Startpagina > Misc > beoordelingen over 21run

21run

Reviews: 53 | Arm
Uitzonderlijk
12
Zeer goed
8
Aanvaardbaar
2
Middelmatig
3
Arm
28
01/30/2020
Woolley

Blijf weg van dit bedrijf. Ze zijn onbetrouwbaar, traag en het risico niet waard. Ik bestelde twee items om te laten weten dat ze voor beide niet de exacte maten hadden! Ze nemen geen verantwoordelijkheid en klantenondersteuning bestaat niet. Je bent gewaarschuwd!
01/30/2020
Flann

Mijn paar schoenen kwam 3 dagen te laat in een beschadigde schoenendoos, met extra verpakkingskosten (niet terugbetaald). Niet aangeraden.
01/30/2020
Schwing Glader

Ik heb 2 paar hardloopschoenen besteld. De site zegt "lieferbar" en dat was 6 weken geleden. Geen informatie of wat dan ook. Ze namen mijn geld en nu reageren ze niet eens op mijn e-mails. Ik zou iedereen met hetzelfde probleem willen aanspreken zodat we ze als collectief kunnen aanklagen. Ik heb ze een e-mail gestuurd dat ik de bestelling annuleer en feedback binnen 48 uur verwacht. Geen antwoord. Deze mensen zijn oplichters !!!
01/30/2020
Threlkeld Herold

Ik bestelde 2 paar schoenen nadat ik een e-mail had ontvangen waarin ze schreven dat ze 35% korting hadden op sommige specifieke schoenen. Toen ik bestelde, heb ik mijn adres opgehangen, omdat dat in mijn profiel een oud adres was. Wanneer ik deze wijziging aanbreng, verandert de prijs telkens. Tot zover die 35% !!Daarna ga ik door en betaal ... maar als ik dat gedaan heb is de bestelling plotseling verdubbeld en is mijn nieuwe adres veranderd in het oude! Ik neem onmiddellijk contact op met 21run om de bestelling te annuleren. ik doe dit zowel per e-mail als via hun contactformule. Toch sturen ze het pakket zonder iets te doen .. Nu volgen enkele dagen met vreselijke klantenservice. 21run kan op geen enkele manier helpen ... Eindelijk staat UPS mij toe om het pakket telefonisch te "weigeren" te accepteren en zij leveren het terug aan 21run. Dan volgt 2 weken ... En dan krijg ik mijn geld terug - nou ik krijg de meeste terug, maar niet allesDit is een vreselijke winkel met vreselijke klantenservice. Ze nemen meer voor de producten die ze in e-mails en advertenties schrijven. Hun systemen maken fouten. En uiteindelijk betaalt de klant ook voor zijn fouten ...
01/30/2020
Giess Robar

Kreeg 2 paar schoenen voor mijn verjaardag, verzending was 14 dagen!Moet beide paren retourneren en hoewel het retourproces een beetje verouderd aanvoelt (formulieren afdrukken, enz.), Zijn er binnen 2 weken na retourzending 3 nieuwe paren aangekomen. Over het algemeen zeer tevreden over de producten, maar verzending kan sneller zijn.
01/30/2020
Stovall

Bestelde mijn schoenen rond 4.00 uur met korting en ontving het pakket de volgende dag om 10.00 uur. Dus voor mij een perfecte bestelling en ik zou deze site aanbevelen aan mijn vrienden.
01/31/2020
Hemminger Ehlen

Gevraagd om een ​​terugbetaling en het artikel teruggestuurd, ONTVANG IK MIJN TERUGBETALING NIET. Ik heb twee keer gemaild en geen antwoord alleen om erachter te komen dat mijn 'ticket' is geannuleerd en de zaak is gesloten. Ik heb mijn teruggave nog steeds niet ontvangen.
01/31/2020
Binni

Ik kan alleen maar 21run.com bedanken voor de uitzonderlijke service. Couponcode werkte, productbeschikbaarheid was aanwezig en niet te vergeten snelle levering. Ik ga absoluut snel weer kopen.
01/31/2020
Lemuelah

Het duurde 7 dagen voordat mijn hardlooplegging aankwam. Ze hebben het pakket na 5 dagen verwerken verzonden. E-mailcontact was traag. 4 dagen om elke e-mail te beantwoorden. Goede prijsstelling en goed verpakt. 21run moet de website-informatie aanpassen zodat u niet dezelfde dag verzending verwacht.
01/31/2020
Willard

