Startpagina > Misc > beoordelingen over Ik xnumxflats.co

ik xnumxflats.co

Reviews: 31 | Arm
Uitzonderlijk
8
Zeer goed
3
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
1
Arm
18
01/30/2020
Filmore

Huur GEEN huis bij deze jongens. Zeer onprofessioneel. Ik huurde een groot appartement in NY in april 2017 voor een verblijf in november. Ze vereisen dat u de volledige kosten betaalt wanneer u reserveert. Ik wacht nog steeds op terugbetaling voor een prijsverschil. Ik heb contact opgenomen met de agent (die niet in NY is) voor ons verblijf en alles was in orde. EEN dag voordat we aankwamen vertelde hij me dat het appartement VERKOCHT was ?! en we moesten naar een andere. De mensen van 9flats namen ook contact met mij op en wisten niet van de vermeende verkoop! Ze gaven ons een appartement dat prima was, maar niet in de beste staat. Het was goedkoper dan degene die ik had gereserveerd en tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niet de betaling ontvangen die 9flats mij verschuldigd is. Ze zijn me ook $ 500 borg verschuldigd, die ik nog steeds niet van de gastheer heb ontvangen OF 9flats en het is al 9 maanden !!! Veel hoofdpijn vanwege hun gebrek aan professionaliteit en zorgzaamheid - duidelijk uit hun reacties op andere slechte beoordelingen. Het zijn complete boeven.
01/31/2020
Johnna Opell

Deze website biedt nuttige informatie wanneer u plaatsen moet vinden om te verblijven wanneer u naar Europa gaat, 5 sterren! Duim omhoog.
01/31/2020
Katsuyama Elpert

We hebben een geschikt appartement gevonden in Malaga, Spanje. Ik had voor het appartement betaald, maar zonder reden werd dit geannuleerd. Ik had stress om op korte termijn een appartement te regelen. Dit is niet prettig.
01/31/2020
Furlani

Klantenservice is verschrikkelijk Omdat ik 9Flats voor een korte tijd heb gebruikt, ben ik het eens met deze gevoelens. De site als geheel is pathetisch slecht beheerd. Arrogant en onbehulpzaam, ze geven het systeem een ​​slechte naam ..Vermijd eenvoudig 9Flats ..
02/01/2020
Goody

Ik werd veroordeeld door een persoon genaamd FRANCESCA PICCIN, die me liet betalen voor het huren van "haar" nep appartement via een 9flats.com-formulier !!!Nadat "zij" mij ervan had overtuigd dat 9flats.com een ​​vertrouwd bedrijf is, betaalde ik 1300 EUR !!! Toen ik de eerste aanbetaling betaalde, vroeg "zij" om een ​​tweede (1400 EUR) ...Dit was een totale SCAM, waar 9flats.com absoluut verantwoordelijk voor is !! DOE VOORZICHTIG!!!!
02/01/2020
Anjali Hammers

We hebben via dit bedrijf ons vakantieappartement in Torreviejca geboekt. Vond hun site gemakkelijk te gebruiken en had geen problemen met onze eerste boeking, zou opnieuw gebruiken.
02/01/2020
Cymbre Tabwsum

De eigenaar van het appartement probeerde me te bedriegen door een verkeerde locatie in Amsterdam aan te geven. Tot nu toe kwam niemand van 9flats terug naar mij of gaf een teken dan mijn klacht werd gehoord.Zeer slechte ervaring.
02/01/2020
Sadoc Jensrud

Sinds ik met 9 appartementen werk, heb ik het aantal gasten aanzienlijk verhoogd, het is een serieus en verantwoordelijk bedrijf, de aandacht voor de gastheer is uitstekend, efficiënt en snel. Het is een genoegen om met zo'n competent bureau te werken, het is een bedrijf dat in de lift zit, proficiat aan iedereen die zo'n uitstekend werk mogelijk maakt, ik beveel 100% aan. Manuel, manager-eigenaar Hostal Casa Confort Santiago de Cuba, Cuba.
02/01/2020
Lindholm

