lady Callejo

Ik huur een auto op SKG Airport Griekenland in september 2017, ik was erg ontevreden, omdat de verkoper van Europcar / Abbycar me pushte om 130 euro extra te betalen voor een volledige schadeverzekering. Ik heb het hem vaak gezegd, ik heb een CDW op mijn Mastercard Card Gold, maar hij was niet geïnteresseerd in wat ik zei. Ook is de hoge aanbetaling van 1500 euro plus btw voor een oude auto die je krijgt te hoog. Het is alleen mijn mening.
02/02/2020
Tung

Ik heb een schadevergoedingsverzekering afgesloten en tegelijkertijd mijn huurauto bij Abbycars geboekt, allemaal gedaan via Ryanair. Dit is volkomen voldoende en u hebt geen andere verzekering nodig.Val niet in de val die ik deed !! Onze vlucht landde 's avonds en nadat ik de hele dag had gereisd, was het laatste wat ik wilde doen de verzekeringspolissen doornemen die ik bij me had gekocht toen we de auto gingen ophalen. De dame bij Abbycars betrapte me moe en overrompeld en nu trap ik mezelf. Ze vertelde me echter een complete leugen en als zodanig baseerde ik mijn beslissing op de informatie die ze me gaf. Ze vertelde me dat 'niet veel mensen zich realiseren dat AXA hun verzekering niet uitbetaalt als er geen politierapport is ingevuld. Als u ergens hebt geparkeerd en een andere bestuurder uw auto heeft geraakt en is weggereden, zal de politie u geen aangifte doen. Als u wilt, kunt u bij ons een polis kopen die £ 70 kost, waardoor het eigen risico van £ 900 tot £ 500 wordt gereduceerd en wij alle papieren afhandelen - u heeft geen politierapport nodig '.Dus toen ik thuiskwam in het VK, heb ik contact opgenomen met AXA, die bevestigde dat een politierapport niet nodig is en dat de verzekering die ik had voldoende was. Verdomme, ik was opgelicht! Ik ben het ermee eens dat de dame bij Abbycars haar zin voor mij afsloeg met 'dus het is aan jou als je ons beleid koopt of niet', maar na een volledige leugen te horen dat AXA niet betaalt zonder een politierapport, voelde ik dat ik heeft een fout gemaakt met AXA en zou volgens haar beleid moeten handelen. Niet zo, ik heb geen problemen met AXA. Ik vraag me af hoeveel andere vermoeide vakantiegangers Abbycars op deze manier geld hebben verdiend? Ik probeer mijn geld terug te krijgen en te klagen - maar tot nu toe geen geluk.
02/02/2020
Wandy

Ze geven absoluut niets om hun klanten, zelfs een gezin met een kind en een baby die om 8 uur aankomt. We hadden alle benodigde papieren, maar toch weigerden ze de auto te huren die we huurden. Dus moesten we terug naar het vliegveld en een andere auto huren. (je moet een shuttle nemen om vanaf de luchthaven naar het autoplatform te komen)Amercan Express heeft het nodige gedaan om een ​​terugbetaling voor ons te krijgen, omdat Abbycar weigerde. Die jongens zijn leugenaars, dieven, en ik hoop echt dat ze snel zullen verdwijnen in het belang van iedereen.
02/02/2020
Joana Visel

Ik heb nog nooit een slechte recensie in mijn leven achtergelaten, ik heb eigenlijk nooit een recensie voor iets achtergelaten. Vanwege de absoluut verschrikkelijke ervaring met deze dieven die ik achterliet, moest ik zoveel mogelijk mensen waarschuwen ... de slechte beoordelingen zijn 100% correct en het kan geen toeval zijn dat zoveel mensen dezelfde problemen hebben gehad. De goede beoordelingen zijn nep of de weinige gelukkigen. Kortom, de auto was verschrikkelijk, erg oud en bekrast en over het algemeen in slechte staat. Zeer onbeschoft personeel. Ze probeerden ons te laten betalen voor meer verzekeringen, ook al toonden we hen het bewijs dat we een volledige extra dekking hadden die feitelijk zei dat je geen verdere verzekering nodig hebt bij het ophalen. Toen ze de auto terugnamen, brachten ze me meer dan £ 200 in rekening voor een schoonmaakbeurt vanwege zand en vuil in de auto. (Ja, een strandvakantie met een gezin gedurende 2 weken) en vervolgens nog eens £ 200 voor een kras, dat was een haarlijnkras uit een struik en de auto was bedekt met krassen. Na een zeer verhitte discussie verminderden ze met 1/4. Ik heb elk jaar meer dan 10 jaar auto's gehuurd op deze luchthaven en over de hele wereld ... nooit ben ik zo slecht veranderd of behandeld. Als ik geen vliegtuig had om te vangen, had ik de politie gebeld ... maar daar vertrouwen ze natuurlijk op. U IS GEWAARSCHUWD ..... NIET GEBRUIKEN NIET GEBRUIKEN NIET WORDEN GEVOLGD DOOR DE GOEDKOPE PRIJS ZE ZIJN PROFESSIONELE DIEF ...
02/02/2020
Catha