Ik bestelde 2 paar hardloopschoenen en toen ik op de hoogte was van de leverdatum, antwoordden ze me dat ze een zeer grote bestelling hadden gekregen vlak voor mijn bestelling, zodat ze niet op tijd konden leveren.10 dagen later: hetzelfde verhaal: levering wordt uitgesteld.11 dagen later: schoenen worden geleverd.Dus met een beetje geduld is alles goed, maar de communicatie kan beter zijn.
01/31/2020
Galatea

Een paar hardloopschoenen van dit bedrijf op 26.4. Het kostte hen 3 weken en 3 dagen om het te leveren, dat zijn 16 werkdagen, wat in de huidige markt een onaanvaardbare lange tijd is. Of ze moeten meer werknemers aannemen of hun distributie op een betere manier uitwerken.Toen ik hen na 2 weken na het ontvangen van mijn betaling een e-mail had gestuurd met de vraag hoe laat het was, antwoordden ze 3 dagen later dat "Bedankt voor uw bestelling. Uw pakket verliet ons logistiek centrum." Geen uitleg waarom het zo lang duurt of geen excuses.Ik zal niet opnieuw bestellen, 10-15 € meer betalen bij een ander bedrijf en de producten weken eerder krijgen is het waard.
01/31/2020
Roshan Martincic

Geweldige prijs voor premium loopwerk, maar iets langere levertijden dan bij andere webshops (totaal 9 werkdagen). Verpakking: schoenendoos verzegeld met riemen, geen andere (beschermende) verpakkingsmaterialen dan ook. Nog steeds kwamen goederen in perfecte staat aan, dus geen klachten. Zou zeker overwegen opnieuw te kopen.
02/01/2020
Tearle

Blij met deze winkel. Ik heb hier twee keer gekocht. Kan slechte recensies niet begrijpen. Prijzen waren goed, verzending per aangetekende post. Iets langer dan Amazon Prime maar prima. Klantenservice beantwoordt uw e-mails onmiddellijk met vragen.De productbeschrijving van de schande is niet in het Engels op de Engelse site, maar u kunt de producten opzoeken op de officiële merksites. Ook is de webwinkel niet fantastisch om te browsen.Ik zou opnieuw kopen, ondanks negatieve meningen.
02/01/2020
Toomin Sakakeeny

Mijn eerste bestelling bij deze winkel. Ik heb zondag twee paar schoenen besteld. Ze zijn op maandag verzonden en op woensdagochtend bezorgd. Beste prijs die ik online kon vinden en twee en een halve dag voor levering in Kroatië. Tot nu toe niets te klagen ...
02/01/2020
Nicks Falkowski

BESTEL NIET, BLIJF WEG !!!Ik heb de afgelopen jaren verschillende keren besteld en heb nog nooit problemen gehad. Eigenlijk zou je weten dat ik tot op zekere hoogte 21run.com promootte. Dat alles geschreven heb ik 3,5 weken geleden een bestelling geplaatst, ik configureerde mijn bestelling alleen om artikelen op voorraad te houden en het geld werd van mijn creditcard genomen de dag nadat ik de bestelling plaatste. Wanneer Iknow de status van mijn bestelling controleert, is deze niet verzonden en mijn vele e-mails over de status zijn genegeerd.Blijf weg, plaats uw bestelling ergens anders !!
02/01/2020
Randene

Nou, voordat ik mijn items van 21 RUN kocht, was ik klaar voor alles, beoordelingen van TRUST PILOT waren niet bemoedigend, maar ik besluit te gaan kijken wat er zou gebeuren, eerder had ik een slechte ervaring met BIKE 24 en ik heb een manege om te sorteren alles uit, dus je zou kunnen zeggen dat ik ervaring heb met probleembeheer door dingen online te bestellen :-) Mijn ervaring is super positief.Het eerste positieve was de kortingsactie die ik ontvang voor mijn eerste boodschappen.Het tweede ding is prijsfluctuatie, op de dag dat ik mijn boodschappen deed, waren de prijzen het laagst tot mijn verbazing.Het derde ding was snelle verzending, 6 dagen vanaf bestelling tot mijn voordeuren in Kroatië.Vooraf was een goede verpakking, mooi vastgebonden en afgeplakt pakket.Dingen die mensen kunnen irriteren zijn 2-daagse herhaling van e-mail, mijn advies is dat je in je eerste mail zoveel mogelijk informatie geeft zodat je niet heen en weer gaat met e-mails, want dat kan lang duren :-)Meld u aan op de site, zodat de prijs voor uw land kan worden gecorrigeerd.Met mijn ervaring kan ik deze winkel alleen maar aanbevelen.Met vriendelijke groet,Ante
02/01/2020
Bushore Windes

