Startpagina > Misc > beoordelingen over 10bet klantenservice

10bet Klantenservice

Reviews: 49 | Arm
Uitzonderlijk
14
Zeer goed
2
Aanvaardbaar
0
Middelmatig
3
Arm
30
01/30/2020
Fiester Connor

Ik heb 143 Euro gestort op mijn account. Ik heb 3 weddenschappen gewonnen die ik heb gewonnen en ik kwam op 448 EuroIk heb een aanvraag ingediend voor een opname van 3 euro en daarna annuleerde de site mijn winst.Ik wil erop wijzen dat mijn account overeenkomstig de algemene voorwaarden is geverifieerd. Ik gebruik ook geen bonussen.Het is echt te betreuren dat bookmakers zich tot op de dag van vandaag op een beledigende en willekeurige manier blijven gedragen.We spelen om te winnen en niet om te verliezenDus als we winnen; geef ons ons geld terug.
01/30/2020
Badger

Al mijn ervaringen met de 10Bet waren positief. De site is gemakkelijk te navigeren, er zijn veel markten, veel promotionele acties die ons enkele mogelijkheden bieden om ons evenwicht te vergroten, chat antwoord snel en met duidelijke informatie; over het opnameproces, gemakkelijk aan te vragen en snel te betalen.Ik ben zeer tevreden met deze website! Allemaal goede aanbevelingen.
01/30/2020
Max Mckevitt

Goed doenVoor mij heeft alles goed gewerkt. Als bonussen niet automatisch verschijnen, zijn ze zonder problemen handmatig toegevoegd.
01/30/2020
Eadwina Cuffia

Hallo daar, dus ik weet niet waarom deze negatieve beoordelingen hier, ik meld me gisteren, klaar geverifieerd en twee opnames minder 24 uur. Ik was verrast in goede modus over hen toen ik de livechat gebruikte, zeer respectvol personeel. PS Niemand betaalt me ​​voor deze review en ik werk niet voor gokbedrijven, ik ben gewoon een grote gokker.Ik kan hier niet op slechte recensies vertrouwen omdat de meeste van gebruikers met één recensie komen.
01/30/2020
Trini Levick

Afgelopen donderdag heb ik ingelogd op mijn 10-weddenschapsaccount, een reeks paardenweddenschappen en golfweddenschappen voor de US Open geplaatst en op het roulettewiel gespeeld. Er verscheen een bedrag van £ 23.00 in mijn account toen ik controleerde dat het in mijn casino-account was ok. spelen, het moet een bonus zijn die ze meestal weigert, maar er werd niet om gevraagd, deze speelde ongeveer een uur en kreeg het tot ongeveer £ 800 op het roulettewiel. Ik denk dat ik zal controleren of ik dit kan intrekken gecontroleerd geld zou me niet laten zeggen dat bonusrollover niet was gehaald was ongeveer £ 1900. Ik moest nog steeds draaien en spelen kreeg het toch boven de £ 6,000 en toen kwam er een bericht, wees je ervan bewust dat je niet langer meer bent spelen met bonusgeld zo doorgevoerd TIL Ik kreeg tot £ 5,000 sprak met iemand op live chat hij zei gefeliciteerd goed gedaan en trok £ 5,000 terug aanstaande zaterdag de gelden nog steeds in afwachting ik denk aan hun manier van doen dus ik annuleer opname dus ik belde sprak met een kribbe genaamd Nick, hij zei dat ik kan zien met gekregen y ons paspoort en ID de betrokken afdeling moeten interne controles doen voordat ze het geld ontvangen, maar ze zijn niet in TIL maandag en het is niets om je zorgen te maken over de standaardprocedure dus kom maandag in afwachting van hun telefoontje niets dus ik belde ze zeiden dat het de hoogste prioriteit heeft Ik zal snel op je terugkomen dus tussendoor heb ik mijn 10 weddenschapsaccount gecontroleerd, er is een saldo van £ 39.00 gecontroleerd in afwachting van opnames. Het geld is verdwenen. Ik denk dat het is verwerkt. moet het verkeerd hebben begrepen, hij zei dat er een e-mail is verzonden waarin wordt uitgelegd waarom ik zei dat ik de voorwaarden en bepalingen in sectie 4,961.00 had overtreden. Ik belde ze op en zei dat ik de man aan het einde van de telefoon toch niet had gezegd dat ik het hogere managementteam zou laten kijken daarin bellen ze je binnen 48 dagen terug. Ik kon niet wachten op de 2 dagen, dus dinsdag gebeld. Aantal e-mails heen en weer. Ik zei nog steeds dat ik de voorwaarden had overtreden. Er waren destijds voorwaarden en een pop-up. Nou, ik accepteerde ook geen bonus omdat ik dezelfde dag een golfbonus afkeurde, ook al heb ik twee weddenschappen op de US open geplaatst. zenuwen Ik ben absoluut uitgeput Ik ontmoette bonus rollover omdat het me geen geld zou laten opnemen TIL Ik had plannen gemaakt om kinderen op vakantie te brengen, voelde me absoluut ziek en bracht het naar de relevante instanties IBAS, Gokcommissie en de DCMS. Alsjeblieft iedereen die erover denkt een account te openen of een account bij zich heeft, stuur duidelijk onbeleefd personeel dat niet zal onthullen wie de leiding heeft over gewetenloos bedrijf dat gebaseerd is wie weet waar, Vreselijke beoordelingen iedereen kan niet verkeerd zijn dat je iets vertelt
01/30/2020
Arno