Perfect! bij aankomst in Thessaloniki wachtte een persoon met een naamplaatje ons weer op. direct naar de huurauto op de parkeerplaats. de werknemer reed ons naar een parkeerplaats waar hij de contracten maakte. deze locatie is voor klanten gemakkelijker te bezoeken dan hun eigen site. we hadden een europese auto. het werd ingehuurd door Abbycar in verband met drukte. schone auto. Bij het inleveren van de auto, na een korte inspectie, netjes en vriendelijk met de huurauto naar het vliegveld gebracht. Verder geen commentaar.
02/02/2020
Calendra Aadish

!! ABBYCAR = DE PLAATS OM NIET TE GAAN - GEWAARSCHUWD !!Tijdens het reizen huren we auto's over de hele wereld. We hebben de afgelopen jaren nog nooit zo'n negatief bedrijf ervaren. De andere beoordelingen hier op deze website zijn inderdaad waar, we hebben de moeilijke manier ontdekt.Het bedrijf bevindt zich op 15 minuten met de bus naar een buitenruimte waar (oudere) auto's geparkeerd staan ​​en het kantoor (zonder adres !!) zich bevindt. De administratietrucs beginnen met een regel over het blokkeren van administratiekosten op uw creditcard boven het standaard eigen risico van 1.000 euro. Creditcards zijn normaal gesproken beperkt tot 1.000 euro, dus ze stellen voor om 20 euro per dag extra te betalen om uw eigen risico te beperken tot 600 euro en om dit 'gecreëerde probleem' op te lossen. Dit zou bijna de huurkosten van onze auto verdubbelen. Na een discussie en confrontatie met 70% zeer ontevreden klanten (volgens Trustpilot) was hun antwoord de schuld van de klanten die komen en soms te dom zijn om te lezen of weten wat een creditcard is ... We vroegen hen om ons terug te brengen naar de luchthaven en we besloten een auto te huren bij een van de grotere bedrijven op de luchthaven - AVANCE. Duidelijk contract, vriendelijke mensen en acceptabele kosten. Dus, begin uw vakantie goed en VERMIJD TIJDENS DE ABBY AUTO!
02/02/2020
Moonier

Geboekt Abbycar met Auto Europe reservering voor een zeer goede prijs inclusief speciale verzekering "Supercover" - terugbetaling van het aftrekbare bedrag. dus Abbycar reserveerde 1350 € op mijn creditcard en we hebben de auto gedetailleerd gecontroleerd op krassen, hoewel ze me vertelden dat ze alleen krassen van meer dan 5 cm zouden opmerken. Ze vertelden me dat als ik de auto zou hebben geboekt via hun webpagina inclusief hun verzekering, dit gemakkelijker zou zijn omdat er geen autocheck nodig is. Toch ging alles goed en werd er snel zaken gedaan in een zeer goede sfeer. Ik kreeg een upgrade (golf in plaats van Suzuki) en de auto was volledig functioneel in een goede staat (135000 km) De terugkeer van de auto was ook snel en zonder problemen. De volledige tankovereenkomst verschilt enigszins van mijn begrip. De tank was 3/4 vol en ze vroegen me 3/4 terug te brengen, wat ook op het contract stond. Ik heb het 7/8 vol geretourneerd ... niet gemakkelijk.
02/02/2020
Stretch Langi

