Startpagina > Misc > beoordelingen over 101domain

101domain

Reviews: 34 | Zeer goed
Uitzonderlijk
28
Zeer goed
0
Aanvaardbaar
1
Middelmatig
0
Arm
5
01/30/2020
Gilcrest

ONGELOOFLIJKE STEUN DANK U JEMIMAIk had afschrijvingen op mijn creditcard van 101Domain. We zijn een technisch bedrijf, dus het leek goed, maar ik had nog nooit van ze gehoord.Jemima bracht ongeveer 45 minuten met mij door op livechat en ging boven en buiten om erachter te komen of ik door hen was gefactureerd, hoeveel, en uiteindelijk kwamen ze erachter dat ze de nic.io-domeinregistreerder beheren en toegang krijgen.Ik beveel dit bedrijf van harte aan voor zulke goede ondersteuning.
01/30/2020
Hoeg

Gemengde gevoelens als wederverkoper / klantHet bedrijf biedt een goede variëteit aan domeinextensies, en sommige tegen een zeer concurrerende prijs: geen twijfel hier.De ondersteuning is echter enigszins traag en niet 24/7, wat tegenwoordig vrij belangrijk is in elk IT-bedrijf. Het meest problematische probleem voor mij is wanneer een domein verloopt en het handmatig vanaf het einde moet worden vernieuwd. Het kan 2-3 dagen duren voordat dit gebeurt als mijn verzoek op een vrijdag valt. We weten allemaal dat, in een perfecte wereld, de domeinen ver van tevoren moeten worden vernieuwd. Sommige van onze klanten vertrekken echter tot het laatste moment en laten het verlopen. We hebben geen andere keuze.Bovendien en als wederverkoper is het triest om te weten dat ze geen aangepaste privé-DNS bieden. Ik ben gedwongen om hun eigen nameservers te gebruiken om hun DNS-managementtool te gebruiken, wat betekent dat mijn klanten toegang krijgen tot deze informatie. Omdat ze resellerservices met een wit label aanbieden, moet dit zo snel mogelijk worden geïmplementeerd.Afgezien van deze problemen zijn ze geweldig. Ondersteuning helpt u wanneer dat nodig is en livechat is handig voor snelle oplossingen.Het nieuwe reseller-bedieningspaneel is verbazingwekkend, veel te veel verbeteringen die welkom zijn.
01/30/2020
Magulac Polk

De telefoonexploitant was hoffelijk, nam mijn domein en bracht me onmiddellijk over naar Teresa. Teresa was super, sprak duidelijk en hielp mijn probleem op te lossen.
01/30/2020
Teriann

uitstekende service door Marcelo, hij bleef op de telefoon gedurende meer dan 45 minuten proberen me te helpen mijn probleem op te lossen. Ik had hostingproblemen toen ik voor het eerst begon, maar Hani en Yev hielpen 3 uur en bleven aan de telefoon tot het werk zoals gedaan. Bedankt voor al je hulp..
01/30/2020
Torrie Paparo

Het gebruik van 101Domain had geen betere ervaring kunnen zijn. In het begin was ik een beetje terughoudend, maar na het lezen van de beoordelingen, dacht ik dat ik het eens moest proberen. Vooral Corey heeft me enorm geholpen met vragen, problemen en zorgen en maakte het proces snel en gemakkelijk.
01/30/2020
Reginauld Sten

Had een immens DNS-probleem, wat mij te vaak overkomt, en 101domian had er geen soepeler proces van kunnen maken om me uit te zoeken. Geweldige kwaliteit en geweldige klantenservice. Ik wou dat ik meer dan 5 sterren kon plaatsen!
01/30/2020
Car

Het ccTLD-domein dat ik wilde was beschikbaar, maar ik voldeed niet aan de locatievereisten. Ik moest enkele documenten indienen om te worden goedgekeurd. 101 heeft me met dit hele proces geholpen en een trusteeservice geboden om ervoor te zorgen dat ik lokaal aanwezig was.Ik kan ook met hun hosting spreken, wat erg goedkoop is en gratis Let's Encrypt certs bevat.
01/31/2020
Etoile