Kreeg een paar schoenen, die precies passen. Twee weken geleden de schoenen teruggebracht en niets gehoord. Geen kennisgeving pr. e-mail en geen geld terug. Ik zal nooit meer hun service gebruiken!
02/01/2020
Yablon

Ik heb op 25 mei verschillende items gekocht, geleverd in 6-10 dagen. Na 15 dagen heb ik mijn bestelling niet ontvangen en de status is nog steeds "Bezig met verwerken" !!! Ik heb verschillende e-mails verzonden, maar niemand heeft geantwoord!Update: de 16e dag hebben ze me laten weten dat sommige items niet meer beschikbaar zijn ...
02/01/2020
Wessling

De slechte beoordelingen maakten me in eerste instantie bang, maar ik probeerde het en ik had een zeer aangename verrassing om mijn schoenen van Duitsland naar Roemenië in slechts 4 dagen te ontvangen (geen expresverzending betaald). Ik bestelde ze op zondagavond, op maandag werd de bestelde verzonden en op donderdagochtend testte ik al mijn nieuwe schoenen.Geweldige service, ik zal zeker terugkomen!
02/01/2020
Hubert

21run.com beantwoordde snel mijn vragen over de vertraging en, na een week te hebben gewacht, werd het product in goede staat afgeleverd.Kortom, ze hadden de verwachte levertijd moeten bijwerken zodra ik het product had besteld, en het had wat sneller kunnen worden geleverd, maar al met al was mijn ervaring met 21run.com prima.Maar hey, een beetje wachttijd voor die belachelijk lage prijzen is geen probleem!
02/02/2020
Elianore Picucci

Stuurde me het verkeerde product en beantwoordde nooit mijn e-mails. Klantenservice is verschrikkelijk en deze website lijkt me een oplichterij.
02/02/2020
Farver Klear

Ik kocht twee paar schoenen en kreeg later te horen dat ze niet op voorraad waren (aangegeven als op voorraad op hun website). Ik vroeg om een ​​terugbetaling en dat konden ze niet eens goed krijgen! Het duurde een maand voordat ik mijn geld terug kreeg !!!!Ze hebben geweldige prijzen, maar vanwege mijn ervaring kan ik ze niet aanbevelen.
02/02/2020
Christianity Delong

op de site zijn de hardloopschoenen "lieferbar", dus er was voorraad. nu is er nog steeds volgens de site, maar ze kunnen niet leveren. Ik heb gevraagd wanneer ze zullen leveren, omdat de site zegt dat ze op voorraad zijn. vanwege voorraadproblemen bij de leverancier kunnen ze niet zeggen, maar zo snel mogelijk. wanneer ik hen vertel dat er voorraad op de site is en het misleidende "marketing" is voor hun klanten, antwoorden ze niet. Ik zal daar niet meer kopen ....
02/02/2020
Patti

Ik bestelde de 8/12 een kerstcadeau. 8/10 bezorgdagen .. Nog steeds niets ontvangen (22/12) Ik heb ze 4 e-mails geschreven. Geen antwoord. Behalve automatisch antwoord, waar ze een antwoord beloven dat 24 uur witter wordt. Het geld verliet mijn account op 11/12
02/02/2020
Questa