Is er een kans dat er nu al een aantal dagen wordt geantwoord! Op voorwaarde dat er meerdere documenten zijn en er letterlijk niets is gedaan gebruikersnaam is littlechlo12 Ik heb elk document dat u om een ​​aantal keren hebt gevraagd, maar lijkt gewoon geen antwoord te krijgen of als er een antwoord is, is het om meer documentatie te verstrekken. Ik heb het laatste deel van vanochtend verzonden, dus kun je me de £ 60 sturen waar ik 2 weken op heb gewacht? Absoluut vreselijk bedrijf en geld strak door het uiterlijk van dingen nog steeds geen antwoord te allen prijze vermijden !!
01/30/2020
Tiphanie

gebruikersnaam chrisgaw1sloot zich begin vorige week aan bij 10bet en stortte zonder problemen geld via PayPal, won £ 150 en trok het op 02/05/19 terug naar dezelfde PayPal dit is nu 09/05/19 en geen geld ontvangen, in mijn transactiegeschiedenis wordt het nog steeds weergegeven als in behandeling ?? contact met hen opgenomen via live chat waarin mijn probleem op 06/05/19 werd vermeld en dat het niet aan PayPal was betaald, kreeg toen te horen dat PayPal het geld nog niet had geclaimd, dit zijn allemaal leugens omdat ik contact heb opgenomen met PayPal en ze hebben niets ontvangen van 10Bet !! nu is mij verteld dat dit een zeldzaam probleem is dat volgens de beoordelingen niet zeldzaam is omdat geld niet wordt uitbetaald! krijg steeds te horen dat het zo snel mogelijk wordt gesorteerd en daar in de zaak en ze zullen me e-mailen om me op de hoogte te houden, ik heb nog nooit van hen gehoord via e-mail de enige keer dat ik met hen kan praten is via livechat en updates ontvangen die niet anders zijn dan toen ik voor het eerst contact met hen opnam ?? dit gaat nu voorbij een grapje !!!! ze hebben duidelijk geen geld vrijgegeven en ik heb ook gewacht op een PayPal-referentienummer voor hun betaling sinds maandag de 5e en ze kunnen me nog steeds niet voorzien van een
01/30/2020
Khai