Charlotte was zeer goed geïnformeerd en hielp me een aankoop betaald te krijgen - ik vertelde het haar en ik zal je vertellen dat als ik haar op een schaal van 0 - 5 zou meten, ik haar een 20 zou geven.Ze is geweldig en een geweldige ambassadeur voor 101Domain.Timothy Loewenstein
01/31/2020
Alcinia Sciotti

Jemima K was echt een nuttige en uitstekende uitleg, lost mijn probleem goed en snel op. Houd deze werknemer lang vast!Saints
01/31/2020
Nedi

Ik was zenuwachtig over het proces om een ​​website voor mezelf te starten (ik ben helemaal niet technisch onderlegd), dus bij het onderzoek wist ik dat ik iets eenvoudigs wilde vinden. 101Domain is niet alleen een eenvoudig instellingsproces, maar de klantenservice is geweldig! Ik heb Kelly gesproken. Ze was supervriendelijk en nam de tijd om de stappen bij het opzetten uit te leggen. Erg blij met deze service!
01/31/2020
Alben Whitmerjr

Deze jongens waren geweldig om me te helpen mijn domeinproblemen op te lossen. Ze waren erg vriendelijk en professioneel en ik zag dat ze zeker wisten wat ze deden.
01/31/2020
Feltie

Een bestelling geplaatst, er was een probleem en ik had een terugbetaling nodig. Ik hoefde het niet eens te vragen, ze gaven het me gewoon terug. A + service en eerlijk
02/01/2020
Hama

Vermijd dit bedrijf, punt uit. Ja, het personeel van de klantenservice is erg vriendelijk, maar je zult urenlang proberen om problemen na problemen met hen op te lossen - wanneer je ze in de eerste plaats niet zou moeten behandelen. Ik heb zonder problemen een domein gekocht en dacht dat ik dit bedrijf kon vertrouwen. Ik kocht toen drie domeinen, diende de nodige papieren in en wachtte ... Twee dagen later kreeg ik te horen dat de domeinen nooit echt beschikbaar waren en dat de registraties werden geannuleerd. Hoewel terugbetalingen 'lijken' te zijn gedaan, duurt het minstens 3-5 dagen voordat het geld daadwerkelijk op mijn account (s) wordt weergegeven, dus wie weet; hoe dan ook, tot die tijd heb ik geen toegang tot die fondsen. Ik had beter moeten weten, maar ik ben nog steeds overgegaan tot het kopen van nog een domein van 101domain ... en minder dan 12 uur later ontving ik nog een melding dat deze keer de registratie werd geannuleerd omdat sorry, ze hadden de prijs verkeerd en ik moest contact opnemen om de echte prijs te weten ... maak je een grapje? Dus laten we duidelijk zijn, in de eerste 3 gevallen 'verkochten' ze domeinen die niet echt beschikbaar waren en in het 4e geval 'verkochten' ze een domein maar voor de verkeerde prijs en namen het terug ... en ja, je raadt het al , wordt gezegd dat die fondsen "terugbetaald" zijn, maar wie weet, want nu zal dat geld niet minstens 3-5 dagen terugkomen in mijn account ... Dus als je zaken wilt doen met een registrar die eigenlijk niet weet wat beschikbaar is of tegen welke prijs maar zeker uw geld zal nemen en het al dan niet aan u terug zal geven, ga dan zeker door en geef uw zuurverdiende geld aan dit vreselijke excuus voor een registrar. Maar zeg niet dat u niet bent gewaarschuwd - VERMIJD DIT BEDRIJF IN ALLE KOSTEN !!!
02/01/2020
Orlanta

Het ondersteuningsteam is ongelooflijk behulpzaam en is altijd beschikbaar. Ik gebruik 101domain nu pas ongeveer 2 weken, maar ik ben erg tevreden over hun service.
02/01/2020
Sessler