Dus bestelde ik twee paar schoenen: ASICS Nimbus 16 en ASICS Cumulus 16 GTX. Helaas hebben ze geen Cumulus meer. Ze verontschuldigden zich, gaven twee extra geschenken (een mooie hoed en een tas) en in plaats daarvan bood Cumulus 16 nog een andere geweldige schoenen voor neutrale pronkers SAUCONY Ride 7 GTX. Eigenlijk was Saucony duurder, maar ze namen het prijsverschil voor eigen rekening. Ze reageerden onmiddellijk op mijn brief. Hieronder staat hun brief. Naast extra geschenken ontving ik mijn excuses en een extra voucher. Het Run21.com-team is geweldig en professioneel. Beste Rolandos,Bedankt voor uw reactie.We hebben uw bestelling gewijzigd zoals gevraagd. De Ride 7 GTX wordt uiteraard voor dezelfde prijs verzonden.Uw bestelling wordt vandaag verzonden en zou de volgende week moeten aankomen.Vanwege alle ongemakken die we hebben veroorzaakt, stuur ik u een vouchercode van 10, - EUR voor uw volgende bestelling:xxxxxxxxxxxxxNogmaals sorry! Ik wens je een leuk weekend!
02/02/2020
Egwan

Bestelde een paar schoenen. Ontvangen ze na 3 werkdagen. Zelfs het veranderen van de bestelling van bankoverschrijving naar creditcardbetaling verliep soepel. Aangezien ik mijn bestelling niet hoefde terug te sturen of anderszins te retourneren, heb ik geen van de door anderen beschreven problemen ervaren.
02/02/2020
Normandy

Ik heb eind augustus wat loopwerk besteld, maar ze konden het niet verzenden. De telefoonlijn van hun klantenservice was niet toegankelijk. Ik heb het gevoel dat ze alleen een antwoordapparaat hebben dat dezelfde boodschap speelt, zelfs midden in de nacht. Ik heb het zelfs geprobeerd na hun werkuren rond middernacht en kreeg hetzelfde bericht dat alle operators bezig zijn. Dat was echt onlogisch!Hun beantwoording van e-mails was ook slecht. Toen ik vroeg naar de bezorging, kreeg ik antwoord op 1 van de 2 e-mails. Natuurlijk met grote vertraging.Mijn aanvankelijke verzoek om terugbetaling werd niet opgemerkt. Na een week wachten, stoorde ik het en stuurde ik ook een brief naar hen. Gelukkig hebben ze geantwoord en mijn geld teruggegeven (ik vraag me af wat hen heeft bereikt. Was het e-mail of fax?). Het was echt een stressvolle gebeurtenis en op een gegeven moment begon ik me af te vragen of ik die ooit zou krijgen.De tijd vanaf mijn aankoop tot mijn geld terugkeerde naar mij - iets meer dan 3 weken.Deze winkel heeft absoluut niet voor mij gewerkt. Ik zal nooit terugkeren of het aan iedereen aanbevelen
02/07/2020
Martino Virgadamo

Dit is het slechtste bedrijf waar ik ooit bij heb besteld. Drie weken geleden heb ik een bestelling geplaatst voor producten waarvan ze zeiden dat het "ön stock" was. Ik wacht nog steeds en ze zeiden dat ik je twee keer "vandaag" en niets zou sturen. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? Blijf weg van hen. Als iemand hen aanklaagt?
02/12/2020
Vorfeld

Begin april 2015 een paar Asics-hardloopschoenen besteld. Eerlijke prijs van 91,96 Euro hoewel het meer de kleur was waar ik voor was !!De schoenen na een paar dagen ontvangen, maar helaas pasten ze niet en ik stuurde ze terug met een verzoek om in een kleinere maat te wisselen.Wachttijd. Midden mei ontving ik een e-mail waarin werd bevestigd dat de schoenen waren aangekomen en er een wijziging in behandeling was.Wachttijd. Geen reactie van het bedrijf. Eerste week van juni stuurde ik een beleefde mail (webcontactformulier) met een verzoek om een ​​statusrapport. Geen reactie van het bedrijf. Gisteren heb ik telefonisch het bedrijf gebeld, maar alleen het antwoordapparaat waarop ik een wereld verliet. Geen reactie.Als ik vrijdag deze week nog geen reactie heb ontvangen, zal mijn bank de betaling intrekken.
02/17/2020
Merwyn

Ik bestelde Asics Nimbus 16, ze kwamen in 2 dagen aan in België. Ik was sceptisch omdat ze niet op e-mail of telefoon reageerden, alles bleek in orde te zijn. Ik beveel de website aan
02/24/2020
Sargent Bertke