Klanten service slecht. Niet iedereen, maar de meeste van hen zijn gewoon walgelijk, ze helpen gewoon niet, maar maken het moeilijk.In eerste instantie was 10bet goed voor de betaling, ik speel 1 jaar met hen en ik heb wat geluk met hen, enkele dagen later hebben ze mijn winnende weddenschappen afgehandeld om te verliezen, ik klaag tegen. daarna neem ik een pauze en keer ik terug naar 10bet win ongeveer 1000 us ,, na 1 week begonnen ze het meteen fout met me te doen, zoals bij vip roulette ze alleen mijn winnende weddenschappen verwierpen ", dan klaag ik dat het niet goed is hier" neem een ​​lange pauze en keer opnieuw terug win ongeveer 500 USD na een paar dagen begonnen ze mijn geld af te trekken zonder weddenschappen te plaatsen en verwierpen opnieuw mijn winnende weddenschappen en klachten nogmaals, ze zeggen dat ze niets kunnen vinden, de laatste 3 dagen hebben ze afgetrokken 72 usd ,, Pas op voor hen. Bit niet erg slecht .. wil nog een keer zeggen als 10bet dingen gemakkelijk maakt want ze kunnen een van de beste zijn die ik zou zeggen nog steeds van ze houden
01/30/2020
Billi Spaide

Na het lezen van andere beoordelingen, moest ik ook documenten uploaden, maar deze werden zeer snel ontvangen en geaccepteerd. Had geen problemen met uitbetaald krijgen, wat normaal gesproken binnen twee dagen is. Het enige dat ik graag zou willen veranderen, is dat ze de beste kansen hadden in paardenraces zoals ze dat doen bij Ladbrokes en nog een paar goksites. Over het algemeen heb ik echter geen problemen gehad.
01/31/2020
Duster Probus

Vaak heb ik odds geobserveerd op oddsportal.com. Ik heb de hoogste kansen gezien van de hele gokmarkt, dus het was een van de redenen om lid te worden van deze site. Veel outrights-markten die al lang voor de start van competities zijn voorbereid, zijn ook de reden om hier een poging te wagen. Vaak heb ik bij sommige wedstrijden ook de beste handicaplijnen opgemerkt met een behoorlijke oneven. (u kunt dit bekijken op oddsportal website op pagina met handicaps). Ik hou van een groot aanbod op deze site, zoals ik hier bijvoorbeeld markten kan vinden voor dingen zoals "de helft winnen" in voetbal, enz. Die niet op alle goksites beschikbaar zijn. Op dit moment is de gemiddelde uitbetaling iets lager in vergelijking met sommige andere sites, maar ik ben er zeker van dat deze zeer binnenkort zal worden verbeterd. Ik wil graag iets zeggen over de klantenservice, die me elke keer hielp als ik iets nodig had in minder dan 10 minuten, wat de kwestie ook was. Ze zijn vriendelijk, snel en effectief, dus ik heb nog nooit problemen ondervonden.
01/31/2020
Carney

ZE BETALEN DE WINST NIET. VERMIJD ZE...Gebruikersnaam: nikosbilikasDit bedrijf is het ergste dat ik ooit heb ontmoet. Speel niet alsof Als je wint, verlies je je geld. Ik heb £ 1060 gestort, ik heb £ 4400 verdiend en toen ik vóór 3 dagen een opname opvroeg, sloten ze mijn account voor veiligheidscontroles. Daarna stuurden ze me die e-mail:'Beste Nikolaos,Bedankt dat je ons terug hebt bereikt.Zoals u wellicht weet, behoudt 10bet zich het recht voor om klantaccounts op te schorten, zoals uiteengezet in sectie 16.1 (b), 16.3 (h) en sectie 16.3 (j) van onze Algemene Voorwaarden.Het spijt ons, maar uw account is nu gesloten. Dit is een definitieve beslissing en kan niet worden gewijzigd. We hebben het door u gestorte geld teruggegeven en alle transacties geannuleerd. Alle winsten zijn geannuleerd volgens sectie 23 van onze inzetregels. ''Zoals u begrijpt, was ik echt teleurstellend en vroeg hen om de reden die tot die beslissing leidde, maar ze negeerden me. Ze hebben net gezegd dat ze mijn zaak opnieuw bekijken en dat hun beslissing hetzelfde blijft. Hieronder staat hun laatste e-mail:Customer Success Agent (ondersteuningsportaal)9 jan. 16:22 EETGeachte heer Bilika,Bedankt voor uw e-mail terug.We hebben de kwestie opnieuw beoordeeld en willen graag onze positie met betrekking tot uw account opnieuw bevestigen.Hieronder bijgevoegd, kunt u een brief met onze definitieve beslissing vinden.Bedankt voor uw begrip. ''ALS U UW GELD WILT ZE VERMIJDEN. JE ZAL NOOIT BETAALD WORDEN ALS JE WINST. ZE WILLEN ALLEEN LOSERS.
01/31/2020
Salamone