GEBRUIK DIT BEDRIJF NIET !!! We boekten een auto via AutoEurope voor verhuur voor een week voor ons verblijf op Kreta. De prijs was bijzonder goed, maar we moesten al snel beseffen waarom. Alles leek goed toen ik besefte dat we later zouden zijn dan ik had verwacht, dus belde ik het kantoor en het personeel was erg behulpzaam en zei dat er geen probleem zou zijn met onze late aankomst. Bij aankomst op kantoor waren er ongeveer 4 koppels die auto's oppikten - die allemaal problemen leken te hebben. van verschillende soorten. We wachtten op onze beurt en zaten aan de balie met een mannelijke vertegenwoordiger van het bedrijf te praten. Deze man was misschien wel de meest onbeleefde en kleinzielige persoon met wie ik ooit het ongeluk had gehad om in een klantenservice-situatie te spreken (ik ben een politieagent dus heb mijn eerlijke aandeel behandeld). Hij maakte vage opmerkingen, lachte me uit en vertelde me dat ik dom was omdat ik een vraag had beantwoord die hij stelde over mijn creditcard. Toen ik zei dat ik niet geïnteresseerd was in het betalen van 84 euro extra (meer dan de oorspronkelijke autohuur) voor een verminderde CDW en pechhulp kreeg ik milde agressie. Toen gingen we verder met de discussie over het toevoegen van mijn partner als extra bestuurder. Op de eerste boekingssite stond dat dit een extra 3.10 euro per dag was, maar dit werd geëscaleerd tot 5 euro per dag wanneer dit op kantoor werd geciteerd - op dit moment kon ik niet de moeite nemen om ruzie te maken over een extra 13.30 euro dus laat het gaan. Het blok werd op mijn creditcard gezet zoals afgesproken en toen adviseerden ze dat er een extra vergoeding van 25 euro zou zijn vanwege de late aankomst van onze vlucht. Er volgde een argument omdat dit NIET werd vermeld in onze T & C's die we van AutoEurope hadden ontvangen (er is een korte vermelding van een mogelijkheid). Een ander stel aan een ander bureau was net op de hoogte gebracht van hetzelfde. Op advies dat we niet op de hoogte waren gesteld in de T & C's, werd een kopie van de eigen T & C's van het bedrijf geproduceerd en we geloofden niet dat deze niet naar ons waren verzonden. Ik moest zelfs de e-mail op mijn telefoon produceren, zodat ze ons geloofden. Op dit moment zeiden mijn partner en ik dat we de extra 25 euro niet zouden betalen, dus riep het personeel de "baas" naar het kantoor. Deze baas nam het op met mijn partner (die 6ft4 is en ook een politieagent) en balde zijn vuisten - hij acties waren ongelooflijk agressief en ik verwachtte volledig dat mijn partner op dit punt zou worden aangevallen. Met de dreiging om ons bedrijf ergens anders naartoe te brengen, deelden het personeel ons vol overgave mee dat we het geld dat we al hadden betaald niet terug zouden krijgen. Met weinig geld waren we het erover eens dat we het geld gewoon moesten betalen om daar weg te gaan. Nu ze de algemene voorwaarden zelf hebben gelezen, hebben ze op wonderbaarlijke wijze de dagelijkse kosten voor de extra bestuurder verlaagd!Toen kregen we de auto te zien !! Ik heb nog nooit een huurauto in een slechtere staat gezien - hij was overal gedeukt en bekrast. In het donker duurde het ruim 20 minuten om alle externe schade te registreren. De auto was zonder ingewanden, de koppeling was kapot en de auto was gewoon in een algemene staat van verval. De enige goedmaker van de hele ervaring was de snelle terugkeer en inspectie van het voertuig - we hadden ons voorbereid op een belangrijk argument. Als u geen agressief en onbeschoft personeel, extra kosten en verrassingsvoorwaarden wilt, raad ik u aan ergens anders heen te gaan. Ik zal ze nooit meer gebruiken.
02/02/2020
Worden Seil

Ik huurde vorige week een auto van het kantoor van de luchthaven van Heraklion en vond de hele ervaring probleemloos. De auto was vrijwel gloednieuw, dus liep als een droom. De prijs die ik betaalde was zeer redelijk en het personeel op kantoor was zeer behulpzaam en aangenaam. Omdat ik mijn eigen overtollige verzekering had, weigerde ik beleefd de hunne, en ze leken dit prima te vinden.Kortom, een geweldige ervaring en ik ben blij dit bedrijf zonder aarzeling aan te bevelen.
02/02/2020
Lederer