Als u uw producten zo snel mogelijk nodig hebt, geef het extra geld dan uit en koop ze in uw plaatselijke sportwinkel. Mijn schoenen besteld op 3 mei en heb ze vandaag 28 mei. Klantenservice is op zijn zachtst gezegd LANGZAAM! Met alle echt slechte beoordelingen op Trustpilot had ik niet veel vertrouwen in 21run en heb ik mijn bestelling op 13 mei geannuleerd - maar dat hebben ze niet geregistreerd. Al met al ben ik behoorlijk blij met mijn nieuwe Gel Kayano 21, en ik zou het vreselijk hebben gehad om dat allemaal door te nemen en de schoenen niet te hebben. Zou ik er nog een keer doorheen gaan? Waarschijnlijk niet ... Ik wilde alleen maar zeggen tegen degenen die wachten: geen paniek! Mijn bestelling was succesvol, netjes verpakt en in originele doos. Ik ben blij met het eindproduct.
03/02/2020
Walling

Ik was al best blij met de winkel, maar ze stelden me nog meer voor om mijn claim te beantwoorden door mijn elf maanden oude sheos (zool liet een beetje los) te vervangen door een nieuw paar met in 2 dagen. Geen vreemde vragen gesteld. Ik hoefde ze daarna alleen een paar foto's en mijn oude schoenen te sturen. Greate winkel.
03/05/2020
Sheena Speziale

Troppo ritardo. Risposte non vere perché sono come quelle date agli altri, con il copia e incolla.Ik heb schoenen gekocht, maar ze hebben me te laat. Als je hen om informatie vraagt, beantwoorden ze je de enkele zinnen: "sorry", "excuseer ons", enzovoort ...
03/11/2020
Dione Pomykala

proberen contact met hen op te nemen van een schoengarantie (ze hebben ervoor gezorgd dat ik 2 jaar garantie heb) ..... Maar ..... ik kan niet inloggen, ze accepteren mijn wachtwoord niet, ze niet geef me een nieuwe, als ik geen PLANT SPORTS-klant ben, die ik !!!!! ....... Ik heb sinds augustus 3 e-mails gestuurd naar PLANET SPORTS met het verzoek om informatie over wat ik moet doen ...... GEEN ANTWOORD ... GEEN BE VOORZICHTIG MET DIT BEDRIJF.
03/14/2020
Carolee Heimbaugh

Allereerst vermelden ze op de website dat ze de schoenen op voorraad hebben. Dat is echter niet de waarheid. Ik kocht schoenen die binnen 4-6 dagen moesten worden geleverd. Ik ontving de helft van mijn bestelling na 3-5 weken. Ze hebben me maar 1 paar schoenen gegeven, ondanks het feit dat ik 2 paar heb besteld. Maar ze brachten mijn creditcard in rekening voor beide paren. Klantenservice beantwoordt apps. 1 week nadat je ze een e-mail hebt gestuurd of het formulier hebt ingevuld .. Ik zal hier nooit meer winkelen.Kristian
03/14/2020
Valdes Manuele

Ik bestelde zondag een spinning tight, maandag verzonden met DHL naar Antwerpen (België), en ontving op woensdag.Ik betaal met PayPal voor de verzekering, omdat ik de slechte recensies hier op de site heb gelezen.Maar ik had geen problemen.
03/21/2020
Kiehl

Dit is absoluut de slechtste online bestelling die ik ooit heb geplaatst! Ik kom in de buurt van de zesde week en wacht nog steeds op een paar schoenen. Ik stuur berichten en ze antwoorden niet, ik bel naar Duitsland en ze nemen de telefoon niet op. Ze hebben het geld echter al vanaf de eerste dag genomen! Geen trackingnummer, alleen een online account met de melding 'Bezig met verwerken'. Alleen God weet of en wanneer ik mijn spullen ga halen! Ik heb de bestelling vorige maand geplaatst en vanaf vandaag heb ik niets ontvangen. Ik ben een claim gestart bij PayPal om mijn geld terug te krijgen en ze reageren zelfs niet op PayPal-claims! Ik betwijfel of ik uiteindelijk mijn geld terug kan krijgen ... Ik begrijp echt niet wat die mensen aan het doen zijn! Als je verleid wordt door de iets lagere prijs, laat me je vertellen dat het het gewoon niet waard is! BLIJF UIT DE BUURT VAN DIT BEDRIJF! Ernstig!
03/22/2020
Biles Pruessner