Ik kreeg net een telefoontje van ze en zei dat ik ze moest sturen. Ik had haar geadviseerd dat ik geen weddenschap bij hen had geplaatst en niet van plan was dat ze zei dat het niet uitmaakte dat ik het account had geopend en ze documenten moest sturen
01/31/2020
Gautea

Gebruikersnaam Scottbev1n .. Gestort £ 50 op mijn nieuwe account met 10bet. Ik heb 3 of 4 weddenschappen geplaatst en toen werd ik uitgesloten van mijn account en zei ik dat ik op de zwarte lijst stond ?? 2 dagen later nadat ik e-mails stuurde wat er aan de hand was, haalden ze mijn £ 50 van mijn bankrekening in plaats van de aanbetaling te annuleren. 3 dagen verder en ze zijn gestopt met het beantwoorden van mijn e-mails. ??? Grapsite😂
01/31/2020
Berglund Saintamand

Een weddenschap geplaatst die verloor en ze sloten me uit mijn account voordat ik de kans kreeg om mijn bonus te gebruiken - het zijn nu dagen geweest en ze blijven zeggen dat ze sommige dingen moeten controleren, maar zullen me niet vertellen wat. Ik gaf ze letterlijk £ 50 door te verliezen. Ik begrijp niet wat het probleem is?In reactie op het onderstaande - ze hebben nu mijn winst beperkt tot £ 10 voor elke weddenschap, wat betekent dat ik nooit in staat zou zijn om de bonus voldoende keer te kunnen verlengen om de inzet te voltooien - totaal SCAM
01/31/2020
Heida Ackert

Bij het omgaan met de livechat heeft Martin me altijd professionele zorg gegeven. Ik waardeer het dat hij mijn vragen altijd beantwoordt en me altijd helpt
01/31/2020
Karin Tibwell

Volledige zwendel die ze niet uitbetalen op Winnings maakte een virtuele weddenschap zat en zag het paard winnen en niets, geen worst contact met hen opnemen en krijgen te horen dat het soms wordt uitbetaald, wacht een tijdje langer nog steeds niets blij dat ik slechts £ 30 heb geïnvesteerd ze betalen niet, dus vermijd het gewoon
02/01/2020
Beghtol

Een totaal nadeel! Ga niet in de buurt van dit bedrijf. Veel andere gokbedrijven om uit te kiezen die eigenlijk niet proberen je nieuwe klantenaanbiedingen te bieden. VermijdAntwoord op 10bet:Rmoran1
02/01/2020
Amir Cardazone

Hey!Ik heb op zondag 11/8 en 14/8 een bankoverschrijving gedaan, ik krijg geen geld op mijn account!Het geld is weg van 10bet-account, maar het is niet op mijn account gekomen :)Wat is dit??Je zegt 2-3 werkdagen tegen mij in de chat die je hebt, maar ik zie hier dat veel meer mensen er geen geld krijgen!
02/01/2020
Henriques Welliver

Slechtste gokbedrijf op de markt.Hoe dit bedrijf in vredesnaam nog steeds mag werken zoals het is, is mij te boven. Vragen om 1000000 soorten persoonlijke documentatie, inclusief bevestiging van werk- en loonstroken / contracten etc. Dat was genoeg voor mij, ze nemen graag de weddenschappen aan, maar het plezier en de spellen beginnen wanneer ze proberen geld op te nemen. Blijf weg mensen en ga met bet365 of Unibet .. Miles beter dan deze 10 pence outfit.
02/01/2020
Stephi

Ik had een voetbalwedstrijd voor veel geld. Op 89 min. 10 BET stopte de uitbetalingsfaciliteit met nog 8 minuten extra speeltijd. Daarom verloor mijn weddenschap omdat ik geen uitbetalingsoptie had.Dit zou nooit mogen gebeuren. Ze scheuren hun eigen klanten af.Ze hadden de wang om me een £ 25 gratis weddenschap te geven. Groeten Gary Johnson Word alsjeblieft niet lid van deze site als ze op die manier met hun eigen klanten omgaan.
02/01/2020
Rossi