Fantastische ervaring met Abbycar in Chania, Kreta, Griekenland! Auto was zeer goed onderhouden, in een perfecte staat en helemaal niet duur. We kregen een zeer goede service van zowel de verzameling van de auto als de teruggave van de levering, alles verliep heel soepel, vriendelijk en snel. GEWOON PERFECT!
02/02/2020
Bryce

Ik had een vreselijke ervaring met dit bedrijf. Ik huurde een auto op Kreta via Cartrawler. Toen ik aankwam, gaven ze me een Skoda Octavia in extreem slechte omstandigheden. Het leek erop dat het 300 km had, maar eigenlijk 000. De dag nadat ik me realiseerde dat de airconditioning kapot was. Toen ik het terugbracht, probeerde een meisje het met de motor uit en zei dat het werkte. Het was duidelijk dat ze gewoon loog (de airco is uitgeschakeld wanneer de motor is uitgeschakeld!). Na wat discussie vroeg ik haar om een ​​monteur te bellen. Dus gaf ze me een Ford Focus met 80 km. De a / c was ok. Mijn evaluatie hangt echter af van hun gedrag bij mijn aankomst. Het contract zei dat een boete van 150 euro zou zijn toegepast voor "extreme vuilheid". Ik bracht de auto terug met wat zand op de vloer en ze vertelden me dat het extreem vuil was. Het was mij en mijn familie duidelijk dat ze probeerden geld in te zamelen omdat ze me eerst vroegen om 50 euro te betalen en daarna 40. Ik heb veel met hen gesproken en hen gevraagd hun chef te bellen. Ze wezen mijn verzoek af en zeiden dat zij de leiders waren, maar het was duidelijk dat ze dat niet waren. Toen moest ik de auto zelf schoonmaken. Het terugbrengen van de auto (die ik reed alsof hij van mij was) kostte me 40 minuten en ik moest een vlucht terug naar Athene nemen. Mijn suggestie is: huur nooit een auto bij Abbycar. Hun gedrag is duidelijk oneerlijk geweest.
02/04/2020
Fenwick Pachar

Ik was erg blij met de service van Abbycar. Het personeel was erg vriendelijk bij aankomst en we kregen zelfs een gratis upgrade van de auto. De auto was slechts 1 jaar oud en in zeer goede staat. Eén medewerker heeft de auto bij ons gecontroleerd en de schade vastgesteld die er al was. Dus toen we de auto terugbrachten, hoefden we niet te twisten over schade die er al eerder was. Over het algemeen een zeer goede ervaring met Abbycar!
02/10/2020
Tully

Auto was echt in slechte staat en was meer dan 10 jaar oud.Service was echt slecht. We moesten 60 minuten wachten tot de auto klaar was. Toen we de auto terugbrachten werkte de pendeldienst niet, dus moesten we lopen.De kosten- en waardeverhouding was zo laag als maar kon.Dit was Abbycar Zakynthos, Griekenland
02/15/2020
Paulsen Elsass

Ik huurde een auto bij Abbycar toen ik op Kreta ging. Ik zal het NOOIT meer doen! De auto zag er niet uit zoals de auto op de foto op het internet (we hadden een heel oude Fiat Panda in plaats van een Volkswagen UP) + het klimaat werkte niet!En de man die aan het eind de auto neemt, geeft echt niets om onze klacht. Ik ben echt ongelukkig omdat het goed zou kunnen zijn als de verzekering goedkoper was. We betaalden 85 € voor de huur + 125 € van de verzekering voor 5 dagen, terwijl het op internet 6 € / dag was ... Bereken ....
02/18/2020
Fairweather Swartzlander