101 is door de jaren heen geweldig voor me geweest! Ik heb een geweldige relatie met Mark in de verkoop. Heb me nooit verkeerd gestuurd. Hij kent altijd de nieuwste TLD's die op de markt komen, waardoor het gemakkelijk is om mijn klanten unieke opties te pitchen waar niemand anders aan denkt.
02/01/2020
Gelasius Formento

Mijn ervaring met 101domain is geweldig. Onlangs kocht ik een nieuw e-mailaccount voor een nieuwe medewerker en Kelly via de website help-tekstchat, heeft uitstekend geholpen.
02/02/2020
Halbert Velis

Wees voorzichtig SCAMMERS - 101 DOMEINWe hebben een fout gemaakt en de meeste van onze domeinen met hen verplaatst. We kunnen ze NIET meer verplaatsen. Ze verstrekken niet de autorisatiecode en ze hebben de overdracht vergrendeld. Ze hebben VOLLEDIGE controle. WIJ KUNNEN ONZE DOMEINEN NIET ONTGRENDELEN OF DE INFORMATIE KRIJGENDe verlengingskosten zijn extreem hoog in vergelijking met andere providers.Alle andere bedrijven bieden volledige toegang tot de autorisatiecodes, een redelijke prijs en volledige controle. We hebben volledige controleMet 101Domain zijn ze vergrendeld. We kunnen ze niet ontgrendelen. Ik heb meerdere e-mails en supporttickets verzonden. Ze voorzagen slechts enkele en alle anderen zijn nog steeds op slot.Nogmaals, ik vroeg om alles te ontgrendelenANTWOORDEN HIERONDER BERICHT:Dit is NIET waar, want ze zouden NIET van het IT-NIVEAU moeten worden afgesloten en door jou moeten worden gemanipuleerd. Waarom kan ik ze niet zelf ontgrendelen? zo duidelijk staat het online systeem dat toe. Waarom zijn ze dubbel vergrendeld? Ik heb meer dan 4 maanden geworsteld En voor de domeinen die bij de trustee zijn geregistreerd, hebben ze wel een autorisatiecode zoals bevestigd door andere providers. Ze vragen om de autorisatiecode en ik heb dit zonder resultaat met 101Domain gecommuniceerdUw prijzen zijn te hoog vergeleken met normale prijzen en uw service is slechtWe hebben meer dan 200 domeinen en gekocht bij meerdere providers. Alle bieden de lijst met de autorisatiecode, uitstekende service, eenvoudige overdracht en standaard prijzen. 101Domein, geef hier niets van. Ja, ik zou het op prijs stellen als ik een onmiddellijke lijst van alle autorisatiecodes heb, ik kan mijn domeinen deblokkeren en overdragen. En wat betreft degenen met Trustee, ik kan u indien nodig verbinden met het andere bedrijf.Ik zou onmiddellijk actie waarderen, omdat ik niet geïnteresseerd ben om twee of drie keer de normale prijs te betalen. En de belangrijkste uitschakeling voor mij is toen ik besefte dat ik geen volledige controle heb over mijn domeinen. Alsof hij gegijzeld wordt. Dit is hoe ik me voelde en alleen met 101Domain
02/02/2020
Cartwell

Ik was op het hek rond 101domein omdat ze een aantal TLD's hadden die ik nodig had, maar hun hostingprijzen waren een beetje hoog.Onnodig te zeggen dat ik ze uiteindelijk heb gebruikt en ze waren fantastisch om mee te werken. Ik ben zelfs blij dat ik een paar dollar per maand extra betaal voor hosting omdat hun ondersteuning fantastisch is.Good job.
02/02/2020
Valerian