Heeft een paar weken geleden een account gemaakt. Gebruikersnaam Muhamed0597. Enkele weddenschappen geplaatst. Weinig weddenschappen gewonnen. Na een tijdje verbood ze mijn account zonder enige reden. Ik heb mijn winnigs niet betaald. Ps heeft alle controles doorstaan. Het is oplichterij.
02/02/2020
Roxanna

Mijn gebruikersnaam is uboat900 Ik ben ziek van dit bedrijf. Ik heb alle verificatiedocumenten verstrekt. Transacties van foto's van creditcards rijbewijs. Dit alles is mij verteld in strijd met mijn gegevensbeschermingsrechten onder de AVG-wetgeving in het VK. Al dit gedoe voor een opname van £ 500 die andere gokbedrijven online binnen 24 uur probleemloos uitbetalen onder dezelfde omstandighedenBreng dit naar IBASMeer documenten opnieuw verzonden zoals hieronder gevraagd, nog duidelijker nog geen geld!
02/02/2020
Gentes

10Bet heeft officieel al mijn geld gestolen! Gebruikersnaam wygk123. Nadat ik één opname van ¥ 1000 van mijn winst had gemaakt, blokkeerden ze mijn account, kan ik nu niet inloggen.
02/02/2020
Gen Loges

De beste goksite die ik ooit heb gebruikt, en dit is mijn 6e. Geweldige welkomstbonus om te beginnen, stortingen zijn eenvoudig, documentcontrole is eenvoudig en het opnameproces is het beste dat ik ooit heb gezien. Ontvang mijn geld binnen 1-2 dagen zonder problemen. Klantenservice is ook snel en gemakkelijk. Zou het iedereen aanraden.
02/02/2020
Rosena

GEBRUIKERSNAAM: welvarendDeze site neemt uw geld geen probleem, maar zodra het over opname gaat, zullen ze u door hoepels laten springen om uw account te "valideren", en u vervolgens selectief negeren zodra u de cheques hebt doorstaan.Ik probeer nu al meer dan 9 dagen mijn geld op te nemen. Ik werd gevraagd om mijn account te verifiëren toen ik 9 dagen geleden probeerde me terug te trekken, en nadat ik de vereiste documenten had verstrekt, kreeg ik 2 dagen later te horen dat dit was geverifieerd en dat ze mijn saldo van £ 412.45 in 2 transacties zouden verwerken.Nadat ik 4 dagen lang klantondersteuning had gevolgd, werd in een e-mail bevestigd dat alle cheques met succes waren voltooid en dat ze mijn opname zouden verwerken, maar ik was in de war dat te horen werd dat £ 200 als een terugbetaling zou worden verwerkt (mijn eerste aanbetaling) en de andere £ 212.45 zou handmatig worden verwerkt (lijkt vreemd, waarom niet verwerken als één opname?).Onnodig te zeggen, ik heb het schriftelijk / e-mailformaat dat dit zou worden verwerkt. Sindsdien heb ik elke dag gebeld en gemaild voor follow-up, met NUL-informatie terug, en ze negeren nu selectief mijn e-mails - ik heb nu 5 dagen geen reactie van ze ontvangen. Vanmorgen gebeld, (ik heb elke dag gebeld), en er is geen informatie meer gegeven als "het is met een andere afdeling".Absolute puinhoop van een bedrijf, en ondanks te horen (door de informatie weg te slepen) dat mijn opname wordt verwerkt, hebben ze dit niet voor mij verwerkt en negeren nu mijn e-mails volledig.BLIJF WEG VAN DEZE SCAM.
02/02/2020
Islek Medved

Dus ik ben al vele jaren een klant met 10bet, geef regelmatig een fortuin met hen uit, maar krijg er heel weinig voor terug als gratis spins, en om eerlijk te zijn raak ik gefrustreerd over het gebrek aan zorg voor bestaande klanten , denk dat het eindelijk tijd is om naar een nieuw casino te gaan dat reguliere grote klanten met meer respect behandelt!
02/02/2020
Fanchette Hemenway