Voor de duidelijkheid bewerkt:Doe het niet. Na veel onderzoek huurden we een mooie flat in de buurt van Westminster Abbey, betaald en bevestigd. Het was in het gebied van Londen dat we wilden. Op verzoek van 9flats probeerden we de eigenaar van tevoren te e-mailen en konden we hem een ​​week of zo voor ons verblijf bereiken. Twee dagen voor ons verblijf ontving ik een e-mail van 9flats om me eraan te herinneren opnieuw contact op te nemen met de eigenaar, dus ik heb opnieuw een e-mail gestuurd om alles te verifiëren, maar in dit geval geen reactie. Dat is goed, want ze gaven ons zijn telefoonnummers en vroegen ons te bellen toen we Victoria Street bereikten. In de middag aangekomen in Westminster en nog steeds geen reactie. Wachtte uren in een nabijgelegen Starbucks, koffers en zo, en hij belde nog steeds nooit terug. We ontvingen een opname in het Duits toen we het 9flats-nummer belden zodra we ons realiseerden dat er rond 1 uur een probleem was. Was in staat om de 9flat nood-hotline te bereiken toen het duidelijk werd dat de eigenaar na enkele uren nergens te vinden was en terwijl 9flats ons een andere flat aanbood, was deze erg arm en in een ander deel van Londen, dus weigerden we. Het was alles wat ze op korte termijn hadden en de hotline-medewerker deed zijn best om ons te huisvesten. Hij heeft het goed gedaan. Het was niet hun schuld dat de eigenaar zich niet aan de afspraak hield. Helaas, omdat het dezelfde dag was, waren er geen beschikbare hotelkamers in de omgeving en moesten we Hotwire gebruiken om een ​​plek te vinden op ongeveer 5 mijl ten noorden van Westminster op ongeveer $ 500 meer dan de 9flats flat die we oorspronkelijk huurden nadat we onze koffers ongeveer 6 uur hadden gesleept rond Londen. Dit heeft onze dag behoorlijk verwoest en ons meer geld gekost. Hier is de notitie die ik van 9flats heb ontvangen als verontschuldiging, hoewel ze van plan zijn mijn geld terug te betalen: Wij schrijven u over uw boeking bij 9flats.com. Helaas zal uw gastheer u niet kunnen ontvangen zoals gepland vanwege onverwachte omstandigheden. Als gevolg hiervan was het noodzakelijk om uw boeking te annuleren,Hoewel het mijn beslissing was om de boeking te annuleren, had ik echt geen keus meer. De eigenaar heet Maurice en ik raad je ten zeerste aan zijn eigenschappen te vermijden, aangezien hij er meerdere heeft. Zeer frustrerend, het niet waard en volledig onaanvaardbaar. Hoewel 9flats zijn best heeft gedaan om ons tegemoet te komen, is het absoluut noodzakelijk dat ze hun eigenschappen en eigenaren laten weten dat dit niet gebeurt. Het brengt reizigers in een frustrerende en potentieel gevaarlijke situatie. Terwijl 9flats beweert dat het geen hotel is, willen reizigers weten dat de "bevestigde" en betaalde accommodatie die ze geboekt hebben er zal zijn als ze aankomen. Dit soort problemen zijn we nog nooit tegengekomen bij andere services zoals Airbnb.
02/02/2020
Hollingsworth Montan

Vreselijk om mee om te gaan! Als een professioneel managementbedrijf voor vakantieverblijven zou u ten zeerste afraden om uw onroerend goed niet te adverteren op 9flates. Een gast verbleef meer dan 10 dagen in een van onze accommodaties en we hebben nooit betalingen ontvangen.
02/02/2020
Kraus Csensich

Nep en oplichting hier. Valse flats voor maandelijkse huur,Ik praat met de verhuurder en hij stuurt deze link plotseling om op mijn e-mail-ID te betalen, hoe ik deze e-mail kreeg toen ik me nooit registreerde. I portal staat niet toe om een ​​link te uploaden, maar u kunt zoeken naar verhuurder of hospita genaamd: Francesca PiccinOp 9flats wordt vermeld dat die flat is geverifieerd. Ik heb een e-mail van hier: geautomatiseerdATTHERATE9flatsDOTde-comDOTreviewIk heb geprobeerd met online chatten maar niemand antwoordde.
02/02/2020
Morrill Pritchet