Ik heb een paar jaar domeinen met 101domain. Ik was nooit onder de indruk van hun service of prijzen, en ik heb domeinen langzaam laten vervallen die ik niet langer nodig heb. Een paar dagen geleden vernieuwden ze een van mijn domeinen voor $ 199 / jr - TWEE maanden voordat het domein daadwerkelijk afliep. Ik schreef ze op de dag dat ze het domein vernieuwden en vroeg hen om de verlenging te annuleren en het geld terug te storten op mijn creditcard. Het duurde 4 dagen om te reageren en ze weigerden de verlengingskosten terug te betalen, ook al verloopt het domein zelfs niet tot half augustus en het is nu half juni. Ik heb al 25 jaar domeinen gekocht van alle legitieme registrars en heb nog nooit zoiets gezien. Mijn beste gok is dat ze failliet gaan en klanten oplichten waar ze kunnen om het licht aan te houden. Raak niet opgelicht zoals ik deed.
02/06/2020
Bonar Lainhart

Ik kreeg hier een zeer snelle en accurate ondersteuningservaring. Dit is een geweldig kanaal om hulp te vragen.Hartelijk dank voor alles!
02/12/2020
Doscher

Ik studeer momenteel een ontwerpstudent en probeerde erachter te komen hoe ik mijn portfolio ergens online kon krijgen. Toen had ik het idee om een ​​website te maken met al mijn stukken en afbeeldingen daar. Ik had geen idee hoe ik een website moest maken en waar ik een domein kon krijgen. Ik woon in Zuid-Californië, dus ik had van mijn vrienden gehoord over 101domain. Ik belde ze op een middag en ze konden me praten door een domein te kopen en hoe de site te hosten en te bouwen. Ongelooflijke klantenservice van iedereen daar. Sterk aanbevolen!!
02/22/2020
Alitha

Ik had wat problemen met het activeren van mijn domeinen, maar de mensen op 101domain gingen er heel snel mee om. Alle tools die u nodig hebt, zijn gemakkelijk toegankelijk via het dashboard. Ik ben gelukkig!
02/23/2020
Weir

Het hele incident geïllustreerd:1. Hoe slecht in communicatie uw team is.2. Hoe kapot zijn uw backend-systemenUw systeem liet duidelijk een domein zien dat beschikbaar was voor registratie, dus ik heb geprobeerd dit te doen. Meer dan 24 uur zat het in de verwerking - ondanks mijn creditcard met succes te hebben gefactureerd. Ik stak mijn hand uit om opheldering te krijgen en kreeg geen antwoord.De registratie is vervolgens geannuleerd, maar zonder enige uitleg of contact van u. Niet wetend waarom, heb ik me gewoon opnieuw geregistreerd. Deze tweede registratie werd vervolgens geannuleerd. Ik kon eindelijk met iemand in contact komen, maar ze leken zich meer bezig te houden met uitleggen waarom dit gebeurde dan me in te leven in hoe slecht een klantervaring dit is.Ik begrijp dat u een domein niet kunt verkopen dat niet beschikbaar is. Ik snap het. Maar wat ik NIET krijg is waarom uw systeem geen idee lijkt te hebben welke domeinen beschikbaar zijn of niet. Dit laat me nul vertrouwen dat zelfs iets eenvoudigs als het vernieuwen van mijn bestaande domeinen niet zal mislukken om onverklaarbare redenen.Wat ik ook niet begrijp, is waarom uw ondersteuningspersoneel niet in staat is om zowel tijdig als effectief te communiceren. Een geannuleerde registratie had vergezeld moeten gaan van een toelichting. In dit geval had ik op dit moment al meer dan 24 uur een open supportticket bij u - had u daarop kunnen reageren? Toen ik eindelijk in staat was een klantenservicemedewerker in een chat te krijgen, leek hij zich niet te realiseren hoe afschuwelijk een gebruikerservaring dit hele systeem was. Ik heb deze problemen niet met andere registrars die ik gebruik en ik heb VEEL domeinnamen in de afgelopen twee decennia gehad, dus het is niet alsof ik onervaren ben in het registreren van domeinen.Ik zal mijn domeinen de komende 12 maanden van u wegzetten als direct antwoord op de slechte communicatievaardigheden van deze CSR.
02/24/2020
Bardo Balbir