Normaal lees ik beoordelingen voordat ik online winkel. Maar werd afgeleid door de goede prijzen. Ze waren goed maar niet te mooi om waar te zijn. Was bezorgd na het lezen van de beoordelingen.Pakket kwam binnen de levertijd. zou er weer kopen :) ondanks de slechte beoordelingen.
03/26/2020
Fleda

21run is de goedkoopste plaats die ik heb gevonden om hardloopschoenen te kopen, zelfs in vergelijking met fysieke winkels en gezien de bezorgkosten. Bezorgservice was perfect. Mijn schoenen op maandagavond besteld en tegen donderdagmiddag had ik het laten bezorgen.Website is heel gemakkelijk om dingen te vinden en het afrekenproces is heel eenvoudig en duidelijk.Had een kleine zorg voordat ik mijn bestelling plaatste, vanwege enkele beoordelingen die ik eerder had gelezen, maar om eerlijk te zijn was ik zeer positief verrast met de hele service van 21Run.Vanaf nu zal ik altijd mijn hardloopschoenen van hen kopen.
03/27/2020
Theall Padron

Ik heb nu meerdere keren dezelfde ervaring gehad. Zoek items om te kopen, log in, prijzen stijgen!Vandaag: Gel Kayano-schoenen gingen van 116 Euro naar 122 Euro met een paar klikken. Dus: kijk uit tijdens het winkelen hier.
04/04/2020
Roselani

Ik bestel al mijn loopuitrusting op deze website sinds een paar jaar en ben nog nooit teleurgesteld. Ik heb nooit meer dan 3 dagen gewacht om mijn goederen te ontvangen. Afgelopen week bestelde ik maandag een paar Asic Kayano en ontving ze op woensdag. Ik zou deze online winkel zeker aanbevelen aan andere mensen.
04/05/2020
Ul Bethurum

Ik heb nu twee keer een bestelling geplaatst voor goederen in voorraad. Normaal heb ik hier alleen goede ervaringen, maar deze keer hebben ze een van de shooes, die op de HomePage op voorraad was. Zorg dus voor haar.
04/06/2020
Carlin Eagleston

Ik heb 2 weken geleden wat schoenen besteld en ik heb de schoenen nog steeds niet ontvangen.Op de webpagina zeggen ze dat het wordt verwerkt, maar in werkelijkheid rekenen ze alleen het geld aan, maar geen schoenen ...Ze zeggen alleen dat ze een probleem hadden met een leverancier en ze weten niet wanneer de schoenen beschikbaar zijn om te worden verzonden, maar op de website zeggen ze dat de schoenen beschikbaar zijn. De schoenen werden ver na de beloofde datum geleverd en de klantenservice was minder dan behulpzaam. Blijf weg van deze jongens !!!!!
04/06/2020
Wadell Brooker

3 weken geleden wat kleding besteld. Producten in voorraad". Mijn bestelling is nog niet verzonden !! Wil de deal annuleren en geld terugkrijgen, maar niemand beantwoordt e-mails !! Probeert creditcardbedrijf te informeren dat deze winkel fraude is. Blijf weg!
04/10/2020
Burgwell Nethery

Het product en de prijs waren goed, de service was snel, met verzending via UPS.De prijzen van 21runc.com zijn samengesteld uit basisprijs, handling en verpakking en verzendkosten. Het is een beetje verwarrend dat het gedeelte Handling & Packaging landspecifiek is. Wanneer een artikel aan het winkelmandje wordt toegevoegd, gaat de prijs omhoog. Naast de verzendkosten. Een ander prijsstelsel zou de prijzen transparanter maken.
04/12/2020
Jaban Mulderig

Besteld op 11 mei item zag er beschikbaar op site na mijn aankoop zei dat zal worden besteld ... vandaag is 6 juni nog in behandeling mijn kaart werd belast op 13 mei verzonden 4 e-mails geen antwoord, gevraagd om te ruilen met een ander artikel op voorraad antwoord. Blijf weg!!!!
04/19/2020
Sanyu