Goede selectie van eigenschappen met volledige beschrijving inclusief omliggende voorzieningen. Klein probleem met het eerste boekingsproces, maar was opgelost.
02/02/2020
Vittorio

Het is niet alleen dat ze erg arrogant zijn en eeuwen nodig hebben om e-mails te beantwoorden, maar hun diensten zijn echt waardeloos. Vorig jaar (oktober 2016) hebben ze twee van onze boekingen niet betaald. We kregen twee maanden later één betaling, maar alleen omdat ik ze achtervolgde, wat absurd is. De andere betaling die we nooit hebben ontvangen: ze zeiden (2 weken nadat de gast had uitgecheckt) dat ze de creditcard van de klant niet konden belasten en dat ze de reservering moesten annuleren. We hebben hierover nooit eerder een melding ontvangen, dus hoe kunnen ze dit excuus gebruiken weken na de uitcheckdatum? Ga daar niet heen, het is een moerasbedrijf!
02/04/2020
Proud

goed alternatief voor andere vakantieappartementen maar de stappen van de betaalmethoden waren verwarrend. Toen ik e-mailde om te informeren, was de reactie snel, hoewel dit op de website duidelijker kon zijn. (we wilden het aanbetalingsbedrag betalen, maar we wisten niet zeker of we dat hadden gedaan of niet)
02/04/2020
Sherar Welde

Mijn account is opgeschortIk verloor al het geld en kon niet naar het appartement verhuizenGebruik deze site niet om te boeken
02/15/2020
Isaacs Ince

Perfect. Locatie, personeel en faciliteiten. Ik ben een alleenstaande reiziger, maar dit zou ook perfect zijn voor koppels. Correspondenten zijn erg snel en tarieven zijn redelijk.
02/15/2020
Pegg

Het is altijd gemakkelijk om een ​​verblijfplaats te vinden die dicht bij mijn eisen ligt. Ik raad 9flats.com aan aan al mijn familieleden en vrienden.
02/27/2020
Roux

Ik vond een appartement en de landdame genaamd Maria Felicia Toscano vertelde me om € 750 (inclusief borg) aan 9 appartementen te betalen via bankoverschrijving, zodat ze als een neutrale agent konden optreden en het geld aan haar en de sleutels aan mij konden overdragen. nadat ik had betaald, werden ze allebei stil en verdwenen. Ze hebben mijn geld gestolen, 9 flats moeten worden gebruikt voor zwendel. zo ben ik zomaar mijn geld kwijt
02/29/2020
Boycey Vannatten

We brachten een week door in dit appartement. Kan me geen handiger en authentieke locatie voorstellen. Alles was zoals beschreven op de site. Faciliteiten zijn erg goed - je hebt alles wat je nodig hebt en je voelt je thuis.Speciale waardering voor de gastheren van het appartement - Azim en Mani - jongens waarop u volledig kunt vertrouwen. Ze zijn er altijd wanneer u een probleem of verzoek hebt.Ik zou dit appartement zeker aanraden aan iedereen.Nogmaals bedankt
03/10/2020
Yunfei Amor

Ik begrijp niet waarom de eigenaar de datum specifiek voor ons heeft gereserveerd en de website stond toe dat iemand anders diezelfde datum heeft geboekt. Wat is het punt toen ik contact moest maken met de eigenaar en de site een contractuele onderhandelingen tussen twee partijen over de huurovereenkomst kon omzeilen en deze aan een derde kon verhuren. Niet vertrouwen waard.
03/12/2020
Lattonia Plevin

Uitstekende service. 9flates had de beste selectie van plaatsen om te verblijven in Parijs. We hebben genoten van ons verblijf, onze gastheer in Parijs was geweldig en alles via 9flates werkte zoals verwacht. Alles goed.
03/24/2020
Theona Halberstam