Geboekt bij AbbyCar in Rhodos via Opodo Cars. Bij het controleren van het voertuig bij het ophalen, moet u het schadeblad ondertekenen voordat de auto wordt geïnspecteerd !!! De AbbyCar-medewerker inspecteert vervolgens de auto met u en markeert de schade. Er waren een paar krassen en een paar deuken die werden opgemerkt en ik wees op alles wat er was. Bij het inleveren van de auto suggereerde de inspecteur van Abbycar dat er een vrij grote kras op de achterkant was die nieuw was. Het was niet nieuw en het was er oorspronkelijk en ik had het hen zeker bij de verzameling gewezen, maar ze hadden het NIET op het schadecontroleblad gezet !!! Na een kort argument realiseerde ik me dat ik nergens aan toe was en heb me neergelegd bij het betalen van de kosten van 670 euro, inclusief 415 euro voor de vermeende schade, 150 euro administratiekosten en 105 euro verlies aan inkomsten. Gelukkig had ik bij Opodo Cars en AXA de volledige overtollige restitutieverzekering afgesloten. Het blijkt echter dat deze verzekering, hoewel hij belooft het volledige eigen risico te dekken, niet de volledige kosten van AbbyCar dekt. Het admin-bedrag is slechts tot 100 euro gedekt, dus ik ben daar 50 euro kwijtgeraakt en het verlies aan inkomsten is helemaal niet gedekt. Dus in totaal ben ik bedrogen uit 150 euro en AXA ben bedrogen uit de rest. Ik zou willen voorstellen dat iedereen AbbyCar vermijdt, tenzij ook u zou willen worden blootgesteld aan fraude !!!!!!!
02/18/2020
Barfuss

Allereerst wil ik verduidelijken dat ik met 40 jaar gepensioneerd ben in de juridische en wetshandhavingsdiensten in het VK. Ik heb via Holiday Autos een auto geboekt voor een 11-daagse autohuur bij Abbycars op Chania Airport Kreta. Op de boekingsvoucher stond dat ik de auto om 20.00 uur zou ophalen en binnen de 11 dagen om 10.00 uur zou inleveren. De boeking werd enkele maanden van tevoren gemaakt. Ons vliegtuig was vertraagd, dus ik verzamelde de auto om 21.30 uur. Ik had wel een probleem verwacht na het lezen van eerdere beoordelingen, maar doorliep alle nodige processen en betaalde de borg van 900 euro voor overtollige schade. De auto had wat kleine krasjes maar het werd allemaal genoteerd en afgesproken. De problemen die ik tegenkwam, begonnen bij de terugkeer van de auto. Ik was ongeveer een uur later dan vermeld op de voucher. Ik heb de auto om 11.00 uur ingeleverd. De auto werd onderzocht op schade. Ik heb inderdaad tegen mijn partner gezegd dat mijn voormalige collega's van het forensisch team onder de indruk zouden zijn van de precieze manier waarop dit werd ondernomen, maar er werd geen schade gevonden. Ze verklaarden echter dat ik te laat was met het inleveren van de auto en dat de boete 50 euro zou zijn, zelfs als ik de auto na 10 dagen en 14 uur ruim binnen de huurperiode van 11 dagen had teruggebracht. De dame die dit namens Abbycars afhandelde, was uiterst onbeleefd, sprak perfect Engels, maar toen ik verklaarde dat onze huurovereenkomst 11 dagen was en dat de tijden op de voucher indicatief zijn en geen wettelijke overeenkomst hebben. Toen ik de geldigheid van haar bewering in twijfel trok dat het niet was vermeld in de voorwaarden van de huurovereenkomst, begon ze Grieks te spreken en verklaarde ze het niet te begrijpen. Als ik weiger om de boete te betalen, zei ze dat ze de restitutie voor het 900euro-overschot weer zou opheffen die zelfs volgens de EU-wetgeving illegaal is, tenzij getekend of overeengekomen met chip en pin, hoewel haar gedrag aan chantage grenst. Bij mijn terugkeer naar het VK en het lezen van andere beoordelingen ben ik echter niet de enige die problemen ervaart. Ik heb Holiday Autos gevraagd om dit bedrijf van de website te verwijderen, dus hopelijk ervaren onschuldige vakantiegangers die zich aan de wet houden onnodig overstuur en verdriet. Ze konden dit niet bevestigen en het zou onwaarschijnlijk zijn als ze geen bewijs hebben, bijvoorbeeld voor criminele activiteiten en dat was aan de Griekse autoriteiten om te onderzoeken. Vermijd Abbycars ja, ze hebben lage huurprijzen, maar soms is de goedkoopste niet de beste.
02/24/2020
Huei Hamparian

We konden niet goed met elkaar overweg! Het personeel essere onbeschoft en arrogant.Toen we de auto terugbrachten brachten ze ons een extra € 40 in rekening omdat ze zeiden dat we 2 uur te laat zijn ....Eigenlijk is Washington 1 uur meer dan te vergelijken met De tijd van delibera.Dus rekenden ze ons meer dan een volledige dag !!!!
02/27/2020
Talmud