Eerlijk gezegd jongens zijn professionele leugenaars, mijn account is geverifieerd met documenten enz., Een paar weken geleden heb ik een opnameverzoek gedaan dat £ 1500 was dat de volgende ochtend werd verwerkt, maar na onlangs probeerde ik een hoger bedrag te verzilveren dat dagen in behandeling was en bleef in de annulering intrekking, dus eigenlijk willen ze dat je blijft spelen totdat je alles kwijt bent als ik geverifieerd ben wat andere controles doe je ?? Mensen gaan naar de gokwinkels en als je wint, krijg je je geld in handen en voor 10bet worden jullie binnenkort weer afgesloten
02/03/2020
Nordine

Atrocious CS. Ze hebben mijn verificatie maandenlang uitgesteld en na het verstrekken van de documenten zullen ze na mijn gehackte account te hebben hersteld, beweren dat ik niet de rechtmatige eigenaar van het account ben. Veel geld op mijn rekening, maar dat kan ze niet schelen.
02/12/2020
Wetzell Doyen

Zou me mijn geld niet teruggeven totdat ik ze een reden gaf waarom ik geld opnam. Ik begrijp dat ze feedback willen, maar het is onaanvaardbaar dat ze weigeren mijn geld terug te geven op een account.Zal zeker nooit met hen in de toekomst wedden!
02/18/2020
Hobbie

Gebruikersnaam: Remocute2002Breng mijn geld terug nadat ik de weddenschap heb gewonnen dat uw website niet is gevonden !!! Is dit oplichterij?
02/21/2020
Enriqueta

Uitstekend op alle gebieden! Klantenservice is daar met de beste in de online gokwereld. Geweldige bron van entertainment wanneer verstandig gespeeld. Cody heeft geweldige service en nuttig advies geleverd!
03/01/2020
Naji

Elgincity123-gebruikersnaam heeft zaterdag geld gewonnen in afwachting van opnames gedurende 48 uur en maakte me zorgen over het vrijgeven van mijn geld. Na het schrijven van een beoordeling is mijn lopende intrekking nu goedgekeurd. Gelukkig is dit nu opgelost, maar het zou niet moeten worden beoordeeld om het snel voor elkaar te krijgen. De chatservice is slecht omdat ze je afleiden met antwoorden die zeggen dat het 48 uur kan duren om goedgekeurd te worden, maar dan kan ik niet garanderen dat dit niet langer zal duren. Verbeter je verwerkingstijden
03/01/2020
Norty Pigford

Niet veel ervaring met 10bet gehad, maar had een probleem met opnames in een gesloten account - de klantenondersteuning voor 10bet is waarschijnlijk de beste die ik ooit heb meegemaakt met een bedrijf Ze antwoorden altijd binnen een paar uur meestal sneller! Zeer behulpzaam en op de hoogte met alles. Over het algemeen is klantenondersteuning niet erg nuttig of reageert deze traag bij casino's, dus ik zou 10bet ten zeerste aanbevelen!
03/02/2020
Apul

Ik heb tot nu toe 12 dagen gewacht tot mijn opname is voltooid.Ik heb de vereiste verificatie ingestuurd en heb vorige week zelfs gesproken met een 10Bet-agent die mijn gegevens verder heeft geverifieerd.Nog steeds niets.Ik heb ze ook al een tijdje dagelijks gemaild, maar kan zelfs geen update krijgen wanneer mijn opname wordt verwerkt of waarom het zo lang duurt
03/03/2020
Broucek Ayluardo

Ik heb mijn winsten op 2 september opgenomen aan mijn neteller en het is nu meer dan 48 uur zonder iets te ontvangen tot nu toe, wat er aan de hand is.
03/04/2020
Weinstein Mccrum

Een van de slechtste goksites die er is en ik zou aanraden om het niet te gebruiken omdat ik vandaag een £ 1 yankee op de paarden deed en 3 winnaars kreeg en een van die paarden was een loper dus ik had £ 147.38 moeten winnen en de kansen Ik nam de paarden de dag ervoor op 9/4, 3/1 en 7/4 en ze gaven me slechts £ 126 terug waarover ik was gestript, maar niet alleen deden ze me uit £ 21, andere goksites zouden heb je gegarandeerde kansen waarvan het paard die dag op 9/2, 9/2 en 2/1 heeft gewonnen, wat mij £ 322 zou hebben opgeleverd in plaats van een ellendige £ 126 .... BETROKKEN IN ALLE KOSTEN ERG BETERE SITE
03/04/2020
Kilan Ackland