Als u zich geen zorgen wilt maken dat uw reservering beschikbaar is wanneer u aankomt, GEBRUIK GEEN 9 FLATS. Op 5 februari 2018 boekten we een appartement met twee slaapkamers in Melbourne van 22 februari tot 27 februari. Op 20 februari kregen we een e-mail om ons eraan te herinneren dat ons verblijf snel was en alle documenten af ​​te drukken. Op 6 februari 22 februari kwamen we aan bij het appartement, maar er was niemand om ons toegang te geven. We belden het telefoonnummer op de reservering en kregen te horen dat het apparaat niet beschikbaar was omdat het was verkocht! (Geloof dat echt niet) Ze zeiden dat ze ons niet konden helpen en we zouden zelf andere accommodaties moeten zoeken en, natuurlijk, we betaalden veel meer omdat we minder keuze hadden. 9 Flats vertelde ons dat ze geen controle hebben over de eigenaren van deze appartementen, maar ze hebben een verantwoordelijkheid tegenover klanten om ervoor te zorgen dat ze te maken hebben met betrouwbare klanten. We ontvingen ons geld terug, minder dan $ 18.06, niet zeker waarom het verschil, maar het kostte ons zoveel meer stress, de nieuwe accommodatie en de tijd om te bellen om ze met ons aan het werk te krijgen. Dat is niet hoe je tijd zou moeten doorbrengen op vakantie.
03/27/2020
Lucier Oday

9Flats is de slechtste ervaring die ik ooit online heb gehad. We boekten accommodaties in Innsbruck voor Oud en Nieuw ongeveer een maand van tevoren. De gastheer had onmiddellijk contact en we spraken af ​​om opnieuw dichter bij de aankomstdatum te communiceren. Toen de aankomstdatum naderde, opende ik contact via een bericht op de site en hoorde ik niets terug, maar we waren al onderweg naar bestemmingen op onze roadtrip, dus gingen we verder. Ik begon het telefoonnummer te bellen en te sms'en de dag voor het inchecken en kreeg aanvankelijk geen antwoord. Toen ik dreigde het nummer aan de autoriteiten te melden wegens fraude, ontving ik een sms-antwoord dat de persoon niemand 'Arsinoe' (onze gastheer) kende en dat ze niets wisten over een appartement te huur. 9flats biedt een speciaal 'incheckdag'-nummer voor noodgevallen dat 24/7 moet worden beantwoord. We hebben het vele malen gebeld en kregen altijd een bericht dat het nummer niet in gebruik was. De normale telefoonnummers van de klantenservice belden vijf minuten en werden toen verbroken. We hebben het vele malen geprobeerd. We hebben e-mails naar 9flats gestuurd zonder antwoord. Geef dat het oud en nieuw was, de resterende kamers in Innsbruck waren extreem duur, dus reden we naar huis. Ik bleef proberen de supportnummers van 9Flats te bellen met dezelfde resultaten. Anderhalve week later ontvingen we een antwoord via e-mail en de terugbetaling van ons geld en een korte verontschuldiging. Ik liet een 1-sterrenreview voor de gebruiker achter op de 9Flats-site en vertelde 9Flats dat de gebruiker moest worden verwijderd. Toen ik maanden later terugging, huurt de gebruiker er nog steeds dezelfde ruimte en de vermelding is zelfs bijgewerkt en verbeterd. Mijn beoordeling is gewijzigd door 9Flats en nu is 3 sterren met al mijn woorden verwijderd. In plaats daarvan wordt vermeld dat de gebruiker mijn verblijf 11 dagen voor aankomst heeft geannuleerd. Dit is fraude van de kant van de gebruiker en nog erger 9Flats zelf. Ik heb wat onderzoek gedaan en 9Flats is gekocht door een bedrijf in Singapore en is bezig zijn activiteiten daarheen te verplaatsen. Het is niet langer de 9Flats van vroeger. Gebruik op eigen risico.
03/29/2020
Romeu Melugin

Uit de hand en verschrikkelijke klantenserviceStaat me toe om te boeken en te betalen voor een appartement dat al 18 maanden niet beschikbaar was. Hun e-mailbevestigingssysteem zei zelfs dat de eigenaar de boeking had geaccepteerd terwijl ze dat niet hadden gedaan. 9 Flats heeft mijn geld terugbetaald, maar beweerde dat het niet hun schuld was - ze kozen ervoor de eigenaar de schuld te geven.
04/06/2020
Therron

Erg SLECHT, ik was apart geboekt in Barcelona, ​​blokkeer mijn geld, annuleer mijn boeking !!! Ik weet niet hoe mensen met deze SLECHTE website werken
04/15/2020
Halvaard Stuedemann