Pas op! Monsterlijke zwendel! We moesten 920 € betalen voor een reeds bestaande bumb !!!In detail: we kregen een auto vol krassen en stoten over de hele auto. Ze weigerden ons nog een te geven. We vonden het erg moeilijk om alle markeringen in het relatieve schadeformulier te noteren. Het was dus geen verrassing dat we in de schadevorm geen achterhoofd zagen dat het moeilijk was om te zien, vanwege de afwezigheid van licht tijdens het ophalen. We voegen foto's van de schade toe aan een Economy-categorie auto (Nissan Micra) met 35.000 km en ontelbare krassen en stoten om een ​​idee te krijgen van de buitensporige kosten. We betaalden 11 dagen huur in het kerstseizoen 98 € huurprijs, en in de schadevergoeding van 920 € omvatten ze 320 € voor hun kosten en verloren inkomsten (!!), 500 € voor de schadeherstel en 100 € BTW (! !).Het is heel duidelijk dat hun strategie is om veel geld te verdienen door te rekenen voor krassen die ze opzettelijk ontdekken tijdens het inleveren van de auto. Ze repareren de auto's niet, omdat ze dus de kans vergroten dat de klant geen vooraf bestaande schade opmerkt en deze vervolgens moet betalen. Ze hebben geen lijst met kosten zoals Goldcar bijvoorbeeld en ze definiëren niet officieel wat een kras is. De getuigenissen en het cijfer dat ze krijgen in TRUST PILOT zegt het allemaal voor ABBYCAR. De vraag is wat de Griekse autoriteiten daaraan doen! Ik ga ze aanklagen, samen met de makelaar AUTO EUROPE die de reservering heeft gemaakt.PS We realiseerden ons met vertraging dat ze niet het equivalent van het overtollige bedrag blokkeerden zoals in de reserveringsdetails was geschreven, maar onze creditcard in rekening bracht vanaf de 1e dag van verhuur! PROFESSIONELE CROOKS!
03/16/2020
Eustazio Richburg

gebruik geen abbycar! het zijn criminelen die zaken doen met als doel je te bedriegen. we hebben een auto geboekt via een cartrawler en op de luchthaven van Chania accepteren ze geen van onze 4 grote creditcards. zelfs niet de creditcard die we hadden gebruikt om de aanbetaling te betalen. alleen als we extra geld betalen, accepteren ze een creditcard. dit werd nergens in de voorwaarden geschreven. eerst was de agent onbeleefd en later negeerde ze ons. ze zou geen oplossingen voor de klant vinden. ze kwam elke dag aan het werk om op een criminele manier geld uit mensen te halen. dezelfde procedure met een lief Duits gezin voor ons met kleine kinderen. onaanvaardbaar. we huurden een auto met avance vertrouwen in plaats - perfect.
03/26/2020
Servetnick

Duim omhoog voor de beoordelingen mensen!Ik was van plan om een ​​huurauto van hen te krijgen, omdat ze leuke prijzen lijken te hebben in vergelijking met de anderen, maar ... mensen afzetten ... nee.
04/06/2020
Leffen Stealy