Account gesloten zonder enige uitleg. Er zijn fondsen aan mij teruggegeven, maar alleen mijn storting, niet mijn winsten (die in totaal meer dan £ 260 waren). Dit is frauduleus gedrag van een redelijk bekende bookmaker en ik zal ze rapporteren aan de Gokcommissie tenzij ik het geld krijg dat ik verschuldigd ben - mijn hele saldo, niet alleen de aanbetaling.
03/05/2020
Humfrid

Begonnen account met 10bet en won £ 700 pond en kreeg nog steeds antwoordende e-mail dat documenten niet goed waren gedaan. Ik heb ongeveer 20 e-mails verzonden en zelfs met de man gesproken via de telefoon. Ik heb alles opgenomen en mijn geld op het scherm geschoten en als ik dit morgen niet gesorteerd krijg, ga ik verder met ombis. Het is echt niet nodig om dit met klanten te doen, nog steeds niets meer gehoord sinds de laatste e-mail dankzij mevrouw McManus
03/07/2020
Egarton Halick

Ik heb 5,350 dagen geleden geprobeerd £ 9 van mijn account op te nemen. Ik heb verschillende foto's van mijn ID verzonden, verschillende foto's met mijn ID, verschillende bewijsstukken van adresdocumenten en een verificatietelefoontje voltooid. Na weinig tot geen reactie van 10bet in de afgelopen 9 dagen, ontving ik vandaag een e-mail dat mijn account zou worden gesloten. Ze stuurden me mijn eerste aanbetaling van £ 100 terug, maar hebben mijn £ 5,250 winst behouden en hebben hier absoluut geen verklaring voor gegeven. Deze website draait duidelijk als een zwendel. Ik ga ervan uit dat ze de lage bedragen zullen uitbetalen om je vertrouwen te winnen, maar zodra je groot wint, sluiten ze gewoon je account en houden ze je geld. Ik zal duidelijk bij de relevante autoriteiten klagen, maar wees gewaarschuwd; deze website is oplichterij. Verspil uw geld niet door bij hen te storten.
03/10/2020
Robena

Absoluut nachtmerriebedrijf. Het enige dat ik wilde doen was mijn e-mailadres bijwerken en nu is elk denkbaar identiteitsbewijs nodig. Foto-ID, die ik niet heb. Vervolgens gepusht om £ 30 te besteden aan validate.com om mijn leeftijd te bewijzen, wat de meeste bedrijven niet eens herkennen. Ik denk dat ze een gevestigd belang hebben. Een up-to-date tv-licentie was niet eens goed genoeg voor een bewijs van adres. Een complete grap. Dan vragen ze zich af waarom mensen gokken op internet uitschakelen.
03/19/2020
Kingsbury Frohberg

Deze mensen zijn een grap, ik stort 35 pond, omdat ik de promotie wil, waar ze overeenkomen met voetbal en weddenschappen op paardenraces deden het alleen vanwege de promotie, zodra ik mijn 35 aanbetaling doe, verbieden ze onmiddellijk mijn account en vragen om heel veel informatie Ik heb geadviseerd dat ik terug ga naar skybet. Ik wil deze site niet meer gebruiken en ik wil deze site mijn informatie niet geven. Ik wil gewoon mijn originele 35 pond terug die ik heb gestort en laten we daar achter, ze vragen nu voor 4 vormen van ID om mijn eigen 35 pond te krijgen die ik heb gestort is het niet eens hun geld om te houden wie denken ze dat ze zijn? Ik zeg dat ik ze deze info niet wil geven. Ik zeg dat het mijn geld is, het is niet aan hen om te blijven vermelden. Ik wil niet gokken op hun website, want als je een slechte ervaring hebt, ben je nee, het is alleen ga erger worden, geef me gewoon mijn god storting terug en laten we handen schudden en het eindigen, jij dief, ik zal dit verder doen, zo niet, omdat ik niet instem om je mijn informatie te geven. Ik stem niet in om dit te doen, het zijn mijn persoonlijke gegevens en ik wil dit graag zo houden.Gebruikersnaam - matoid
03/26/2020
Menides Lykken