Gemakkelijke toegang, duidelijke en duidelijke regels, snel antwoord.Zou leuk zijn om van te voren te weten dat er mogelijk belastingen worden toegevoegd.
04/19/2020
Murray

Het is moeilijk op uw website om een ​​flat te kiezen. Als je terug wilt van de flat naar de rest van de selectie, moet je een andere keer inzoomen om het gebied te selecteren in plaats van terug te komen op de gebiedselectie
04/24/2020
Asp

Ik heb een appartement geboekt en kreeg de boekingsbevestiging. Nadat ik twee keer tevergeefs geprobeerd had via e-mail contact op te nemen met de gastheer, bleek het appartement niet te boeken. De aangeboden alternatieven kwamen niet overeen met mijn zoekcriteria.
04/29/2020
Shaddock Brancheau

Alles ging absoluut goed. De flat was goed en de gastheer net ongelooflijk behulpzaam en vriendelijk. De informatie die we kregen was correct en het advies met betrekking tot het deel van Lissabon waar de flat zich bevindt, maakte onze reis een perfecte ervaring.
05/04/2020
Ferdinand Alphonso

9flats, je gaf me het geld terug dat ik heb betaald, nadat je me vertelde dat je systeem de reservering had geannuleerd omdat de reservering niet dubbel was. U vraagt ​​mij om opnieuw een nieuw bedrag te betalen, 890 € !! Een man genaamd Kristin van jouw platform heeft me alle details gestuurd! Ik heb de factuur dat ik de 890 € heb betaald !!!Neem contact met me op voor al deze informatie en geef me mijn geld terug!update:Dit is het antwoord van uw "Klantenservice"Hallo allemaal, meneer Moroianu.Het boekingssaldo is met succes terugbetaald door 9flats, dus het resterende saldo van € 890.00 moet worden bevestigd op vervaldag 19 maart 2018, 16:00 UTC + 0. Controleer uw banktegoed / sectie "Bedragen aangehouden".Ik zal onze financiële afdeling vragen de factuur bij te werken en deze binnen enkele ogenblikken opnieuw te verzenden.Houd me op de hoogte zodra de overdracht is voltooid. Let op het veld "Betalingsreden", want u moet alleen het rood gemarkeerde nummer invullen: IXSEU1932090205Vind hieronder opnieuw onze bankgegevens:Resterende saldo: € 890.00Accounting Office / Begunstigde: Worldpay AP LtdIBAN: GB54BARC20301948530722SWIFT / BIC: BARCGB22 / BARCGB22XXXBanknaam: Barclays Bank PlcBankadres: 1 Churchill Place, Londen EC14 5HP, Verenigd KoninkrijkReferentienummer: IXSEU1932090205Alle bankgegevens worden ook vermeld in de factuur, maar u moet ook extra aandacht besteden aan het veld "Betalingsreden" (u hoeft alleen het rood gemarkeerde referentienummer IXSEU1932090205 in te voeren om uw betaling en link te kunnen identificeren bij uw reservering). "Zijn dit uw accountgegevens?
05/09/2020
Sad

Kies voor accommodatie in juni, nam contact op met gastheer om vorige week opnieuw diensten te vragen. Hij antwoordde dat hij geen boeking had, had ik een fout gemaakt? Hij gaf hem 9flats bevestigingsnummer, maar hij vertelde me dat hij al jaren niet meer met hen had gewerkt en twee jaar geleden had geannuleerd, wat 9 appartementen vervolgens ontkenden maar 'beschikbare' alternatieven opsomden. Ik koos er een, maar 9flat antwoordde dat het in feite niet beschikbaar was omdat de gastheer vergeten was de beschikbaarheid bij te werken. Ze beloofden terugbetaling, maar hebben geen compensatie aangeboden, hoewel advocaten denken dat ik moet drukken, het resort is 100% vol voor onze datums, dus onze vakantie is verwend. Dit is de eerste en laatste keer dat ik door deze mensen ga. Hopeloos en ongeorganiseerd, waarbij beide partijen elkaar de schuld geven, is geen succesvol bedrijf.

Schrijf een review voor ik xnumxflats.co


Handige links