VERMIJD dit bedrijf !!!Ik bestelde een paar compressiekousen voor het lopen met 21run. Toen ik de bestelling plaatste, stond er dat de panty's op voorraad waren. Ik keek er naar uit om de compressiekousen tijdens mijn training voor een komende marathon uit te proberen om te zien of ze geschikt zouden zijn voor de grote dag.Ze zijn nooit aangekomen.Ik stuurde talloze e-mails naar 21run, maar ontving alleen geautomatiseerde antwoorden om te zeggen dat ze binnen 3 dagen contact met me zullen opnemen - niemand heeft ooit contact met me opgenomen.Uiteindelijk schreef ik een klacht aan 21run via hun website. Pas toen kreeg ik een antwoord: ze annuleerden mijn bestelling (!!!!) Na lang wachten en veel e-mails ontving ik nooit de compressiekousen en kreeg ik geen uitleg of verontschuldigingen - tot op heden werd mijn creditcard ook niet vergoed voor de panty's, dus ik heb geen zak meer en heb geen compressiekousen voor mijn marathontraining.De marathon komt eraan, ik wou dat ik de tijd had gehad om wat compressie-panty's te testen voor de grote dag !!!
04/19/2020
Granger

Ik bestel een jas van 21run op 10 december. De status was "groen" alsof hij op voorraad was. Maar na 3 e-mails aan hen kreeg ik eindelijk een antwoord dat ze het item binnen een paar dagen verwachtten te krijgen. Na 4 dagen nam ik weer contact met hen op (na serval e-mails) nu konden ze me niets vertellen over de levertijd. Ik stuur ze nog een e-mail waarin wordt uitgelegd dat het in rekening brengen van het geld voordat mijn bestelling is verzonden, tegen de wet is. Op 22 december kreeg ik een reactie dat ze spijt hadden, maar mijn jas was niet langer verkrijgbaar bij de leverancier en ze zullen me mijn geld zo snel mogelijk teruggeven. Ze hebben mijn geld al meer dan 3 weken vastgehouden en ik heb ze nog steeds niet terug. Ik denk dat het businessmodel is om je geld te nemen en hoop dat het kan krijgen wat je hebt besteld. Ik geef ze tot 30 december om mijn geld terug te geven, anders zal ik ze aanklagen. Gelukkig voor mijn heb ik gegevens van hun website opgeslagen om mijn verklaring te ondersteunen.GEEF UW GELD NIET IN DEZE ECHT SLECHTE WINKEL UIT!
04/24/2020
Aschim Schink

3 weken voorbij en nog steeds is mijn bestelling in de verwerkingsstatus. Ik denk dat de artikelen die in dit bedrijf op voorraad zijn, niet echt op voorraad zijn. Ze zullen na uw bestelling bij u bestellen. Vermijd alsjeblieft!
04/28/2020
McCallion Grissam

Slechte klantendienst!2 seconden na het plaatsen van de bestelling zag ik de verkeerde maat van de schoenen en schreef ik ze niet te verzenden. maar ze weigerden, het is al verzonden - hoe kan het zijn als ik de e-mail na 2 minuten stuur?echt slechte service!
05/02/2020
Broek Treacy

Ik heb al 3 of 4 keer besteld. Had helemaal geen problemen met de winkel. De levering was snel en de producten waren in goede staat. Ik kreeg ook mijn geld terug toen ik schoenen moest retourneren die niet pasten (hoewel het soms dagen duurt). De laatste keer kreeg ik een kapotte schoen (gaatje in het gaas). Maar terugkeren was geen probleem.Ik wil kortingsbonnen inwisselen voor bestellingen van meer dan 80 € en niet 125 €. In dat geval zou ik vaker besluiten om een ​​schoen te kopen.
05/02/2020
Gessner Blancett

Ik bestelde twee paar schoenen. Beiden waren op voorraad op de website. Een van hen werd 10 dagen later afgeleverd (na enkele claims). De tweede, 28 dagen later, is nog niet afgeleverd. Ik vroeg hen om me andere in een andere kleur te sturen omdat ze op voorraad beschikbaar waren op het web, maar ze zeiden dat dat niet mogelijk was omdat er geen voorraad was ... Ik vroeg vijf dagen geleden om een ​​terugbetaling en ze zeiden ok om de terugbetaling, maar er is niets terugbetaald.Slechtste online winkelervaring aller tijden.
05/08/2020
Dagnah

2 weken geleden een bestelling geplaatst. Ze hebben mijn creditcard belast, maar mijn bestelling niet verzonden. Ik stuur een e-mail naar klantenondersteuning, koop het antwoord niet terug.

Schrijf een review voor 21run


Handige links