Goede dag vrienden! 10Bet heeft officieel geld gestolen van alle Nederlandse burgers! Op 30 december blokkeerde 10Bet alle gebruikers uit Nederland. Ze gaven het geld met de winst niet aan hun gebruikers. Ze hebben geld gestolen uit het hele land! Het is gewoon verschrikkelijk en brutaal! Als je de inwoners van Nederland hebt verboden om weddenschappen te plaatsen, geef dan ook al hun geld en winsten! Op dit moment zijn alle gebruikers geblokkeerd en worden winsten niet weggegeven! 10Bet officieel oplichters gooiden ze een hele natie!
04/03/2020
England Souliere

Had mijn hulp om mijn geld op te nemen. Het raadde me aan de snelste manier om mijn geld op te nemen. Ik deed het gewoon en wacht nu op het geld. Bedankt
04/11/2020
Sumerlin Dyle

Ik kan eerlijk zeggen dat ik geen probleem had met deze site. Ik werd gevraagd om een ​​foto van het gezicht naast een vorm van foto-ID te uploaden Hoewel ze de eerste niet accepteerden (ik moest met ze eens zijn dat de foto-ID niet erg duidelijk was) bij het verzenden van de tweede, was het geld in mijn account binnen een paar uur
04/14/2020
Lilla

Klantenservice is nutteloos omdat ze duidelijk zijn opgeleid om te liegen. Ik denk niet dat dit een legitieme goksite is. Ik heb € 110 op mijn account staan ​​en ze weigeren me in te trekken omdat ze zeggen dat mijn account niet is geverifieerd, ondanks dat ik al alle relevante documenten heb verzonden. In overeenstemming met alle andere recensies hier lijkt het erop dat ze gewoon je geld stelen.Als iemand van bet10 dit leest, daag ik je uit om me te bewijzen dat ik het mis heb. Mijn gebruikersnaam is fhatherell, geef me mijn geld.
04/26/2020
Libb Sterns

Als ik meer dan 8 jaar op deze site ben geweest. De site is veel veranderd en gaat altijd vooruit. Nooit een probleem gehad met de betaling of bonus die ik vaak met de ondersteuning bespreek en soms geven ze me wat gratis spins of laten ze me weten of ik een bonus heb. Eén ding is zeker dat ik hier blijf, dit is mijn 1 gaming-site en ik hoop dat ik in de toekomst een grote overwinning haal.
04/29/2020
Coit

Vermijd als de pest. Als je geld wint, zullen ze er alles aan doen om te voorkomen dat je je terugtrekt. Blijf goed weg, er zijn veel, veel betere plaatsen. De kansen zijn ook verschrikkelijk
05/02/2020
Elsy Lucht

Gebruikersnaam: nafompunIk moet zeggen dat ik teleurgesteld ben over de service die ik kreeg vanaf weddenschap 10. Ik heb twee opnames gemaakt van $ 2330 en $ 6000 van mijn winsten op vrijdag en zaterdag. Vandaag maakt het de vijfde dag en ik moet nog geld ontvangen. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben me verteld dat alles aan hun kant is verwerkt, maar weiger me een referentienummer voor de genoemde transacties te geven en blijven dubbelzinnig. Mij ​​werd verteld dat mijn methode 1 tot 2 dagen zou duren. Ik begin me nu af te vragen of ik uit mijn winsten wordt opgelicht wanneer het voor hen zo gemakkelijk is om uw geld aan te nemen wanneer u stort.
05/03/2020
Latreshia

Uitbetalingen. App crasht constant. Weddenschappen worden vaak onjuist afgehandeld. Waarschijnlijk ben ik de slechtste site tegengekomen. Momenteel mijn geld achterhouden voor verificatiecontroles, ondanks het feit dat ik ze meerdere identiteitsdocumenten, adresbewijzen en zelfs foto's van mij heb gegeven die deze documenten bevatten. Geschil opgeworpen met iba's.Gebruik deze site niet.

Schrijf een review voor 10bet Klantenservice


Handige links