Ik ben Grieks en woon al 20 jaar in het VK! Ik boekte een auto via Ryanair en eindigde met Abby-auto's. Op de luchthaven vroegen ze me om een ​​aanbetaling van 1000 euro te dekken met een geldige creditcard; eerlijk genoeg! Ik heb de werknemer uitgelegd dat ik, omdat ik van Rome naar Athene kwam met mijn 81-jarige oom, helaas mijn geldige creditcard niet bij me had - in mijn huis in het VK was achtergelaten - suggereerde om de aanbetaling via een afstandsbediening te dekken transactie via Abbycars on-line faciliteiten van de andere kant (mijn vrouw zou dat ter plekke kunnen doen). Het antwoord was een grote NEE. Toen stelde ik voor om de aanbetaling contant te betalen! Het antwoord was weer een groot nee vanwege kapitaalcontroles ... in Griekenland! Ik zei dat ik een flexibele betaalpas bij me heb die is uitgegeven door een Britse bank, daarom zijn de beperkingen voor kapitaalcontrole niet van toepassing! Het antwoord was weer een NEE met het excuus dat ze deze hoeveelheid contant geld niet in hun kantoor konden houden. Om het lange verhaal kort te maken, vroeg ik hen om met hun hoofdkantoor te praten en het probleem op te lossen, omdat ik een oudere burger bij me heb met allerlei gezondheidsproblemen en zo snel mogelijk naar onze eindbestemming moest gaan (Korinthe op 80 km afstand). kwam bij mij terug met de eis om een ​​aanbetaling van 350 leave achter te laten en slechts 200 terugbetaalbaar bij terugkomst van de auto - in geval van geen ongeval of andere schade! Met andere woorden, ik werd gevraagd om een ​​extra vergoeding te betalen bovenop wat ik al heb betaald om de auto te krijgen. Als ik alleen was, zou ik ze in hun geboortetaal hebben verteld wat ze met hun auto moesten doen ... maar ik had mijn oude man bij me en moest zo snel mogelijk gaan. Het enige wat ik tegen de werknemer zei, was wat het verschil maakt voor uw veiligheidsprocedures door uw veilige 1000 euro in plaats van 350 te plaatsen! Hij wist duidelijk dat ik gelijk had en gebruikte voorgefabriceerde formaliteiten als antwoord! ... een week later toen ik weer thuis was (VK) en mijn huiswerk had gemaakt met betrekking tot de Abbycars; door wederzijdse vrienden werd mij verteld dat dit een bedrijf is dat is gevestigd op het eiland Rodos of Rhodos! Dus nam ik contact op met het kantoor van de eigenaar via een e-mail waar ze de details konden zien van mijn Griekse geldige creditcard uitgegeven door een Griekse bank met een enorme limiet ... VIP-niveau / gouden kaarthouder! .... mijn enige eis was om mijn 150 euro op mijn rekening terug te geven omdat ik voelde dat ik die dag financieel gestraft werd ... omdat ik mijn creditcard niet fysiek in mijn portemonnee had ... maar alle mogelijke opties gaf om hun stortingsvereisten zoals hierboven al is uitgelegd. De vertegenwoordiger van de eigenaar; dezelfde familienaam antwoordde dat ze om technische redenen mijn extra kosten niet kunnen terugbetalen, maar ze vroegen me zeer beleefd om contact met haar op te nemen wanneer ik te wijten ben aan mijn volgende bezoek in mijn geboorteplaats / Athene ... en ze kunnen het goedmaken met een leuke deal met korting; wat ik deed en een aanbod gaf dat ver weg was om het te beschouwen als een korting / gratis deal volgens de aanbiedingen van de huidige markt met volledige verzekering! Toen ik het aanbod van een andere aangewezen operator naast Abbycars kopieerde en opstuurde en beleefd vroeg wat precies hun aanbod was om zich welkom te voelen na al deze drukte ... kreeg ik helaas nooit een antwoord! Conclusie .... Ik heb de wereld rondgereisd en ik was klaar in mijn eigen land! SCHANDE ... ps het management van het eigendom / hoofdkantoor is zich bewust van mijn persoonlijke betrouwbaarheid, geloofwaardigheid en geldigheid omdat ik twee decennia geleden op het eiland heb gewoond en toevallig vrienden heb gedeeld! Veel geluk voor hen en hun hele bedrijf ....VIJF MAANDEN LATER....Ik ben een beetje teleurgesteld dat je er 5 maanden over hebt gedaan om te antwoorden! Ja, ik zou graag willen dat u 'mijn zaak opnieuw ziet' volgens uw antwoord; Lees de feiten van mijn geval opnieuw en laat me weten wanneer de oneerlijke kosten worden teruggestort op mijn bankrekening. Het is meer dan duidelijk dat ik oneerlijk ben behandeld door uw werknemers in de eerste plaats en het hoofdkantoor in de tweede plaats. Ik ben niet in een positie om de niveaus van autoriteit binnen uw organisatie te kennen, maar in mijn geval heeft de zorgplicht in alle opzichten het punt van onwettige winstgevendheid bereikt en heb ik het recht om in beroep te gaan.
04/09/2020
Lorusso