Uitstekend uitstekend uitstekende klantenservice. Ik had echt moeite met het opzetten van mijn hosting. Nadat ik het zelf had geprobeerd op te lossen, nam ik contact op met 101domain en sprak met Corey. Hij was zo snel en efficiënt en mijn probleem was binnen enkele minuten opgelost.
02/28/2020
Marjana

Hallo, ik heb een paar domeinen van 101domain en had een geweldige ervaring. Ik had een paar specifieke ccTLD's die ik wilde en hun team was super behulpzaam bij het verbinden van mij met een trustee zodat ik ze kon krijgen. Geweldige service!
03/07/2020
Colby Grasha

101domain is een geweldig bedrijf. Mijn site reageerde niet en Tou kon mijn probleem vrijwel direct diagnosticeren. Als u overweegt 101domein te gebruiken, is dit naar mijn mening een no-brainer. Geweldig bedrijf met geweldige klantenservice!
03/17/2020
Agace

Uitstekende hulp en was in staat om dingen uit te werken door middel van ondersteuning waar ik anders minstens een dag over zou moeten doen om erachter te komen.
03/20/2020
Nesline

Meest ongelooflijk behulpzaam ondersteunend personeel. Yev C deed haar best om me te helpen met mijn problemen met domeinnamen. Ik had geen betere ervaring kunnen hebben.
03/23/2020
Christianity

Ik heb 101 domeinen gebruikt voor ongeveer 3-4 jaar en de klantenservice-ticketing is behoorlijk solide.Ik had onlangs een domein automatisch verlengen en ik realiseerde me pas toen het geld van mijn kaart werd afgeschreven dat het op automatisch verlengen was. Kortom, het was mijn fout.Ik nam contact op met de klantenservice met een lage verwachting van een terugbetaling, en tot mijn grote verrassing verwerkten ze een terugbetaling - met enkele kanttekeningen - maar een terugbetaling ging vorige week terug op mijn kaartIk ben een fan !
04/02/2020
Goer Cannard

Ik heb mijn .cars-domein van 101domain. ze hadden de meeste extensies van alle sites die ik heb doorzocht .. inclusief godaddy. het was een supergemakkelijk en snel proces. ik had mijn DNS-records al binnen enkele minuten geïnstalleerd. zou aanraden.
04/18/2020
Henleigh Tarsis

De domeinnaam die ik wilde was duurder dan een .com, maar het was elke cent waard. Ik waardeer dat hun ondersteuning beschikbaar is via de telefoon en online via chat. Het is gemakkelijk om hulp te krijgen wanneer ik het nodig heb. Ze reageren behoorlijk snel bij het beantwoorden van mijn vragen. Bedankt voor de steun en de geweldige ervaring!
04/22/2020
Jehu Meduna

101domain kon me helpen alle lingo te begrijpen die betrokken zijn bij het opzetten van hosting voor mijn site, en ik had een zeer aangenaam gesprek. Zal zeker doorgaan met zaken doen. Uitstekende klantenservice is tegenwoordig moeilijk te krijgen!
04/26/2020
Arty

Slechtste registrar op de hele planeet !! Ga met iemand anders mee. Ze zullen je geld niet teruggeven, zelfs niet als ze domeinen verkopen die niet kunnen worden geregistreerd (in plaats daarvan krijg je misschien winkeltegoed ... als je geluk hebt). Deze plaats is ongeveer 10 uur per week geopend en niemand zal een telefoon beantwoorden. Het is helemaal "amateuruur".
05/02/2020
Quill Thorsness

De webbuilder, domeinnaam en e-mailadres die ik heb gekocht, overtroffen mijn verwachtingen. Ik was zeer tevreden en tevreden met de service die ik ontving. Degenen met wie ik contact had, waren aangenaam en behulpzaam.

Schrijf een review voor 101domain


Handige links