Startpagina > Misc > beoordelingen over A1 telekom austria ag

A1 Telekom Austria AG

Reviews: 7 | Arm
Uitzonderlijk
0
Zeer goed
1
Aanvaardbaar
0
Middelmatig
0
Arm
6
02/01/2020
Cavanagh Janusz

A1 is mijn SLECHTSTE ervaring geweest .. ze nemen geld dan ze zouden moeten .. ze zeiden dat ze het me bij de volgende betaling zullen crediteren en de volgende maand nemen ze weer meer geld, wat ze niet kunnen uitleggen waar het vandaan kwam zonder mijn autorisatie .. Mensen op de servicelijn spreken geen Engels (als je geen Engels spreekt, zoek dan geen klantenservice in een stad als Wenen) .. ze houden me voor altijd in de wacht, de laatste keer dat de dame ophangt op mijn telefoontje alleen maar omdat ze mijn vragen niet wilde beantwoorden, ZO ONPROFESSIONEEL ... in de winkel lossen mijn problemen meestal niet op, want ik heb er een contract mee afgesloten, elke maand is er een ander probleem ... SLECHTSTE TELEFOON BEDRIJF OOIT .... Ik raad het niemand aan.
02/01/2020
Angelis Legnon

De slechtste ervaring die ik had met een communicatiedienst na Vodafone. Het is gewoon een fkn-zwendel in één woord. Ik woon 3 jaar in Oostenrijk en ze hebben me nog steeds 4 dan niet minder vaak opgelicht. Het minimale oplaadbedrag is 10 € en op een gegeven moment rekenen ze een fkn-vergoeding van 1 € en dan moet je je telefoon opladen met nog eens 10 € omdat je gewoon geen 1 € kunt toevoegen. FKN REDICULOUS !!! Haat deze communicatie-operator!
02/14/2020
Shoifet

De slechtste internet-thuisdienst die ik in mijn leven heb gehad. Mijn contract liep tot februari en internet stopte plotseling met werken op 31 december vanwege een fout van hun werknemer. Ik belde hun hotline, maar de dame zei dat ze niets kon doen en dat ik moest wachten tot 2 januari. Maar ik had internet nodig, zowel op de oudejaarsavond als op 1 januari voor werk, dus ik moest 15 euro uitgeven om gigabytes internet aan de telefoon te kopen. En niemand van het bedrijf verontschuldigde zich zelfs voor hun fout.
02/18/2020
Uball Cariaso

Afschuwelijk bedrijf. Als u bijvoorbeeld uw maandelijkse pakketkosten overschrijdt, brengen ze u onmiddellijk in rekening en als u niet meteen betaalt, wordt uw telefoon uitgeschakeld. Erger nog, ze dwingen u om te betalen ZONDER u een factuur te verstrekken, zodat u uw kosten pas kunt zien na 2 weken van vooraf betalen. Dus in wezen kunnen ze opladen wat ze willen en u dwingen om vooraf te betalen zonder te weten waarvoor. Dit zou illegaal moeten zijn!
02/23/2020
Allred Venere

Ik reisde door Oostenrijk met een vriend, die haar tas had gestolen. We besloten om een ​​nieuwe telefoon en een tijdelijke simkaart van A1 te kopen. Ons werd verteld dat de SIM-kaart haar in staat zou stellen + naar huis te bellen, en ze betaalde 10 € extra om dat mogelijk te maken. De verkoper vertelde ons dat hij de simkaart had geactiveerd en dat alles in orde was. We kwamen er al snel achter dat ze alleen binnen Oostenrijk kon schrijven en bellen, wat niet was waar ze voor had betaald. We probeerden de klantenservice te bellen, en de eerste keer antwoordde een dame dat ze geen Engels kon spreken, maar ze zou iemand terugbellen die het kon spreken. Na een half uur wachten, probeerden we opnieuw te bellen. De nieuwe dame was ook niet in staat om Engels te spreken, waardoor ik haar in het Duits probeerde te spreken, omdat ik de basis ken. Toen ik haar probeerde te vertellen dingen langzaam uit te leggen, en toen ik haar vroeg om te herhalen wat ze had gezegd, zei ze dat het onmogelijk was om te helpen en hing de telefoon op. De derde keer dat we de klantenservice probeerden te bellen, vertelde een man ons dat de werknemers geen Engels mogen spreken met hun klanten.Ik hield van Oostenrijk en alle andere mensen daar, maar dit is de absoluut slechtste vorm van klantenservice die ik ooit heb gezien. Of de werknemer die ons vertelde dat iemand terug zou bellen in het Engels, liegt of de man die zei dat ze geen Engels mochten spreken, liegt - en de derde besluit om de telefoon op te hangen.Ik zou nooit aanraden om een ​​tijdelijke simkaart van dit bedrijf te krijgen als je doorreist - ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
03/19/2020
Boote

De slechtste service ooit Ik heb nog nooit zo'n slechte service gezien.Ze krijgen geld voor een dienst die ze me niet bieden en toen ik ze belde, boden ze een slechtere oplossing die me dwong om nog een contract van 2 jaar te ondertekenen.Ik kan niet wachten tot de dag dat mijn contracten aflopen, dus ik kan een echte internetprovider vinden die niet zo losser is als A1
04/17/2020
Zohara

Ze zijn een goede optie voor mij, ik hou van de meeste winkels waar ik ben geweest en het personeel was meestal behulpzaam. De telefonische ondersteuning is redelijk en ik ervaar dat ze eraan werken om het te verbeteren.

Schrijf een review voor A1 Telekom Austria AG


Handige links