Dit is een uitschot, aankomende chrimsa's in Griekenland hebben we een auto geboekt, toen we wanneer we de auto moesten ophalen, vertelde hij ons dat we 150 euro extra moesten betalen omdat we extra verzekeringen nodig hadden en de eerste verzekering die we aan hen betaalden was niet goed En we kunnen ons geld niet terugkrijgen van de eerste verzekering. Uiteindelijk annuleert hij de auto, hij houdt al het geld ... we hebben 200 euro verloren en we hebben geen auto voor Kerstmis. We hebben de politie gebeld en we gaan naar de rechtbank. BLIJF WEG DIT IS EEN SCUM
04/11/2020
Tien Fogleman

Abbycar 4 keer gebruikt nu voor bezoeken aan Rhodos kan niets fout vinden. Zodra je voorbij het feit bent dat hun kantoor niet op de luchthaven is (5 minuten transfer via shuttle) gaat het allemaal zwemmen. Uitstekende service en voordelige auto's zijn brandschoon en minder dan 12 maanden oud. We hadden een vertraging op onze vlucht tijdens het laatste bezoek dat ze vanaf de luchthaven naar hen hadden gemaild om te zeggen dat we vertraagd zouden zijn, kreeg binnen 60 minuten een reactie terug. Zal ze opnieuw gebruiken in oktober voor ons volgende bezoek.
04/19/2020
Giulietta Pulkkinen

Zeer vriendelijke, ongerepte faciliteiten.Gaf ons een gloednieuwe auto, geen gedoe.Retourneerde de auto, geen moeite.Nogmaals bedankt.
04/29/2020
Gilemette Hermanowicz

GEBRUIK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!De auto teruggebracht, de dame ging meteen naar een heel specifieke plek op de auto, ging op haar handen en knieën zitten en vertelde dat er schade was. Toen we de auto om 10.30 uur met minimaal licht ophaalden, keken we niet ONDER de auto, dus konden we niet bewijzen dat hij er niet eerder was. We betwistten, dame belde haar, die me naar een kantoor leidde en zei dat hij het 'via zijn computer kon doen en het zou ons £ 400 + kosten en onze premium extra verzekering zou het niet dekken, bijv. Hun administratiekosten was £ 150 en mijn verzekering zou slechts £ 100 dekken. Maar ik had een andere optie om hem daar en daar 50 EUros te geven, en hij zou opschrijven dat de auto in orde was en we zouden de afpersende £ 2000 hold fee krijgen die ik bij de start moest betalen.WALGELIJK! GEBRUIK HEN NIET! COWBOYS EN CON MAN!
05/08/2020
Hollis Minkel

Het slechtste autoverhuurbedrijf dat ik ooit heb gebruikt. Mijn ervaring is met Rodes Airport Agency. 1) Ik heb online geboekt; ze boden een Berlijnse voor twee personen; ze stonden erop om een ​​verzekering te kopen om de bescherming te voltooien vanwege het hoge bedrag dat werd geblokkeerd in geval van incidenten. We hebben eindelijk geaccepteerd (ik voelde dat de vrouw me uitschold omdat ik weigerde!) De auto was niet alleen vuil buiten, maar ook vol stof binnen; knop voor het verplaatsen van achteruitkijkspiegels was kapot en de airconditioning werkte niet. We hebben het over 35 graden en 85% luchtvochtigheid, dus onverenigbaar met binnen rijden. Dit laatste nummer werd opgemerkt na het oppakken en enkele kilometers rijden, dus moesten we terugkomen. Koude aandacht, geen uitleg ... en een nieuwe verrassing: de boeking van deze auto was toegewezen aan een andere klant, niet aan mij! Onvergeeflijk.2) Ze boden onmiddellijk een nieuwe auto aan: een zeer kleine auto, een Smart voor twee, goedkoper dan eerder betaald, geen ruimte om bagage te bewaren. We hebben geaccepteerd (onlangs geland van een nachtvlucht, zo erg moe); de sleutel was gebroken (plastic over sluitknop van afstandsbediening) en waarschuwing op enkele kilometers op het scherm: mislukte bandenspanning. We hebben een station ingecheckt en de zachte band opgeblazen. Het probleem herhaalde zich continu na weinig gebruik, dus het was een lekke band. De laatste dag (godzijdank) stopte de transpondersleutel definitief, dus we konden de auto niet meer sluiten en de sleutel in het slot steken (op de traditionele manier) werkte ook niet! Ze moeten een inspectie ondergaan en hun rijbewijs controleren omdat het niet alleen fraude is, het kan ook gevaarlijk zijn voor klanten en andere chauffeurs.

Schrijf een review voor Abbycar


Handige links